Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaikka+kyllä+mielessä+oli+alkuperästä+kirjoittaessa,+että+on+palstalaisia+jotka+kuuluvat+useampaan+ryhmään,+riippuen+siitä+mikä+on+ryhmän+sen+hetkinen+aihe.
06.05.2021 14:12
Pitääks+siltikin+mennä+ulos+seisoin,+vaikka+tällä+hetkellä+ei+sada+yhtään?
06.05.2021 13:53
Yks+ryhmä+unohtukin+selkeästi.+Sä+kuulut+siihen+vaihtajaryhmään,+joka+surffailee+eri+ryhmien+välillä+valiten+ryhmän+aina+aihepiirin+mukaan.+
Äänestyksistä+en+tiedä,+mutta+kaipa+se+tapahtuisi+Selviytyjien+tapaisesti+liittoja+sopimalla,+ja+niitä+pettää.+Sitten+pudonnut+alkaisi+vaahtoamaan+lehdestä+toiselle,+kuinka+se+ja+se+petti+hänet+ja+äänesti+pihalle,+vaikka+he+olivat+liittoutuneet+ja+sopineet+keskenään+ketä+äänestävät.+😂
06.05.2021 13:47
Palstan+porukka+on+jakautunut+useampaan+eri+kuppikuntaan.+Yksi+ryhmä+keskustelee+ylimalkaisesti+ja+kovaäänisesti+filosofiasta+ja+elämän+peruskysymyksistä,+alkaen+siitä+kumpi+oli+ensin,+muna+vai+kana,+ja+väitellen+keskenään+siitä+kuka+on+oikeassa+ja+kuka+väärässä,+ja+millä+perusteella+sekä+miksi+tämä+on+siihen+tulokseen+tullut.+
Toinen+ryhmä+keskustelee+pilke+silmäkulmassa+elämän+eri+osa-alueista+kinastellen+leikkimielisesti+keskenään+siitä,+kuka+on+paras+siinä+tai+tässä++asiassa,+tai+miksi+oma+asumismuoto+on+paras,+keskustelun+rönsyillen+välillä+muisteluihin+oman+lemmikin+tempauksista,+tai+omista+toilauksista,+saaden+koko+ryhmän+välillä+hekottamaan+vedet+silmissä+toisten+kertomuksille.
Ätmit+istuu+taasen+omassa+porukassa+jossain+nurkassa+marmattaen+kovaan+ääneen+kuinka+top10+miehet+ja+jännämiehet+vievät+kaikki+naiset,+ja+jättäen+heidät+kiltit+ja+kunnolliset+yksin+ikuisiksi+poikamiehiksi,+samalla+kun+seuraavat+muita+ryhmiä+ja+näiden+keskusteluja+uskaltamatta+liittyä+seuraan.+
Allu+höpöttää+jossain+nurkassa+itsekseen,+ihmetellen+miksi+ei+kelpaa+naisille,+ja+kysyessä+näiltä+miksi+hän+ei+kelpaa.+Jos+joku,+oli+se+sitten+nainen+tahi+mies,+vastaa+Allulle+rehellisesti+mikä+on+syynä,+alkaa+Allu+haukkumaan+vastaajaa+ja+syytäen+kiukkuaan+tämän+päälle,+samalla+kun+huutaen+kovaan+ääneen+ettei+hänen+tarvitse+kuunnella+paskaa,+ja+menneensä+paljon+eteenpäin.+Kunnes+taas+hetken+päästä+alkaa+sama+nauha+pyöriä+alusta.+Että+miksi+hän+ei+kelpaa+naisille,+vaikka+hänellä+on+hyvätuloinen+vakityö,+auto,+rahaa,+uusia+vaatteita,+ja+on+pitkä+ja+komea.+
Viinamies+on+kahminut+kaikki+tarjotut+alkoholit+itselleen,+kiskoen+niitä+kaksin+käsin,+ja+sopertaen+väliin+kovaan+ääneen+kuinka+miesten+on+mentävä+baariin+juomaan+viinaa,+jos+haluavat+saada+naisen.+Sammaltaen+samalla+sylki+suusta+lentäen,+kuinka+hän+on+teini-ikäisestä+lähtien+kulkenut+mukana+porukoissa+viinaa+juoden+ja+naisia+iskien,+joita+raittiit+miehet+eivät+koskaan+saa.+
Seuraavana+aamuna+viinamies+naama+kalpeana+ja+huonovointisena+sopottaa+kuinka+krapulakaan+ei+haittaa+kun+sai+edellisenä+yönä+naista+(*omissa+kuvitelmissaan+luulee+saaneensa,+mutta+oli+todellisuudessa+sammunut+aikaisessa+vaiheessa+kesken+bileiden+pöydän+alle++toim.huom.),+ja+suunnitteli+jo+uudelleen+tilaavansa+BB:ltä+entistä+enemmän+juomaa+seuraavia+bileitä+varten.+
Loput+porukasta+seuraavat+eri+ryhmien+taustalla+niitä+välillä+vaihdellen,+ja+kuunnellen+tarkoin+korvin+ja+mielessään+huokaisten+helpotuksesta,+että+on+onni+etteivät+he+onneksi+kuulu+näiden+sekopäiden+joukkoon,+lisäten+satunnaisesti+hyvin+tarkkaan+harkitun+ja+muotoillun+mielipiteensä+jostain+tietystä+asiasta.+
Yllä+oleva+kuvaus+on+kirjoitettu+pilke+silmäkulmassa+ja+pääosin+sarkastisesti,+eikä+kirjoittaja+tarkoitus+ole+pahoittaa+kenenkään+mieltä+kirjoituksellaan.+Puuttuiko+vielä+joku+listasta,+vai+mainitsinko+jo+kaikki?
