Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpsislöpsis
profiilit
Höpsislöpsis
Höpsislöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
3519
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Paljon+parempi+kuin+sinä.+
Mutta+vastaa+nyt,+että+joko+olet+lopettanut+vaimosi+hakkaamisen?
18.01.2022 19:39
Luonnollisestikaan+hallintoneuvosto+ei+käytä+SUOMALAISTA+vuoden+1933+versiota,+koska+se+on+amerikkalainen.+Ymmärsin+sinun+kirjoituksistasi,+että+te+suomalaiset+jehnut+ette+hyväksy+suomalaista+v.+1992+käännöstä,+mutta++v.++1933+käännöksen+hyväksytte.
18.01.2022 19:36
Jäit+siis+hopealle+taas.+Minun+vastaukseni+eivät+kelpaa.+Toistan+uudelleen:+3+Moos+kirjoittamisen+syytä+on+syytäkin+ihmetellä,+koska+se+karkottaa+normaaleja+ihmisiä+Raamatun+parista+pois.+Vastasin+myös,+että+se+sisältää+pelottelua,+jolla+halutaan+hallita+ihmisiä.+Pidempää+vastausta+en+tässä+yhteydessä+ala+laatia+koskien+yksityiskohtia.
18.01.2022 19:31
Ilman+rokotusta+ei+ole+asiaa+korotukseen.+Tosin+Olli+valehteli,+että+korona+kiertää+mormonit+kaukaa.+Ei+ole+lukenut+Utahin+tilastoja.
18.01.2022 19:26
Miksi+juuri+1933+Raamattu?+Siksikö,+että+se+vastaa+jollain+tavalla+paremmin+hallintoneuvoston+näkemyksiä?+He+ovat+tottuneet+selittelemään+tuon+version+mukaan.+Monia+asioita+on+(virheiden+lisäksi)+käännetty+vastaamaan+paremmin+alkukieltä.+Mutta+jos+ne+eivät+silloin+sovikaan+hallintoneuvoston+kiveen+hakattuihin+selityksiin,+koko+uusi+käännös+on+hylättävä.
18.01.2022 19:25
Jehova+on+Jumala.+En+minä+sentään+Jumala+ole,+vaikka+jonkinmoinen+Jeesus+olenkin!
18.01.2022 19:21
Jos+Jumala+ei+ole+kuollut,+ei+siitä+seuraa,+että+Hän+antaisi+pikkutyttöjen+moninaintikäskyjä+ja+vastaavia+hölmöyksiä.
18.01.2022 19:20
Uskotko+sinä+Olli+kaikki+tuo+hörhön+sepustukset?+Olen+pitänyt+sinua+hiukan+sivistyneempänä.
18.01.2022 19:19
Höpiset+aivan+omiasi+etkä+uskalla+antaa+yhtään+viitteitä+tai+esimerkkejä+väittämiesi+tueksi.+Jos+Jumala+olisi+antanut+kaikki+kirjoitukset,+ei+niissä+olisi+niin+paljon+ristiriitoja.+
Tiede+osoittaa+Raamatun+monelta+osin+täysin+huuhaaksi+mm.+luomiskertomusten+ja+vedenpaisumuskertomusten+osalta.+Nuo+ovat+monikossa+siksi,+että+Raamatussa+nekin+ovat+koosteena+kahdesta+eri+lähteestä+ja+siksi+sisältävät+sisäisiä+ristiriitoja+mm.+luomisjärjestyksen+ja+eläinten+määrän+osalta.
18.01.2022 19:18
Ei+vaan+sinun.+Et+hyväksy+edes+teologien+yleisesti+hyväksymiä+tietoja+Raamatun+kirjeiden+kirjoittamisen+syistä,+vaan+uskot+joihinkin+hallintoneuvoston+hyväksymiin+vastauksiin,+joita+et+kuitenkaan+naurunalaiseksi+joutumisen+pelossa+uskalla+ilmoittaa!
18.01.2022 19:14
En+ole+kertaakaan+jäänyt+valheesta+kiinni,+toisin+kuin+sinä,+joka+valehtelit,+että+Raamatussa+ei+ole+homojen+tappokäskyä.+Kun+annoin+sen+kultalautasella,+valehtelit+että+ihminen+ei+saa+omin+luvin+tappaa+homoja.+Kun+osoitin+Raamatusta,+että+kyseessä+on+nimenomaan+ehdollinen+käsky,+jonka+ehtojen+täyttyessä+(ihmisten+homoillessa)+jokaisella+on+lupa+tappaa+homot,+suorastaan+velvollisuus.+Sitten+keksit+sanoa,+että+UT:ssa+tappokäskyä+ei+ole...
18.01.2022 19:12
Sinä+jo+määrittelet+Raamatunversionkin,+jonka+perusteella+minun+pitäisi+antaa+hallintoneuvoston+hyväksymä+vastaus!+
Olen+jo+antanut+oikeat+vastaukset,+jotka+jokainen+teologikin+hyväksyisi.+Sinun+hallintoneuvostosi+tai+uskonlahkosi+hyväksymiä+vastauksia+en+tule+antamaan.
Lopeta+siis+jo+pelleily.
Joko+olet+lopettanut+vaimosi+hakkaamisen?+Vastaa+yhdellä+sanalla.
