Höpölöpsis, olet Jehovan todistaja!

Anonyymi

Miksi muuten vastustaisit mormoneja!

28

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huumori on toki joskus paikallaan, mutta tuo oli vitsinäkin huono.

      • Anonyymi

        Miksi sitten vastustat Mormoneja?

        Älä selittele sitä mitä menneet Mormonit ovat tehneet.
        Tutustu heidän tämän pv uskoon, onko siinä jokin jota vastustat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten vastustat Mormoneja?

        Älä selittele sitä mitä menneet Mormonit ovat tehneet.
        Tutustu heidän tämän pv uskoon, onko siinä jokin jota vastustat?

        Jaa, että vain jehnut voivat vastustaa mormoneja (Tarkoittanet mormonismia)? Miksi?

        Kyllä mormonien uskonnossa on edelleenkin vastustettavaa. Eikä niitä vanhojakaan oppeja ole kumottu.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Jaa, että vain jehnut voivat vastustaa mormoneja (Tarkoittanet mormonismia)? Miksi?

        Kyllä mormonien uskonnossa on edelleenkin vastustettavaa. Eikä niitä vanhojakaan oppeja ole kumottu.

        Mitä hallintoneuvosto liittyy aloitukseen???


    • Anonyymi

      Kyll mie oon kans sitä mieltä, että höpölöpsis oon jehova, koska tietää kertoo siitä niin paljon monis yhteyderssää

      • Olen keskustellut moneen otteeseen tuntikausia jehnujen kanssa. Mormonismi ei siis ole ainoa uskonto, johon olen paneutunut.


      • Jehova on Jumala. En minä sentään Jumala ole, vaikka jonkinmoinen Jeesus olenkin!


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Jehova on Jumala. En minä sentään Jumala ole, vaikka jonkinmoinen Jeesus olenkin!

        Selityksiä selityksen perään.
        Vastaa huutoihisi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selityksiä selityksen perään.
        Vastaa huutoihisi!

        Eikö se nyt ole päivänselvää, että en minä mikään jehnu ole?


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Eikö se nyt ole päivänselvää, että en minä mikään jehnu ole?

        Päivänselvää 0on se, että et ole erinomainen Raamatuntuntija, vaikka niin väität


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivänselvää 0on se, että et ole erinomainen Raamatuntuntija, vaikka niin väität

        Paljon parempi kuin sinä, joka et uskalla käydä Raamattua hyvin tuntevien teologien luennoilla ja joka et osaa lukea esim. ilmiselvää homojen tappokäskyä!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Syövätkö MAP-kirkon jäsenet verimakkaraa?

        Anonyymi
        24.12.2021 16:58
        Ilmoita
        Mormonikirkon viisauden sanan mukaan Mormonien ei tule juoda esimerkiksi kahvia taikka alkoholia. Tämä näkyy baarien ja ravintoloiden valinnassa Utahin osavaltiossa jossa suuri osa asukkaita on Mormoneja.

        Kuitenkaan noiden juomien kieltäminen ei löydy Raamatussa. Raamatun mukaa Jumala kielsi heiltä jotka elivät ennen ja jälkeen Mooseksen lakikokoelmaa ainoastaan veren syönnin joten se vaikuttaa olevan tärkeää. Onko verituotteiden kuten verimakkaran ja veripaltun syönti kielletty Mormoneilta?#####

        Hyvä päästös mormoneilta olla juomatta kahvia...sehän on mahalaukulle ja suolistolle e kamalaa myrkkyä....suuri C-vitmiinin tuhoja jne.
        Ihminen tarvitsee B-12 vitamiinia, sitä on mm. lihassa!!!
        Puutos johtaa kuolemaan pahimmassa tapauksessa alle 10 vuodessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syövätkö MAP-kirkon jäsenet verimakkaraa?

        Anonyymi
        24.12.2021 16:58
        Ilmoita
        Mormonikirkon viisauden sanan mukaan Mormonien ei tule juoda esimerkiksi kahvia taikka alkoholia. Tämä näkyy baarien ja ravintoloiden valinnassa Utahin osavaltiossa jossa suuri osa asukkaita on Mormoneja.

        Kuitenkaan noiden juomien kieltäminen ei löydy Raamatussa. Raamatun mukaa Jumala kielsi heiltä jotka elivät ennen ja jälkeen Mooseksen lakikokoelmaa ainoastaan veren syönnin joten se vaikuttaa olevan tärkeää. Onko verituotteiden kuten verimakkaran ja veripaltun syönti kielletty Mormoneilta?#####

        Hyvä päästös mormoneilta olla juomatta kahvia...sehän on mahalaukulle ja suolistolle e kamalaa myrkkyä....suuri C-vitmiinin tuhoja jne.
        Ihminen tarvitsee B-12 vitamiinia, sitä on mm. lihassa!!!
        Puutos johtaa kuolemaan pahimmassa tapauksessa alle 10 vuodessa!

        "Hyvä päästös mormoneilta olla juomatta kahvia...sehän on mahalaukulle ja suolistolle e kamalaa myrkkyä....suuri C-vitmiinin tuhoja jne.
        Ihminen tarvitsee B-12 vitamiinia, sitä on mm. lihassa!!!
        Puutos johtaa kuolemaan pahimmassa tapauksessa alle 10 vuodessa!"

        ???

        Mie oon juonut kahvia yli 30 vuotta eikä siitä näytä olevan olleen mitään haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvä päästös mormoneilta olla juomatta kahvia...sehän on mahalaukulle ja suolistolle e kamalaa myrkkyä....suuri C-vitmiinin tuhoja jne.
        Ihminen tarvitsee B-12 vitamiinia, sitä on mm. lihassa!!!
        Puutos johtaa kuolemaan pahimmassa tapauksessa alle 10 vuodessa!"

