Slovarien tahdissa

Anonyymi

Kenen palstalaisen kanssa haluaisit tanssia slovareiden tahdissa?

20

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kenenkään

• No riippuu vähän...

• Anonyymi

Lillis

• Anonyymi kirjoitti:

Lillis

Hmm, Lilli ois ihan mieluinen tanssipari, mutta hänellä on jo tanssipari katottuna.

• Pirpanan

• Valitse biisi jonka tahtiin tanssahdeltaisiin..

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Valitse biisi jonka tahtiin tanssahdeltaisiin..

Joku hidas lälly vaan :D
        Mutta ihan hyvä idea kylläkin....slovarin tahdissa tanssiminen

• pujotteIija kirjoitti:

Joku hidas lälly vaan :D
        Mutta ihan hyvä idea kylläkin....slovarin tahdissa tanssiminen

Kyllähän tuota voisi kokeilla. Mutta pitää muistaa kokoero.. olen aika pikkuinen. Voisin pitää käsiäni takapuolellasi, jos et sitä liiallisena lähentelynä pidä.

Kyllähän tuota voisi kokeilla. Mutta pitää muistaa kokoero.. olen aika pikkuinen. Voisin pitää käsiäni takapuolellasi, jos et sitä liiallisena lähentelynä pidä.

Ihan sopivaa lähentelyä :D

• pujotteIija kirjoitti:

Ihan sopivaa lähentelyä :D

No oletkos kova tanssimaan?
        Minä mielelläni tanssisin kanssasi hitaan tai pari. Youtubesta varmaan löytyisi soittolista meille tai sitten pitää turvautua cd kokoelmaani.

No oletkos kova tanssimaan?
        Minä mielelläni tanssisin kanssasi hitaan tai pari. Youtubesta varmaan löytyisi soittolista meille tai sitten pitää turvautua cd kokoelmaani.

En ollenkaan kova tanssimaan, mutta eiköhän hitaiden taaperrus onnistu

• pujotteIija kirjoitti:

En ollenkaan kova tanssimaan, mutta eiköhän hitaiden taaperrus onnistu

Loistavaa. Erinomaisesta asenteesta kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkää jo kuolaamasta:)
        https://www.youtube.com/watch?v=kH7wlLOQMNM

AsianVierestä

Ja ketähän palstalla tavanneita moitittiinkaan joidenkin vanhapiikojen toimesta kun kertoo yksityisiä asioita suhteestaan palstalla, esim: Autolla oli ajeltu ja peruuteltu ym. kauheuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Menkää jo kuolaamasta:)
        https://www.youtube.com/watch?v=kH7wlLOQMNM

AsianVierestä

Ei tässä nyt sentään.. ainakaan hääkipaleita ruveta..
        Josko kuitenkin näin sinkkuna olisi kiva toisen sinkun vahvoilla käsivarsilla slovarit tai parit.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

En tiiä.. Mä kun en oo mikään innokas laulaja, vaikka tiedän osaavani laulaa. Toisaalta never say never. Ysärin slovaria vähän kehiin:

https://m.youtube.com/watch?v=6FwmM93jgUo

Tästä biisistä nousi outoja fiboja. Muistan kun olin 19 vuotias ja lähdin kuskiksi enolleni. Meniin sinne ja tänne kunnes huomasin näkökenttäni monistuvan. Mentiin ravintolaan ja mitattiin kuume. 39,8 astetta. Tilattiin taksi ja mentiin sairaalan päivystykseen ja muu porukka tietysti kapakkaan. Sain pillerit ja sama taksi odotti pihalla. Taksi vei minut ravintolaan jossa porukka vietti iltaansa. Raskasta kaikesta hauskasta huolimatta. Ilta meni ja oli poislähdön aika. Taksilla autolle mihin olimme sen jättäneet ja meikä tietysti kuskiksi. Viimeisenä vein naisen joka sanoi ettei minua voi päästää yksin jatkamaan...joten...
        Tämä biisi soi taustalla kun hän "hoiti" minua.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä biisistä nousi outoja fiboja. Muistan kun olin 19 vuotias ja lähdin kuskiksi enolleni. Meniin sinne ja tänne kunnes huomasin näkökenttäni monistuvan. Mentiin ravintolaan ja mitattiin kuume. 39,8 astetta. Tilattiin taksi ja mentiin sairaalan päivystykseen ja muu porukka tietysti kapakkaan. Sain pillerit ja sama taksi odotti pihalla. Taksi vei minut ravintolaan jossa porukka vietti iltaansa. Raskasta kaikesta hauskasta huolimatta. Ilta meni ja oli poislähdön aika. Taksilla autolle mihin olimme sen jättäneet ja meikä tietysti kuskiksi. Viimeisenä vein naisen joka sanoi ettei minua voi päästää yksin jatkamaan...joten...
        Tämä biisi soi taustalla kun hän "hoiti" minua.

AsianVierestä

Seuraavana käykin:)
        https://www.youtube.com/watch?v=9X_ViIPA-Gc

AsianVerestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      49
      1344
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      160
      1156
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1037
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      882
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      198
      871
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      12
      802
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      786
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      771
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      758
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      731
    Aihe