Miksi nukutte vielä naiset. Kalat odottaa joten nyt herätys.
Hei lähdetään nyt kalaan
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kalat jo odottavat innoissaan pääsyä paistinpannulle.
Nukuinkin poikkeuksellisen pitkään, lähes yhdeksään. Nukuin siksi että pysyn hengissä. Mä en uneani lyhennä juuri minkään muun, kuin erittäin painavan syyn takia. Kalaan lähtö aamulla neljän aikaan ei kuulu siihen kategoriaan. Tosin eipä musta selkäkipuisesta olisi ollut edes mukaan lähtijäksi.
- Anonyymi
En nukkunut enää tuohon aikaan mut ei tässä mihinkään kalaan ole silti kerinnyt. Sitäpaitsi kalastaminen on miesten hommaa muutenkin.
- Anonyymi
Siikaa lähdetään onkimaan viideltä aamulla että saa parhaat paikat itse koska rannalla voi olla 10 tyyppiä samaan aikaan jotka onkii siikaa joten pitää ekana olla rannalla jotta saa valita parhaan paikan. Itse oon käynyt lähes joka päivä siikaa onkimassa ja olen saanut 30 siikaa.
- Anonyymi
No miksei naiset halua miestä joka kalastaa?
- Anonyymi
No mä haluan ainakin miehen, joka soittaa kitaraa..Paitsi että on se vissiin kalastanutkin...
- Anonyymi
Tuohon aikaan vielä nukun, jos ei tarvi töihin mennä.
Sinä voit kyllä käydä kaloja narraamassa. Perkaathan ja fileoithan kalat ennen kuin tuot ne minulle 😘
Missäs päin se miesköriläs kalastelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991556Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131246- 2341243
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2701122Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1791003- 1411000
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15999Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33842- 74839