        ???

        Mie oon juonut kahvia yli 30 vuotta eikä siitä näytä olevan olleen mitään haittaa.

        Hyvä tuurilla olet porskutellut!
        Entäs, mikä on tilanne viikon päästä....monet vanhat ihmiset sanoo "vanhuus ei tule yksin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tuurilla olet porskutellut!
        Entäs, mikä on tilanne viikon päästä....monet vanhat ihmiset sanoo "vanhuus ei tule yksin!

        ??? No nyt on 10 päivää myöhemmin enkä ole vielä sairastunut mihinkään. Olin juuri koronatesteissä enkä ole sitäkään vielä saanut. Tosin olen tehnyt työtä kotoa päin joten en ole paljon muita ihmisiä tavannut. Ja sitä paitsi otin korona rokotukset viime vuoden kesällä joten ehkä sekin vielä auttaa.


    • Anonyymi

      onko tässä aloituksessa ajatuksena että ainoastaan Jehovan Todistajat välittävät siitä mikä on "Raamatulla perusteltavaa totuutta"?

      • Anonyymi

        Et osaa lukea!
        Tutkitaan, missä asioissa höpölöpsis valehtelee.
        Nyt on jäänyt valheesta kiinni, että ei olekaan erinomainen Raamatun tuntija kuten on väittänyt usein.
        Yhteenkään palstalla olevaan aloitukseen, ei ole tullut oi9keaa vastausta, koskien Raamattua!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa lukea!
        Tutkitaan, missä asioissa höpölöpsis valehtelee.
        Nyt on jäänyt valheesta kiinni, että ei olekaan erinomainen Raamatun tuntija kuten on väittänyt usein.
        Yhteenkään palstalla olevaan aloitukseen, ei ole tullut oi9keaa vastausta, koskien Raamattua!

        Mistä valheesta muka? SINÄ olet jäänyt valheista kiinni. Valehtelit mm. että Raamtussa ei ole homojen tappokäskyä, vaikka kaikki voivat lukea sen sieltä!


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Mistä valheesta muka? SINÄ olet jäänyt valheista kiinni. Valehtelit mm. että Raamtussa ei ole homojen tappokäskyä, vaikka kaikki voivat lukea sen sieltä!

        Ei ole sellaista tappokäskyä mitä sinä olet jankuttanut kk toiseen.
        Raamatussa se menee eri tavalla, jonka olen sinulle kertonut enemmän tusinan kertaa, mutta ei mene sinun jakeluun!!!


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Mistä valheesta muka? SINÄ olet jäänyt valheista kiinni. Valehtelit mm. että Raamtussa ei ole homojen tappokäskyä, vaikka kaikki voivat lukea sen sieltä!

        Kristityt eivät ole olleet Mooseksen lain alla Jeesuksen kuoleman jälkeen joten tuollaiset käskyt eivät koske kristittyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt eivät ole olleet Mooseksen lain alla Jeesuksen kuoleman jälkeen joten tuollaiset käskyt eivät koske kristittyjä.

        Oikea vastaus!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea vastaus!!!

        Ei mitkään VT käskyt koske kristittyjä.
        Tajuaako höpölöpsis....eipä tietenkään????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt eivät ole olleet Mooseksen lain alla Jeesuksen kuoleman jälkeen joten tuollaiset käskyt eivät koske kristittyjä.

        Kymmenen käskyäkään eivät siis koske kristittyjä? Ilmankos niitä rikotaankin niin paljon kristittyjenkin piirissä. Kyllähän VT:ssa on paljonkin selviä tappokäskyjä. Jeesus sanoi, että laista ei katoa yksikään kirjain, mutta kuitenkin käytännössä muutti uskon paljon inhimillisemmäksi mm. puhuessaan ensimmäisestä kivestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenen käskyäkään eivät siis koske kristittyjä? Ilmankos niitä rikotaankin niin paljon kristittyjenkin piirissä. Kyllähän VT:ssa on paljonkin selviä tappokäskyjä. Jeesus sanoi, että laista ei katoa yksikään kirjain, mutta kuitenkin käytännössä muutti uskon paljon inhimillisemmäksi mm. puhuessaan ensimmäisestä kivestä.

        VT on Juutalaisille!
        Myös kristityille, mutta lakia ei kohdistettu kristityille, sen osoittaa UT!!!
        Laissa on on kumminkin hyviä ohjeita, jota jokainen voi soveltaa omaan elämään, esim. 10 käskyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VT on Juutalaisille!
        Myös kristityille, mutta lakia ei kohdistettu kristityille, sen osoittaa UT!!!
        Laissa on on kumminkin hyviä ohjeita, jota jokainen voi soveltaa omaan elämään, esim. 10 käskyä!

        Kymmenen käskyä eivät siis ole kristityille käskyjä vaan ohjeita, joita voi soveltaa. Tuo oli minulle ihan uusi tieto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenen käskyä eivät siis ole kristityille käskyjä vaan ohjeita, joita voi soveltaa. Tuo oli minulle ihan uusi tieto.

        Uusi tieto????
        Senhän Raamattu osoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa lukea!
        Tutkitaan, missä asioissa höpölöpsis valehtelee.
        Nyt on jäänyt valheesta kiinni, että ei olekaan erinomainen Raamatun tuntija kuten on väittänyt usein.
        Yhteenkään palstalla olevaan aloitukseen, ei ole tullut oi9keaa vastausta, koskien Raamattua!

        No ehkä höpölöpsis on vaan joku fanaattinen ärtyisä logiikan maisteri Helsingin yliopistosta


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe