Timmyy

Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Passin haun kesto :(
Palvelut ovat ruuhkautuneet. Oman kaupungin poliisilla ei vapaita aikoja. Kauan tuon saanti kestää? Entä jos ottaa jonku0268Wolt vai Foodora - Kumpi parempi
Ja kokemukset/perustelut. Mulla on Woltin kaa ollu ongelmia lukuisia kertoja. Eivät löydä perille ja kommunikointi käy2265Mimmi EM kisat alkoivat
Seuraatko tai aiotko seurata? Mun mielestä pelaavat suht Ok fudista. Tekniikassa ovat yllättävän hyviä. Fyysisyydessä11264Tarjoushaukka..
Ostan 50 prossaa ruuat Prismasta. Toinen puolikas Lidlistä. Mutta olen pettynyt että Prisman tarjouksia ei löydä mistään6256Haittaako sinua ulkomaalaiset naapurit?
Mulla on afrikkalaista, venäläistä ja Suomen ruotsalaista. Kaikki mahdutaan hyvin. Ei minkäänlaisia probleemia. Miten t9232Jos syttyisi world war three..
Niin kuinka rauhassa me Suomessa saisimme olla. Tuntuu että me ei niin "seksikäs" kohde pommiin ole. Miten sota etenisi?4227Röökistä eroon ja nikotiinipussit
Auttaako vieroituksessa. Siis kunnolla? Saako e röökiä ja litkuja edelleen tilata? Mä pääsin litkuilla eroon. Kiitos3221Kuinka korkealle sähkön hinta voi nousta?
Meitsin sähkö firma ilmoitti että joulukuusta alkaen 44 c per kwh. Suht suolaista jo. No toi kestetään. Mut mihin saakk8221Koronan jälkioireita?
Kuumeet vekka mutta limaa keuhkoissa. Kestänyt jo viikon. Onko normaalia?7215Stubbin laaja haastattelu - Sodasta ja tulevaisuudesta
Ihan mielenkiintoinen haastattelu. Lukekaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/11b8d65b-6aef-411c-ab3e-d71f7ea3b56449214Mikä ero 100 ja 1000 euron puhelimilla?
Kun kovasti ovat samannäköisiä. Jos ei näitä uusia kääntyviä Samsungeja ota huomioon. Mitkä ovat suurimmat erot? Mikä o25210Pönttö jumissa
Kävin shaiballa ja pönttö täynnä mustaa makkaroo. Ihan jumiin meni, tuntuu että mikään ei auta. Vinkkejä? Huoltomies var5209Vaalit lähestyy - Persut ei ulkoisesti niin viehättäviä
Jännä juttu että monet Persut ulkoisesti ei niin viehättäviä. Näitä on useita mutta esimerkkinä Matias Turkkila. Ulkoine6194Viinit kauppoihin?!
https://yle.fi/a/74-20015692 Mää kannatan. Jää monelta kirkkaat ostamati. Mut ei tarjouskilpailua. Alin hinta 8 euroa2193Mkä virka tällä ikävä palstalla?!
Avaus saattaa mennä näin: Katseemme kohtasivat, se oli rakkautta ensi silmäykselllä. Ajatteletko minusta samoin?! Tämm11192Haaparannasta sätkäpapereita
Köyhän on pakko yrittää. Bensarahoja tällä. Paljon maksaa pakkaus siellä ja saman kokoinen täällä? Monta paperia näiss2190Parilagrilli Lidlistä..
Näyttää olevan tarjouksessa 24,99. Täytetyt leivät, paninit ja burger pihvien paistoon. Tekeekö mitään?1187Wanted - Dead or alive
Putin pitäis saada kiinni ja death penalty. Eiköstä vaan? https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5b64d9e8-bfd1-45b0-a269-a0184Viini, olut, ja siideri keskustelu.
Mistä tykkäätte? Mä punkuissa ostan usein Sangre de Toroa. Valkkareissa mitä kuivempi sen parempi. Siidereissä otan u35181Jeesus tulee ota koppi
Miksi uskovaiset pommittaa palstaa? Joka 10 viesti tuota.. Ei uskossa mitään vikaa, mutta miksi sitä pitää tyrkyttää?6177