Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TJS2
TJS2
TJS2
Liittynyt 5v sitten
11
aloitusta ·
69
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lähetyssaarnaaja+lauantaisin+peiton+alla.+Heti+napakympin+jälkeen.🤣
29.04.2021 23:06
POJAT!+Minä+olen+ollut+naimisissa+ja+asunut+saman+katon+alla.+Se+on+kuin+kaunista+kimppa-asumista+seksillä+höystettynä.+Tarpeeksi+kauan+asuttua+osataan+jo+lukea+toisen+ajatuksia.
Mitään+alistusta+ei+oikeassa+suhteessa+ole.+Jos+kossina+olet+asunut+vuoden+tai+kaksi+tyttösi+kanssa,+niin+et+vielä+tiedä+edes+alkeitakaan.+Parisuhteet+eivät+ole+mikään+yksinkertainen+juttu,+mihin+olisi+yksi+vastaus.
Itselläni+on+jälkikasvua+ja+olen+ollut+sekä+avo-+että+avioliitossa.+Erään+puolison+tuhkatkin+on+levitetty+radalle.+Älkää+pojat+stressatko,+vaan+opetelkaa.+Nöyrtykää+ja+lopettakaa+se+itsenne+ajattelu,+niin+elämä+antaa+takaisin+tuplana.
29.04.2021 23:01
Itse+kannatan,+ja+jopa+suosittelen+miehiä+homoseksuaalisuuteen.+Silloin+omat+mahdollisuuteni+paranevat.+Mutta+naisten+välinen...+Ei+missään+tapauksessa!+Se+heikentää+mahdollisuuksiani.
29.04.2021 22:48
Voi+poika+pieni.+Jätä+ne+sotavideopelit+hieman+vähemmälle.+Kyllä+tulevassa+elämässäsi+tulee+olemaan+haasteita+ilman+uhoitteluakin.
29.04.2021 22:44
Niin+ja+jos+on+kiireinen,+voi+yhdistää+lännenelokuvan+ja+musiikin:
https://www.youtube.com/watch?v=jvipPYFebWc
29.04.2021 22:24
Kyllä+murhatut+ruusut+olisi+parempi+haudata.+Kummulle+voisi+vielä+vuolu-+tai+liuskekivestä+tehdä+muistomerkin.
Joten+väärin+nainen+toimi.
29.04.2021 22:21
Ei+saatetekstiä.+Siinä+sitten+näkee+ottaako+nainen+sen+loukkauksena+hygieniasta+vai+mitä+tuumaa.+Minä+en+ainakaan+pelkää+tehdä+moisia+temppuja.+Siinä+lyhyessä+hetkessä+selviää+toisesta+monta+asiaa.+Ilmankos+minä+en+tavallaan+olekaan+koskaan+yksin,+vaikken+asu+kenenkään+kanssa+enkä+välttämättä+seurustele?+Osaan+siis+jotakin?
29.04.2021 22:07
Siinä+on+kunnon+työmies.+Pyhittää+vapunkin+työnteolle.😁
29.04.2021 21:55
Olen+pahoillani.+Tästä+voimme+siis+todeta,+että+tuskan+määrä+on+vakio.+Anteeksi,+kun+minulla+on+kivut+helpottanut.+Tosin+onhan+tässä+vielä+vappuun+aikaa.+Äkkiäkös+tilanne+kääntyy+päälaelleen.+Toivottavasti+tämä+metallikappale+edes+hieman+lohduttaa:
https://www.youtube.com/watch?v=MMGOLxdH9BI
29.04.2021 21:53
4 / 4