Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis+se+lataus.
13.03.2021 11:48
Muistaakseni+mulla+kesti+tunteja+kauemmin,+ennen+kuin+sitä+pääs+pelaan.+Siit+on+kyllä+muutama+kuukaus+aikaa,+niin+täysin+varma+en+voi+olla.
13.03.2021 11:46
Just+lopetin+pelaamisen,+ja+lähden+kohta+iltapuuhiin+ja+sit+petiin.+Pakko+on+pitää+säännöllistä+rytmiä,+oli+arki+tai+pyhä,+et+saa+tarpeeks+nukuttua+jotta+taas+jaksaa+seuraavan+päivän.
12.03.2021 20:56
Mis+päin+kaketsua+asut?+Ite+asuin+aikanaan+muutaman+vuoden+Tornihaukantiellä.
12.03.2021 18:53
Jos+mun+nukkuessa+saa+multa+kyynärpäästä+silmäänsä,+tai+huonolla+tuurilla+iskun+munaansa,+niin+mitä+tapahtuu+kun+olen+hereillä+ja+jotain+yritetään+mulle+väkisin+tehdä.+🤔
12.03.2021 18:49
Eiffelin+huipulla+tuulee,+ja+sielä+pitää+pitää+lakistansa+kiinni,+sitä+paitsi+huippu+on+tyhjää+täynnä.+Se+mistä+kannattaa+maksaa+on+näköalat,+ja+kolmannelle+tasanteelle+lasiseinäisellä+hissillä+on+kokemus.+
T:+siellä+300+metrissä+käynnyt
12.03.2021 18:45
Päivän+paras.+Kiitos+hersyvistä+nauruista.+😂🤣😂
12.03.2021 18:35
Ehkä...+Who+knows...+🙃
12.03.2021 17:58
Offina+tämä,+et+miks+mulla+tuli+ekana+mieleen+tää:
https://m.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE
12.03.2021 16:51
En+tiiä..+Mä+kun+en+oo+mikään+innokas+laulaja,+vaikka+tiedän+osaavani+laulaa.+Toisaalta+never+say+never.+Ysärin+slovaria+vähän+kehiin:
https://m.youtube.com/watch?v=6FwmM93jgUo
12.03.2021 16:47
Hei+c'moon,+anna+kyyhkyläisten+kuherrella.+😉
12.03.2021 16:35
Makkarin+siivous+ja+järjestely+on+huomenna+edessä,+mikäli+olen+siinä+kunnossa+että+pystyn+sen+tekemään.+Muutoin+samoilla+suunnitelmilla+mitä+muinakin+päivinä.
12.03.2021 13:44
Mulla+oli+sama+ongelma+pari+vuotta+sitten,+kun+en+vielä+parturia+varatessa+osannut+päättää+leikkaanko+10+senttiä+vaiko+30+senttiä+pois.+Siinä+vaiheessa+hiukset+ylettyy+lähes+puoleen+selkään+asti.+Lopulta+vedin+ihan+lyhyeksi,+enkä+ole+sitä+katunut.+Pitkissä+hiuksissa+oli+paljon+työtä,+kun+sitä+hiusta+oli+todella+paljon+ja+lisäksi+oli+vielä+paksut.+Ponnari+oli+melkein+ranteen+paksuinen,+ja+ilman+fööniä+ne+kesti+4+tuntia+kuivua.+
Älä+ap+stressaa+siitä+päätöksestä,+kyllä+sitä+lopulta+saa+tehtyä+sen+päätöksen.+Jos+et+lopullista+päätöstä+saa+tehtyä,+niin+lyhennä+ensin+vaikka+vaan+vähän,+ja+kato+ajan+kanssa+miltä+se+lyhempi+versio+tuntuu.+Myös+lyhyemmässä+on+jonkin+verran+työtä,+vaikka+vähemmän+kuin+pitkässä,+ja+lyhyttä+joutuu+leikkauttamaan+useammin+kuin+pitkää,+kun+se+kasvaa+ulos+mallistaan+nopeempaa.+Ja+tietysti+se+vaikuttaa+sopiiko+omiin+kasvoihin+lyhyt+malli+vai+ei.+Kaikille+ei+kaikki+sovi.+Mulla+lyhyeksi+vetäminen+oli+sillä+helppoa,+kun+aikanaan+oli+pitkään+lyhyt+malli+ja+tiesin+sen+sopivan+itselle.
12.03.2021 12:02
Kiviseinään+on+hankala+ruuvata+lipaston+sivuseiniä+kiinni.
