Viralliseksi palsta-Pullervoksi?
Ketä ehdotat
185
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Partis.
- Anonyymi
Disse
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Disse ei ole söpö, vaikka pyöreä onkin. :D
Vitsi.Miksi sä sanot disseä pyöreäksi?
J-a-n kirjoitti:
Niin, ettei ole hoikka.
Hoikkia ei taida olla yksikään ehdotetuista nimistä, hoikkia kuten nämä.
https://youtu.be/srgYOgZpLqI
https://youtu.be/HTVum_K4Bp0- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Niin, ettei ole hoikka.
Oletkos hiljattain nähnyt?
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos hiljattain nähnyt?
No joko taas joku loukkaantui Dissen puolesta? Onhan tuo puhunut olevansa laihduttamisen tarpeessa. Helvetti.
Vattaa on kertyny. Mutta aika monella meistä on.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
No joko taas joku loukkaantui Dissen puolesta? Onhan tuo puhunut olevansa laihduttamisen tarpeessa. Helvetti.
Vattaa on kertyny. Mutta aika monella meistä on.Eipä ole pyöreä. Oletko kateellinen Disselle? Sanot pyöreäksi vaikkei ole.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Vattaa on kertyny. Mutta aika monella meistä on.Oletko itse päässyt hieman lihahtamaan talven aikana? Oletko? Miten on tilanteesi nyt?
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole pyöreä. Oletko kateellinen Disselle? Sanot pyöreäksi vaikkei ole.
Pönttis päänä ja suuna taas?
On pyöreä. Kinastellaanko?Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse päässyt hieman lihahtamaan talven aikana? Oletko? Miten on tilanteesi nyt?
Olen lihonut juu. Nyrkkeilykin jäi pois kaularangan ongelmien takia ja salitreenit on kielletty. Tosin en mä sielläkään laihduttamaan mene.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Olen lihonut juu. Nyrkkeilykin jäi pois kaularangan ongelmien takia ja salitreenit on kielletty. Tosin en mä sielläkään laihduttamaan mene.
Näen sen ja se harmittaa.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Pönttis päänä ja suuna taas?
On pyöreä. Kinastellaanko?Disse ei ole pyöreä. Toisilla on parempi tieto. Milloin alat itse laihduttamaan? Pyöreys ei sovi sinulle.
Anonyymi kirjoitti:
Näen sen ja se harmittaa.
Älä suotta, kun ei muakaan harmita. Kaikki ei voi olla tuulen nussimia pulkannaruja.
Anonyymi kirjoitti:
Disse ei ole pyöreä. Toisilla on parempi tieto. Milloin alat itse laihduttamaan? Pyöreys ei sovi sinulle.
Jaa, no vanhat kuvat sitten näytillä. Adonis, sovitaan niin. :)
En mä ala laihduttamaan, vaan lihastreeniin jahka kaularanka ja hermokivut on hoidettu kuntoon. Eli massaa, lihasta, ei luuta ja nahkaa.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Älä suotta, kun ei muakaan harmita. Kaikki ei voi olla tuulen nussimia pulkannaruja.
Olen huolestunut. Rankasi ei tule kestämään tuota painoa. Kesällä voit urheilla kun on lämmintä.
Anonyymi kirjoitti:
Olen huolestunut. Rankasi ei tule kestämään tuota painoa. Kesällä voit urheilla kun on lämmintä.
Hyvin on kestänyt 96 kg odotusaikanakin. Voimalla jaksaa kantaa. Lihas painaa läskiä enemmän.
J-a-n kirjoitti:
Hyvin on kestänyt 96 kg odotusaikanakin. Voimalla jaksaa kantaa. Lihas painaa läskiä enemmän.
Mä jaksan juosta ja puhua samalla, että ei nyt ihan loppu olla kuitenkaan.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ei mene selitykset läpi. Painosi on saatava alas. Sitä myöten muutkin tilat helpottavat. Ylipaino tekee jatkuvan tulehdustilan kehoon.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Jaa, no vanhat kuvat sitten näytillä. Adonis, sovitaan niin. :)
En mä ala laihduttamaan, vaan lihastreeniin jahka kaularanka ja hermokivut on hoidettu kuntoon. Eli massaa, lihasta, ei luuta ja nahkaa.Saa siellä pitää vanhoja kuvia.
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene selitykset läpi. Painosi on saatava alas. Sitä myöten muutkin tilat helpottavat. Ylipaino tekee jatkuvan tulehdustilan kehoon.
Ylipaino on vyötäröllä. Ei sekään iso silti ole. Älä mussuta.
Anonyymi kirjoitti:
Saa siellä pitää vanhoja kuvia.
Heh, nojoo. Kovin otti kipeesti tuollanen naistyypilliseen tapaan toisten läskit.
J-a-n kirjoitti:
Heh, nojoo. Kovin otti kipeesti tuollanen naistyypilliseen tapaan toisten läskit.
Miehet ei ole moksiskaan parista liikakilosta, kaljan ja makkaran myötä. Tytöt sen sijaan alkaa parkumaan. :D
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ylipaino on vyötäröllä. Ei sekään iso silti ole. Älä mussuta.
Kun ylipaino on vyötäröllä, se on silloin sisäelimissä (esim rasvamaksa). Painosi on tiputtava. Saat myös hormoonit sitä myöten kuntoon.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Disse kun ei vaan ole pyöreä.
Anonyymi kirjoitti:
Kun ylipaino on vyötäröllä, se on silloin sisäelimissä (esim rasvamaksa). Painosi on tiputtava. Saat myös hormoonit sitä myöten kuntoon.
Niinhän meillä kaikilla keskivartalopaksuilla. Myös niillä sun tuttavilla. Pcos liittyy asiaan, kuten insuliiniresistenssi.
