Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen Suomi24-blogissa!
Keskustelu24
profiilit
rsholopainen
profiilit
rsholopainen
rsholopainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
141
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos tsemppaavasta viestistä! Yleensä mä jätän nää tämmöset huumoriviestit omaan arvoon, ja pääosin käytän tätä törkypalstaa vaan markkinointiin! :)
Alan hyvät ja huonot puolet tiedetään ja allekirjoitan täysin mitä laitoit ja myös sinne turvallisia kilometrejä ja PALJON!
06.10.2023 12:15
Totta :D
01.06.2023 19:15
Kaikki on totta, mutta tää video oli vähän semmone harhalaukaus muuten koska arvostelin julkisesti toisen yhtiön toimintaa. Muutenkin tuon kanavan videot on piilotettu ja sisällöntuotanto keskitetty kokonaan uudelle kanavalle!
25.11.2022 18:27
Sitähän+tässä+on+povattu,+että+jos+vetybusseja+ja+täyssähköbusseja+käytettäs+rinnan+niin+jälkimmäiset+jäisvät+paikallisliikenteeseen+ja+taas+vetybusseja+käytettäs+taas+kaukollikenteessä.+Aika+sen+näyttää
23.05.2022 16:55
En+minä+kyllä+mikään+osakas+oo,+enkä+mä+nyt+mitään+muuta+yritä+markkinoida+kuin+omia+videoita.+Toki+jokainen+saa+uskoa+mihin+huvittaa.
22.05.2022 21:56
Koska+pöhikäinen+joutuu+markkinoimaan+tekeleitään+tavoittaakseen+toivotunlaisen+yleisön
19.05.2022 18:06
Tuokin+vaihtelee+vissiin+jos+tarkotat+tota+toimintamatkan+pidentäjää.+Jostain+luin+että+tolla+mallilla+oli+range+200+kilsaa,+mutta+sitten+oman+kokemuksen+mukaan+taas+range+on+ollu+350+-+390+luokkaa.+Toki+ite+en+oo+tolla+SLF120-autolla+ajanu+vaan+taitaa+olla+LLE120
19.05.2022 17:57
Tekaisin+juuri+videon+vetybusseista.+Kannattaa+käydä+katsomassa!
Linkki:+https://youtu.be/aj2BQiin160
PS.+Toivottavasti+ei+ole+kovin+pahoja+virheitä+sisältynyt+tähän+videoon!
19.05.2022 13:22
Mä+muuten+aattelin+tehdä+videon+vetybusseista.+En+vielä+tiiä+millon+saan+valmiiks...
Linkki:+https://www.youtube.com/shorts/irp26tpRTLI
08.05.2022 12:11
Sitähän+ei+tiedä+vaikka+tekisin+joskus+toisenkin+osan+tälle+:)
Tähän+oon+itekki+muute+kiinnittäny+huomioni+ja+ihmettelen+suuresti+tätä,+kuitenkin+radiolaitteet+löytyy+ihan+vierestä.
28.04.2022 12:14
Jos+mä+oon+nyt+oikein+ymmärtänyt,+niin+eikös+niillä+ollu+vähä+rajotteita+että+missä+pysty+ajaa?
22.04.2022 23:09
Taitaa+vetybussit+olla+vielä+niin+lastenkengissä.+VDL:llä+oli+joku+vetybussi,+mutta+en+tiiä+siitä+sen+enempää
16.04.2022 13:34
Kiitos.+Se+on+aikamoista+lottopeliä+kuka+menestyy+loppujen+lopuks.+Pitää+olla+oikeessa+paikassa+oikeeseen+aikaan...+:P+Jos+siis+sekään+riittää.+Mua+ainaki+alko+kiinnostaa+nää+kanavat+mistä+mainitsit!
31.01.2022 12:51
Ja+kommentin+alussa+oli+tarkoitus+lukea+HEI,+eikä+EI...+:)+Copypaste+petti+minut+jälleen+kerran...
31.08.2021 10:58
ei,+kiitos+kommentista+ja+totta+tämäkin.+Haluan+tarjota+vähän+omia+näkemyksiä+huomioihisi+joita+olet+tehnyt.+Nämä+ovat+siis+vain+MINUN+näkemyksiäni.+Vaihtoyhteydet+tosissaan+vaikuttavat+muuttuneet+aavistuksen+hankaliksi,+mutta+haluan+samalla+muistuttaa+aikataulussa+olevien+aikojen+olevan+LÄHTÖAIKOJA,+ei+TULOAIKOJA.+Näillä+on+vissi+ero+ja+nyt+monille+linjoille+on+tullut+torille+tasattavaa+jopa+kymmenen+minuuttia,+eli+auto+on+torilla+reilusti+ennen+lähtöaikaansa+varsinkin+hiljaisina+aikoina.+Kyllähän+tässä+nyt+jonkinlainen+onnistunut+vaihto+toteutuu...
