Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Enpä+juuri+listoja+tee.+Ainoat+"listat"+tein+Allun+yhteen+ketjuun,+ja+jutun+pointtina+oli+osoittaa+että+se+mitä+löytyy+korvien+välistä+ja+miten+kohtelee+toisia+ihmisiä+merkitsee+enemmän+kuin+mitkään+materiaaliset+tai+ulkonäkökeskeiset+asiat.+On+tiettyjä+asioita+joita+en+aio+enää+katsella,+kuten+jatkuva+ryyppäminen,+huumeidenkäyttö+ja+hoitamattomat+mt-sairaudet.+Jos+kaikki+kolme+edellämainittua+on+tapahtunut+menneisyydessä,+ja+on+hakenut+ja+saanut+apua,+sekä+sitoutunut+pysymään+kuivilla,+tai+oppinut+tunnistamaan+omat+jaksamisen+rajansa,+ja+niiden+lähetessä+osaa+pyytää+apua,+ei+kyseiset+asiat+ole+ehdottomia+turn+offeja.+Vain+jos+ne+eivät+ole+kunnossa,+sillon+en+aio+miestä+katsella.+Mulla+itellä+ei+ole+voimia+kannatella+ketään+pinnalla,+saati+että+kiskoisin+ketään+ylös+ojan+pohjalta.+Muutoin+ei+ole+mitään+väliä+millainen+mies+on+muuten.+Olen+seurustellut+pysyvästi+pyörätuolissa+olleen+kanssa,+kuten+myös+lihavan+miehen+kanssa.+Mulle+tärkeintä+miehessä+on+se,+miten+tämä+kohtelee+toisia+ihmisiä.
  2. Juuri+näin.
  3. Yksi+kusipää+käytöksellään+aiheutti+sen,+että+mä+en+kiinnostunut+yhdestäkään+kakslahkeisesta+suurin+piirtein+yhdeksään+vuoteen.+Muhun+kyllä+ihastuttiin.+Mitä+jos+suakin+hyviksikäytettäis+jokaisella+mahdollisella+tavalla+pitkään,+kuullen+pelkästään+syytöksiä+siitä+miksi+oot+tehnyt+sitä+tai+tätä.+Haluaisitko+sellaisesta+naisesta+eroon+päästessäsi+suoraa+päätä+uuteen+suhteeseen?+Sitten,+kun+ensimmäistä+kertaa+vuosien+jälkeen+kiinnostuin+miehestä,+ei+mennyt+kauaa+kun+terveys+heikkeni+16+vuotta+sitten+parikymppisenä+tekemäni+väärän+päätöksen+seurauksena,+pakottaen+mut+neljän+seinän+sisään+halusin+sitä+tai+en.+Jossa+joudun+jatkuvasti+kärsimään+niin+voimakasta+kipua,+että+sä+varmaan+anelisit+jo+ensimmäisen+puolen+tunnin+aikana+kipu+piikkiä,+joka+veisi+kivun+pois.+Jokaisella+on+omat+syynsä+miksi+ovat+yksin.+Mitä+tulee+siihen,+ettei+suomi+nainen+miestä+halua,+niin+kerronpa+sulle+omat+kriteerien+mitä+mieheltä+vaadin.+1.+Ulkonäöllä+tai+ulkomuodolla+-siis+onko+hoikka+vai+lihava,+lyhythiuksinen+vai+pitkähiuksinen,+onko+partaa+vai+ei-+ei+ole+merkitystä,+ei+edes+sillä+onko+mies+urheilullinen+vai+istuuko+pyörätuolissa+halvaantuneena.+Sillä+on+merkitystä,+että+mies+on+ulkomuodoltaan+siisti.+Siis+puhtaat+vaatteet,+riippuen+tietysti+siitä+mitä+tekee+vapaa-ajalla,+eli+rassaako+autoa+tai+tekee+muuta+sotkuista+työtä.+Siistiin+ulkomuotoon+kuuluu+myös,+että+pitää+hygieniastaan+huolen,+eikä+kulje+haisevana+paikasta+toiseen.+2.+Tärkeää+on+mitä+miehen+korvien+välistä+löytyy,+eli+miten+ajattelee+muista+ihmisistä+ja+miten+heitä+kohtelee+ja+etenkin+naista.+Tällä+palstalla+on+miehiä,+joita+en+huolisi+vaikka+he+olisivat+maailman+ainoita+vapaita+miehiä.+Miksi?+Siksi+että+heille+tärkeintä+on+oma+napa,+ja+minä,+minä,+minä.+Naiset+ovat+heille+palvelijoita,+joita+käytetään+itsekkäästi+omiin+tarpeisiin+olettaen,+että+nämä+ovat+aina+käytettävissä+kun+jotain+arvon+herralle+pälkähtää+päähän.+Parisuhde+on+tasa-arvoinen+molempien+suhteessa+olevien+välillä.+Kumpikin+ottaa+toisen+tarpeet+-en+tarkoita+tällä+pelkästään+seksiä-+huomioon,+ja+tekee+parhaansa+auttaakseen+puolisoaan+mikäli+tämä+tarvitsee+apua,+tukea+tai+vain+kuuntelijaa.+Kummankaan,+ei+pelkästään+miehen+tai+pelkästään+naisen+tarpeet+mene+edelle,+vaan+tarpeen+mukaan+osaten+tehdä+myös+kompromisseja+asioiden+suhteen.+3.+Jos+asutaan+yhdessä,+tai+kun+vietetään+molempien+luona+aikaa,+kotityöt+jaetaan+molempien+tehtäväksi,+eikä+jätetä+kaikkia+töitä+esimerkiksi+naisen+tehtäväksi.+Jos+olen+kumppanin+luona+käymässä,+autan+häntä+siinä+missä+pystyn,+ja+samaa+edellytän+myös+silloin+kun+ollaan+minun+luonani.+Tuossa+ei+ole+paljoa+vaadittu,+mutta+ovat+ne+tärkeimmät+mikä+ylipäätään+pitäisi+olla+itsestäänselvyyksiä+kaikille.+Yks+juttu+vielä.+Te+jotka+valitatte+ettette+löydä+naista:+lukekaa+omat+kommenttinne+joka+ainoasta+aloituksesta+mitä+olette+kommentoineet+siten,+että+kuvittelette+ne+naisen+kirjoittamaksi.+Minkälaisen+mielikuvan+naisesta+niiden+kirjoitusten+perusteella+saatte?+Miettikää+mielessänne+sitä,+haluatteko+sellaisen+naisen+itsellenne,+joka+ne+kirjoitukset+on+kirjoittanut.+Oletuksena+tietysti,+että+nämä+naiset+ovat+samanlaisia+irl+ja+parisuhteessa.+Minkä+asian+te+haluaisitte+samalla+tavalla+kirjoittavassa+naisessa+muuttaa,+jotta+hänet+haluaisitte?+Siinä+saatte+samalla+itsellenne+vastauksen+siihen+miksi+ette+saa+naista,+ja+mitä+voitte+tehdä+muuttaaksenne+antamaanne+mielikuvaa+itsestänne.+Miehet+eivät+jaksa+kuunnella+valittavia+naisia,+mutta+eivät+myöskään+naiset+jaksa+kuunnella+pienestä+valittavia+miehiä.+Aina+ensimmäinen+asia+mikä+pitää+muuttaa+jos+haluaa+muuttua,+asenne+itseä+ja+etenkin+toisia+kohtaan.
  4. Paraskin+puhuja.
  5. Edellisen+kerran+perjantaipullo+-breezer-+aukesi+kolme+kuukautta+sitten,+mutta+se+jäi+siihen+yhteen,+eikä+sen+jälkeen+ole+tehnyt+mieli+alkoholia,+vaikka+yksi+breezeri+on+ollut+koko+ajan+jääkaapissa.+En+silloinkaan+sammunut+ennen+kymmentä.+Normiväsymyksen+takia+olen+simahdellut+aina+silloin+tällöin+ennen+kymmentä.+Kirkasta+olen+juonut+boolin+seassa+edellisen+kerran+2016,+ja+jota+kittasin+huikeat+1+desin+verran+koko+iltana+-siis+boolia.+Sitä+edellinen+kerta+oli+helmikuussa+2009,+jolloin+olen+ollut+viimeksi+humalassa.