12.03.2021 07:50
Kiitos.+😃+Vähän+väriä+elämään.+Itse+asiassa+ei+tullut+kolareita,+kun+sen+parin+sadan+metrin+matkalla+mikä+parturista+mulle+on+matkaa+ei+tullut+yhtään+autoa+vastaan+tai+ylipäätään+ohi+kun+kävelin+kotiin.+Eli+taisi+tuuria+olla+matkassa,+niin+selvisin+ilman+syytteitä.+😂
11.03.2021 15:35
Heräämön+tai+päikin/lyhkin+hoitajat+on+tottuneet+vaikka+mihin.+Harva+on+täysin+selkeä+heti+herättyä+ekan+kerran.+Mullahan+on+siis+takana+33+leikkausta,+ja+joista+30+on+tehty+nukutuksessa.+Jos+usein+nukutetaan,+tottuu+elimistö+niihin+aineisiin,+ja+nukutuksen+jälkeen+palautuu+olo+aika+nopeasti+ennalleen.+Aikanaan+mut+leikattiin+aamupäivällä,+ja+kahden+maissa+vetelin+osastolla+Hesen+kanahampurilaista+hyvällä+ruokahalulla.+Silloin+vierailin+leikkurissa+pari+kolme+kertaa+viikossa.+
Kolmisen+vuotta+sitten+kun+heräsin+ekasta+leikkauksesta+vuosiin,+oli+pakko+kysyä+eräältä+hoitajalta+et+mistä+mä+tiedän+hänet.+Hän+näytti+tutulta,+mutta+en+saanut+millään+päähäni,+missä+olin+hänet+aiemmin+nähnyt.+Normaalisti+kasvot+jää+helposti+mieleen,+ja+tunnistan+aika+nopeaan+missä+olen+jonkun+ihmisen+aiemmin++nähnyt.+
Ne+on+ne+nukutusaineet+jotka+tekee+olon+tokkuraiseksi+leikkauksen+jälkeen,+ja+siitä+syystä+pitää+tietty+aika+olla+syömättä+ja+juomatta.+Jotta+ei+voisi+pahoin+leikkauksen+jälkeen.+
Yks+mikä+on+kanssa+jännä,+niin+olen+oppinut+tunnistamaan+hetken,+jonka+jälkeen+taju+sammuu+heti.+Pahan+makuinen++haukotus+tulee+väkisin,+kun+on+vielä+happimaski+kasvoilla.+Silloin+tietää+että+nyt+mennään.
11.03.2021 15:01
Sain+kikkailtua+jossakin+vaiheessa+alkuvuotta+irc-galtsun+salasanan+vaihdon,+koska+en+oikeasti+muistanut+vanhaa,+joten+tässäpä+tämä+uusi+kuva+kampauksesta.+Värit+vaalenee+ja+tasottuu+ajan+mittaan,+eikä+ärhäkkää+väriä+kannata+säikähtää.+Mutta+tässäpä+tämä+nyt+sitten+on:
https://irc-galleria.net/user/steelback/picture/130985985
11.03.2021 14:20
Mites+noi+perustelut+sitten...+Jotta+pärjäätte+maailmassa+heidän+poismenonsa+jälkeen...+🤔+
Taitaa+peräkammarin+poika+olla+itse+se,+joka+ei+selviä+maailmassa+sen+jälkeen+kun+oma+mamma+joka+on+poikaansa+passannut+ja+tehnyt+kaiken+tämän+puolesta+menehtyy,+ja+nyt+poika+joutuu+itse+pärjäämään+ensi+kertaa+yksin.+Hyvin+yleinen+tapa+sotien+jälkeen+syntyneiden+parissa.+Poikkeuksia+toki+löytyy...+
Mut+nyt+parturiin...palataan.
11.03.2021 12:05
Siis+olin+noin+10+-v.
11.03.2021 11:57
Nyt+oot+kyllä+aika+hakoteillä.+Kuka+helvetin+sisko?+Mulla+ei+ole+sisaruksia,+eikä+mun+tädin+mies+pitäny+mua+silloin+lapsena.+Mun+porukat+tietää+että+tulen+yksin+toimeen+ja+selviän+asiasta+kuin+asiasta.+Jopa+niin,+että+lähtivät+muutama+vuosi+sitten+viikoksi+Välimeren+risteilylle,+jättäen+minut+päälle+kolmikymppisen+yksin+vastuuseen+lähes+100+vuotiaana+mummelista,+sekä+oman+kotinsa+mun+vastuulle.+
He+antoivat+mun+pyöriä+yksin+tutkimassa+ympäri+ämpäri+ruotsinlaivaa+jo+alle+kouluikäsenä,+kun+samaan+aikaan+olivat+itse+buffetissa+syömässä.+Etelän+lomakohteessa+päästivät+mut+noin+10v+liikkumaan+jo+ekana+iltana+yksin,+kun+halusin+tutkia+paikkaa.+Jos+eivät+olisi+jo+silloin+luottaneet+että+selviän,+en+noita+asioita+olisi+saanut+tehdä+yksin.+
Saati+joka+vuosi+Jukolan+viestissä,+jossa+muutama+kymmenentuhatta+ihmistä+pienehköllä+alueella,+sain+yksin+yöllä+pyöriä+siellä+sun+täällä,+samaan+aikaan+kun+isäni+nukkui+teltassa.+Jos+hän+ei+olisi+tiennyt+että+selviän+yksin,+en+olisi+sitä+saanut+lapsena+tehdä+vuosi+toisensa+jälkeen.+
Sulla+alkaa+kyllä+nyt+selitykset+loppumaan.
11.03.2021 11:56
69 / 86