Ei ole ihan yksoikosta.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Niinhän meillä kaikilla keskivartalopaksuilla. Myös niillä sun tuttavilla. Pcos liittyy asiaan, kuten insuliiniresistenssi.
Ei ole ihan yksoikosta.Sen takia sun pitää olla tarkempana kuin ihmisten, joilla ei ole insuliiniresistenssiä.
Anonyymi kirjoitti:
Disse kun ei vaan ole pyöreä.
Kysytään häneltä vaatekokoa ja vattaa, jahka ilmestyy.
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia sun pitää olla tarkempana kuin ihmisten, joilla ei ole insuliiniresistenssiä.
Äää, lihasta vaan rasvasta.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ei ole ihan yksoikosta.Sairautesi helpottuu kun kiloja lähtee. Pcos potilaita hoidetaan laihdutuksella.
Anonyymi kirjoitti:
Sairautesi helpottuu kun kiloja lähtee. Pcos potilaita hoidetaan laihdutuksella.
Ei se helpotu yhtään millään laihdutuksella, vaan estää lähinnä muita oireita. Mulla vaan oli samat ongelmat 50 kg elopainossakin. Verenpaineet koholla, sokerit heittää.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Miehet ei ole moksiskaan parista liikakilosta, kaljan ja makkaran myötä. Tytöt sen sijaan alkaa parkumaan. :D
Oikeuden puolustajat ovat moksis tästä. Lisäksi et ole nähnyt miestä ollenkaan. Jotain vanhoja kuvia. Sitten olet kuitenkin itse disseä pulleammassa kunnossa, joten asia suoristetaan oikein perin.
J-a-n kirjoitti:
Ei se helpotu yhtään millään laihdutuksella, vaan estää lähinnä muita oireita. Mulla vaan oli samat ongelmat 50 kg elopainossakin. Verenpaineet koholla, sokerit heittää.
Pcos ei ole hoidettavissa.
Anonyymi kirjoitti:
Oikeuden puolustajat ovat moksis tästä. Lisäksi et ole nähnyt miestä ollenkaan. Jotain vanhoja kuvia. Sitten olet kuitenkin itse disseä pulleammassa kunnossa, joten asia suoristetaan oikein perin.
No mutta mitä suuttumista siinä on? Jos on vattakas, naamapyöree, niin ketä se haittaa?
Mikä ongelma? Moni mies on. Moni nainenkin on. Säkin.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Pcos ei ole hoidettavissa.
Laihduttamalla on ja hormoneja rauhoitetaan sillä tapaa. Potilas ohjataan oikeaan ruokavalioon ja liikuntaan. Ylipaino lisää munarakkuloiden liikatuotantoa. Hiilihydraatit sinulta nyt pois.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Kyllä se helpottuu. Hormoonituotanto tasapainottuu naisilla lähemmäs normaalia. Tutkittua.
Anonyymi kirjoitti:
Laihduttamalla on ja hormoneja rauhoitetaan sillä tapaa. Potilas ohjataan oikeaan ruokavalioon ja liikuntaan. Ylipaino lisää munarakkuloiden liikatuotantoa. Hiilihydraatit sinulta nyt pois.
Höpö höpö. Lueppas lisää. Yli nelikymppisillä mitään liikatuotantoa ole.
Minä syön miten tykkään. Vilkase omaan peiliin. Aloita sieltä.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
No mutta mitä suuttumista siinä on? Jos on vattakas, naamapyöree, niin ketä se haittaa?
Mikä ongelma? Moni mies on. Moni nainenkin on. Säkin.Naama voi olla kenellä tahansa pyöreä, mutta runko onkin sutjakka.
Et tunne disseä. Vielä vähemmän kommentoijaa. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se helpottuu. Hormoonituotanto tasapainottuu naisilla lähemmäs normaalia. Tutkittua.
Nääh, älä leiki lääkäriä. Mulla loppuu piakkoin koko toiminta, vaihdevuodet. :D
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Mikä ongelma? Moni mies on. Moni nainenkin on. Säkin.Haluat luoda dissestä kuvan pyöreänä vaikka itse olet. Miksi? Mitä saat siitä?
Anonyymi kirjoitti:
Naama voi olla kenellä tahansa pyöreä, mutta runko onkin sutjakka.
Et tunne disseä. Vielä vähemmän kommentoijaa.Pullea kumminkin. Paitti selkäpuolelta. :D
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Jalat ei ole. :D
Et ole vatsaa päässyt mittailemaan. Ei ole pyöreä.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Kysytään häneltä vaatekokoa ja vattaa, jahka ilmestyy.
Ilmestyy oikeille ihmisille.
Anonyymi kirjoitti:
Haluat luoda dissestä kuvan pyöreänä vaikka itse olet. Miksi? Mitä saat siitä?
En vaan realistisen. Ei nyt voi olla arka aihe, jos on vattaa. Luetkohan miehen juttuja lainkaan?
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Äää, lihasta vaan rasvasta.
Älä keksi tekosyitä. Et hoida tautiasi (pcos).
Anonyymi kirjoitti:
Et ole vatsaa päässyt mittailemaan. Ei ole pyöreä.
Säkö olet? Tyttöystävä, piti olla sinkku.
Anonyymi kirjoitti:
Älä keksi tekosyitä. Et hoida tautiasi (pcos).
Ei sitä hoideta, sen kanssa eletään.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Mä jaksan juosta ja puhua samalla, että ei nyt ihan loppu olla kuitenkaan.
Jaksatko juosta millaisen matka kävelemättä välillä? Meneekö viisi kilometriä? Se olisi hyvä. Vaikka kevyellä hölkälläkin.
