Miksi aseapu kestää?

Tuntuu siltä että USA ja jotkut muut maat vitkuttekevat aseiden antamisen suhteen.

"- Toimitamme aseet maaliskuussa.." , taisi sanoa joku USAN sota voimista.

Vai kestääkö kouluttaminen aseiden käyttöön noin pitkään.

Tuntuu että tässä lorvitaan. 😔

31

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokainen päivä on tärkeä!!!

    • Anonyymi

      Läni odottaa, että Ukrainan konflikti ratkeaa sitä ennen. Muuten konflikti voi levitä muihin maihin ja talous romahtaa kaikkialla.

      • Anonyymi

        Ei sota voi levitä, sitä venäjä itse pelkää eniten, ei venäjän resussit riitä sodan laajentamiseen.
        Täytyy ihmetellä länsimaiden asennetta, pelko laajenemisesta on todellisuudessa venäjän puolella.


      • Munatonta touhua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sota voi levitä, sitä venäjä itse pelkää eniten, ei venäjän resussit riitä sodan laajentamiseen.
        Täytyy ihmetellä länsimaiden asennetta, pelko laajenemisesta on todellisuudessa venäjän puolella.

        Venäjän aseteollisuus tuottaa tällä hetkellä 24/7 uusia aseita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän aseteollisuus tuottaa tällä hetkellä 24/7 uusia aseita.

        Joista puolet suutareita. 😆

        Vai onko nyt tyyntä myrskyn edellä?


    • Anonyymi

      Länsimaat on jo käytännössä sodassa Venäjää vastaan niin luulisi aseita löytyvän. Näyttää siltä että kantti ei riitä sotkeutua syvemmin Ukrainan asioihin.

      • Länsi on sotkeutunut ja erittäin selvästi Ukrainan kriisiin.

        Tää aseiden antamisen tipottelu on jo ihan koomista. 😐


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Länsi on sotkeutunut ja erittäin selvästi Ukrainan kriisiin.

        Tää aseiden antamisen tipottelu on jo ihan koomista. 😐

        Yhdysvallat haluaa että sota jatkuu ja kauppa käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysvallat haluaa että sota jatkuu ja kauppa käy.

        Jos on näin niin hyvin surullista.

        Mutta nythän apua annetaan? Eli ei myydä vaan ensiapua..


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Jos on näin niin hyvin surullista.

        Mutta nythän apua annetaan? Eli ei myydä vaan ensiapua..

        Ei ole ilmaisia lounaita olemassa.

        Länsimaat haluaa heikentää Venäjää Ukrainan kustannuksella ja siinä kärsii eniten Ukraina.

        Toki siinä samalla ollaan ajattu koko Eurooppa konkurssiin mutta mitä pienistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ilmaisia lounaita olemassa.

        Länsimaat haluaa heikentää Venäjää Ukrainan kustannuksella ja siinä kärsii eniten Ukraina.

        Toki siinä samalla ollaan ajattu koko Eurooppa konkurssiin mutta mitä pienistä.

        Aika synkkää läpändeerusta Yhdysvalloista. 😔


      • Anonyymi

        Viisainta olisi Donbassin pommittamisen sijaan antaa sen päättää kielestään ja uskonnostaan. Kiovan länsiukrainalainen hallinto haluaa sen oikeuden Donbassilta viedä.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Jos on näin niin hyvin surullista.

        Mutta nythän apua annetaan? Eli ei myydä vaan ensiapua..

        "Apua" slaavikansojen tappamiseen. Anglosaksien pitkäaikainen unelma. Ei väliä, onko ukrainalainen tai venäläinen, samoja slaaveja kaikki. "Venäjällä riittää 50 miljoonaa ihmistä raaka-ainevarojen hyödyntämiseen lännen tarpeisiin", kaavaili eräs amerikkalainen geostrategikko.


    • Anonyymi

      Nato Tiltuille pitää antaa pianolanka lenkillä kannatus apua. 😁

    • Anonyymi

      Sais ny Suomi äkkiä uudet natolennokit niin päästäs ampumaan Pietariin.

      • Suomen puolustuksen rahat olisi hyvä tuplata. Siksi aikaa kun tilanne rauhoittuu.


    • Anonyymi

      Nykyinen jenkkihallinto on täysin vastuutonta ainesta ja Suomi kulkee tiukassa vanavedessä.
      Jenkkinato on ylivoimaisesti suurin uhka maailmanrauhalle.

      • Anonyymi

        Hallinnon takana on tietysti aseteollisuus, ei liene kovin vaikea yhtälö.


      • Venäjä tässä sotii vai kuinka?


    • Anonyymi

      Yksi syy on Saksa, pyrkii painostamaan Ukrainaa aselepoon vitkuttelemalla toimituksia

      • Saksaa peljättää.. Voisko johtua siitä että JOS Venäjä hyökkäis niin Saksa varmaan olisi target nro yksi?

        Munatonta touhua. Kunpa olisi vielä Merkel johdossa. 😐


      • Timmyy kirjoitti:

        Saksaa peljättää.. Voisko johtua siitä että JOS Venäjä hyökkäis niin Saksa varmaan olisi target nro yksi?

        Munatonta touhua. Kunpa olisi vielä Merkel johdossa. 😐

        Siis että Venäjä ja nuket..


    • Anonyymi

      Ainakin Puolan odottaisin kykenevän toimitamaan panssarit Ukrainaan nopeasti,motiivia viivyttelyyn ei heillä ole, myös Suomi voisi toimia nopeasti mutta onhan noille koulutus annettava ja se kysyy aikaa.

    • Anonyymi

      Koska aseita ei ole,eikä rahaa. Muuten vaan Rauhouttaksen että aseita tulee, ettei nato ja eun arvo laskee

    • Anonyymi

      On sinne menossa
      https://yle.fi/a/74-20010573/64-3-134916
      Tankit vaatii myös suojauksen .. Rynnäkkövaunut, panssarintorjunta, ilmavoimat, tykistö jne... Pelkkä tankki on surmanloukku... Sinne viedään nyt raskasta tykistöä ja hommaa suunnitellaan... Ei lähetä pystymetsään töihin ilman työkaluja..

      • Annetaan ymmärtää mutta ymmärretäänkö antaa..

        Bideeltä hävittäjiin jyrkkä ei. Macron taas sanoo hävittäjille tiukat ehdot.

        Asiaa on turha enemmän politikoida, kaikki tuki Ukrainalle!


      • Timmyy kirjoitti:

        Annetaan ymmärtää mutta ymmärretäänkö antaa..

        Bideeltä hävittäjiin jyrkkä ei. Macron taas sanoo hävittäjille tiukat ehdot.

        Asiaa on turha enemmän politikoida, kaikki tuki Ukrainalle!

        Tää unohtui.

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009284246.html


    • Anonyymi

      "Venäjän aseteollisuus tuottaa tällä hetkellä 24/7 uusia aseita."

      SU-57 on siitä huolimatta turpeen sisällä. Pitäisi pidentää päivää?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe