Timmyy

Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Koronan jälkioireita?
Kuumeet vekka mutta limaa keuhkoissa. Kestänyt jo viikon. Onko normaalia?7204Kuinka korkealle sähkön hinta voi nousta?
Meitsin sähkö firma ilmoitti että joulukuusta alkaen 44 c per kwh. Suht suolaista jo. No toi kestetään. Mut mihin saakk8195Stubbin laaja haastattelu - Sodasta ja tulevaisuudesta
Ihan mielenkiintoinen haastattelu. Lukekaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/11b8d65b-6aef-411c-ab3e-d71f7ea3b56449192Röökistä eroon ja nikotiinipussit
Auttaako vieroituksessa. Siis kunnolla? Saako e röökiä ja litkuja edelleen tilata? Mä pääsin litkuilla eroon. Kiitos3191Mikä ero 100 ja 1000 euron puhelimilla?
Kun kovasti ovat samannäköisiä. Jos ei näitä uusia kääntyviä Samsungeja ota huomioon. Mitkä ovat suurimmat erot? Mikä o25178Haittaako sinua ulkomaalaiset naapurit?
Mulla on afrikkalaista, venäläistä ja Suomen ruotsalaista. Kaikki mahdutaan hyvin. Ei minkäänlaisia probleemia. Miten t9178Pönttö jumissa
Kävin shaiballa ja pönttö täynnä mustaa makkaroo. Ihan jumiin meni, tuntuu että mikään ei auta. Vinkkejä? Huoltomies var5177Tarjoushaukka..
Ostan 50 prossaa ruuat Prismasta. Toinen puolikas Lidlistä. Mutta olen pettynyt että Prisman tarjouksia ei löydä mistään6177Suosikki Leijonasi?
Mun on Olkinuora ja Lundell. Olkinuora torjunut Suomen finaaliin, lyhyestä virsi kaunis. Lundell kans ihan ilmiömäine1172Mitä Baldwin on tehnyt väärin?
Ei voi käsittää että a listan näyttelijää syytetään. Tai ainenkin sinne päin. Ei oo näyttelijän tehtävä aseita tarkastaa1171Jos syttyisi world war three..
Niin kuinka rauhassa me Suomessa saisimme olla. Tuntuu että me ei niin "seksikäs" kohde pommiin ole. Miten sota etenisi?4170Mitä mieltä Suomen pelistä?
Kanadan erä mutta toisessa vois kääntyä. Rohkeeta peliä, ns coast to coast. Sillä mestaruus vois tulla. Pelkällä puolus12162Kiitos Leijonat
Ehkä ei tämän enempää ansaittu. Olihan nuo pleijarit täysin Jussi Olkinuora show! Siis pelit Tsekkiä ja Saksaa vastaan.0159MOT - Loppuun pelatut ravihevoset
Kannattaa katsoa. Mitä mieltä olette esim suun ongelmista? Ikäviä juttuja, repimistä kuuluu vähentää. Mut toisaalta luu0149Maailman parasta jääkiekkoa kohta TV2
New York Rangers vastaan Carolina Hurricanes. Suomalaisesta nähdään ainenkin Sebastian Aho, Teuvo Teräväinen, ja Kaap24149Mkä virka tällä ikävä palstalla?!
Avaus saattaa mennä näin: Katseemme kohtasivat, se oli rakkautta ensi silmäykselllä. Ajatteletko minusta samoin?! Tämm11149Jeesus tulee ota koppi
Miksi uskovaiset pommittaa palstaa? Joka 10 viesti tuota.. Ei uskossa mitään vikaa, mutta miksi sitä pitää tyrkyttää?6147Wanted - Dead or alive
Putin pitäis saada kiinni ja death penalty. Eiköstä vaan? https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5b64d9e8-bfd1-45b0-a269-a0143Parilagrilli Lidlistä..
Näyttää olevan tarjouksessa 24,99. Täytetyt leivät, paninit ja burger pihvien paistoon. Tekeekö mitään?1141Viinit kauppoihin?!
https://yle.fi/a/74-20015692 Mää kannatan. Jää monelta kirkkaat ostamati. Mut ei tarjouskilpailua. Alin hinta 8 euroa2136