Anonyymi kirjoitti:
Jaksatko juosta millaisen matka kävelemättä välillä? Meneekö viisi kilometriä? Se olisi hyvä. Vaikka kevyellä hölkälläkin.
En jaksa kylmiltään. Ei kukaan laihakaan jaksa, jollei ole treenannut. 2 km hölkäten.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Höpö höpö. Lueppas lisää. Yli nelikymppisillä mitään liikatuotantoa ole.
Minä syön miten tykkään. Vilkase omaan peiliin. Aloita sieltä.Et halua kohdata nyt ongelmaa. Tai sitten sulla ei ole oikeaa gynekologia vaan joku autonrassaaja todennut hommat.
Et voi syödä mitä tykkäät jos haluat olla terve. - Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Nääh, älä leiki lääkäriä. Mulla loppuu piakkoin koko toiminta, vaihdevuodet. :D
Ei kai tässä enää leikkiä tarvii.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Pullea kumminkin. Paitti selkäpuolelta. :D
Ei ole pattia selässä.
Anonyymi kirjoitti:
Et halua kohdata nyt ongelmaa. Tai sitten sulla ei ole oikeaa gynekologia vaan joku autonrassaaja todennut hommat.
Et voi syödä mitä tykkäät jos haluat olla terve.Heh, haist nyt huilu. :D
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai tässä enää leikkiä tarvii.
Lopeta sitten. Ei näytä kovin fiksulle tuokaan.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
En vaan realistisen. Ei nyt voi olla arka aihe, jos on vattaa. Luetkohan miehen juttuja lainkaan?
Palsta on palsta. Oikea elämä oikea. Samoin kuin kroppa. Minäkin voin kertoa täällä, että olen vihreä lohikäärme ja sitten ystävät tietää etten olekaan.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ei sitä hoideta, sen kanssa eletään.
Pcos potilaan kuuluu pitää huoli itsestään tai pahentaa vain tilannettaan eli huonontaa väärillä valinnoillaan elämänlaatuaan. Pystyt parempaan jos vain päätät.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
En jaksa kylmiltään. Ei kukaan laihakaan jaksa, jollei ole treenannut. 2 km hölkäten.
Siitä se lähtee. Tuokin on hyvä. Harjoituksen kautta. Vaikka tekisi pahaa, hölkkää.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Heh, haist nyt huilu. :D
En kun laitan sinua kuntoon, elät terveemmin ja pidempään ja iloisempana.
Anonyymi kirjoitti:
Palsta on palsta. Oikea elämä oikea. Samoin kuin kroppa. Minäkin voin kertoa täällä, että olen vihreä lohikäärme ja sitten ystävät tietää etten olekaan.
No sinusta sen uskonkin, Dissestä en. Eipä tuo ole itseään häpeillyt ennenkään. Naiset kuvittelee, että vattakuus saa miehet samalla tavalla nyyhkimään, kun naiset. Ei saa.
Realistisemmin miehet elopainonsa ottaa. Kuten minäkin. Paljon on ja paljon tulee olemaan, kun lihaksia pääsen kasvattamaan.
Tässä on leikkausarvio tulossa. Joten voi vierähtää hetki.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Lopeta sitten. Ei näytä kovin fiksulle tuokaan.
Jonkun pitää välittää kun et välitä itse itsestäsi.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
On kauhee känsäkin.
Luin väärin.
Anonyymi kirjoitti:
Pcos potilaan kuuluu pitää huoli itsestään tai pahentaa vain tilannettaan eli huonontaa väärillä valinnoillaan elämänlaatuaan. Pystyt parempaan jos vain päätät.
Mäkä mäkä. Syön jo nyt fiksusti. Eipä putoa.
Anonyymi kirjoitti:
Siitä se lähtee. Tuokin on hyvä. Harjoituksen kautta. Vaikka tekisi pahaa, hölkkää.
En mä nyt hölkkää mihkään.
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun pitää välittää kun et välitä itse itsestäsi.
Välitän, tuu hoitaa mun kaularanka kuntoon että pääsen salille. Tee jotain hyödyllistä höpinän sijaan.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
No sinusta sen uskonkin, Dissestä en. Eipä tuo ole itseään häpeillyt ennenkään. Naiset kuvittelee, että vattakuus saa miehet samalla tavalla nyyhkimään, kun naiset. Ei saa.
Realistisemmin miehet elopainonsa ottaa. Kuten minäkin. Paljon on ja paljon tulee olemaan, kun lihaksia pääsen kasvattamaan.
Tässä on leikkausarvio tulossa. Joten voi vierähtää hetki.Leikkaukseenkin on parempi mennä hoikempana.
Anonyymi kirjoitti:
Entä mikäpä on oma painosi? 50 kiloo? 60 kiloo? 70 kiloo? 80 kiloo? 90 kiloo? 100 kiloo? 110 kiloo? 120 kiloo? Joka tapauksessa liikaa.
Mitä väliä sillä paljonko toiset painaa, jos ne ITSE ovat tyytyväisiä olomuotoonsa.
Pitäiskö sanoo että ei muuta kuin alat laihduttamaan, koska painat liikaa. Juuri. Sinä. Painat. Liikaa. Et kelpaa, koska olet liian läski. Juuri sinä. Olet. Liian. Läski.
Naama on ruma kuin paviaanin perse. Tee asialle jotain. Rumat vaatteet. Hanki uudet ja muodin mukaiset. Aja ne karvat, myös päästä.
Ja pidä vittu se leipäläpes kiinni. Sieltä ei tule ulos mitään muuta kuin paskaa.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Tässä on leikkausarvio tulossa. Joten voi vierähtää hetki.Disse ei ole vatsakas. Jos sinulle tulee vatsaa, ei se yhtä aikaa myös Disselle kasva, miksi kasvaisi.
