Eikä teitä masenna

Anonyymi

Kun teillä ei ole kumppania? Minua ainakin masentaisi. Kyllä pitää olla oma nainen siitä on seuraa lenkille ja kaikkeen tekemiseen.

57

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei masenna, miksi ihmeessä sen pitäisi masentaa? Ihminen syntyy yksin ja kuolee yksin, se mitä siinä välissä tapahtuu on elämän mittainen poikkeama.

• Anonyymi

Nainen on ihan oma itseellinen olentonsa, ei lemmikki. Hommaa koira, se sopii paremmin noihin toivimuksiis.

• Anonyymi

Jos nainen haukkuu etuovella ja koira takaovella, niin kumman päästät sisään? Koiran tietenkin, sillä se lopettaa haukkumisen sisään päästyään.

• Anonyymi

Undulaatti sopisi paremmin se kun osaa räpättää koko valveillaoloaikansa.

• Anonyymi

Aikuinen ihminen osaa käydä lenkillä yksin. No, nainen lenkkikaverina sopii sellaiselle äijälle, jolla on voimakas tarve näyttää: "Minullapa on tyttöystävä".
      _J_

• Anonyymi

Päädytte siis yhteistuumin nukkumaan yöt eri huoneissa.

• Anonyymi

Ei ole kumpania

• Anonyymi

Miksi ei ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei ole?

Olen Sonni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei ole?

Kumppani yrittäisi kuitenkin estellä vieraissa käynnit.

• Anonyymi

Rumuuden takia miehet on yksin ja se masentaa kun ei saa pillua rumilta naisilta.

• Anonyymi

On se niin väärin

• Anonyymi

Pilkua tekis mieli kauniilta naiselta.

• Anonyymi

Kyllä masentoo...

Mutta tiedän että saan sut ainnai henkisesti...

Sinun pitee ymmärtee minua .

Ymmärrän , että vaimosi on PAAALJJONN minua tärkeäpi.

• Anonyymi

Ei masenna. Sitäpaitsi mä tykkään harrastaa ihan yksinkin kaikkea, ei tartte ketään ihmistä joka kohtaan tueksi.

Jotenkin sitä varmaan tukahtuisi, jos toinen on kokoajan siinä lahkeessa kiinni.

• Anonyymi

Masentaa ku ei saa naista..

t. allu

• Anonyymi

Totta kai vuosien aikana aviopuoliso sekä muutamat muut kivat naiset ovat antaneet minulle onnellisia hetkiä, sitä en voi kieltää. Mutta elämäni onnellisista hetkistä ainakin 95 % on tullut aivan muista asioista kuin naisseurasta, esimerkiksi omatoimisista ulkomaanmatkoista ja harrastuksista.
      t. Jari

• Anonyymi

Juu, omatoimisuus merkitsee paljon.

• Anonyymi

Ap oon sun kans samaa mieltä. Yhdessä lenkkeily ja yhdessä tekeminen lujittaa suhdetta ja tekee teistä läheisemmät.
      Vastuu onnesta on kuitenkin jokaisella itsellään. Kun alkaa itse tehdä asioita hyvinvoivan parisuhteen puolesta, voi löytää rinnaltaan aivan uudenlaisen kumppanin.

• Anonyymi

Kumppanista voi olla seuraa tai sitte suhde on lähinnä tappelua siitä, että saa aikaa omille harrastuksilleen.

• Anonyymi

Olisi se kiva saada nainen kainaloon. Mutku ei noille kelpaa.

T. Allu

• Anonyymi

Senkaa olisi sitten kiva kattoa hömppä leffaa vierekkäin ja välillä saisi seksiä ja voitais lähtee lenkille.. masentaa ku ei saa ees lihavaa naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkaa olisi sitten kiva kattoa hömppä leffaa vierekkäin ja välillä saisi seksiä ja voitais lähtee lenkille.. masentaa ku ei saa ees lihavaa naista.

Melkee päivittäin joutuu runkkaamaan ja miettimään Samalla nättiä naisia.

• Anonyymi

Välillä masentoo.

Mutta en mä halua sitä kattomaan mun ikää.

Kun vanhenoo silmissä.

Oon ottanna kuvia itestäni kierron eri vaiheissa ja rumia ovat.

Se on uskomatonta miten päivässä tulloo semmonen kurttunuama mutta parin päivän , viikon kuluttua voi ilme olla ihan toinen.

Oudon tuntonenkin on koko keho.

Niinkun nytkin.

Makaan selällään .