06.05.2021 13:31
Kuule+häkäpönttösekauuni,+sä+et+mua+pysty+pelottelemaan.+Ja+jos+sulla+oikeesti+olisi+jotain+määräysvaltaa+suolen+organisaatiossa,+kukaan+meistä+sun+hampaisiin+joutuneista+ei+olisi+kirjoittanut+täällä+enää+pitkiin+aikoihin.+Eikä+siinä+tapauksessa+täällä+ei+olisi+kovinkaan+montaa+kirjoittajaa.+Saisitpahan+ainakin+olla+tähti+heidän+keskuudessaan.+
Tule+sitten+näyttämään+mulle+todisteesi+henkilökohtaisesti+naamasta+naamaan,+sillä+jos+sulla+mitään+todisteita+edes+on,+sun+helppo+selvittää+kuka+olen+ja+missä+asun.+Muutoin+pidä+suusi+kiinni,+jotta+voit+välttää+isojen+samnakoiden+ulospääsyn+ja+itsesi+nolaamisen.+Tai+siirry+lopullisesti+sinne+ikävä-palstalle,+jossa+voitte+mustasukkaiseksi+toisianne+ihan+rauhassa+syytellä.+
Sä+olet+mulle+miss+nobody,+mutta+btw,+rakkaudesta+ne+hevosetkin+potkii,+joten+taidat+Disseä+yrittää+iskeä+tällä+kertaa,+ja+siksi+näet+punaista+kun+joku+häntä+vähän+arvostelee.
06.05.2021 12:33
Varmaan+sieltä+Tinderistä.
06.05.2021 09:32
Mikä+on++pcos?+Ei+sano+mulle+mitään.+
Muuten,+muistatko+sen+kun+väitit+mun+kuvaa+varastetuksi+sun+kaverilta?+Sä+näit+mun+koko+naaman+silloin,+ja+aluksi+uskoit+että+olet+erehtynyt.+Hetken+päästä+väitit+taas+aivan+muuta,+ja+syytit+mua+varkaaksi.+Kysyitkö+sä+silloin+kaveriltasi,+oliko+sen+kuva+pöllitty?+Tuskin+kysyit.+Et+uskaltanut.+Jos+koko+kaveria+oli+edes+olemassa.+
Mä+en+todellakaan+ole+Jan.+Jos+mä+olen+Jan,+niin+sinä+olet+Pelle+Hermanni.+Mut+ai+joo,+sen+esittäjähän+tais+kuolla+90-luvun+vaihteessa.+Kysy+muilta+olenko+Jan.+Saat+vastauksen+etten+ole.+
Niin.+Tämä+aika+mitä+olit+täältä+palstalta+poissa,+oli+paljon+rauhaisampi,+ja+sillä+aikaa+oli+enemmän+asiallista+keskustelua+ilman+kiusaamisesta+ja+maalittamista.+Ilman+syyttelyä.+
Mitä+tulee+kipuihin,+niin+mun+kaularanka+ja+selkäranka+ovat+ehjät+ja+kunnossa,+sillä+selkärangan+murtumat+paranivat+jo+14+vuotta+sitten.+Mä+olen+se+tyyppi,+jonka+ristiselkä+ja+jalat+on+paskana.+
Kysymys+sulle:+kauanko+sinun+pääsi+kestää+hajoamatta+jokapäiväistä+sietämätöntä+hermokipua,+jota+yksikään+lääke+tai+mikään+muukaan+keino+ei+lievitä+yhtään?+Kipulääkkeet+on+kuin+söisi+karkkia+kipuun.+Siis+yhtä+tehokkaat.+Heräämisestä+nukahtamiseen,+päivä+toisensa+jälkeen,+viikkoja,+kuukausia,+ja+jopa+vuosia+yhtäjaksoisesti,+ilman+yhtäkään+kivutonta+päivää+tai+hetkeä.+Kivun+määrä+ja+voimakkuus+on+sellainen,+että+rukoilet+tajunnan+menetystä,+eikä+iso+reikä+hampaassa+edes+tunnu+yhtään+miltään.+Saat+vain+leuan+loksahtamaan+auki+hammaslääkärillä,+kun+tämä+on+ihmeissään+siitä+ettei+hammasta+ollut+särkenyt...yhtään.