Anonyymi kirjoitti:
Leikkaukseenkin on parempi mennä hoikempana.
Nyt haistatan veen, sä et tiedä mun kivuista mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Disse ei ole vatsakas. Jos sinulle tulee vatsaa, ei se yhtä aikaa myös Disselle kasva, miksi kasvaisi.
On. Ja se selviää kun hän itse tulee paikalle.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Mäkä mäkä. Syön jo nyt fiksusti. Eipä putoa.
Tunnistatko oikean nälän tunteen? Ettet vain söisi silloin kun haluat.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
En mä nyt hölkkää mihkään.
Kesällä sitten lämpimässä.
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistatko oikean nälän tunteen? Ettet vain söisi silloin kun haluat.
No eikö 2-3h väli ole hyvä?
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Välitän, tuu hoitaa mun kaularanka kuntoon että pääsen salille. Tee jotain hyödyllistä höpinän sijaan.
Et välitä kun pistät vastaan. Jos välittäisit uskoisit ja toimisit. Mene selälleen matolle. Hengitä ja kuuntele itseäsi, sitten vastaa mielessäsi miten oikeasti voit? Kaularangassasi on patti. Niskapatti. Eikö olekin? Neck hump?
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ja tajuatkin väärin.
Tajuan kaiken oikein. Kiellät, koska sattuu.
Anonyymi kirjoitti:
Kesällä sitten lämpimässä.
En edes silloin. Odotan kaularangan leikkaukseen pääsyä. Mulla on tunto jo hartioista mennyt, käsivarsi särkee 24/7 kuin susi repis. Vedän Gabapntiiniä, Panacodia ja kun en niitä niin Tramadolia kipuun. Pää on särkenyt viime kesästä joka päivä. Käsivarsi 5 kk. Pyörryn kun käännän pään tasksepäin.
Juokseppa ite.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Entä mikäpä on oma painosi? 50 kiloo? 60 kiloo? 70 kiloo? 80 kiloo? 90 kiloo? 100 kiloo? 110 kiloo? 120 kiloo? Joka tapauksessa liikaa.
Mitä väliä sillä paljonko toiset painaa, jos ne ITSE ovat tyytyväisiä olomuotoonsa.
Pitäiskö sanoo että ei muuta kuin alat laihduttamaan, koska painat liikaa. Juuri. Sinä. Painat. Liikaa. Et kelpaa, koska olet liian läski. Juuri sinä. Olet. Liian. Läski.
Naama on ruma kuin paviaanin perse. Tee asialle jotain. Rumat vaatteet. Hanki uudet ja muodin mukaiset. Aja ne karvat, myös päästä.
Ja pidä vittu se leipäläpes kiinni. Sieltä ei tule ulos mitään muuta kuin paskaa.Nyt vaihdoit nimimerkin. Ohhoh. Noinko hyvät neuvot ottaa? Käytökselläsi et saisi olla täällä. Teen ilmoituksen nimimerkistäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Et välitä kun pistät vastaan. Jos välittäisit uskoisit ja toimisit. Mene selälleen matolle. Hengitä ja kuuntele itseäsi, sitten vastaa mielessäsi miten oikeasti voit? Kaularangassasi on patti. Niskapatti. Eikö olekin? Neck hump?
Nyt riittää.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Nyt haistatan veen, sä et tiedä mun kivuista mitään.
En voi mitään käytöksellesi. Oletko lääkärissäkin tuollainen? Uhkailetko lääkäreitä ja hoitajia?
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Ja pidä vittu se leipäläpes kiinni. Sieltä ei tule ulos mitään muuta kuin paskaa.Otahan Jan rauhassa.
Anonyymi kirjoitti:
En voi mitään käytöksellesi. Oletko lääkärissäkin tuollainen? Uhkailetko lääkäreitä ja hoitajia?
Voit, kun vaikenet.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
En edes silloin. Odotan kaularangan leikkaukseen pääsyä. Mulla on tunto jo hartioista mennyt, käsivarsi särkee 24/7 kuin susi repis. Vedän Gabapntiiniä, Panacodia ja kun en niitä niin Tramadolia kipuun. Pää on särkenyt viime kesästä joka päivä. Käsivarsi 5 kk. Pyörryn kun käännän pään tasksepäin.
Juokseppa ite.Jos olet kipeä, et silti saa raivota täällä.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
No eikö 2-3h väli ole hyvä?
3-4 h on ideaali.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Saanpas.
Et. Myös se erottaa teidät, että Disse on kiltti ja kohtelias. Ei saa sekoraivokohtauksia.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Riippuu mitä syö, mitä tekee.
Vaikuttaa sekin. Mutta lyhyet välit, niin sitten ne pienet annokset.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Lauruska ei Jan.
Se on sun nimimerkkis. Kaikki sen tietää. Kauan tiennyt.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Voit, kun vaikenet.
Kyllä sinulla nyt jokin on hullusti. Huudat ja reuhtuat täällä toisille keskustelijoille. Jospa menet lepäämään kun juttelu ei kanssani onnistu?
Anonyymi kirjoitti:
Et. Myös se erottaa teidät, että Disse on kiltti ja kohtelias. Ei saa sekoraivokohtauksia.
Olen minäkin kiltti ja kohtelias, paitsi idiooteille. :)
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa sekin. Mutta lyhyet välit, niin sitten ne pienet annokset.
No mun ateriat ei kuule lihota. Jäniksetkin syö yhtä paljon.
Se mikä on tullut ei pcos takia nimenomaan lähde yhtä helposti pois, kun niillä joilla sitä ei ole.Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinulla nyt jokin on hullusti. Huudat ja reuhtuat täällä toisille keskustelijoille. Jospa menet lepäämään kun juttelu ei kanssani onnistu?
