💊 😦 💊
En jaksaa enää GBO jälkeisiä päiviä - kk - vuosia missä on vaan kipuja .. 😵
Haluaisin olla niin sinun luona .. turvassa.
Vaikka olen vahva ja itsenäinen nainen .. mutta, reisien hermokivut saa edelleen minut haavoittuvaksi ja turvattomaksi .. Näen silloin päivässä ainoastaan musta, missä ei ole mitään elävä ..
Sinä sait minun olemassaolon helpottuneeksi, kevyeksi ja kivuttomaksi .. olit minulle kuin turvasatama ..
Nyt sinä olet toisen naisen turvasatama ..
Ei, ei se ole ironia, olen itse asiassa iloinen sinun puolesta ja samalla olen hyvin surullinen, etten osannut sinut hoitaa itselle itsekkäästi .. 🤍
Nyt sinä olet tehnyt oman valintasi ja se en ole minä .. (vaikka salaa illalla ennen unia sitä haaveilen)
Heh .. ei se voinut olla millään minä, se olisi mahdoton.
Sinä sait minun olon kyllä hyväksi .. Mutta minä olisin sinulle liian villi ja vapaa sielu .. 🦅
Nyt kirjoittelen kaikkea tänne .. sinulle, tietäen kyllä, ettet lue kaikkea mitä kirjoitan.
Olet edelleen minulle hyvin rakas, hyvää yöt Mika! 🤗 🤍
Tänään se päivä on helvetti, kipuja, kipuja ja kipuja ..
5
59
Vastaukset
Toiselta hermosärkyiseltä tsempit jaksamiseen!
Sivusta_Vain kirjoitti:
Kiitos 🙂 👍
Miten nukuit? Saitko nukutuksi?No jaa, yöllä tuli 2,5 tuntia unta, ja tossa parisen tuntia sitten tunnin verran aamu päikkäreitä. Yleensä saan kyllä nukuttua, vaikka huonosti, joka onkin ainoo syy et jaksan näitä jatkuvia kipuja. Mulla kun ne on ristiselässä, niin ne vaikuttaa jokaiseen asiaan. En tiedä miks nyt en saanu nukuttua aamuun asti, vaan heräsin kahden aikoihin. Yleensä jos herään aamuyöstä enkä saa enää unta, on päivästä tulossa normaalia tuskaisempi. Täytyy varmaan ottaa jossain vaiheessa toiset päikkärit.
Mites sulla? Saitko unta?Lauruska kirjoitti:
No jaa, yöllä tuli 2,5 tuntia unta, ja tossa parisen tuntia sitten tunnin verran aamu päikkäreitä. Yleensä saan kyllä nukuttua, vaikka huonosti, joka onkin ainoo syy et jaksan näitä jatkuvia kipuja. Mulla kun ne on ristiselässä, niin ne vaikuttaa jokaiseen asiaan. En tiedä miks nyt en saanu nukuttua aamuun asti, vaan heräsin kahden aikoihin. Yleensä jos herään aamuyöstä enkä saa enää unta, on päivästä tulossa normaalia tuskaisempi. Täytyy varmaan ottaa jossain vaiheessa toiset päikkärit.
Mites sulla? Saitko unta?Tosi huonosti .. mutta mä en ota päiväunia, vaan odottelen milloin pääsen illalla (yöllä) nukkumaan 👍
Sivusta_Vain kirjoitti:
Tosi huonosti .. mutta mä en ota päiväunia, vaan odottelen milloin pääsen illalla (yöllä) nukkumaan 👍
En mäkään yleensä nuku niitä päikkäreitä just siks, et yöllä saa nukuttua paremmin. Kun normaali unen tarve on se 9-10 tuntia yössä, ja siitä nukkunut yöllä se 2,5 tuntia, niin ei jaksa olla nukkumatta päivällä. Mulla jo tunti kaks riittää siihen et on univelkaa, ja kirjaimellisesti uni on ainoa syy miksi vielä olen hengissä. Kun uni kuolee, mä en kauaa elä.
Miks aattelen noin? Siksi, että yhdestäkään lääkkeestä tai lääkkeettömästä hoidosta ei ole yhtään apua kivun lievititykseen. Kirjaimellisesti ei oo muuta vaihtoehtoo kuin purra hampaat yhteen ja kestää. Kun nukun, se on ainoa aika vuorokaudesta jolloin kroppa ja mieli saa levätä. Siksi uni on mulle niin tärkee. Jos en saa juuri yhtään nukuttua öisin, mun pää ei kestä hermokipua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477