ei innosta tuo pakkanen ulkona.
Mutta minulla on ongelma, niinkuin Puolassa sanottaisiin poliisille jos on heittänyt karkkipaperin maahan tai polttanut tupakkaa julkisesti mafian valvomalla alueella.
Googletin, tosin en käytä enää googlea, vaan duckduckgo hakupalvelinta toveri flättäri Trexonan neuvosta.
Kyseisestä hakupalvelusta löysin venäläisiä naisia, ja olen nyt kuulemma kun humalassa maksoin 50€ niin kihloissa jonkun Kostamuksessa venäjän puolella asuvan naisen kanssa.
Noh, en ole rikas, saa nähdä mitä avioliittotoimiston minulle välittämä ja ostama vaimo minulle tulee sanomaan.
Estääkö vaimo minulta Donetskiin sotimaan lähdön?
Joka tapauksessa venäläinen musiikki on kaunista ja rentoa.
Vihaan suomalaista heviä, kuten kusipää Lordia sekä myös oopperaa. Kaikki muu musiikki on mielestäni OK.
https://www.youtube.com/watch?v=cvLhNO4g31Y
Linkissä hyvää venäläistä musiikkia.
Kilju on hyvää. haistakaa kukka tai paska sen mukaan mitä haluatte haistaa kun paukuttelen näppäimistöä
Kilju on pahaa mutta menee päähän
9
<50
Vastaukset
Sama biisi livevideon kera https://www.youtube.com/watch?v=H1-PyhF9ehA
Kiitoksia aloittajalle elämän läheisestä kirjoituksestaan.
Tuosta Lordista minulla on huonoja kokemuksia. Olimme käymässä tyttärieni kanssa Virossa sikäläisen huorani luona kesäisellä matkalla.
Lordi oli kuitenkin voittanut euroviisut ja esiintyi siellä. Olimme katsomassa konserttipaikkoja ennakkoon jo päivällä kun muutakaan tekemistä ei tuppukylässä ollut.
Likat ankkuroivat itsensä esiintymislavan reunaan ollaksseen sitten ekat.
Sanoin että tässä on vielä 10 tuntia esityksen alkuun. En jaksanut tapella vaan sanoin että jääkää sitten siihen ja lähdimme narttuni kaa panemaan.
Tulin takaisin hyvissä ajoin ja vein pizzaa ja kokista sekä pidin paikkoja kun kävivat pissalla.
Iltasella sitten hirviö mörisi ja örisi aikansa ja vein sitten täysin uupuneet mutta onnelliset likkaset nukkumaan.
Sen pituinen se.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kiitoksia aloittajalle elämän läheisestä kirjoituksestaan.
Tuosta Lordista minulla on huonoja kokemuksia. Olimme käymässä tyttärieni kanssa Virossa sikäläisen huorani luona kesäisellä matkalla.
Lordi oli kuitenkin voittanut euroviisut ja esiintyi siellä. Olimme katsomassa konserttipaikkoja ennakkoon jo päivällä kun muutakaan tekemistä ei tuppukylässä ollut.
Likat ankkuroivat itsensä esiintymislavan reunaan ollaksseen sitten ekat.
Sanoin että tässä on vielä 10 tuntia esityksen alkuun. En jaksanut tapella vaan sanoin että jääkää sitten siihen ja lähdimme narttuni kaa panemaan.
Tulin takaisin hyvissä ajoin ja vein pizzaa ja kokista sekä pidin paikkoja kun kävivat pissalla.
Iltasella sitten hirviö mörisi ja örisi aikansa ja vein sitten täysin uupuneet mutta onnelliset likkaset nukkumaan.
Sen pituinen se.Kyllä Lordin musiikki silti aina räpin voittaa, sitä paskaa ei jaksa kuunnella.
- Anonyymi
Sun pitää nyt lähettää sille naikkoselle rahaa että pääsee sua tapaamaan.
Odotettavissa on että rahaa menee isompi erä lukuisiin menoihin ennenkuin hän lähtemään pääsee. Kannattaa ottaa kunnollinen pankkilaina.Jos purkaa kihlauksen niin vaatiikohan siitäkin ankarat korvaukset?
Vai tuleeko Kostamuksesta vihainen "isoveli" kostamaan?- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Jos purkaa kihlauksen niin vaatiikohan siitäkin ankarat korvaukset?
Vai tuleeko Kostamuksesta vihainen "isoveli" kostamaan?Varmaan uhkaavat jos ei maksa korvauksia ja delfine maksaa 😂
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan uhkaavat jos ei maksa korvauksia ja delfine maksaa 😂
Mistä hän maksaa? Ei taida vallan kieriskellä rahoissa?
Saapuuko idän mafiamies hohtimien kera ja vie Kiljumestarin muutaman sormen?
Taitaa Ruotsi-projekti lykkääntyä naimakaupan takia.
- Anonyymi
Delfine, mites tuon vaimon kanssa kävi?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278