Sinä olet hullusti, suksi suolle siitä.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vaihdoit nimimerkin. Ohhoh. Noinko hyvät neuvot ottaa? Käytökselläsi et saisi olla täällä. Teen ilmoituksen nimimerkistäsi.
Tee vaan ihan vapaasti. Eihän niistä edellisistäkään sun yrityksistä ole ole mitään tullut. Nimimerkin olen vaihtanut aikoja sitten. Enkä muuten ole Jan, vaan kommentoin sivusta sinun kiusaavaa ilkeilyä, joka on verhottu muka hyviksi neuvoiksi. Ei todellakaan. Se oli tahallista ja pahalla tarkoitettua kiusausta.
Oot vissiin kateellinen muille, kun et pysty muuta tekemään kuin maalittamaan ihmisiä. Tällä palstalla on ilkeitä ja sekopäisiä ihmisiä. Minä en kuulu siihen joukkoon, mutta sinä kuulut.
Taisi muuten mennä aika osuvaksi toi mun kuvaus susta, kerta pelästyit ja puolustit itseäsi hyökäten. Enää et saa musta yliotetta, kuten kerran sait hetkeksi.
Muuten jos sulla on mulle jotain asiaa, niin tule selvittämään se mun oven taakse irl, siis mikäli uskallat. Epäilen että tuskin pokka kestäisi, vaan juoksee suoraa päätä mamille itkemään kuinka sinua kiusataan.
Et tainnu ymmärtää mikä oli mun viestin pointti. Noh, mä kerron sen selkeellä suomenkielellä. Halusin saada sut itse tietämään, miltä tuntuu kun ihmiset nimittelevät pahasti, kuten itse olet tehnyt.
Minä olen yksi psyykkisesti terveimmistä tällä palstalla, ja sinä et siihen joukkoon kuulu. Sen todistaa jo kirjoituksesi.
Mites muuten sille toimitusjohtajan kirjelmälle kuuluu? Saitko edes lähetettyä? Vai kuivuiko kasaan? Ainakaan mitään siitä ei ole tapahtunut, mitä silloin alkuvuodesta uhosit. Vai saitko sinä bannit?
Tiedätkö mitä. Sinä et tänne kuulu. Sinun olisi syytä lähteä pois. Mikä sinä olet muita arvostelemaan tuntematta heitä?- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Olen minäkin kiltti ja kohtelias, paitsi idiooteille. :)
Sä olet siitä helppo kun suutut niin paljastat kaikki merkit millä sä kirjoitat koska tyyli on läpitunnistetyava silloin kun sekoat ja raivoat. Voi toista pientä. Jos nyt vain lepäilet. Me ollaan täällä tänään kahdestaan kirjoittelemassa kun näköjään muut ei jaksa. Sinäkin olet yliväsymyksessä ja siten tosi hermostunut.
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet siitä helppo kun suutut niin paljastat kaikki merkit millä sä kirjoitat koska tyyli on läpitunnistetyava silloin kun sekoat ja raivoat. Voi toista pientä. Jos nyt vain lepäilet. Me ollaan täällä tänään kahdestaan kirjoittelemassa kun näköjään muut ei jaksa. Sinäkin olet yliväsymyksessä ja siten tosi hermostunut.
Höpöhöpö.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Arvelen että siihen pannaan titaanilevyä?
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Tee vaan ihan vapaasti. Eihän niistä edellisistäkään sun yrityksistä ole ole mitään tullut. Nimimerkin olen vaihtanut aikoja sitten. Enkä muuten ole Jan, vaan kommentoin sivusta sinun kiusaavaa ilkeilyä, joka on verhottu muka hyviksi neuvoiksi. Ei todellakaan. Se oli tahallista ja pahalla tarkoitettua kiusausta.
Oot vissiin kateellinen muille, kun et pysty muuta tekemään kuin maalittamaan ihmisiä. Tällä palstalla on ilkeitä ja sekopäisiä ihmisiä. Minä en kuulu siihen joukkoon, mutta sinä kuulut.
Taisi muuten mennä aika osuvaksi toi mun kuvaus susta, kerta pelästyit ja puolustit itseäsi hyökäten. Enää et saa musta yliotetta, kuten kerran sait hetkeksi.
Muuten jos sulla on mulle jotain asiaa, niin tule selvittämään se mun oven taakse irl, siis mikäli uskallat. Epäilen että tuskin pokka kestäisi, vaan juoksee suoraa päätä mamille itkemään kuinka sinua kiusataan.
Et tainnu ymmärtää mikä oli mun viestin pointti. Noh, mä kerron sen selkeellä suomenkielellä. Halusin saada sut itse tietämään, miltä tuntuu kun ihmiset nimittelevät pahasti, kuten itse olet tehnyt.
Minä olen yksi psyykkisesti terveimmistä tällä palstalla, ja sinä et siihen joukkoon kuulu. Sen todistaa jo kirjoituksesi.
Mites muuten sille toimitusjohtajan kirjelmälle kuuluu? Saitko edes lähetettyä? Vai kuivuiko kasaan? Ainakaan mitään siitä ei ole tapahtunut, mitä silloin alkuvuodesta uhosit. Vai saitko sinä bannit?
Tiedätkö mitä. Sinä et tänne kuulu. Sinun olisi syytä lähteä pois. Mikä sinä olet muita arvostelemaan tuntematta heitä?Voi voi Jan, täältä saat olla poissakin. Kirjaile vain, se helpottaa mielialaasi ja auttaa rangan kivuissa. Ota myös se pcos in hoito tosissaan. Elämänlaatu paranee.