Tuu+elämään+mun+päivittäistä+elämää,+sietämättömän+ristiselän+hermokivun+kanssa,+ja+tee+samalla+itse+antamiesi+laihdutus+ohjeiden+mukaisesti.+
Mut+mä+lähden+nyt+nukkumaan.+Uni+on+se+joka+kirjaimellisesti+pitää+mut+hengissä.
05.05.2021 21:26
Tee+vaan+ihan+vapaasti.+Eihän+niistä+edellisistäkään+sun+yrityksistä+ole+ole+mitään+tullut.+Nimimerkin+olen+vaihtanut+aikoja+sitten.+Enkä+muuten+ole+Jan,+vaan+kommentoin+sivusta+sinun+kiusaavaa+ilkeilyä,+joka+on+verhottu+muka+hyviksi+neuvoiksi.+Ei+todellakaan.+Se+oli+tahallista+ja+pahalla+tarkoitettua+kiusausta.+
Oot+vissiin+kateellinen+muille,+kun+et+pysty+muuta+tekemään+kuin+maalittamaan+ihmisiä.+Tällä+palstalla+on+ilkeitä+ja+sekopäisiä+ihmisiä.+Minä+en+kuulu+siihen+joukkoon,+mutta+sinä+kuulut.+
Taisi+muuten+mennä+aika+osuvaksi+toi+mun+kuvaus+susta,+kerta+pelästyit+ja+puolustit+itseäsi+hyökäten.+Enää+et+saa+musta+yliotetta,+kuten+kerran+sait+hetkeksi.+
Muuten+jos+sulla+on+mulle+jotain+asiaa,+niin+tule+selvittämään+se+mun+oven+taakse+irl,+siis+mikäli+uskallat.+Epäilen+että+tuskin+pokka+kestäisi,+vaan+juoksee+suoraa+päätä+mamille+itkemään+kuinka+sinua+kiusataan.+
Et+tainnu+ymmärtää+mikä+oli+mun+viestin+pointti.+Noh,+mä+kerron+sen+selkeellä+suomenkielellä.+Halusin+saada+sut+itse+tietämään,+miltä+tuntuu+kun+ihmiset+nimittelevät+pahasti,+kuten+itse+olet+tehnyt.+
Minä+olen+yksi+psyykkisesti+terveimmistä+tällä+palstalla,+ja+sinä+et+siihen+joukkoon+kuulu.+Sen+todistaa+jo+kirjoituksesi.
Mites+muuten+sille+toimitusjohtajan+kirjelmälle+kuuluu?+Saitko+edes+lähetettyä?+Vai+kuivuiko+kasaan?+Ainakaan+mitään+siitä+ei+ole+tapahtunut,+mitä+silloin+alkuvuodesta+uhosit.+Vai+saitko+sinä+bannit?+
Tiedätkö+mitä.+Sinä+et+tänne+kuulu.+Sinun+olisi+syytä+lähteä+pois.+Mikä+sinä+olet+muita+arvostelemaan+tuntematta+heitä?
05.05.2021 20:56
Ei+voi.+En+ole+Tinderissä,+enkä+sinne+mene.
