Puoliksi vaimo, puoliksi "äiti"

Anonyymi

Tuntuu ihan rehellisesti että muija on sekä vaimo että mun äiti hahmo. Ihan on äidillistä touhua usein, olen sanonut et mulla oli äiti, ole mielummin vaimo. Ihan samoja piirteitä kuten neuvoo päivän selvissä asioissa ja se ärsyttää kun olen reilu 50v. Tulee mun viereen ja sanoo annas kun äiti näyttää. Ja minä kiltisti kuuntelen ja seuraan kun nuorena äitiäni.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootte olleet varmaa kauan yhdessä. No eipä ainekaan vittuile. Naisilla on tarve ohjailla.

    • Anonyymi

      Tuo on merkki että se alkaa kypsyä suhun. Seuraava vaihe on, että äidillisyys loppuu ja alkaa tulla erikoisia menoja. Sitten siitä pikku hiljaa huomaat, että sillä alkaa olla uusia kiinnostuksen kohteita. Huomaat myös, että sillä ei tahdo enää riittää aikaa sulle. Ajattelet, että no hyvähän se on että akalla riittää menoja, niin saat omaakin aikaa. Jossain vaiheessa mietit, että mahtaako sillä olla jokin salarakas, kun tällää itseään moneen malliin. Ei, eihän mun vaimo nyt sellaista, sillä on vain nyt niin kiireinen elämänvaihe menossa. Ja pari viikkoa sitten antoi seksiäkin, eihän tässä mitään voi olla epänormaalia, eihän. No sitten akka ilmoittaakin sulle, että ei voi hyvin suhteessa, ja haluaisi kokeilla hetken aikaa asua erillään, kun tunneyhteys jollain tapaa hävinnyt. Että hän haluaisi tehdä kaikkensa, jotta parisuhde alkaisi taas kukoistaa. Suostut tähän, mutta olet samalla ihmeissäsi, että mitä ihmettä. Lopulta paljastuu, että akallasi onkin ollut uusi suhde viritteillä jo pitkän aikaa, ja asumusero onkin vain sen takia, ettet sinä ole häiriötekijänä. Olet toki varalla, jos uusi suhde ei onnistukaan. Näin...

      • Anonyymi

        Tuohon kommentti, Kaikki ei petä, on myös rehellisiä ihmisiä.


    • Missä asioissa vaimosi haluaa neuvoa, onko ne aina jotain päivänselviä asioita? Miten muuten suhteenne voi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1773
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1168
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      997
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      964
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      67
      881
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe