Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
adalwolfa
profiilit
adalwolfa
adalwolfa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
12
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sulla+on+ollut+hirveästi+epäonnea+ja+vastoinkäymisiä+nuoruudessa.+Ei+sellaisista+varmaan+noin+vain+toivu.+Kuulostaa+kuitenkin,+että+oot+jäänyt+vähän+jumiin+samoihin+maisemiin?+Auttaisiko+sua+jotkut+isot+muutokset+elämässä?+Uuden+ammatin+opiskelu?
11.07.2021 01:41
Mielestäni+tässä+ketjussa+ei+kukaan+"ulvo+yksinäisyyttään".++Olen+myös+eri+mieltä+tuosta,+että+ihminen,+joka+on+vapaa+liikkumaan+ja+menemään,+on+yksinäinen+vain+omasta+tahdostaan.+Olisipa+se+noin+helppoa.+Se,+että+ylipäätään+pääsee+siihen+tilanteeseen,+että+voi+avautua+ja+jakaa+asioita+jonkun+kanssa,+on+jo+hyvin.+Minulla+on+muuton+jälkeen+vaikeuksia+löytää+kavereita/ystäviä+samoin+kuin+vaikka+opiskeluaikaan.
11.07.2021 01:11
Kiitos+vastauksesta.+Työssäni+tapaan+paljon+uusia+ihmisiä+joka+päivä+ja+avustan+heitä.+Vapaaehtoistyö,+esim.+vanhusten+auttaminen,+olisi+ainakin+sosiaalista.+En+tiedä+onko+siitä+mitään+iloa+ystävien+"hankkimiseen".
11.07.2021 01:02
Ikävä+kuulla,+toivottavasti+elämäsi+ei+tuon+vuoksi+ole+kuitenkaan+pelkkää+surua+ollut.+Ehkä+sieltä+seurakunnasta+voisi+silti+mukavia+ihmisiä+löytyä?+Itse+en+ole+valitettavasti+uskonnollinen.
11.07.2021 00:58
Kiva+kun+vastasit.+Varmaan+moni+yksinäinen+miettii+niitä+vikoja+itsessään.+Minäkin+ihmettelen,+olenko+vain+niin+tylsä+ja+tosikko,+etten+löydä+seuraa.+Lopulta+päädyn+siihen,+että+olen+vain+vähän+erilainen...+ehkä+liian+vakavakin.+Toisaalta+osaan+huomioida+muita+ihmisiä,+kuunnella,+olla+kohtelias+ja+tykkään+auttaa+ihmisiä.
Kuulostaa,+että+oot+oikeasti+yrittänyt+parhaasi+seuran+ja+ystävien+etsinnässä.+Ehkä+sinulla+on+vain+huono+tuuri+ympäristösi+ja+sen+ihmisten+suhteen.+On+varmasti+paljon+yksinäisiä+naisia+kaikissa+ikäryhmissä,+mutta+he+eivät+vain+löydä+toisiaan+:(+
Oletko+käynyt+jossain+valmiiksi+järkätyissä+tapaamisissa/matkoilla/harrastuksissa?+Sinne+ainakin+ihmiset+menevät+vapaaehtoisesti,+eivätkä+keksi+tekosyitä+jäädä+pois.+Facebookissa+on+kuulemma+myös+yksinäisten+ryhmiä.+En+ole+itse+vielä+kokeillut+niitä.
03.07.2021 18:22
Itsekin+olen+muuttanut+eri+kaupunkien+välillä.+Sekin+on+lisännyt+yksinäisyyttä.+Vaikka+on+puhelimet+ja+netit,+niin+mun+kohdalla+sosiaaliset+suhteet+kuihtuu,+jos+ei+enää+oikein+nähdä.+Olen+siis+tosi+huono+pitämään+yhteyttä+puhelimitse,+facebookissa+tms.+ihmisiin...+Omaa+syytäni.+En+vaan+koe+sitä+yhtään+luontevaksi,+mieluiten+näkisin+ihmisiä.+Mun+ihmissuhteet+on+kai+aina+jääneet+pinnallisiksi,+kun+ei+viestitellä+netissä+niitä+näitä+välillä.
Millasia+ihmissuhteita+etsit+ja+mistä?+Voimia.
03.07.2021 18:16
Omaishoito+on+varmasti+vienyt+kaiken+ajan,+ei+ole+siihen+välttämättä+sosiaalista+elämää+mahtunut?
Miten+olet+muuttunut+ajan+myötä?
03.07.2021 18:13
Oletko+pääosin+tyytyväinen+elämäntilanteeseesi+vai+kaipaisitko+muutosta?
03.07.2021 18:12
Voi+ei,+oletpa+saanut+yhden+ainoan+ikävän+kommentin+aloitukseesi.+Minäkin+vastaan+kuukausien+viiveellä.+Tuo+edellisen+kommentoijan+vastaus+on+niin+helppo,+"itsepä+olet+miehesi+valinnut"...+Mutta+kun+ei+ne+ihmissuhteet+ole+helppoja,+eikä+kaikki+voi+löytää+kumppania,+joka+on+kaikessa+hyvä:+mahtava+keskustelija+ja+rakentava+riitelijä+yms.+yms.
Miten+teidän+arki+lapsen+kanssa+on+lähtenyt+rullaamaan?+Sanoit,+että+riidan+jälkeen+on+mennyt+hyvin.+Eli+saatte+kuitenkin+puhuttua+asioista?+Miehesi+ei+vaikene+tärkeistä+asioista?+Mitä+ne+vähäpätöiset+asiat+on?
01.07.2021 01:18
Missä+asioissa+vaimosi+haluaa+neuvoa,+onko+ne+aina+jotain+päivänselviä+asioita?+Miten+muuten+suhteenne+voi?
01.07.2021 00:24
Tuolta+välistä+unohtui+sana+"lähete".+Eli+käynnistä+voi+seurata+lähete...
30.06.2021 23:59
Moi,+rohkeasti+vaan+hakeutumaan+ensin+terveyskeskuslääkärille.+Kerro+vain+suoraan,+että+mieli+on+synkkä,+epäilet+masennusta+jne.+Siitä+on+alkuun+vaikeaa+puhua+ääneen,+mutta+lääkäri+kyllä+ymmärtää,+se+on+varmasti+heille+jokapäiväistä.
Lääkärikäynnistä+voi+sitten+seurata+johonkin+paikkakuntasi+psykiatriseen+keskukseen,+riippuu+miten+teillä+on+asiat+järjestetty.+Onko+sulla+millainen+työterveys,+onko+siellä+psykologia+tms.?
Lääkkeistä+sen+verran,+että+uskoisin+niiden+juuri+tasaavan+oloa+niin,+että+pahin+ahdistus+ja+synkkyys+voi+helpottaa+ja+pystyt+esim.+puhumaan+paremmin+vaikeista+asioista.+Näin+ainakin+ne+minulla+toimi+ja+pystyin+ne+myös+aikanaan+lopettamaan+asteittain.+Voimia+sulle.
30.06.2021 23:58
1 / 1