Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

8

1. Tietysti+kondomia+käyttäisin+ja+vaatisin+kaveriakin+käyttämään.+On+niin+itsestään+selvyys+,+etten+katsonut+tarpeelliseksi+mainita.+Jos+taas+joudun+homostelun+takia+helvettiin+viimeisellä+tuomiolla+,+kondomi+minua+tuskin+siitä+pelastaa.😉
  2. Jotain+13-15+kesäisenä+1970-luvun+loppupuolella+maalla+(+ja+parin+kaverin+kanssa+kotipuolessa+kaupungissa+talvisin)+serkkupojan+kanssa+vertailtiin+vehkeitä+ja+vuotta+nuorempi+serkkuni+innostui+kun+minulla+oli+jo+hieman+karvoitusta+ja+kokoakin+alkoi+pukkaamaan.+Serkku+halusi+kokeilla+miltä+vehkeeni+tuntui+kädessä+ja+minähän+annoin++sillä+seuraamuksella+,+että+kullini+kärki+näytti+napaan+ja+serkkupoika+innostui+siitä+vain+lisää.+Sen+jälkeen+kulliani+piti+päästä+kokeilemaan+harva+se+päivä+ja+välillä+useastikin+päivässä.+Minä+olin+siihen+ikään+jo+oppinut+runkkaamisen+jalon+taidon+ja+serkkuni+koskettelu+aiheuttu+valtavan+paineen+joka+kerta+enkä+oikein+kestänyt+sitä+joten+opetin+serkulleni+hänen+kikkeliään+hyväksi+käyttäen+saman+taidon.+++Jatkossa+sitten+runkkailimme+koko+kesän+aina+kun+aikuisten+silmä+vältti.Seuraavana+kesänä+serkkupoikakin+oli+saanut+kullinsa+ympärille+karvat+ja+kullisa+miehen+mittoihin.+Kullien+vertailu+ja+runkkutouhut+jatkui+vielä+sen+kesän+ja+uutuutena+tuli+perseposkien+väliin+(+ei+koskaan+sisälle??)+paneminen+,+kivaa+oli.+Sitä+seuraavana+kesälomana+hommat+ei+enään+jatkuneet+ja+minulla+oli+jo+tyttökaverikin+ja+uutta+opittavaa.+Seuraavan+kerran+noin+19+vuotiaana+ravintolaillan+jälkeen+naisen+puutteessa+ja+tukevassa+humalassa+erään+kaverini+kannsa+otimme+toisiltamme+jonkin+näköisen+vedon+jälkeen+suuhun+ja+aamulla+hävetti+niin+hitosti+eikä+asiasta+koskaan+puhuttu.Nyt+56-vuotiaana+3+lapsen+isänä+ja+ukkomiehenä+joudun+itselleni+tunnustamaan,+että+lienen+ainakin+lievästi+bi+seksuaali+kun+noita+elämäni+poika+kokemuksia+aika+tiuhaan+muistelen++hyvällä+ja+kaivaten.