05.05.2021 20:38
Entä+mikäpä+on+oma+painosi?+50+kiloo?+60+kiloo?+70+kiloo?+80+kiloo?+90+kiloo?+100+kiloo?+110+kiloo?+120+kiloo?+Joka+tapauksessa+liikaa.+
Mitä+väliä+sillä+paljonko+toiset+painaa,+jos+ne+ITSE+ovat+tyytyväisiä+olomuotoonsa.
Pitäiskö+sanoo+että+ei+muuta+kuin+alat+laihduttamaan,+koska+painat+liikaa.+Juuri.+Sinä.+Painat.+Liikaa.+Et+kelpaa,+koska+olet+liian+läski.+Juuri+sinä.+Olet.+Liian.+Läski.+
Naama+on+ruma+kuin+paviaanin+perse.+Tee+asialle+jotain.+Rumat+vaatteet.+Hanki+uudet+ja+muodin+mukaiset.+Aja+ne+karvat,+myös+päästä.+
Ja+pidä+vittu+se+leipäläpes+kiinni.+Sieltä+ei+tule+ulos+mitään+muuta+kuin+paskaa.
05.05.2021 20:32
Kuka+se+on?
05.05.2021 19:06
Missäs+täällä+se+kuvallinen+osallistujalista+on,+että+sen+kirjoittajan+ulkonäön+voi+tarkistaa,+kun+en+semmoista+ole+sivustolta+vielä+bongannut+mistään?
05.05.2021 18:51
Mä+olen+ajatellut+asian+niin,+että+jos+joskus+vielä+seurustelen+jonkun+kanssa,+en+enää+muuta+kenenkään+kanssa+yhteen.+Siihen+päätökseen+on+kaksi+syytä.+Ensinnäkin+olen+asunut+niin+pitkään+yksin+omillani,+että+mulle+on+muodostunut+omat+tapani,+sekä+muutenkin+tarvitsen+aika+paljon+omaa+rauhaa+ja+yksinoloa+ladatakseni+akkuni.+
Toinen+syy:+Olin+suhteessa+jossa+asuimme+yhdessä,+mutta+vuokrasopimus+oli+yksin+minun+nimissäni.+Eron+jälkeen+exä+ei+suostunut+lähtemään+asunnosta+muutamaan+kuukauteen,+asuen+asunnossani+ja+jättäen+siitä+huolimatta+kaikki+asuinkulunsa+minun+maksettavaksi+-senttiäkään+en+häneltä+niihin+saanut,+vaikka+en+itse+voinut+eron+jälkeen+välien+tulehduttua+asua+asunnossani,+joka+siis+oli+nimissäni.+Aioin+vaihtaa+paikkakuntaa,+mutta+en+keskeneräisten+lääkärikontrollien+ja+muiden+hoitojen+takia+sitä+voinut+muutamaan+kuukauteen+tehdä,+enkä+siten+myöskään+voinut+irtisanoa+asuntoa,+vaikka+itse+vietin+sen+muutamaa+satunnaista+päivää+lukuunottamatta+koko+ajan+tulevalla+kotipaikkakunnalla+satojen+kilometrien+päässä.+
Silloin+päätin,+etten+koskaan+enää+aio+päätyä+samaan+tilanteeseen.+Maksajaksi,+joka+ei+edes+asunnossa+voi+asua+toisen+kiukuttelun,+ja+ilkeän+käytöksen+takia.
05.05.2021 16:34
Paikka+on+Etelä-Savossa+aivan+upealla+paikalla+lähellä+Lustoa,+ja+se+seutu+on+kesällä+yksi+upeimpia+paikkoja+Suomessa+harjuineen+ja+järvineen.
Luonnossa+eläviä+eläimiä+on+kiva+seurata,+kunhan+sen+pystyy+tekemään+ilman+että+näille+eläimille+aiheutuu+siitä+häiriötä.+
Mun+on+tullut+itse+asuttua+niin+isommassa+kuin+pienemmässä+kaupungissa,+joko+ihan+keskustassa+tai+lähellä+sitä,+mutta+myös+ihan+maaseudulla.+Viihdyn++niin+kaupungissa+kuin+maallakin,+mutta+kummassakin+on+omat+hyvät+ja+huonot+puolensa.+
Tuossa+juurikin+pääsiäisenä+kolme+peuraa+meni+porukoitteni+pihan+läpi+keskellä+kirkasta+-pilvinen-+päivää,+siili+löytyy+pihapiirissä+kuten+pupujussit+menneenä+talvena.+Ilves+on+pyörinyt+nurkissa,+samoin+susi,+ja+jopa+haikara+on+nähty+-näin+omin+silmin+talon+ikkunasta-+lähipellolla.+Joutsenia+ja+hanhia+majoittuu+isoina+laumoina+niin+keväällä+kuin+syksyllä+muuttomatkojensa+aikana+lähipelloille.
