Sitten kun sairaanhoitajat ystävällisesti herättelevät kun huomaavat että tuo avaa silmiään leikkauksen jälkeen, on höpöeröinen sitten ei tiedä aluksi mitä tapahtuu ja missä on :D
Hassu jutu sinänsä tuollainenkin että jos nukuttavat itsesi kokonaan.
2
<50
Vastaukset
Heräämön tai päikin/lyhkin hoitajat on tottuneet vaikka mihin. Harva on täysin selkeä heti herättyä ekan kerran. Mullahan on siis takana 33 leikkausta, ja joista 30 on tehty nukutuksessa. Jos usein nukutetaan, tottuu elimistö niihin aineisiin, ja nukutuksen jälkeen palautuu olo aika nopeasti ennalleen. Aikanaan mut leikattiin aamupäivällä, ja kahden maissa vetelin osastolla Hesen kanahampurilaista hyvällä ruokahalulla. Silloin vierailin leikkurissa pari kolme kertaa viikossa.
Kolmisen vuotta sitten kun heräsin ekasta leikkauksesta vuosiin, oli pakko kysyä eräältä hoitajalta et mistä mä tiedän hänet. Hän näytti tutulta, mutta en saanut millään päähäni, missä olin hänet aiemmin nähnyt. Normaalisti kasvot jää helposti mieleen, ja tunnistan aika nopeaan missä olen jonkun ihmisen aiemmin nähnyt.
Ne on ne nukutusaineet jotka tekee olon tokkuraiseksi leikkauksen jälkeen, ja siitä syystä pitää tietty aika olla syömättä ja juomatta. Jotta ei voisi pahoin leikkauksen jälkeen.
Yks mikä on kanssa jännä, niin olen oppinut tunnistamaan hetken, jonka jälkeen taju sammuu heti. Pahan makuinen haukotus tulee väkisin, kun on vielä happimaski kasvoilla. Silloin tietää että nyt mennään.- Anonyymi
Voispa karhun lailla vaipua kevät,kesä,syksy,talviuneen siksi aikaa kunnes tänne saadaan kunnon hallitus.
Mä oon niin karhuille kateellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731