Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
225
Kommenttia
616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lättärit+suunnittelevat+miehittämättömän+luotaimen+lähettämistä+USAsta+Australiaan+jotta+kyseinen+video+saadaan+kuvattua.
31.08.2021 13:45
En+ole+aikavalotus+uskovainen.+Asia+pitää+todistaa+oikeilla+kuvilla+tai+videoilla.+Aikavalotusta+tai+cgi+animaatioita+en+hyväksy+todisteeksi.
31.08.2021 13:43
En.+Enkä+suostuisi+sinne+matkustamaan+vaikka+maksettaisiin.+Sieltä+on+niin+epäilyttäviä+havaintoja+että+luultavasti+matkustajat+huumataan+jo+päiväntasaajan+ylityksen+yhteydessä+niin+etteivät+he+kykene+tekemään+kunnollisia+havaintoja+edes+yksinkertaisimmista+taivaan+ilmiöistä.
Miehittämättömän+luotaimen+lähettämistä+esimerkiksi+Australiaan+sen+sijaan+kannatan.+Sitä+pitäisi+havainnoida+flättäreiden+täältä+pohjoisesta+jotta+havainnot+saataisiin+luotettavasti+tutkittua.
31.08.2021 13:38
Ei+kiepu.+Siellä+se+vartoo+yötäpäivää,+keskellä+kiinteää,+kirkasta+lasista+taivaankantta.
30.08.2021 17:22
Etelän+risti+kiertää+kehää+maailmamme+laidalla+varoittaen+lähestyvästä+Antarktiksesta,+maailman+reunasta+ja+kuolemanvaarasta.+Siksi+Jumala+on+laittanut+sinne+sen+ristin+liikkumaan+taivaalle,+varoittamaan+ihmisiä+maailman+reunasta.
30.08.2021 17:17
Pohjantähti+on+aina+ollu+taivaankannen+kiinteä+keskipiste.+Se+on+tosiasia+joka+myös+maapallopäiden+tulee+myöntää+ennenkuin+voidaan+edes+alkaa+keskustella+maan+muodosta.
Mitä+tulee+mainitsemaasi+Nikon+P900+kameraan,+niin+en+itse+raski+muutaman+youtubevideon+vuoksi+ostaa+kallista+kameraa.
Eikä+minun+tarvitsekaan+ostaa,+muut+ovat+jo+ladanneet+kyseisellä+kameralla+kuvattuja+videoita+nettiin,+ja+niistä+voi+selvästi+todeta+että+maa+on+todellakin+litteä.
30.08.2021 17:15
Väitätkö+aloituksen+linkin+videota+väärennetyksi?
30.08.2021 17:04
Ettei+olisi+jopa+se+paketoija+itse+joka+kirjoittelee?+Syytät+minua+virkavallan+väkivaltaisesta+vastustamisesta+vaikka+itse+hyökkäsit+2-metriä+ruotsin+puolelle+kun+kuvasin+videota,+kaappasit+minut+suomen+puolelle,+sidoit+pakettiin+josta+vasta+poliisit+irroitti+minut.
tiesitkö,+ettei+ihmisten+"paketointi"+rajalla+kuulu+sotilaiden+rauhanajan+tehtäviin?+Olet+itse+vaarassa+menettää+sotilasarvosi,+asianajajan+kanssa+ajetaan+tulevilla+käräjillä+myös+syytteitä+sinua+vastaan+korvausvaatimuksineen.
Asiaa+tutkii+Ruotsin+poliisi+myös+alueloukkauksena,+josta+minulla+tosin+ei+ole+todisteita+koska+rikoit+puhelimen+jossa+video+todiste+hyökkäyksestäsi+ruotsin+puolelle+oli+tallennettu,+ja+tiesit+ettei+alueelle+kohdistu+tallentavaa+kameravalvontaa.