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Tiedätkö mitä. Sinä et tänne kuulu. Sinun olisi syytä lähteä pois. Mikä sinä olet muita arvostelemaan tuntematta heitä?Haukut täällä ihmisiä joita et tunne. Et ole kenellekään mitään.
Kenelle mahdat kirjoittaa? Aivan kuin olisit kohdentanut viestisi jollekin tietylle? - Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Tiedätkö mitä. Sinä et tänne kuulu. Sinun olisi syytä lähteä pois. Mikä sinä olet muita arvostelemaan tuntematta heitä?Mä kuulun enemmän kuin ikinä pystyt aivoillasi arvaamaan. Olen linkittynyt tänne sellaista kautta, että jos mitään tajuaisit, säikähtäisit loppuelämäksesi. Se selvinnee.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Miks?
Korjataan niskan rappeuma.
Anonyymi kirjoitti:
Korjataan niskan rappeuma.
Mitäs ahtaumalle tehdään ja päätelevymuutoksille? Tyrälle?
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Eipäs ole.
No kun on kultapieni :)
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Mitäs ahtaumalle tehdään ja päätelevymuutoksille? Tyrälle?
Ne pitää nähdä ja kuvata. Onko sinulla oma hoitava lääkäri? Sama ja pysyvä? Se olisi hyväksi.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ei kinaamalla muutu, ei ole.
Eihän se muutu kun on :)
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi Jan, täältä saat olla poissakin. Kirjaile vain, se helpottaa mielialaasi ja auttaa rangan kivuissa. Ota myös se pcos in hoito tosissaan. Elämänlaatu paranee.
Mikä on pcos? Ei sano mulle mitään.
Muuten, muistatko sen kun väitit mun kuvaa varastetuksi sun kaverilta? Sä näit mun koko naaman silloin, ja aluksi uskoit että olet erehtynyt. Hetken päästä väitit taas aivan muuta, ja syytit mua varkaaksi. Kysyitkö sä silloin kaveriltasi, oliko sen kuva pöllitty? Tuskin kysyit. Et uskaltanut. Jos koko kaveria oli edes olemassa.
Mä en todellakaan ole Jan. Jos mä olen Jan, niin sinä olet Pelle Hermanni. Mut ai joo, sen esittäjähän tais kuolla 90-luvun vaihteessa. Kysy muilta olenko Jan. Saat vastauksen etten ole.
Niin. Tämä aika mitä olit täältä palstalta poissa, oli paljon rauhaisampi, ja sillä aikaa oli enemmän asiallista keskustelua ilman kiusaamisesta ja maalittamista. Ilman syyttelyä.
Mitä tulee kipuihin, niin mun kaularanka ja selkäranka ovat ehjät ja kunnossa, sillä selkärangan murtumat paranivat jo 14 vuotta sitten. Mä olen se tyyppi, jonka ristiselkä ja jalat on paskana.
Kysymys sulle: kauanko sinun pääsi kestää hajoamatta jokapäiväistä sietämätöntä hermokipua, jota yksikään lääke tai mikään muukaan keino ei lievitä yhtään? Kipulääkkeet on kuin söisi karkkia kipuun. Siis yhtä tehokkaat. Heräämisestä nukahtamiseen, päivä toisensa jälkeen, viikkoja, kuukausia, ja jopa vuosia yhtäjaksoisesti, ilman yhtäkään kivutonta päivää tai hetkeä. Kivun määrä ja voimakkuus on sellainen, että rukoilet tajunnan menetystä, eikä iso reikä hampaassa edes tunnu yhtään miltään. Saat vain leuan loksahtamaan auki hammaslääkärillä, kun tämä on ihmeissään siitä ettei hammasta ollut särkenyt...yhtään.
Tuu elämään mun päivittäistä elämää, sietämättömän ristiselän hermokivun kanssa, ja tee samalla itse antamiesi laihdutus ohjeiden mukaisesti.
Mut mä lähden nyt nukkumaan. Uni on se joka kirjaimellisesti pitää mut hengissä.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Muuten, muistatko sen kun väitit mun kuvaa varastetuksi sun kaverilta? Sä näit mun koko naaman silloin, ja aluksi uskoit että olet erehtynyt. Hetken päästä väitit taas aivan muuta, ja syytit mua varkaaksi. Kysyitkö sä silloin kaveriltasi, oliko sen kuva pöllitty? Tuskin kysyit. Et uskaltanut. Jos koko kaveria oli edes olemassa.
Mä en todellakaan ole Jan. Jos mä olen Jan, niin sinä olet Pelle Hermanni. Mut ai joo, sen esittäjähän tais kuolla 90-luvun vaihteessa. Kysy muilta olenko Jan. Saat vastauksen etten ole.
Niin. Tämä aika mitä olit täältä palstalta poissa, oli paljon rauhaisampi, ja sillä aikaa oli enemmän asiallista keskustelua ilman kiusaamisesta ja maalittamista. Ilman syyttelyä.
Mitä tulee kipuihin, niin mun kaularanka ja selkäranka ovat ehjät ja kunnossa, sillä selkärangan murtumat paranivat jo 14 vuotta sitten. Mä olen se tyyppi, jonka ristiselkä ja jalat on paskana.
Kysymys sulle: kauanko sinun pääsi kestää hajoamatta jokapäiväistä sietämätöntä hermokipua, jota yksikään lääke tai mikään muukaan keino ei lievitä yhtään? Kipulääkkeet on kuin söisi karkkia kipuun. Siis yhtä tehokkaat. Heräämisestä nukahtamiseen, päivä toisensa jälkeen, viikkoja, kuukausia, ja jopa vuosia yhtäjaksoisesti, ilman yhtäkään kivutonta päivää tai hetkeä. Kivun määrä ja voimakkuus on sellainen, että rukoilet tajunnan menetystä, eikä iso reikä hampaassa edes tunnu yhtään miltään. Saat vain leuan loksahtamaan auki hammaslääkärillä, kun tämä on ihmeissään siitä ettei hammasta ollut särkenyt...yhtään.
