Delfine

Aloituksia
244
Kommenttia
661
Lahjoitin rahaa 2e operaatiokeskukselle :)
Toivon että kanavan taustalla ei enää ikinä olisi teoreettinen pallomaa, ja että kanavalla käsiteltäisiin myös todellisi333EU presidentti vierailee tänään suomessa
Ja kysymys kuuluu, että kuka tämän EU presidentin on valinnut virkaansa? Ja miksei ole mielenosoituksia Suomessa kun tä633Sotaveteraanien turhat uhraukset
Sotaveteraanit teki työnsä turhaan. Olisi aivan yhdentekevää nykyään kuuluttaisiinko EUn vaiko Venäjän orjuuteen. Vetera233Olen tyytyväinen että Venäjä kosti puolalle ja ukrainalle
Heidän ase ja NATO hihhuloinnistaan. Olen itse asunut Puolassa 4-kuukautta ja tiedän kyseessä olevan Venäjä vihamielisen633Kiina määräsi lisää pakotteita USAn asetoimittajia vastaan
Kiina on määrännyt uusia pakotteita kahdelle yhdysvaltalaiselle sotilasurakoitsijalle, Raytheonille ja Lockheed Martinil1032Junan ravintolavaunussa ei myydä koronapassittomille
Mutta vaunussa saa istua ilman passia ja kulkea vaunun läpi. Ruuan voi maksaa ja tilata ravintolavaunun viereiseen vaunu1131Venäjä on muka uhka litteälle maailmallemme
Kun EU.ssa vaaleilla valitsematon komissaari, itsestään nimitystä komission puheenjohtaja käyttävää nimitystä joka kuite2231Katsokaa liberaalimedian uutiskasvojen naamoja
Trump oli päivälleen vuosi sitten voittamassa jenkkien pressanvaalit murskalukemin Bideniä vastaan. mm. Brexit poliitik630Hyvää huomenta maailma. Mikä fiilis näin aamutuimaan?
Mikä on olotila näin aamulla kello 6.44? Itselläni kohtuullisen paha darra ja morkkis. Vielä pitää pari tuntia kärsiä e930Koronapassin piti tulla käyttöön vain baareihin ja yökerhoihin.
Kuitenkin torniossa kiellettiin yli 50-hengen yleisötapahtumat covid passittomilta. Ehdin huokaista helpotuksesta että n829Miksi Eurooppaa yhtäkkiä aidataan?
Ensin päästetään kaikki mamut maahan ja nauretaan Trumpin muurihankkeelle. Sitten yhtäkkiä aloitetaan EUn rajojen aitaam528Jos salkkaripalstalta joku pitäisi rokottaa
niin kuka se olisi? Martta, Nasu, Viktor, Trexona, Flättäri, Lättäpää, Kekekkke, vaiko Polariz-? Minua ei saa äänestää727Katalonian presidentti Carles Puidgemont
Harkitsee ItäUkrainan Donetskin ja Luhanskin tunnustamista itsenäisiksi valtioksi? Vastavuoroisesti Puidgemont odottaa927NATO tekee itseään propagandalla vastenmieliseksi, jäsenmaksuja kerääväksi sotahulluksi luuseriksi.
Mutta on meitä yksityishenkilöitä onneksi, jotka taistelemme yhä Natoa ja länsiliittoumaa vastaan. Onneksi Putin kielsi226Kuoliko toveri lättäripää oikeasti koronaan?
Myrkytettiinkö hänet? Miksi media julistaa nimenomaan vain hänen maatietoisuuttaan? Onko kyse liikkeestä maatietoisten126Emme tiedä mitään omasta maailmastamme
Teorioita toki on. Evoluutioteoria, pallomaateoria, litteänmaan teoria, avaruus teoria, ym Jokaisen pitää noppaa heittäm726Muutto Haaparannalle koronapassia karkuun
Ruotsissa koronapassi ei ole käytössä. Kemissä sitä vaadittiin tänään jo uimahallissakin. Voinko nyt kävellä ruotsin ta925Ärrän myyjä kysyi koronapassia
Kun olin jo maksanut kahvin, ei sillä ole sitä tarkastuslaitetta edes, kysyi vaan voinko näyttää covid rokotepassin. San1724Miksei USA ole pyytänyt anteeksi hyökkäystään Eurooppaan v.1944?
Miksi muuten USA hyökkäsi Eurooppaan Normandian maihinnousussa ja Venäjä idästä? Eikö molemmat hyökkäykset ole yhtä tuom2423NATO tekee itseään propagandalla vastenmieliseksi, jäsenmaksuja kerääväksi sotahulluksi luuseriksi.
Mutta on meitä yksityishenkilöitä onneksi, jotka taistelemme yhä Natoa ja länsiliittoumaa vastaan. Onneksi Putin kielsi5023