Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9498
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerrotko miten Ihminen menee Tavaaseen?
Jeesushan sanoo, sieltä tulleena; Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika
Olisko Sinulla siihen ohjetta.
14.06.2025 16:37
Näin on, eikä armoa ole mikään synnin sovitus, se on Itse Jeesuksen veri, Hänen seuraajilleen.
Ei muiden seuraajille.
Armo ei ole Tie, se on yksin Jeesus. Matt. 7:14 Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen
14.06.2025 16:33
Raamattu sanoo aivan muuta; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Kaste on aina upottaminen, kuten Jeesuksen esimerkki oli, jolloin Henki myös laskeutui Häneen.
Matt. 3:16 Kun Jeesus oli kastettu, hän nousi heti vedestä. Samassa taivaat aukenivat, ja Jeesus näki Jumalan Hengen laskeutuvan kyyhkysen tavoin ja asettuvan hänen päälleen.
Onko Sinut kastettu? Minut on Upotuskastettu, joten Henki asuu minussa.
14.06.2025 16:28
Ainoa merkitys on se, että eivät ole samaa sukupuolta.
Se on väärin ja synti.
14.06.2025 16:20
Kerro minulle yksikään musiikkikappale, jossa ei ole rymiä, eikä polejnetoa?
Voidaan puhua myöskin tahdista?
14.06.2025 08:34
Onko siinä jotain Hämärrä, jos jollakin on lierihattu päässä??
14.06.2025 08:32
Muista se, että ko. Rukous on Ihmisten väsäämä, joten oikeassa olet.
14.06.2025 08:28
Amen
13.06.2025 12:57
Hieman keulii, kun et edes uskalla sanoa Kaikkivaltiaan Jeesuksen nimeä, saatikka kirjoitta se muiden luettavaksi.
Uskosihan ei pelasta mitään, pelastajahan on Kaikki valtias Jeesus, etkö ole seuroissa kuullut?
13.06.2025 12:56
Biblia ei ole Raamattu, vaan huonosti suomennettu sepustus.
Miksi et lue ja itse tulkitse alkutekstejä, ei tule noita mokia.
13.06.2025 12:54
Otako jotain "mittareita" Raamatusta, kuten Hengellä täyttymiset, profetoimiset, kielillä puhumiset, missä ne näkyy Lestadiolaisuudessa?
Ne olivat jokapäiväistä, vielä -50 luvulla, mutta pakanallisuus vei ne mennessään, ja Hoks. Ilman Pyhää Henkeä.
13.06.2025 08:03
Paremminkin, "Ainut välimies".
13.06.2025 08:00
Juuri toisnpäin, Kristityt muodostavat Pyhän seurakunnan, RY on pelkkä Lahko ominen sääntöineen.
13.06.2025 07:59
Älä vaivu tylsyyteen, omilla teolla löydetään Jeesus ja otetaan Häneen Upotuskaste, jolloin tie pelastukseen käy sen kautta; 1. Piet. 3:21Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,
Jos vertaa tuohon pakanalliseen ripotteluun, miten voimme nähdä, että jo kolmikuinen vauva on elänyt saastaista elämää, joten koko ripottelu on vain Lut Kirkon veromerkki.
Ei muuta.
13.06.2025 07:57
Tuleeko? Tultiinko omalla uskolla Kommunismissä autuaaksi, jos haluaa pelastua, ainkin Jeesusken nimeä pitää pystyä ääneen sanomaan.
13.06.2025 07:53
Eihän Opetuslapset seuranneet Jumalaa, vaan Jeesusta.
Joh. 10:9 Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Joten kannattaa ensin etsiä Jeesus, kun alkaa kurkoittelemaan Jumalaa.
Jumala johdattaa vain omaa kansaansa, pakanoille on vain yksi tie, Messias Jeesus.
13.06.2025 07:51
Mistä he ovat oikeassa?
12.06.2025 08:05
Uusi testamentti ei sisällä erityisiä pukeutumisohjeita tai vaatetustapoja, jotka olisivat pakollisia kaikille kristityille. Sen sijaan Uusi testamentti korostaa sisäisen elämän ja elämänlaadun merkitystä, ja sen sijaan, että keskityttäisiin ulkoiseen pukeutumiseen, kristittyjä kehotetaan pukeutumaan "sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, lempeyteen ja kärsivällisyyteen".
Sitten ainaosta oikeasta uskosta? Niitähän on Suomi täynnä, mutta objekti uupuu.
Olen itse Jeesusken seuraaja, Kristitty ja aikoinaan päätökseeni vaikutti juuri jeesusken persoona, sekä pelastusvarmuun, jota ei ole ainoissa "oikeissa uskoissa", koska Heille jopa Vapahtajamme Jeesuksen nimikin on plajolti pannassa, jeesustelijoina.
12.06.2025 08:04
Ihan Raamatusta, niin se on helppo takistaa. Kiitos.
10.06.2025 19:32
Ei sitä Uskovaiseen Raamattu vertaa, mutta Jeesukseen upotuskasteen ottanu ja sitä ennen Parannuksen teyhneestä on kysymys.
10.06.2025 13:55
6 / 475