Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
225
Kommenttia
616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä+on+"operaatiokeskus"?+En+ole+ikinä+ennen+kuullutkaan
16.11.2021 15:43
Kemikaalivanat+oli+idioottien+trollausta+jolla+yritettiin+tehdä+meidät+Raamattuun+uskovat+litteämaantietoiset+sekä+kuukäyntien+epäilijät+mielisairaiden+ja+vainoharhaisten+kanssa+samaan+ryhmään.
16.11.2021 15:42
Samaa+roskasakkia+lappaa+sisään+ovista+ja+ikkunoista+italiassa+ja+espanjassa+välimeren+yli+kaiken+aikaa.+Miksei+niistä+uutisoida?
Ja+unionista+paetaan+Britanniaan,+viime+viikonlopun+aikana+Ranskasta+oli+saapunut+kumiveneillä+yli+5000-henkilöä+Britannian+aluevesille+ja+anoneet+turvapaikkaa.
Jos+EU+on+paratiisi,+miksi+EUsta+poistutaan+anomaan+turvapaikkaa+unionin+ulkopuolelle+Britanniaan?
Meillä+ei+ollene+vastauksia+näihin+kysymyksiin,+mutta+ihmettelen+suuresti.
16.11.2021 15:39
Siinä+joku+maapallo+uskovainen+pallomaakultin+jäsen+ihmettelee+kun+ystävänsä+on+kääntynyt+litteämaa+tietoiseksi+ja+rokotteiden+vastustajaksi.
Todellinen+syyllinen+ja+eliitin+propagandan+uhri+on+tässä+tämä+pallo+ja+rokoteharhassa+elävä+haastateltu+henkilö.
Valepäivälehti+on+maksanut+suuret+summan+haastateltavalle+että+hän+haukkuu+meitä+rokotteiden+myrkyllisyyden+tiedostavia.
Ei+raukka+hoksannut+että+NASA+olisi+maksanut+lisää+lahjuksia+jos+olisi+lisäksi+hokenut+haastattelussaan+että+maa+on+pallo.
16.11.2021 15:35
Mielenkiintoista+nähdä+kun+menen+valkovenäjän+puolelle+rajaa+leiriytymään+ja+tekemään+utube+videoita+rajalta,+mitä+Puolan+EU.n+perseennuolijat+sanoo+kun+saavun+rajalle+ja+esitän+suomen+passin+Puolan+kusipää+pamppu+sotilaille+samalla+kun+ylitän+rajan.
14.11.2021 19:10
Mitä+noihin+avustus+summiin+tulee,+niin+Israeliin+Patmos+lähetyssäätiön+kautta+lähettämääni+summaa+tulen+jatkossa+kasvattamaan,+ja+lättäreille+lähettämääni+avustusta+leikkaamaan.
Joten+ensikuussa+eli+joulukuussa+todennäköisesti+lahjoitan+15€+Israeliin,+ja+vain+5€+litteälle+maalle.
Patmoksella+on+myös+hyviä+blogeja,+voin+melkein+kuulla+Leo+Mellerin+äänen+kun+kirjoitan+tätä+tekstiä+tänne+suomi24+foorumille.
https://www.patmos.fi/blogit/jeesukselle-puhuttua-ja-nyt-kerrottuna-sinulle-osa-1/
12.11.2021 23:56
Hyvästi+EU+jos+kiina+ja+Venäjä+hävittää+nyt+unionin+maailman+kartalta.+Oli+H*lvetin+"+mukavaa"+maksaa+veroja+EUn+p*skamaille+kuten+puolalle+ja+Kreikalle+miljardeja+EUn+lyhyen+olemassaolon+aikana.
T.Suomalainen+veronmaksaja.
12.11.2021 19:01
Hyvästi+EU+jos+kiina+ja+Venäjä+hävittää+nyt+unionin+maailman+kartalta.+Oli+H*lvetin+"+mukavaa"+maksaa+veroja+EUn+p*skamaille+kuten+puolalle+ja+Kreikalle+miljardeja+EUn+lyhyen+olemassaolon+aikana.
T.Suomalainen+veronmaksaja.
12.11.2021 19:01
EUta+hallitsee+vaaleilla+valitsemat+on+diktaattori+Ursula+Won+Der+Leyen+joka+edusti+EUta+G20+maiden+tapaamisessa+kun+viikko+pari+sitten.
EU+yrittää+valkopestä+omaa+diktatuuriaan+olemattomiin+syyttäjällä+Valko-Venäjää+olemattomasta+vaalivilpistä.
12.11.2021 18:54
Se+on+nyt+ihan+virallistakin+tietoa,+että+Shanghain+puolustusunionin+jäsenmaat+ovat+valmiita+vastaamaan+järeällä+voimalla+mikäli+puola+avaa+tulen+Valko-Venäjän+rajalla.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008401918.html
12.11.2021 18:52
Se+on+nyt+ihan+virallistakin+tietoa,+että+Shanghain+puolustusunionin+jäsenmaat+ovat+valmiita+vastaamaan+järeällä+voimalla+mikäli+puola+avaa+tulen+Valko-Venäjän+rajalla.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008401918.html
12.11.2021 18:46
Ajasta+1.50+eteenpäin+näet+miten+taivaankannen+heijastukset+selittää+maapallopäiden+havainnot+etelänristin+ja+muiden+eteläntähtien+liikkeistä.