18.01.2022 19:07
Jos+tarkoitat+taivaankappaleilla+esim.+mm.+aurinkokuntamme+planeettoja,+niiden+aika+poikkeaa+vain+aavistuksen+omasta+ajastamme,+sen+verran,+että+sillä+ei+ole+käytännön+merkitystä.+Jos+pilkkuja+nussitaan,+silloin+maapallollakin+aika+riippuu+siitä,+että+kuinka+lähellä+tai+kaukana+ollaan+päiväntasaajasta+(käytännössä+siis+pyörähdysakselista)+tai+jopa+siitä,+että+monennessako+kerroksessa+asutaan,+koska+kehänopeus+on+erilainen.+
Jos+taas+tarkoitat+jotain+Kolobin+aikaa,+jonka+tienoilla+Jumalasi+asuu,+sillä+ei+ole+mitään+merkitystä,+koska+edes+uskontosi+oppineet+eivät+osaa+keskenään+päättää,+että+sijaitseeko+se+Kolob+Pohjantähden+suunnassa+vaiko+Linnunradan+keskustassa.+Samalla+suunnallahan+nuo+kaksi+eivät+ole.+
Todella+suuresti+aika+on+erilainen+mustissa+aukoissa+ja+niiden+ympäristössä.
18.01.2022 10:30
Jatkuvasti+väität,+että+BB+olisi+kosmologien+keskuudessa+muka+jokin+kiveen+hakattu+lopullinen+ja+ainoa+totuus.+
BB+vain,+toisin+kuin+väität,+vastaa+erinomaisesti+niitä+havaintoja,+mitä+havaittavissamme+olevasta+maailmankaikkeudesta+pystytään+tekemään.+Siksi+ei+ole+mitään+syytä+hylätä+sitä,+vaikka+se+ei+olisikaan+koko+totuus.+
Newtonilainen+fysiikka+vastasi+täysin+havaintoja,+joita+maailmasta+ja+luonnonlaeista+pystyttiin+havaitsemaan+ja+mittaamaan.+Vasta+suhteellisuusteoria+kumosi+newtonilaisen+fysiikan.+Siitä+huolimatta+newtonilainen+fysiikka+on+edelleen+varsin+käyttökelpoinen+muualla+paitsi+suurissa+nopeuksissa+ja+hiukkasfysiikassa.+
Sinulla+ei+edes+ole+tarjota+mitään+perusteltua+ja+parempaa+kuin+BB.+Epämääräinen+viittaus+siihen,+että+olisi+jotain+joka+kumoaa+täysin+BB:n+et+ole+esittänyt.
18.01.2022 10:24
Joseph+Smith+kertoi+myös,+että+Jumala+antoi+ilmoituksen+harjoittaa+moniavioisuutta.+Tuo+ilmoitus+tuli+sen+jälkeen,+kun+Josephille+kävi+klassinen+moka+eli+hän+jäi+housut+nilkoissa+kiinni+perheen+piian,+Fanny+Algerin,+naiskentelusta.+
Kannattaako+luottaa+Joseph+Smithin+ilmoituksiin+yhtään+missään+asiassa?
18.01.2022 10:13
Varmaankin+se+Raamatun+valaskala,+jonka+vatsassa+Joona+oli+kolme+päivää.
17.01.2022 21:32
Olen+vastannut+jo+ainakin+miljoona+kertaa!+Agendan+ajaminen.+Sen+lyhyemmin+sitä+ei+voi+sanoa.
Nyt+minä+esitän+sinulle+kysymyksen.+Vastaa+yhdellä+sanalla:+
Joko+olet+lopettanut+vaimosi+hakkaamisen?
17.01.2022 18:00
Minä+olen+vastannut.+Sinä+olet+se+kiusantekijä+kun+selvistä+vastauksistani+huolimatta+haluat+jatkaa+vänkäämistä.
17.01.2022 17:56
Tuo+on+sinänsä+tuttua+minulle+jo+ennestään.+Kun+keskustelin+jehnujen+kanssa,+he+halusivat+aina+luetuttaa+minulla+kirjoja.+Kun+tarjosin+vastineeksi+omasta+kirjahyllystäni+uskonnollisia+kirjoja+heille+kotona+luettaviksi,+he+kieltäytyivät+ottamasta!+Pelkäsivät+varmaan+tervehdyskieltoa,+jos+joku+muu+jehnu+näkisi+ne+heidän+hallussaan.
Uskomatonta!
17.01.2022 17:54
Pystyin+vastaamaan+tavalla,+jonka+jokainen+Raamatuntutkija+hyväksyisi!
Mutta+kun+et+saa+minua+toistamaan+oman+uskosi+mukaisia+vastauksia,+turhaudut,+suutut+ja+syyllistyt+argumentointivirheisiin.
Usko+nyt+jo,+että+en+ole+tällä+palstalla+antamassa+kysymyksiin+mormonien,+jehnujen,+hellareiden+tai+muiden+hihhuleiden+"ainoita+oikeita"+vastauksia,+vaan+minä+annan+ihan+oikeita+vastauksia,+vaikka+se+sinua+kuinka+kiukuttaisi!
Sinä+pystyt+vain+kopioimaan+hallintoneuvoston+vastauksia,+minä+kuuntelen+teologeja+ja+olen+lukenut+varmuudella+enemmän+uskontoja+käsittelevää+kirjallisuutta++ja+uskovaisten+itsensä+kirjoittamia+kirjoja.+Ja+kyllä,+se+teikäläisten+kirja+"Ihmiskunta+etsii+Jumalaa"+on+myös+lukemieni+listalla.+
Minä+uskallan+tutkia+toisin+kuin+sinä,+joka+jo+myönsit,+että+et+voi+mennä+kenen+tahansa+teologin+luennolle+vaan+vain+lahkosi+hyväksymien!+Sillä+tavalla+et+vapaudu+lahkosi+pauloista+ikinä!
17.01.2022 17:51
3 / 176