Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Totta,+ja+ne+ulisijat+eivät+ole+naisia,+vaan+ne+ovat+näitä+palstamiehiä,+jotka+kuvittelevat+tietävänsä+mitä+nainen+miehestä+haluaa.+Taitaa+olla+vain+oman+egonsa+buustausta,+kun+herrat+niitä+tasoja+laskeskelee+ja+niillä+yrittävät+osoittaa+sen+ettei+heillä+alkujaankaan+ollut+mahdollisuuksia+saada+naista.+Tyyliin+"koska+olen+kiltti+ja+kunnollinen+ätmi,+en+saa+naista+siksi+koska+naiset+haluavat+jännämiehen+tai+top10+miehen.+"+Kyllä+se+on+jokaisen+omien+korvien+välissä+se+vika,+jos+ei+saa+naista.+Silloin+pitää+valittamisen+sijaan+tehdä+itsestä+kiinnostavamman,+ja+lähteä+sieltä+omasta+mancavesta+pihalle.+Tasan+tarkkaan+samat+ohjeet+ja+neuvot+mitä+Allulle+on+annettu,+pätee+myös+jokaiseen+ulisijaan.+Ei+kukaan+muu+voi+etsiä+toisen+puolesta+naista,+ja+ojentaa+tätä+hopeatarjottimella+ulisijalle.+Jos+itse+ei+tee+mitään+sen+eteen+että+sen+kumppanin+voisi+saada,+on+silloin+turha+valittaa+ja+virheellisesti+perustella+miksi+ei+kelpaa.
  2. Jaa+miten+niin+AINA+agressiivinen?+Mä+en+ketään+pakota+yhtään+mihinkään+mitä+tämä+itse+ei+halua+tehdä.+Jokainen+tekee+omat+ratkaisunsa+ja+elää+niiden+kanssa.+Lähes+aina+kun+vaikutan+täällä+piikikkäältä,+mulla+on+selän+hermokivut+kovana+päällä.+Ja+sitä+on+päivittäin.+Voin+kertoa+että+tällä+hetkellä+vain+uni+ja+nukkuminen+pitää+mut+kirjaimellisesti+hengissä.+Ja+se+ei+ole+salaisuus.+Se+mitä+sanon+ja+teen+irl,+on+se+mistä+kannattaa+pikemminkin+arvionsa+ottaa+sen+suhteen+millainen+olen+luonteeltani,+kuin+tänne+tehtyjen+kirjoitusten+perusteella.+Enemmän++tänne+puran+omaa+turhautumista+ja+vitutusta+itseäni+ja+vointiani+kohtaan.+Ei+oo+kuule+helppoa+seurata+ikkunan+takaa+muiden+ihmisten+elämää,+kun+he+elävät+sitä+niin+normaalisti+kuin+koronasta+huolimatta+pystyy,+tietäen+ettei+itse+sitä+voi+tehdä.+Lähteä+sinne+tai+tänne+silloin+kun+huvittaa.+Tai+tavata+kavereita+ja+muita+ihmisiä+sen+verran+mitä+pystyy.+Lähteä+vaikka+Lappiin+minilomalle+ja+irrottautua+kaikesta.+Mä+en+pääse+pakoon+kipujani.Ei+tarvitse+miettiä+päiviä+etukäteen+mitä+voi+tehdä+ja+mitä+ei,+jotta+varmasti+pystyy+lähtemään+sinne+minne+on+ehdottoman+pakko+mennä.+Sillä+jos+tekee+jotain+sellaista+mikä+pahentaa+fyysistä+kipua+seuraavina+päivinä,+ei+pystykään+menemään+sinne+minne+on+ehdottoman+välttämättömästi+mentävä.+Tai+suunnittelet+etukäteen+innoissasi+jonnekin+menoa,+ja+kun+se+päivä+koittaa,+oletkin+niin+kipeä+ettet+voi+edes+lähteä+ulko-ovea+pitemmälle.