Itse+pidän+etelänristiä+pyhänä,+varoittavan+ristinä+taivaalla+joka+kertoo+Jeesuksen+sovitustyöstä,+ja+varoittaa+lähestymästä+taivaankantta+ja+maailman+reunaa.
12.11.2021 16:09
Nimenomaan.+Varminta+tietoa+rokotteista+saa+ainoastaan+flättäreiltä.+En+tiedä+yhtään+lättäriä+joka+olisi+ottanut+rokotteen,+vaan+kaikki+ovat+kieltäytyneet+rokotteesta.
Tosin+kuka+tahansa+on+lahjottavissa.+5000€+minulle+vaikka+valeisradiolta+niin+olisin+valmis+iltauutisten+haastattelussa+valehtelemaan+ottaneeni+rokotteen+ja+väittämään+rokotetta+turvalliseksi+vaihtoehdoksi.+
Silti+itse+en+rokotetta+ota+mistään+rahasta.+Mutta+puheet+ja+teot+onkin+eri+asia.
12.11.2021 15:58
Tämä+video+litteänmaan+toiminnasta+ja+taivaankannen+liikkeistä+on+vakuuttava,+ja+kumoaa+toveri+flättäri+Eric+Dubayn+palloteoria+hypoteesista+kertovan+videon.
https://www.youtube.com/watch?v=Z6SK7FmNEXc
12.11.2021 15:53
Jos+Nato+reagoi+vastaavasti+Puolan+puolustamiseen+niin+3-maailmansota+on+ihan+oven+takana.+Parempi+ois+Puolan+lopettaa+kovistelu+ja+päästää+turvikset+maahan.+Puolassa+ei+ole+yhtään+maahanmuuttajia,+kyllä+sinne+pari+tuhatta+mamua+mahtuu.
11.11.2021 13:27
Ei+tuo+onnistu,+olen+yrittänyt.+Täytyy+olla+positiivinen+testitulos+ja+sen+jälkeen+kotona+14vrk+karanteenissa+niin+saa+koronapassin.
Jos+tänään+saisin+koronan+itselleni+niin+25.11.+saisin+jo+kantaan+koronapassin+todisteena+sairastetusta+taudista.
10.11.2021 18:53
Joku+ikänsä+tupakoinut+jolle+tekaistu+positiivinen+pcr+testi+niin+halunnut+uudet+keuhkot+itselleen+tupakoitavaksi.+Omat+keuhkoni+on+terveet+enkä+tarvi+uusia+keuhkoja+vaikka+kausiflunssaan+sairastuisinkin.
10.11.2021 18:51
Oon+tehnyt+näin+koko+korona-ajan+eikä+tartuntaa+ole+tullut.+Lisäksi+hypin+rappukäytävissä+yöllä+koska+jaan+postia+työkseni.+
Olen+käynyt+myös+ruotsissa+viikoittain+koko+korona-ajan,+ja+olen+myös+haastatellut+rajavartioita+silloin+kun+raja+oli+koronan+takia+kiinni+kesällä+2020.+
https://www.youtube.com/watch?v=xWZUJGYi-oE
Olen+saanut+myös+60€+sakot+kun+fillaroin+rajan+yli+pysähtymättä+ja+rajamiehet+huuteli+perääni+kun+fillaroin+karkuun.+Lopulta+puolen+kymmentä+rajavartiolaitoksen+autoa+löysi+minut+tornion+keskustan+puistosta+jossa+join+ruotsista+ostettua+keskiolutta.
Minut+vietiin+pakkokuulusteltavaksi+tornion+tulliin,+kirjoitettiin+60€+sakko+ja+laskettiin+menemään.
Seuraavana+päivänä+jo+ylitin+rajan+uudelleen.
10.11.2021 18:49
Rokotetta+en+tule+ottamaan+missään+tilanteessa.+Se+on+mahdollisesti+Raamatun+pedonmerkki+enkä+halua+palaa+ikuisuutta+Helvetissä+yhden+rokotteen+takia.
Ja+vaikkei+rokote+pedonmerkki+olisikaan,+on+siihen+valmistamiseen+käytetty+abortoitujen+sikiöiden+keuhkoja+joissa+on+viljelty+simpanssista+otettua+koronavirusta.
Vastustan+aina+murhaa+joka+tilanteessa,+enkä+hyväksy+syntymättömien+vauvojenkaan+murhaamista,+eli+aborttia.
10.11.2021 18:44
Tulkoon+joku+rokoteskovainen+hörhö+puhumaan+päin+naamaa+jos+uskaltaa.+Toistaiseksi+rokotetut+vaan+tärisee+ja+vapisee+pelosta+maskiensa+takana.
Koronahihhulit+luulee+että+me+ihmiset+elettäis+ikuisesti+jos+koronaa+ei+olisi.
Itse+v-tut+heissan+mitä+muut+ajattelee+minun+päätöksestä+olla+ottamatta+verenkiertooni+mahdollisesti+myrkyllistä+rokotetta.
10.11.2021 18:09
20 / 31