Jatkossa+kuvaan+mahdolliset+konfliktit+rajalla+livetilassa+niin+jää+tallennetut+todisteet+nettiin+jos+armeijan+joku+kusipää+hyökkää+jälleen+kimppuuni.+
Mikä+muuten+on+että+ruotsin+armeija+ja+poliisi+käyttäytyy+rajalla+asiallisesti?+
Miksette+suomen+kusipää+sotilaat+siihen+asialliseen+käytökseen+kykene?
30.08.2021 16:38
MInä+olen+vannonut+sotilasvalan+ITSENÄISELLE+suomelle,+en+EU/NATO+globaaliliittoumalle.
Itsenäisen+suomen+puolesta+voisin+sotia+esimerkiksi+saksan+tai+britannian+aseelliselta+hyökkäykseltä+suomeen.
Naton+tai+EU.n+puolesta+en+ala+henkeäni+vaarantamaan,+vaan+poistun+maasta+jos+sota+uhkaa.
30.08.2021 16:30
"Muista+toki+ensin+hommata+passit+ja+viisumit,+ettei+ne+"rajavartijakapparit"+taas+pistä+miestä+pakettiin+ja+putkaan."
Jahas,+joku+Tornion+tullin+henkilökunnasta+löysi+tänne+kommentoimaan.+Kukaan+muu+ei+voi+tuosta+vuodentakaisesta+tapahtumasta+tietää+mitään.+
Nyt+rajapamppuja+ottaa+päähän,+rajan+saa+ylittää+edestakaisin+eikä+sotilaat+saa+kiukutella+ja+aukoa+päätään+jokaiselle+rajanylittäjälle.
30.08.2021 16:26
Torniossa+oli+rajaa+valvojien+päällikkönä+vuosi+sitten+eräs+v*ttuileva+ylimielinen+kusipää+vääpeli.+Sanoin+hänelle+suorat+sanat+kun+ylitin+rajan,+ja+revin+sotilaspassini+hänen+silmien+edessä+pari+metriä+ruotsin+puolella.
Jäi+silloin+naama+ja+kalju+punaisena+huutamaan+suomen+puolelle+solvauksia+minulle+kun+kävelin+syvemmälle+ruotsiin+ja+poistuin+paikalta.+Hän+huusi+minulle+ja+yritti+käskyttää+tulemaan+takaisin+suomeen+mihin+en+suostunut.
Seuraavana+päivänä+ylitin+rajan+takaisin+suomeen,+minut+otettiin+torilta+tulliin+kuulusteltavaksi+jossa+minulle+kirjoitettiin+60€+sakko+aiemmasta+niskoittelusta+rajavartiomiestä+vastaan.
Tänään+menin+istumaan+kävelykadun+penkille+juomaan+Ruotsista+ostamaani+viinapulloa+noin+50-100+metriä+rajalla+kauppakeskuksestaitään+eli+suomeen+päin.
Viereen+tuli+siviilivaatteissa+ukko+vittuilemaan+että+miksi+taas+ruotsalainen+viinapullo,+oot+käynyt+taas+ruotsissa?+Tunnistin+ukon+kyseiseksi+vääpeliksi+ja+sanoin+että+en+ole+enää+armeijan+palveluksessa+enkä+sinun+käskytettävissä.+Mene+muualle+aukomaan+päätäsi.
Ukon+naama+alkoi+loistaa+punaisena,+mutta+hänen+oli+pakko+nyt+siviilissä+niellä+kiukkunsa+ja+poistua+paikalta.+Niin+sankarillista+on+"NATO-Suomen"+luuseriarmeija+ja+sen+kusipää+sotilaat+:D
30.08.2021 16:15
Venäjä+ei+ole+hyökännyt+yhtään+mihinkään+2000-luvulla+eikä+koskaan+aloittanut+yhtään+sotaa.
Esimerkiksi+2-maailmansodan+aloitti+Hitler+hyökkäämällä+Puolaan.
30.08.2021 16:07
Mites+suomessa?+H*lvetin+pitkät+leipäjonot+kiemurtelee+joka+arkipäivä+suurten+kaupunkien+ruuanjakopisteiden+yhteydessä.
