https://www.youtube.com/watch?v=j0YaYGkpK6k
Oon muuten nähnyt viherahon kerran Nastolan torilla noin 3-4 vuotta sitten kun mut heitettiin lahti-kouvola junasta ulos nastolassa.
Tunsin nastolan torilla johon kävelin asemalta niin viherahon ulkonäöltä ja menin pummaamaan paria euroa matkalippurahaa. Sanoi että hän on julkkis, ja jos alkais antamaan rahoja niin kohta ois kansanjoukko ympärillä kerjäämässä
Oikeat kunnon ruuat tehdään dyykatuista ruuista tyyliin a la Viheraho.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Millä selvisit pois ilman rahaa vai matkustitko tuttuun tapaasi pummilla?
Hollolassahan tuo juntti eleli ainakin joskus yli 10 vuotta sitten.Pummasin rahaa nastolalaisessa pubissa pari tuntia. Menin istumaan juoppojen kanssa samaan pöytään, ja jonkun minuutin istuttuani selostin tilanteeni että tarvitsen matkarahaa.
Sain jotain 5euroa pikkuhilija ja kun tuli nastolan torille lahteen menevä bussi niin sanoin että pääseekö näillä lahteen, niin bussikuski otti kolikkokasan vastaan ja kaatoi lippaaseen ja sanoi että hyppää poika kyytiin.
Lahdesta pääsin taas pummilla lähijunalla tikkurilaan jossa serkkuni asuu ja olin siellä yötä.- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Pummasin rahaa nastolalaisessa pubissa pari tuntia. Menin istumaan juoppojen kanssa samaan pöytään, ja jonkun minuutin istuttuani selostin tilanteeni että tarvitsen matkarahaa.
Sain jotain 5euroa pikkuhilija ja kun tuli nastolan torille lahteen menevä bussi niin sanoin että pääseekö näillä lahteen, niin bussikuski otti kolikkokasan vastaan ja kaatoi lippaaseen ja sanoi että hyppää poika kyytiin.
Lahdesta pääsin taas pummilla lähijunalla tikkurilaan jossa serkkuni asuu ja olin siellä yötä.Juu käyhän se noinkin. Ettei tarvinnut alkaa jalan liikkumaan.
- Anonyymi
Onks mitään paikka missä sua ei ole heitetty ulos junasta?
:D
Koitatko jotain ennätystä asiassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171971Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2251640Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021137- 65919
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53875- 39804
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53785J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e30666Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273653Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33612