Timmyy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Ukrainalaiset työllistyneet
En nyt löydä linkkiä mutta tais olla Kankaanpää. Tais olla niin että abaut sata työllistynyt. Ihan hyvä. 😐7181Stubbin laaja haastattelu - Sodasta ja tulevaisuudesta
Ihan mielenkiintoinen haastattelu. Lukekaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/11b8d65b-6aef-411c-ab3e-d71f7ea3b56449179Koronan jälkioireita?
Kuumeet vekka mutta limaa keuhkoissa. Kestänyt jo viikon. Onko normaalia?7171Kuinka korkealle sähkön hinta voi nousta?
Meitsin sähkö firma ilmoitti että joulukuusta alkaen 44 c per kwh. Suht suolaista jo. No toi kestetään. Mut mihin saakk8165Kiitos Leijonat
Ehkä ei tämän enempää ansaittu. Olihan nuo pleijarit täysin Jussi Olkinuora show! Siis pelit Tsekkiä ja Saksaa vastaan.0153Pönttö jumissa
Kävin shaiballa ja pönttö täynnä mustaa makkaroo. Ihan jumiin meni, tuntuu että mikään ei auta. Vinkkejä? Huoltomies var5148Tarjoushaukka..
Ostan 50 prossaa ruuat Prismasta. Toinen puolikas Lidlistä. Mutta olen pettynyt että Prisman tarjouksia ei löydä mistään6148Suosikki Leijonasi?
Mun on Olkinuora ja Lundell. Olkinuora torjunut Suomen finaaliin, lyhyestä virsi kaunis. Lundell kans ihan ilmiömäine1142Mitä Baldwin on tehnyt väärin?
Ei voi käsittää että a listan näyttelijää syytetään. Tai ainenkin sinne päin. Ei oo näyttelijän tehtävä aseita tarkastaa1139Jos syttyisi world war three..
Niin kuinka rauhassa me Suomessa saisimme olla. Tuntuu että me ei niin "seksikäs" kohde pommiin ole. Miten sota etenisi?4135Maailman parasta jääkiekkoa kohta TV2
New York Rangers vastaan Carolina Hurricanes. Suomalaisesta nähdään ainenkin Sebastian Aho, Teuvo Teräväinen, ja Kaap24131Haaparannasta sätkäpapereita
Köyhän on pakko yrittää. Bensarahoja tällä. Paljon maksaa pakkaus siellä ja saman kokoinen täällä? Monta paperia näiss2124Mitä mieltä Suomen pelistä?
Kanadan erä mutta toisessa vois kääntyä. Rohkeeta peliä, ns coast to coast. Sillä mestaruus vois tulla. Pelkällä puolus12122Haittaako sinua ulkomaalaiset naapurit?
Mulla on afrikkalaista, venäläistä ja Suomen ruotsalaista. Kaikki mahdutaan hyvin. Ei minkäänlaisia probleemia. Miten t9119Mikä ero 100 ja 1000 euron puhelimilla?
Kun kovasti ovat samannäköisiä. Jos ei näitä uusia kääntyviä Samsungeja ota huomioon. Mitkä ovat suurimmat erot? Mikä o25112MOT - Loppuun pelatut ravihevoset
Kannattaa katsoa. Mitä mieltä olette esim suun ongelmista? Ikäviä juttuja, repimistä kuuluu vähentää. Mut toisaalta luu0111Viinit kauppoihin?!
https://yle.fi/a/74-20015692 Mää kannatan. Jää monelta kirkkaat ostamati. Mut ei tarjouskilpailua. Alin hinta 8 euroa2110Ravintoloissa käynti
Kuinka usein käyt ulkona syömässä, tavallaan itseä palkitsemassa? Minkälaisissa paikoissa käyt. Laatu rafloissa vai menn6104Köyhän on pakko yrittää - säästö vinkkejä?
Esim jouluksi. Mun vinkki on tässä. Joulu suklaat maksaa helposti 10 - 15 euroa per kilo. Markettien irtomyynnidsä kar2104Kandeisko mennä röntgeniin tms.
Mulla murtui 2004 lonkka. Liukastuin vain, patologinen murtuma. Se oli jättisolu tuumori. Leikkaus, proteesi ja Jyväskyl1103