Vapaa kuvaus

Aloituksia

218

Kommenttia

3147

1. Wolt vai Foodora - Kumpi parempi

Ja kokemukset/perustelut. Mulla on Woltin kaa ollu ongelmia lukuisia kertoja. Eivät löydä perille ja kommunikointi käy
    Ruoka ja juoma
    2
    278
  2. Mimmi EM kisat alkoivat

Seuraatko tai aiotko seurata? Mun mielestä pelaavat suht Ok fudista. Tekniikassa ovat yllättävän hyviä. Fyysisyydessä
    Naisten jalkapallo
    11
    277
  3. Passin haun kesto :(

Palvelut ovat ruuhkautuneet. Oman kaupungin poliisilla ei vapaita aikoja. Kauan tuon saanti kestää? Entä jos ottaa jonku
    Matkailu
    0
    275
  4. Tarjoushaukka..

Ostan 50 prossaa ruuat Prismasta. Toinen puolikas Lidlistä. Mutta olen pettynyt että Prisman tarjouksia ei löydä mistään
    Ruokaostokset
    6
    269
  5. Haittaako sinua ulkomaalaiset naapurit?

Mulla on afrikkalaista, venäläistä ja Suomen ruotsalaista. Kaikki mahdutaan hyvin. Ei minkäänlaisia probleemia. Miten t
    Asunnot ja asuminen
    9
    247
  6. Jos syttyisi world war three..

Niin kuinka rauhassa me Suomessa saisimme olla. Tuntuu että me ei niin "seksikäs" kohde pommiin ole. Miten sota etenisi?
    Maailman menoa
    4
    240
  7. Mikä ero 100 ja 1000 euron puhelimilla?

Kun kovasti ovat samannäköisiä. Jos ei näitä uusia kääntyviä Samsungeja ota huomioon. Mitkä ovat suurimmat erot? Mikä o
    Maailman menoa
    25
    232
  8. Röökistä eroon ja nikotiinipussit

Auttaako vieroituksessa. Siis kunnolla? Saako e röökiä ja litkuja edelleen tilata? Mä pääsin litkuilla eroon. Kiitos
    Tupakointi
    3
    230
  9. Kuinka korkealle sähkön hinta voi nousta?

Meitsin sähkö firma ilmoitti että joulukuusta alkaen 44 c per kwh. Suht suolaista jo. No toi kestetään. Mut mihin saakk
    Yleistä taloudesta
    8
    229
  10. Koronan jälkioireita?

Kuumeet vekka mutta limaa keuhkoissa. Kestänyt jo viikon. Onko normaalia?
    Sairaudet
    7
    223
  11. Vaalit lähestyy - Persut ei ulkoisesti niin viehättäviä

Jännä juttu että monet Persut ulkoisesti ei niin viehättäviä. Näitä on useita mutta esimerkkinä Matias Turkkila. Ulkoine
    Politiikka
    6
    223
  12. Stubbin laaja haastattelu - Sodasta ja tulevaisuudesta

Ihan mielenkiintoinen haastattelu. Lukekaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/11b8d65b-6aef-411c-ab3e-d71f7ea3b564
    NATO
    49
    222
  13. Pönttö jumissa

Kävin shaiballa ja pönttö täynnä mustaa makkaroo. Ihan jumiin meni, tuntuu että mikään ei auta. Vinkkejä? Huoltomies var
    Siivous
    5
    221
  14. Mkä virka tällä ikävä palstalla?!

Avaus saattaa mennä näin: Katseemme kohtasivat, se oli rakkautta ensi silmäykselllä. Ajatteletko minusta samoin?! Tämm
    Ikävä
    11
    208
  15. Viinit kauppoihin?!

https://yle.fi/a/74-20015692 Mää kannatan. Jää monelta kirkkaat ostamati. Mut ei tarjouskilpailua. Alin hinta 8 euroa
    Yhteiskunta
    2
    208
  16. Haaparannasta sätkäpapereita

Köyhän on pakko yrittää. Bensarahoja tällä. Paljon maksaa pakkaus siellä ja saman kokoinen täällä? Monta paperia näiss
    Maailman menoa
    2
    207
  17. Viini, olut, ja siideri keskustelu.

Mistä tykkäätte? Mä punkuissa ostan usein Sangre de Toroa. Valkkareissa mitä kuivempi sen parempi. Siidereissä otan u
    Maailman menoa
    35
    203
  18. Parilagrilli Lidlistä..

Näyttää olevan tarjouksessa 24,99. Täytetyt leivät, paninit ja burger pihvien paistoon. Tekeekö mitään?
    Ruoka ja juoma
    1
    199
  19. Wanted - Dead or alive

Putin pitäis saada kiinni ja death penalty. Eiköstä vaan? https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5b64d9e8-bfd1-45b0-a269-a
    Politiikka
    0
    199
  20. Kandeisko mennä röntgeniin tms.

Mulla murtui 2004 lonkka. Liukastuin vain, patologinen murtuma. Se oli jättisolu tuumori. Leikkaus, proteesi ja Jyväskyl
    Syöpä
    1
    193