Lopettoo pittee tämä näytön tuijottaminen.

Pois koko puhelin.

• Anonyymi

Usein pitää runkata kun ei kelpaa tavis lihavalle naiselle...

• Mistä sä sen muka tiedät?

• Anonyymi

Ei masenna. Ei tarvii kokea itseään seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Syystä ja toisesta olen näin kokenut joka avioliitossa.🤷‍♀️

• Anonyymi

Ei masenna ei. Riittää että itse olen nainen.
      Ei masenna senpuoleen sekään ettei ole miestä. On kissa ja kaverin koira lenkkikaveriksi, oma koti ja oma rauha. Omat rahat ja omat menot ja tulot. Mitä muuta nainen voi elämältä toivoa?
      Oma vapaus ja elämä on niin kullanarvoinen asia että ei sitä kyllä hevillä vaihda!

• Anonyymi

Siihän elät yksin. Itse en halua olla sinkkuna. Kaipaan naista vierelleni. Yhteiset jutut ja semmosta. Vaikeeta tämäkin kun ei voi harrastaa seksiä.

• Anonyymi

Siinähän elät yksin aina. Onnea.

• Anonyymi

Ei suuremmin, sinkkuna on niin paljon helpompaa kun voi tehdä mitä haluaa ja koska haluaa.

• Anonyymi

Ei kiinnosta sinkkuus. Nainen ois kiva kainaloon.

• Noup. Ei sinkkuna olo masenna, vaan ihan muut itsestä johtuvat jutut johon ei liity toista osapuolta, on aiheuttanut masista viime aikoina. Vuosien saatossa on tottunut olemaan aina yksin, eikä ystävät ja sukulaiset enää edes utele onko mulla ketään miestä elämässä.

Sanotaanko näin että en halua olla kenellekään taakka tai riippakivi, joten ehkä parempi näin. Kyllähän sitä aina välillä kaipaa tiettyä ihmistä rinnalle, mutta tunnen tällä hetkellä olevani toiselle taakka, joka rajoittaa toisen elämää sillä, ettei pysty itse lähtemään kodin ulkopuolelle tekemään erilaisia asioita.

• Anonyymi

Okei itse taas erilainen. Liikaa ollu sinkkuna ja masentunut kun ei saa naista. Olisi kiva tehdä naisenkaa kaikkea. Mut ei ne kiinnostu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei itse taas erilainen. Liikaa ollu sinkkuna ja masentunut kun ei saa naista. Olisi kiva tehdä naisenkaa kaikkea. Mut ei ne kiinnostu.

En tajua mikä näitä suomi naisia vaivaa. Ja lihaviaki .yhtä vaikeita ovat ku laihat kauniit naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tajua mikä näitä suomi naisia vaivaa. Ja lihaviaki .yhtä vaikeita ovat ku laihat kauniit naiset.

Kai neki haluaa olla sinkkuna ja viihtyy ku ei kelpaa ku täys napakymppi komistus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai neki haluaa olla sinkkuna ja viihtyy ku ei kelpaa ku täys napakymppi komistus.

Ja kaikkein tärkeimpänä se terve korvienväli!
        Muusta voi hieman tinkiä mutta kun yläpäässä viiraa niin ei kiitos.

• Anonyymi kirjoitti:

Yksi kusipää käytöksellään aiheutti sen, että mä en kiinnostunut yhdestäkään kakslahkeisesta suurin piirtein yhdeksään vuoteen. Muhun kyllä ihastuttiin.

Mitä jos suakin hyviksikäytettäis jokaisella mahdollisella tavalla pitkään, kuullen pelkästään syytöksiä siitä miksi oot tehnyt sitä tai tätä. Haluaisitko sellaisesta naisesta eroon päästessäsi suoraa päätä uuteen suhteeseen?

Sitten, kun ensimmäistä kertaa vuosien jälkeen kiinnostuin miehestä, ei mennyt kauaa kun terveys heikkeni 16 vuotta sitten parikymppisenä tekemäni väärän päätöksen seurauksena, pakottaen mut neljän seinän sisään halusin sitä tai en. Jossa joudun jatkuvasti kärsimään niin voimakasta kipua, että sä varmaan anelisit jo ensimmäisen puolen tunnin aikana kipu piikkiä, joka veisi kivun pois.

Jokaisella on omat syynsä miksi ovat yksin. Mitä tulee siihen, ettei suomi nainen miestä halua, niin kerronpa sulle omat kriteerien mitä mieheltä vaadin.