Tuu elämään mun päivittäistä elämää, sietämättömän ristiselän hermokivun kanssa, ja tee samalla itse antamiesi laihdutus ohjeiden mukaisesti.
Mut mä lähden nyt nukkumaan. Uni on se joka kirjaimellisesti pitää mut hengissä.Hyvää yötä Jan. En tiedä vieläkään kenellä kohdennat viestisi?
Anonyymi kirjoitti:
Ne pitää nähdä ja kuvata. Onko sinulla oma hoitava lääkäri? Sama ja pysyvä? Se olisi hyväksi.
Kuvattu jo. Kirurgit tutkii lisää.
Lauruska kirjoitti:
Mut mä lähden nyt nukkumaan. Uni on se joka kirjaimellisesti pitää mut hengissä.Hyvät yöt.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00686- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Kuvattu jo. Kirurgit tutkii lisää.
Hyvä hyvä....ja pääset nukkumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hyvä....ja pääset nukkumaan.
Joo yleensä kai nukutetaan, jos leikataan. Ainakaan kuntoutus ei auttanut. Ja kivut vaan pahenee. Oikeaankin käteen on tullut särkyä.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä Jan. En tiedä vieläkään kenellä kohdennat viestisi?
Se on edelleen Lauruska, ei minä. Ihan eri ihminen.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Se on edelleen Lauruska, ei minä. Ihan eri ihminen.
Leikisti eri. me leikitään taas :)
Anonyymi kirjoitti:
Leikisti eri. me leikitään taas :)
Älä jaksa olla lapsellinen, hyvin tiedät puhuvas pölhöjä.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Älä jaksa olla lapsellinen, hyvin tiedät puhuvas pölhöjä.
muut ei tiedä, että me puhutaan sun kanssa joka päivä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä sanot disseä pyöreäksi?
Siksi koska disse on pyöreä, miksi muuksi pitäisi sanoa pyöreää ihmistä?
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ero on noin 18-20%. Jos sinulla on kaksi erillistä litran mittaa (vaikkapa maitopurkkia), joissa toisessa on lihaksia ja toisessa kehon rasvaa. Kun punnitaan litra, jossa on lihaksia, se painaa noin 1,1 kg (1,06 kg tarkkaan ottaen). Kun taas litra, jossa on rasvaa, painaa noin 0,9 kg.
Ero on pieni, kehopositiiviset väittää toista. - Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Eipähän puhuta.
puhutaan mauruska :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3-4 h on ideaali.
No pätkäpaasto kans yks, 16/8, ateriat kahdeksan tunnin sisällä, loppu 16 tuntia paastotaan. Siis lopetetaan laidunnus, ihminen ei märehtijä. Paastoaminen vähentää ruokahalua,syöty kokonaismäärä jää pienemmäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Disse kiltti paitsi nettiostajille jotka tekee oharit. Disse on lihava, siitä ei ole epäilystäkään.
Anonyymi kirjoitti:
Ero on noin 18-20%. Jos sinulla on kaksi erillistä litran mittaa (vaikkapa maitopurkkia), joissa toisessa on lihaksia ja toisessa kehon rasvaa. Kun punnitaan litra, jossa on lihaksia, se painaa noin 1,1 kg (1,06 kg tarkkaan ottaen). Kun taas litra, jossa on rasvaa, painaa noin 0,9 kg.
Ero on pieni, kehopositiiviset väittää toista.Pieni, mutta näkyvä ero.
Anonyymi kirjoitti:
puhutaan mauruska :)
Taidat olla minuun lätkässä, kun roikut kintereillä vaikka millä tikusta asiaalla? :)
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Taidat olla minuun lätkässä, kun roikut kintereillä vaikka millä tikusta asiaalla? :)
mauruska masulin :)
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Hmph. Myönsit. :D
miseliin :)
Anonyymi kirjoitti:
miseliin :)
Koita nyt pärjätä tuon tunteen kanssa. Osaa käydä työstä läähättää kuuloille korville.
Anonyymi kirjoitti:
Mä kuulun enemmän kuin ikinä pystyt aivoillasi arvaamaan. Olen linkittynyt tänne sellaista kautta, että jos mitään tajuaisit, säikähtäisit loppuelämäksesi. Se selvinnee.
Kuule häkäpönttösekauuni, sä et mua pysty pelottelemaan. Ja jos sulla oikeesti olisi jotain määräysvaltaa suolen organisaatiossa, kukaan meistä sun hampaisiin joutuneista ei olisi kirjoittanut täällä enää pitkiin aikoihin. Eikä siinä tapauksessa täällä ei olisi kovinkaan montaa kirjoittajaa. Saisitpahan ainakin olla tähti heidän keskuudessaan.
Tule sitten näyttämään mulle todisteesi henkilökohtaisesti naamasta naamaan, sillä jos sulla mitään todisteita edes on, sun helppo selvittää kuka olen ja missä asun. Muutoin pidä suusi kiinni, jotta voit välttää isojen samnakoiden ulospääsyn ja itsesi nolaamisen. Tai siirry lopullisesti sinne ikävä-palstalle, jossa voitte mustasukkaiseksi toisianne ihan rauhassa syytellä.
Sä olet mulle miss nobody, mutta btw, rakkaudesta ne hevosetkin potkii, joten taidat Disseä yrittää iskeä tällä kertaa, ja siksi näet punaista kun joku häntä vähän arvostelee.
- Anonyymi
No TosiTypyä tietysti.
