Suunnitella vappua palstalla? 😊
Joko aletaan
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen iloinen kuin platina-hiuksinen... mutta jooh pitäisi pyytää jotan tyttöä pyöräileläimään ihmeelliseen jännittävään paikkaan, mutta en halua häiritä.
- Anonyymi
Naisenergialla mennään eli Jazuli tekee tippaleivät ja wuppis siman.
- Anonyymi
Joo kokeneimmat emännät asialle.
- Anonyymi
Jazulin tippaleivät ovat legenda.
Anonyymi kirjoitti:
Jazulin tippaleivät ovat legenda.
En ole tehnyt tippaleipiä ikinä. Ja joo ymmärrän tippaleipäsi viittaavan mun aivoihin. Ne nyt kuitenkin hiukan poikkeaa perus tippaleivistä.
Sehön se voi harmitusta joskus aiheuttaakin.
Eihän siihen taida ollakaan enää kuin joku pari viikkoo. Sinä olis hyvä jo panna käymään, niin olis sit vapuks ehtiny tullabtarpeeksi prosentteja.
- Anonyymi
Ketkä vastaavat ohjelmasta?
- Anonyymi
Vappuna juodaan viinaa ja juhlitaan. Nyt kannattaa jos kutsua naisia bileisiin vappuna juomaan viinaa kotiinne. Viina ajuomalla löytyy kumppani ja vappuna pidetään bileet.
T viinamies- Anonyymi
Lopeta ätmi tuo iänikuinen jankutuksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta ätmi tuo iänikuinen jankutuksesi.
Et siis juo viinaa joten et siis tutustu naisiin. Oma elämäsi , kyllä muut miehet juo viinaa ja käyvät vappu bileissä ja saavat naisia.
T viinamies
- Anonyymi
Aletaan vaan, tuutko mun luo?😊
- Anonyymi
Onko sun luona parhaat bileet? 💃
- Anonyymi
Platinahiukxet ja minihameet naisillz :D
- Anonyymi
Minihameita ja platina-värisiä jänniä peruukkeja tytöille noniin.
Mutta niin komeita tai noniin platinan peruukkeja että mistä saa niitä. - Anonyymi
Suunniteltu jo. Saatan tehdä tempun.
Vappua pappua plääh..
- Anonyymi
Onko sulla menopaussi just sillon?
- Anonyymi
Platina-Blondi tai Pinkki Peruukki, tytöillä voi olla noita juttuja vappuna.
- Anonyymi
Pinkki peruukki ja Platina-blondi ovst kai kavereita
- Anonyymi
Jooh niin ei ollut muita asiakkaita niin vähän aikaa seurasimme mustalla audilla lääkärin jaguar-autoa perässä :D
- Anonyymi
Todella joskus kun on loukkaantunut itse niin joutuu käyttämään maksullisia palveluja kuin takseja, joskus muutenkin.... seuraa lääkärin autoa huvikseeen, oikeasti itse taksikuskeilla on monesti hauskoja juttuja matkanvietteeksi.
- Anonyymi
Jos pitää lakRitsasta, niin Halva täytelaku-juttuja. iso pussikin.
- Anonyymi
Ryminää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991556Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131246- 2341243
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2701122Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1791003- 1411000
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15999Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33842- 74839