1. Ulkonäöllä tai ulkomuodolla -siis onko hoikka vai lihava, lyhythiuksinen vai pitkähiuksinen, onko partaa vai ei- ei ole merkitystä, ei edes sillä onko mies urheilullinen vai istuuko pyörätuolissa halvaantuneena. Sillä on merkitystä, että mies on ulkomuodoltaan siisti. Siis puhtaat vaatteet, riippuen tietysti siitä mitä tekee vapaa-ajalla, eli rassaako autoa tai tekee muuta sotkuista työtä. Siistiin ulkomuotoon kuuluu myös, että pitää hygieniastaan huolen, eikä kulje haisevana paikasta toiseen.

2. Tärkeää on mitä miehen korvien välistä löytyy, eli miten ajattelee muista ihmisistä ja miten heitä kohtelee ja etenkin naista. Tällä palstalla on miehiä, joita en huolisi vaikka he olisivat maailman ainoita vapaita miehiä. Miksi? Siksi että heille tärkeintä on oma napa, ja minä, minä, minä. Naiset ovat heille palvelijoita, joita käytetään itsekkäästi omiin tarpeisiin olettaen, että nämä ovat aina käytettävissä kun jotain arvon herralle pälkähtää päähän.

Parisuhde on tasa-arvoinen molempien suhteessa olevien välillä. Kumpikin ottaa toisen tarpeet -en tarkoita tällä pelkästään seksiä- huomioon, ja tekee parhaansa auttaakseen puolisoaan mikäli tämä tarvitsee apua, tukea tai vain kuuntelijaa. Kummankaan, ei pelkästään miehen tai pelkästään naisen tarpeet mene edelle, vaan tarpeen mukaan osaten tehdä myös kompromisseja asioiden suhteen.

3. Jos asutaan yhdessä, tai kun vietetään molempien luona aikaa, kotityöt jaetaan molempien tehtäväksi, eikä jätetä kaikkia töitä esimerkiksi naisen tehtäväksi. Jos olen kumppanin luona käymässä, autan häntä siinä missä pystyn, ja samaa edellytän myös silloin kun ollaan minun luonani.

Tuossa ei ole paljoa vaadittu, mutta ovat ne tärkeimmät mikä ylipäätään pitäisi olla itsestäänselvyyksiä kaikille.

Yks juttu vielä. Te jotka valitatte ettette löydä naista: lukekaa omat kommenttinne joka ainoasta aloituksesta mitä olette kommentoineet siten, että kuvittelette ne naisen kirjoittamaksi. Minkälaisen mielikuvan naisesta niiden kirjoitusten perusteella saatte? Miettikää mielessänne sitä, haluatteko sellaisen naisen itsellenne, joka ne kirjoitukset on kirjoittanut. Oletuksena tietysti, että nämä naiset ovat samanlaisia irl ja parisuhteessa.

Minkä asian te haluaisitte samalla tavalla kirjoittavassa naisessa muuttaa, jotta hänet haluaisitte? Siinä saatte samalla itsellenne vastauksen siihen miksi ette saa naista, ja mitä voitte tehdä muuttaaksenne antamaanne mielikuvaa itsestänne.

Miehet eivät jaksa kuunnella valittavia naisia, mutta eivät myöskään naiset jaksa kuunnella pienestä valittavia miehiä.

Aina ensimmäinen asia mikä pitää muuttaa jos haluaa muuttua, asenne itseä ja etenkin toisia kohtaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kaikkein tärkeimpänä se terve korvienväli!
        Muusta voi hieman tinkiä mutta kun yläpäässä viiraa niin ei kiitos.

Juuri näin.

• Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä tämän: ainakin itselleni väkivaltaisuus sekä ruumiillinen että henkinen on ehdoton turn off, samoin on myös alkoholismi, huumeidenkäyttö ja hoitamattomat mt-sairaudet.

Jos alkoholisti on ollut jo pitkään kuivilla, kuten myös narkomaani, ja joka välttää ratkeamista kaikin mahdollisin keinoin, siis on sitoutunut raittiuteen, ei sairaus tällöin ole esteenä parisuhteelle. Jos alkoholisti ryyppää edelleen, tai on vasta muutamaa viikkoa aiemmin raitistunut, en sellaista miestä huolisi -sillä hetkellä. Samoin on narkkareittten kanssa.

Jos mielenterveys on hoidossa, ja pysyy kurissa kuten itselläni on viimeiset 15 vuotta pysynyt, ja osaa pyytää apua ammattilaisilta kun tuntee että omat jaksamisen rajat alkaa tulla vastaan, siis tuntee itsensä eikä päästä omaa jaksamistaan samaan pisteeseen mitä se on ennen hoidon alkamista ollut. Niin, tällöin mt-sairaudet eivät ole ongelma. Ongelma on silloin, kun ne eivät ole hoidossa ja ihminen toimii kulloisenkin päähänpistonsa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko yrittänyt lähestyä. Avannut keskusteluita. Älä kysy ensimmäisenä annatko pillua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko yrittänyt lähestyä. Avannut keskusteluita. Älä kysy ensimmäisenä annatko pillua.

Olen mutta nainen ei eti mitää ja halua tutustua.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Yksi kusipää käytöksellään aiheutti sen, että mä en kiinnostunut yhdestäkään kakslahkeisesta suurin piirtein yhdeksään vuoteen. Muhun kyllä ihastuttiin.

Mitä jos suakin hyviksikäytettäis jokaisella mahdollisella tavalla pitkään, kuullen pelkästään syytöksiä siitä miksi oot tehnyt sitä tai tätä. Haluaisitko sellaisesta naisesta eroon päästessäsi suoraa päätä uuteen suhteeseen?

Sitten, kun ensimmäistä kertaa vuosien jälkeen kiinnostuin miehestä, ei mennyt kauaa kun terveys heikkeni 16 vuotta sitten parikymppisenä tekemäni väärän päätöksen seurauksena, pakottaen mut neljän seinän sisään halusin sitä tai en. Jossa joudun jatkuvasti kärsimään niin voimakasta kipua, että sä varmaan anelisit jo ensimmäisen puolen tunnin aikana kipu piikkiä, joka veisi kivun pois.

Jokaisella on omat syynsä miksi ovat yksin. Mitä tulee siihen, ettei suomi nainen miestä halua, niin kerronpa sulle omat kriteerien mitä mieheltä vaadin.

1. Ulkonäöllä tai ulkomuodolla -siis onko hoikka vai lihava, lyhythiuksinen vai pitkähiuksinen, onko partaa vai ei- ei ole merkitystä, ei edes sillä onko mies urheilullinen vai istuuko pyörätuolissa halvaantuneena. Sillä on merkitystä, että mies on ulkomuodoltaan siisti. Siis puhtaat vaatteet, riippuen tietysti siitä mitä tekee vapaa-ajalla, eli rassaako autoa tai tekee muuta sotkuista työtä. Siistiin ulkomuotoon kuuluu myös, että pitää hygieniastaan huolen, eikä kulje haisevana paikasta toiseen.

2. Tärkeää on mitä miehen korvien välistä löytyy, eli miten ajattelee muista ihmisistä ja miten heitä kohtelee ja etenkin naista. Tällä palstalla on miehiä, joita en huolisi vaikka he olisivat maailman ainoita vapaita miehiä. Miksi? Siksi että heille tärkeintä on oma napa, ja minä, minä, minä. Naiset ovat heille palvelijoita, joita käytetään itsekkäästi omiin tarpeisiin olettaen, että nämä ovat aina käytettävissä kun jotain arvon herralle pälkähtää päähän.

Parisuhde on tasa-arvoinen molempien suhteessa olevien välillä. Kumpikin ottaa toisen tarpeet -en tarkoita tällä pelkästään seksiä- huomioon, ja tekee parhaansa auttaakseen puolisoaan mikäli tämä tarvitsee apua, tukea tai vain kuuntelijaa. Kummankaan, ei pelkästään miehen tai pelkästään naisen tarpeet mene edelle, vaan tarpeen mukaan osaten tehdä myös kompromisseja asioiden suhteen.

3. Jos asutaan yhdessä, tai kun vietetään molempien luona aikaa, kotityöt jaetaan molempien tehtäväksi, eikä jätetä kaikkia töitä esimerkiksi naisen tehtäväksi. Jos olen kumppanin luona käymässä, autan häntä siinä missä pystyn, ja samaa edellytän myös silloin kun ollaan minun luonani.

Tuossa ei ole paljoa vaadittu, mutta ovat ne tärkeimmät mikä ylipäätään pitäisi olla itsestäänselvyyksiä kaikille.

Yks juttu vielä. Te jotka valitatte ettette löydä naista: lukekaa omat kommenttinne joka ainoasta aloituksesta mitä olette kommentoineet siten, että kuvittelette ne naisen kirjoittamaksi. Minkälaisen mielikuvan naisesta niiden kirjoitusten perusteella saatte? Miettikää mielessänne sitä, haluatteko sellaisen naisen itsellenne, joka ne kirjoitukset on kirjoittanut. Oletuksena tietysti, että nämä naiset ovat samanlaisia irl ja parisuhteessa.

Minkä asian te haluaisitte samalla tavalla kirjoittavassa naisessa muuttaa, jotta hänet haluaisitte? Siinä saatte samalla itsellenne vastauksen siihen miksi ette saa naista, ja mitä voitte tehdä muuttaaksenne antamaanne mielikuvaa itsestänne.

Miehet eivät jaksa kuunnella valittavia naisia, mutta eivät myöskään naiset jaksa kuunnella pienestä valittavia miehiä.

Aina ensimmäinen asia mikä pitää muuttaa jos haluaa muuttua, asenne itseä ja etenkin toisia kohtaan.

Ei silti naisille kelpaa vaikka pukeutuu hienosti ja käyttää hajusteita. En ymmärrä

T. allu

• Anonyymi

Naisia ei masenna koska niitten ei tarvii seurustella rumien miesten kanssa.

• Anonyymi

Ei, eikä kenenkään kanssa jos ei halua.
        Mutta onko miesten sitten pakko seurustella naisen kanssa jota kohtaan ei minkäänlaista vetoa tunne?
        Ja miksi on, jos on? Miksi mies ei kerta kaikkiaan pärjää elämässä omillaan? En mitenkään voi käsittää!
        Tosin tiedän ihan omasta lähipiiristä ja tuttavista ja työkavereista että mies kyllä pärjää siinä kuin nainenkin. On nimittäin miessukupuoleen synytyneitä ja sitten on Miehiä. Sekundaa tulee aina, sitä ei voi estää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, eikä kenenkään kanssa jos ei halua.
        Mutta onko miesten sitten pakko seurustella naisen kanssa jota kohtaan ei minkäänlaista vetoa tunne?
        Ja miksi on, jos on? Miksi mies ei kerta kaikkiaan pärjää elämässä omillaan? En mitenkään voi käsittää!
        Tosin tiedän ihan omasta lähipiiristä ja tuttavista ja työkavereista että mies kyllä pärjää siinä kuin nainenkin. On nimittäin miessukupuoleen synytyneitä ja sitten on Miehiä. Sekundaa tulee aina, sitä ei voi estää.

Kyllä mies tuntee vetoa naiseen johon tutustuu. Mies katsoo lähes jokaisen naisen olevan mahdollinen seurustelu kumppani itselle. Nainen taas ei katso vaan nainen katsoo että mies on komea ja hyvässä asemassa ja voisi seurustella sellaisen kanssa. Siksi tavis miehet ei naisia saa koska nainen haluaa aina sen parempi tasoisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mies tuntee vetoa naiseen johon tutustuu. Mies katsoo lähes jokaisen naisen olevan mahdollinen seurustelu kumppani itselle. Nainen taas ei katso vaan nainen katsoo että mies on komea ja hyvässä asemassa ja voisi seurustella sellaisen kanssa. Siksi tavis miehet ei naisia saa koska nainen haluaa aina sen parempi tasoisen.

Siinähän ottavat. Läski nainen haluaa johtajan komeen top 10 miehen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ihan typeriä jos he etsii komeeta johtajaa
        Kunnon pinnallista touhua.

• Anonyymi

No eipä juurikaan. Ei ole kukaan haisemassa, valtaamassa kaikkea sänkytilaa, nalkuttamassa, murustelemassa tai tekemässä jarruraitoja pönttöön, joita ei viitsi siistiä. Saa vain olla ja elää aivan vapaasti kuten itse tahtoo.

• Anonyymi

Siinähän elät yksin aina.

• Anonyymi

Onnellisuus ei ole toisesta kiinni. Sen kun ymmärtää ei enää masennu.

• Anonyymi

Ehkä tässä täytyy olla vuosia sinkku.

• Anonyymi

Joo ei mullekkaan kelpaa hyvin läski ruma nainen jos en parempaa saa. Oon sit mieluite yksin.

• Anonyymi

Yksin olet kumminkin. Kelpaa tai ei. Niele se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin olet kumminkin. Kelpaa tai ei. Niele se.

Ja monet muutki on yksin sori vaan!

• Anonyymi

Masentaa kun naiset pitää haarat kii. Tinderis naiset laittaa osumia mutta sitten eivät vastaa mitään.

• Anonyymi

Olisi kiva joskus saada naista...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3874
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2599
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2558
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2345
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2148
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1779
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      301
      1505
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1468
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1467
    Aihe