Thänks vaan! Pidän tätä kohteliaisuutena. Nyt lyllerrän sinne toiseen Pullervo-ketjuun lukemaan kommentteja. Tsau! :)
- Anonyymi
Jan1
- Anonyymi
Partis tai Jazuli.
J-a-n kirjoitti:
Kumpi on söpö?
Oon mäkin aika paksu kyllä.
https://aijaa.com/jYoqVa
Siitä ei taida söpöyspisteitä saada. Nyt morjes.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Oon mäkin aika paksu kyllä.
https://aijaa.com/jYoqVa
Siitä ei taida söpöyspisteitä saada. Nyt morjes.75 kiloa?
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Eiii riitä. Kymmenen kiloa enemmän. :)
85kg vaatteet päällä.Jaksaako nosserakas kantaa sut kynnyksen yli?
Anonyymi kirjoitti:
Jaksaako nosserakas kantaa sut kynnyksen yli?
Jotenkuten selässä. :D
Sylissä ei.
- Anonyymi
Itseäni tietenkin. Olenhan pullea poika.
>Simiti< - Anonyymi
Wohveli ehdottomasti, vohveleita syömällä pullistuu.
t. Ätmi toteaa - Anonyymi
Siellä kivellä makoilivat partis ja disse, jos sinne tulee tänä vuonna nimien keksimiskilpailua noita voinee ehdottaa.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Disse ei sovi pullervoksi. Janista saadaan vaikkakin harmi, hänen pitää tulla kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Disse ei sovi pullervoksi. Janista saadaan vaikkakin harmi, hänen pitää tulla kuntoon.
Oli se siinä yhdessä kuvassa jonka joskus palstalle postasi melko tuhdissa kunnossa.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli se siinä yhdessä kuvassa jonka joskus palstalle postasi melko tuhdissa kunnossa.
-harmiseikirj-Voi voi monta vuotta sitten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi monta vuotta sitten!
Nyt on varmaan vielä pulleampi :D
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Nyt on varmaan vielä pulleampi :D
-harmiseikirj-Kevyempi, kiinteämpi. :)
https://aijaa.com/jYoqVa- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Kevyempi, kiinteämpi. :)
https://aijaa.com/jYoqVaEi tuo ollut disse, mikä lie metsuri.
Ei tuo ollut disse, mikä lie metsuri.
-harmiseikirj-Se on minä, tuore kuva. Ei Diidjei.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ollut disse, mikä lie metsuri.
-harmiseikirj-Onko Diidjei postannut joskus kuvan palstalle? Itsestään?
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Onko Diidjei postannut joskus kuvan palstalle? Itsestään?
Etkö muista, oli järvellä kiven päällä ihan niinkuin alkuperäinenkin pullervo
Etkö muista, oli järvellä kiven päällä ihan niinkuin alkuperäinenkin pullervo
-harmiseikirj-Ei mitään mielikuvaa.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ei mitään mielikuvaa.
Olikohan peräti viime kesänä? seisoi siinä lapa pystyssä muka vetten päällä kävelemässä.
Olikohan peräti viime kesänä? seisoi siinä lapa pystyssä muka vetten päällä kävelemässä.
-harmiseikirj-Aa, joku häilyvä muistikuva tuli nyt mieleen, kun mainitsit vetten päällä kävelemässä. Kuvaa en kyllä muista. Harvinaista, kun yleensä on hyvä kuvamuisti.
- Anonyymi
Laita harmis morsiamesi pönttis ruotuun. Näyttää mielenterveys reistailevan.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ei mitään mielikuvaa.
Seisoi vedessä kiven päällä, pulleana kuin pullervo, kaikki kolme leukaa mukana kuvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita harmis morsiamesi pönttis ruotuun. Näyttää mielenterveys reistailevan.
Satuolentoja kumpikin kuten janlauruska
Anonyymi kirjoitti:
Seisoi vedessä kiven päällä, pulleana kuin pullervo, kaikki kolme leukaa mukana kuvassa.
Ahah. :D
Anonyymi kirjoitti:
Satuolentoja kumpikin kuten janlauruska
Mulla vaan on oma nätti nassu tuossa kuvassa. Ihan oikee oon. Sattu kun nipistin. :)
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Mulla vaan on oma nätti nassu tuossa kuvassa. Ihan oikee oon. Sattu kun nipistin. :)
mauruska :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi monta vuotta sitten!
Sekoitat henkilöt joista ollut kuvia? Jiimen on hyväkroppainen disse ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekoitat henkilöt joista ollut kuvia? Jiimen on hyväkroppainen disse ei.
Jiimen on se, jolla oli kauheat varpaat, joiden lähelle yksikään nainen ei mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jiimen on se, jolla oli kauheat varpaat, joiden lähelle yksikään nainen ei mene.
Lillis meni:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veit varpaat suustani!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yök!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yök!!
😂🤣😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole varpaita näkynyt kuvissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole varpaita näkynyt kuvissa.
Vain verisuonia! 👌☝️🖕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain verisuonia! 👌☝️🖕
Suonikas Jorma;)
AsianVierestä
Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! :D
- Anonyymi
Ja neuvonta homeopaattinen :)
Anonyymi kirjoitti:
Ja neuvonta homeopaattinen :)
Mitä vähemmän neuvotaan, sen enemmän kysyjä viisastuu?
Kuulostaa itse asiassa aivan järkevältä. ; )
- Anonyymi
Mitä v*ttua, yhden palstalaisen yksinpuhelua ja itselleen vastailua itsekseen 150 viestiä, viisi ja puoli tuntia.
- Anonyymi
😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤨
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488168Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4042415Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh292002Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422891885Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681789- 201650
- 241495
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘221293- 1001279