Toki+ruuhka-aikoina+tai+muuten+vain+ruuhkaisempina+päivinä+nämä+ajat+loogisesti+sulaa,+koska+matkustajamäärät+ovat+tuossa+tilanteessa+suuremmat+ja+pysäkkitapahtumiakin+on+enemmän.+Mutta+väitän+aikatauluvarmuuden+olevan+nyt+huomattavasti+parempi+verrattuna+vanhaan+monestakin+syystä.
Ennen+pääteasemalle+tasausaikaa+saattoi+olla+minuutti,+ja+mitä+enemmän+olit+myöhässä+pääteasemalta,+sitä+vähemmän+aikaa+oli+myös+palata+torille+aikataulussa.+Nythän+aikataulu+vaikuttas+monilla+linjoilla+olevan+"kurottavissa".+Jo+tämänkin+takia+pidän+linjastoa+parempana+vanhaan+verrattuna.+Toki+lähtöajoista+voi+olla+montaa+mieltä,+ja+esim.+2S:n+ja+3:n+aikoja+voisi+harkita+uudelleen.
Tasaus+XAMK:lla+tuli+itselleni+hieman+yllätyksenä,+mutta+tässähän+ei+ole+toisaalta+mitään+uutta.+Myös+monissa+isommissa+kaupungeissa+vastaavanlaisia+väliaikoja+on+järjestetty.+Toki+itse+olisin+asettanut+XAMK:n+aikatauluajan+arvioiduksi+ohitusajaksi,+eli+auto+ei+vahingossakaan+kerkeäis+siihen,+vaan+saisi+jatkaa+matkaansa+suoraan+torille+jossa+myös+kaikki+vaihdot+tapahtuvat.
Täytyy+muistuttaa,+että+2:n+vanha+vartin+ajoaika+oli+riittämätön+varsinkin+kun+tasausaika+torilla+oli+viiden+minuutin+luokkaa.+Tähän+yhdistettynä+liikennevalot+yms.+hidas+kanssaliikenne,+niin+aikataulu+ei+vain+toiminut.+Tämä+jos+mikä+heikentää+aikatauluvarmuutta+varsinkin+ruuhkasempina+päivinä.
Iltaliikenteen+ylläpitäminen+on+kallista+monestakin+syystä+ja+näille+vuoroille+halutaan+maksavia+matkustajia.+Jos+rahaa+ei+tule,+niin+valitettavasti+näistä+karsitaan+jotta+saadaan+edes+jonkinlainen+palvelutaso+säilytettyä.+Valitettavasti+Mikkelissä+ei+välttämättä+ole+samankaltaisia+taloudellisia+resursseja+kuin+esim.+isommissa+kasvukeskuksissa+joukkoliikenteen+järjestämiseksi.
Jos+jätetään+aikataulu+ja+ajoajat+taka-alalle+ja+tarkistellaan+itse+reitistöä,+niin+onhan+tässä+paljon+hyvää+verrattuna+vanhaan.+Vanhassa+linjastossa+oli+monilla+linjoilla+kiertosuunnan+vaihdoksia+tai+pitkiä+ympyrälenkkejä.+Nythän+reitit+ovat+hyvinkin+yksinkertaisia,+eli+monille+linjoille+on+muodostunut+ns.+keräys+-+ja+purkusuunnat+ja+samalla+myös+nämä+kiertosuuntien+vaihdokset+ovat+poistuneet.+Toki+reitistöstä+saataisiin+selkeämpi,+jos+parit+muodostavista+säteislinjoista+tehtäisiin+heilurilinjoja.
Myöskin+tasausaikaa+on+monilla+linjoilla+enemmän.+Ennen+uudistusta+esim.+kolmosen+kesto+oli+vain+30+minuuttia.+Uudistuksen+myötä+reitti+yksinkertaistu+ja+aikaa+tuli+10+minuuttia+lisää.+Kuljettajan+näkökulmasta+tämä+on+huomattava+parannus.
Tulen+videosarjan+viimeisessä+osassa+suunnittelemaan+nykyisen+linjaston+pohjalta+oman+näkemyksen+uudeksi+linjastoksi.+Tähän+tulen+palauttamaan+muutamia+reittiosuuksia+sekä+vakio+lähtöminuutit.
31.08.2021 10:56
1 / 1