Haasteellista, kun ei oikein pääse mihinkään, salillekaan ei ehkä enää uskalla mennä. Mietin, olenko sen suhteen jo vähän hysteerinen, Pari uutista aiheesta luin ja alkoi pelottaa.
Ulkoilua ja siivousta itselläni ehkä. Hyvää musiikkia, jotain kivaa luettavaa, kunnolla unta.
Rauhaisaa viikonloppua kaikille ja kauniita, positiivisia ajatuksia.
Hymyilkää ja ajatelkaa toisianne lämpimästi !
Mitä suunnitelmia viikonlopulle?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä pitäisi ajatella lämpimästi?
- Anonyymi
Ihmisiä, jotka ovat itselle tärkeitä,. Heitä jota kaipaatte. Sanoin tämän ihan yleisesti, itse koitan formatoida pääni kaikenlaisilta luvattomilta ajatuksilta, jos se suinkin on mahdollista. Ehkä silti jään erään karismaattisen miehen salaiseksi ihailijaksi ikuisiksi ajoiksi, ei voi tietää
- Anonyymi
Ei mitään ihmeellistä, mutta rakastan viikonloppuja ja vapaasta ☺️ Tytär tulee viikonloppuna, hän on aikaa niin ihana. Varmaan hän kyllä menee paljon veljensä vauvaa katsomaan tuohon lähelle. Viiniäkin voisi hieman nauttia 😋. Huoh, yksi juttu (tai eräs tärkeä ihminen) viikonlopusta kyllä jää uupumaan 🤔😕🤔
- Anonyymi
Ja se voi tarkoittaa sitä, että tulee myös oltua täällä 😁
- Anonyymi
Uutiset luo turhaa hysteeriaa. Jos oot alle 80 ja siinä kunnossa että voit käydä salilla niin ei oo mitään pelättävää. Kuten ei oo ollut ennenkään. Vaikka teoriassa olisit voinut milloin vain saada vaikka jonkun bakteeritulehduksen, eläimistä tarttuvan taudin, vesikauhun, verenmyrkytyksen ja mitä vain. Mutta ei niitä silti kukaan pelännyt kun ei lehdissä mainostettu jatkuvalla syötöllä.
- Anonyymi
Kaikkea kivaa tiedossa 🙏👍👌
- Anonyymi
Yhdyn edellisen sanoihin.
Makkarin siivous ja järjestely on huomenna edessä, mikäli olen siinä kunnossa että pystyn sen tekemään. Muutoin samoilla suunnitelmilla mitä muinakin päivinä.
- Anonyymi
Nintentoo koko viikonloppu jee!!! 😂
- Anonyymi
Lähtis noi jäät fidduun niin pääsis pörrää veneellä ja heittelee haspelii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731