+Tai+jos+lähdet,+et+saa+siitä+sitä+nautintoa+mitä+toivoit+siitä+saavasi,+vaan+sen+onkin+hampaat+irvessä+kulkemista+paikasta+A+paikkaan+B,+tietäen+että+jos+hiukkaakaan+hellität,+et+pääsekään+perille+koska+voimasi+ovat+loppu.+Jos+mun+luonteesta+haluaa+tätä+kautta+saada+kunnon+käsityksen,+niin+silloin+kannattaa+lukea+sinkut+-palstan+aloituksia,+minne+pääosin+kommentoin.+Tervetuloa+elämään+mun+elämää,+joka+on+elossa+oloa+vailla+elämistä+jatkuvan+ja+sietämättömän+kivun+kanssa,+tietäen+mitä+tapahtuu+jos+oma+pää+ei+enää+kestä.+Joten+joo,+ehkä+saatan+olla+välillä+agressiivinen.+Mutta+kun+miettii+syitä+sen+taustalla,+voit+kysyä+itseltäsi,+että+millainen+olisit+itse,+jos+eläisit+samanlaisessa+tilanteessa.+Pelkkää+aurinkoista+päivän+paistetta,+vai+mustaakin+mustempaa+epätoivoa,+jolle+ei+näy+loppua?
  3. Et+ole+yksin,+mutta+ei+se+viina+pitemmän+päälle+tuo+helpotusta.+Mulla+ei+ole+ollut+kivutonta+päivää+sitten+26.11.2004.+Viimeisen+vuoden+aikana+ristiselän+krooniset+hermokivut+ovat+olleet+päällä+yhteensä+360+päivää+-ainoastaan+äkillinen+muutaman+päivän+kestänyt+huimaus+vei+ne+pois+viideksi+päiväksi,+sitä+ennen+4+vuotta+noin+90+päivää+vuodessa,+ja+sitä+edeltävät+8+vuotta+364+päivää+vuodessa.+Yhteensä+siis+yli+13+vuotta+hermokipuja,+ja+sitä+ennen+leikkauskipuja,+murtumakipuja+jne.+Syksyn+2013+opiaattivierotuksen+jälkeen+yhdestäkään+lääkkeestä+ei+ole+ollut+apua+hermokipujen+lievittämiseksi.+Viimeisen+lääkken+kokeilemattomien+listalla+testasin+viime+syksynä,+eikä+siitäkään+ollut+apua.+Kaikki+keinot+on+siis+käytetty.+Kirjaimellisesti+ainoa+vaihtoehto+on+purra+hampaat+yhteen+ja+kestää.+Heräämisestä+nukahtamiseen,+päivä+toisensa+jälkeen.+Voimakkuudet+ovat+olleet+pääosin+siinä+7-10+paikkeilla,+ja+hyvin+usein,+ellei+päivittäin,+ysiä.+Päivystykseen+en+kroonisen+kivun+kanssa+ole+mennyt+sitten+2012-13,+koska+en+saa+sieltä+apua.+Viimeisen+vuoden+olen+ollut+oman+kotini+vanki+-koronalla+ei+ole+siinä+mitään+osaa,+ja+olen+lähtenyt+kotoa+vain+pakollisille+asioille,+tai+noin+kerran+viikossa+koirani+kanssa+noin+500+metrin+lenkille.+Muutoin+istun+koko+päivän+siinä+asennossa+mikä+itselle+on+parhain.+Sohvalla+puoli-istuvassa+asennossa+jalat+rahin+päällä.+Nuokin+poistumiset+teen+rollaattorin+kanssa.+En+siksi,+ettenkö+pysyisi+pystyssä,+vaan+siksi+koska+kävellessä+jopa+kymmenien+metrien+matkalla+painetta+alkaa+kerääntymään+ristiselkään+siihen+asti,+kunnes+tulee+tunne+siitänkumpi+lähtee+ensin:+jalat+alta,+vai+taju.