Huonoja+puolia+ihan+maalla+peltojen+keskellä+asumisessa+on+mm.+se,+että+lähes+jokaisella+kerralla+isomman+myräkän+iskiessä+ympäri+vuoden+sähköt+katkee,+ja+kun+ne+katkeavat,+ne+saattavat+olla+pitkään+poissa.+
Pari+kolme+vuorokautta+on+ollut+pisimmillään,+jos+oikein+muistan,+ja+jos+ei+itsellä+ole+agrikaattia+millä+saada+sähköä,+ei+hanasta+saa+vettä+eikä+vessaa+voi+vetää,+ruokaa+pystyy+tekemään+tai+lämmittämään+vain+joko+puilla+lämpiävillä+hellalla+sekä+leivinuunissa,+tai+kosaanilla.+Ylipäätään+mitään+mikä+ei+toimi+pattereilla+tai+akuilla,+ei+voi+käyttää+koska+ei+ole+virtaa.+Jos+akku+tyhjenee,+sitä+ei+voi+ladata+ennen+sähköjen+tuloa,+tai+sitten+on+mentävä+jonnekin+missä+on+sähköt.+
Talvella+lämmitys+ei+onnistu,+koska+kiertovesipumppu+ei+toimi,+ellei+sitten+ole+takkaa+tai+leivinuunia+jossa+polttaa+puita+ja+sitä+kautta+saada+lämpöä.+Jo+vuorokaudessa+sisälämpö+saattaa+tippua+kolmisen+astetta.+
Jokaisen+on+punnittava+itselle+ne+tärkeimmät+asiat+siinä+suhteessa,+missä+haluas+asua+ja+mistä+on+valmis+luopumaan+saadakseen+jonkin+toisen+itselle+tärkeämmän+asian.
05.05.2021 16:14
Hyvinhän+se+yhdenmiehen+logiikka+on+toteutunut+tähänkin+asti,+ja+jo+kauan+ennen+kuin+HPV-rokotetta+oli+edes+saatavilla.+Vai+pelkäävätkö+siitä+jauhavat+miehet+sen+yhden+miehen+logiikan+oikeasti+toteutuvan,+ja+jäävänsä+siten+puutteeseen,+kun+mahdollisuudet+saada+pillua+vähenevät+entisestään+näiden+tyttöjen/naisten+valitessa+entistä+tarkemmin+sen+ainoan+kumppaninsa.
05.05.2021 15:39
Tädilläni,+hänen+työkavereilla+ja+heidän+kuntoutujilla+on+oma+norppa-live,+jossa+on+emon+lisänä+kuutti.+Ovat+parkkeeranneet+siihen+rannan+kiville+aika+lähelle+kuntoutuslaitosta.
05.05.2021 15:29
En+mä+väittänytkään+että+tiedän.
05.05.2021 14:00
Itse+asiassa+noi+liikkeet+menee+noilla+tanssijoilla+osittain+rytmin+mukaisesti,+ja+osittain+rytmin+vierestä.+Ainakin+kyseisen+biisin+kohdalla.+
Mitä+taas+tulee+liikkeiden+opettelemiseen,+niin+jos+tietää+ettei+omaa+rytmitajua,+ja+pysy+koko+ajan+rytmin+mukaisessa+tahdissa,+silloin+vain+nolaa+itsensä+kunnolla+yrittäessään+tanssia+jotain+tiettyä+kuviota+ja+tehdä+sillä+vaikutusta.+
Sama+kuin+pistäisi+Suomen+MM-joukkueen+ykkössentteriksi+tai+maalivahdiksi+sellaisen,+joka+ei+ole+pelannut+koskaan+lätkää.+Tai+Super+Bowliin+kansallislaulun+laulajaksi+sellaisen,+joka+ei+osaa+ollenkaan+laulaa.
05.05.2021 13:58
Kokeile+ite+äläkä+muilta+utele.
05.05.2021 13:41
Btw,+aitojen+soitinten+soittaminen+vaatii+nimenomaan+sitä+rytmitajua.+Muutoinhan+soitto+ei+kuulosta+musiikilta,+vaan+epämääräiseltä+paukutukselta,+ja+rämpytykseltä.
05.05.2021 13:35
43 / 86