Nythän+niitä+toki+on+alettu+siivoamaan.+Yksi+seurakunta+on+vuokrannut+Hilton+hotellista+Helsingistä+kabinetin+kerran+viikossa+jossa+jaetaan+avustusruokaa,+mutta+se+ruoka+pitää+kuljettaa+pois+repussa+tai+omalla+matkalaukulla.
Muovikassien+kanssa+hotelliin+ja+tilaisuuksiin+sinne+meno+on+kielletty.
30.08.2021 15:41
Ei+rukoile.+Tuolta+voit+lukea,+Turkki+on+sitoutunut+lopettamaan+EU-jäsenyys+neuvottelut+vastineena+Shanghain+talous+ja+puolustus+unionin+vuoropuhelukumppanuudesta.
https://en.wikipedia.org/wiki/Shanghai_Cooperation_Organisation
30.08.2021 15:39
Suomen+ei+ole+edes+sadan+suurimman+joukossa.
30.08.2021 15:37
Iltasanomissa+oli+juuri,+että+Venäjä+vaatii+USAta+palauttamaan+Afganista+varastamansa+kultavarannot.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008192867.html
30.08.2021 15:36
Venäjällä+on+rajalla+Iskander+S-400,+karjalan+kannaksella+jo+S-500+ohjukset+jotka+ampuvat+ne+samantien+alas+jos+ylittävät+venäjän+rajan.+Kosto-ohjukset+lisäksi+lentokentille+ja+kriittisiin+kohteisiin.
Jos+suomi+vastaa+tuleen+niin+silloin+suomi+saa+kokea+venäjän+armeijan+armottoman+tulihelvetin.
30.08.2021 15:34
Shanghain+unioni+on+kaikkea+muuta+kuin+pieni+roistokerhojen+klubi.+EU+näyttää+kärpäsen+paskalta+kartallakin+shanghain+puolustusunioniin+verrattuna.
https://en.wikipedia.org/wiki/Shanghai_Cooperation_Organisation
30.08.2021 15:29
Miksi+maatietoiset+edes+alistui+kommentoimaan+noita+nasan+lässyn+lässyn+feikki+videoita?
Maa+on+litteä+ja+nasa+on+kuin+huomiota+itkevä+kakara.+Tosin+rikas+sellainen,+nasalle+maksetaan+noin+60-miljoonaa+taalaa+per+vrk+pallomaateoria+propagandan+ylläpitämiseksi.
Aloituksen+videon+flättäritkin+meni+tähän+nasan+lankaan+kun+alkoivat+nasan+feikkivideota+kommentoimaan,+ja+antoivat+videoväärennökselle+siten+lisää+julkisuutta.
29.08.2021 21:36
Peseydyn+toki+saippualla+päivittäin,+mutta+en+desinfioi+hyödyllisiä+minua+suojaavia+bakteereja+pois+käsistäni+joka+hetki.+Tätä+mieltä+oli+yliopistotason+professoritkin+ennen+korona-ajan+propagandaa+jolla+heidät+on+nyt+vaiennettu.
https://www.is.fi/terveys/art-2000001938132.html
Lainauksia+linkin+takaa:
"–+Käsiä+ei+pidä+pestä+jatkuvasti+vaan+vain+silloin,+kun+ne+ovat+likaiset+tai+kun+teet+jotakin,+mihin+tarvitaan+puhtaat+kädet,+Meri+sanoo.
–+Käsienpesu+on+tarpeen+silloin,+kun+käydään+wc:ssä,+kun+laitetaan+ruokaa+ja+kun+ollaan+sairaana+olevien+ihmisten+kanssa+eli+esimerkiksi+sairaalassa+töissä,+hän+luettelee.
Muuten+käsiä+ei+professorin+mukaan+pidä+jatkuvasti+pestä.+Liiallisuuksin+menevä+pesu+hävittää+käsistä+ihon+luontaisen+suojan,+joka+estää+mikrobien+kasvua+ja+lisääntymistä."
28.08.2021 15:56
27 / 31