+Rollan+kanssa+pystyn+keventämään+selkään+kohdistunutta+rasitusta,+ja+kävelymatka+pidentyy+sitä+myötä+kilsaan+tai+kahteen.+Ainoa+syy+sille+että+olen+edelleen+hengissä,+on+se+että+saan+jotenkuten+nukuttua.+Muutoin+pää+ei+kestä.+Tosin+olen+oppinut+tuntemaan+oman+jaksamisen+rajat,+ja+niiden+lähentyessä+olen+pyytänyt+ammattilaisilta+apua+ja+sitä+myös+saanut.+Niitä+kertoja+on+ollut+noin+viitisen+kappaletta+mennen+1,5+vuoden+aikana.+Lisäksi+mulla+on+ollut+lähes+16+vuotta+masennuslääkkeet+jokapäiväisessä+käytössä+-isolla+annostuksella,+ja+jotka+pitää+itsetuhoisuuden+poissa.+Jos+se+palaa,+mä+en+ole+tässä+kunnossa+montaa+päivää+hengissä.+Samoin+käy,+jos+uni+kuolee,+ja+tarvitsenkin+joka+yö+9-10+tuntia+unta,+jotta+elimistö+saa+tarvittavan+levon.+En+juurikaan+käytä+alkoholia,+tai+muita+päihteitä,+koska+olen+niitä+aiemmin+testannut,+ja+todennut+etten+niistä+saa+tarvittavaa+apua.+Sen+sijaan+olen+panostanut+nukkumiseen,+ja+unta+parantavilla+lääkkeillä+olen+saanut+nukuttua.+Tämä+vaatii+kuitenkin+selkeän+päivärytmin,+ja+se+tarkoittaa+sitä+että+oli+arki+tai+pyhä,+nukkumaan+on+mentävä+viimeistään+yhdeltätoista,+koska+yleensä+heräilen+jo+ennen+kahdeksaa,+vaikka+olisin+valvonut+kolmeen+asti.+Mun+tilanne+tulee+olemaan+sama+kuolemaani+asti,+koska+hermosärky+ei+tule+poistumaan+rinnaltani+koskaan.+Se+saattaa+muuttua+lievemmäksi,+tai+ne+päivät+kun+hermokipua+on,+saattavat+vähentyä+muutamaan+vuodessa.+Täysin+pois+se+ei+poistu+koskaan.+Tällä+hetkellä+juuri+nyt,+on+kasin+päivä,+joka+voi+muuttua+iltaan+mennessä+ysin+päiväksi,+tai+lieventyä+seiskan+päiväksi.+Sen+näkee+sitten.+Epäilen+että+sulla+ei+elimistö+pitemmän+päälle+sitä+viinaa+kestä,+ja+sen+jälkeen+tulee+entistä+isommat+ongelmat.+Koira+kestää...eipä+tässä+järin+vaihtoehtoja+ole.+Et+ole+yksin.+Teet+kuitenkin+omat+ratkaisusi+elämäsi+suhteen,+kuten+minä+teen+omani.+Voimia+jaksamiseen.
  4. No+jaa,+edellinen+breezeri+oli+korkkaamattomana+5+kuukautta.+Strohi+pullo+on+ollut+kaapissa+korkkaamattomana+7+vuotta,+joten+en+juurikaan+enää+käytä+alkoholia.+2009+alkoi+alkoholi+tökkimään,+eikä+sen+jälkeen+enää+tehnyt+mieli.+Ensin++meni+5+vuotta+etten+juonut+pisaraakaan,+ja+sen+jälkeen+join+yhden+0,33cl+tölkin+siideriä+erikoistilanteessa,+kuten+esim+festareilla,+kahden+vuoden+välein.+Humalassa+oon+ollut+viimeksi+helmikuussa+2009.+Ei+vaan+tee+mieli+juoda+enää,+ja+sitä+paitsi+nykyään+on+sellaiset+lääkkeet+käytössä,+ettei+mitään+isoja+määriä+voisi+edes+juoda.