Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Hiirulainen_vaan
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Hiirulainen_vaan

Hiirulainen_vaan

Hiirulainen_vaan profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Liittynyt 5v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                6 aloitusta · 117 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • En aio muissa ketjuissa puhua tuosta.

NAURAA oikeasti olen kiltti, mutta päätin kerrankin testata toista taktiikkaa ja hetken olla super vahva ja olen todella yllättynyt itsestäni.

No nauraa. Rakastan salaliitto teorioita keksiä ja minusta on joskus vaihtelua kun ihminen hämmentyy kuinka vahva osaan olla.

Normaalisti olen hiirulainen mutta tänään olin super vahva, kun oikeassa elämässä otti asia päähän.

Ja eihän se tietenkään mitenkään tähän palstaan liittynyt.
                                                  21.07.2021 00:44
                                                • Olen käyny lukee julkisten palstaa ja siellä meno on kuin villillä lännessä. Siellä kun on ni oppii tietää että jos olet liian nöyrä ni siellä aletaan muita haukkumaan sen sijaan että keskitytään julkkiksiin.

Olen siellä jo julkkis juoru palstalla vuosia lukenut ja sieltä oppii kaikenlaista.
                                                  21.07.2021 00:35
                                                • Ei ne ollut ehtoja, mutten ymmärrä miksi minua sais mies halveksia jonka kanssa olisin? Miksi olisin miehen kanssa joka ajattelee vain päihteitä? Miksi olisin miehen kanssa joka on väkivaltainen? Kerroin vain millainen olen. Ja sille en voi mitään.21.07.2021 00:29
                                                • Kyllä sinua kaivataan. Kiitos kun juttelit minulle.21.07.2021 00:25
                                                • En tiedä kenelle tämä on? Tulin palstalle ja täällä on mukavia ihmisiä.21.07.2021 00:24
                                                • Kävin vuosia sitten piipahtaa mutta lähdin samantien. En ollu silloin rohkea.

Tiedän oikeasta elämästä miten minun suhtaudutaan ja voin niitä oppia hyödyttää täällä. Olen oikeasta elämästä oppinut jos en näytä, että olen vahva niin poljetaan.

Hiirulainen on täydellinen nimimerkkini koska vaikka oikeassa elämässä ihmiset luulee että minua voi polkea.. Niin tarvittaessa minussa on voimaa puolustaa itseäni.
                                                  21.07.2021 00:11
                                                • Koska on ollu jo vuoden Korona aika ja se on vaikuttanut minun elämääni. Nii päätin tulla.

Millo lie oli se joku chatti ohjelma joka toimi tietokoneella. En muista enää sitä nimeä ni siellä kävin.
                                                  21.07.2021 00:05
                                                • Maanantaina kirjoitin ilman nimimerkkiä, ja vuosia sitten kävin yhtenä päivänä piipahtaa, mutta ei ollu nimimerkkiä, koska kun luin yhden ketjun ni päätin ettei silloin tämä ollut minun paikka kun en ollut silloin niin vahva kuin nykyään.

En halunu jutella vieraiden kanssa, mutta koska kotona on jo vuoden haittanu elämääni ni rohkastuin ja päätin tulla käymään.

Luulin maanantaina että olin löytänyt kivan ihmisen täällä ja siksi nimimerkki otin käyttöön.

En ole käyny täällä kun enemmän julkkisten juorut kiinnostaa. Julkisten elämä kiinnostaa, kun onhan se outoa että heilläkin on ongelmia.
                                                  20.07.2021 23:59
                                                • Politiikka ei minua kiinnosta lainkaan.

Miksi ottaisin kantaa asiaan jokei kiinnosta lainkaan?
                                                  20.07.2021 23:42
                                                • Et voi nähdä toisen ilmettä. Et voi nähdä Hänen hymyä. Et voi nähdä hänen persoonaa. Et voi hymyillä hänelle.20.07.2021 23:40
                                                • Netissä et näe ihmistä ja et tiedä kenelle puhut. Netissä et voi käydä kahvilassa tai mennä piknikille.

Netissä et näe ihmistä eka kertaa livenä. Livenä kun näet ni jotkut miehet ovat sinusta söpöjä.

Livenä voitte ulkoilla ja ulkoilun aikana tutustua toiseen. Voit nähdä onko samoja asioita mitkä teitä kiinnostaa?

Netissä et voi olla ulkona.
                                                  20.07.2021 23:37
                                                • On aiheita joihin en jaksa jutella

1.korona
                                                  2.politiikka

En jaksa sekaantua noihin kun kummastakin kuulee ihan tarpeeksi.

Kumpikin on ja niille ei mitään voi, mutten jaksa niistä jutella.
                                                  20.07.2021 23:27
                                                • En ymmärrä yhtään mitään. Aloitin keskustelun koska en tunne ketään täällä ja en oikein pidä sopivana sitä että uutena menisin ketjuun missä tutut juttelee keskenään.

Mitä minä olisin sanonut? Miten ottaa asiaan kantaa, kun ei ole mitään hajua mistä puhutaan?

Oli helpompi aloittaa keskustelun kuin liittyä joukkoon.

Totta on että eilen juttelin täällä ensimmäistä kertaa moneen moneen vuoteen. Viime kerralla vuosia sitten en tuntenut oloa kotoisaksi täällä kun silloin en ajatellut asioita niin kuin ajattelen.

Tänään päätin että vihdoinki rekisteröidyn.

Päätin että olen vahva. Enkä välitä.
                                                  20.07.2021 23:16
                                                • Mulla on 4 kriteeriä miehelle

1.EI halveksi minua

2. Ei minkäänlaista väkivaltaa

3. Päihteet ei saa olla elämän tärkein asia

4 Ei petä eikä harrasta Parisuhde vaihtoa
                                                  20.07.2021 21:36
                                                • Jo löytyi.

On alkanut hiljaa mutta varmasti muutosten aika. En välitä vaikkei kaikki minusta pidä. Se olisi todella tylsää
                                                  20.07.2021 21:23
                                                • Kurppa=vahva ja itsenäinen nainen

Tulkaa naiset ja muutamme sanan tarkoitusta hiljaa mutta varmasti.
                                                  20.07.2021 21:20
                                                • Heh. Tästä lähtien me naiset otamme kurppa sana haltuun ja se tarkoittaa tästä eteenpäin että me naiset olemme vahvoja ja itsenäisiä ihmisiä.

Kurppa=vahva ja itsenäinen nainen
                                                  20.07.2021 21:17
                                                • Kiitän. No jos ystävän saan ni saan jos en ni en saa. Ei se mua haittaa20.07.2021 21:14
                                                • Vastaan sopivan painoinen ja pituinen, sillä kehoni kelpaa minulle ja ikäni on sopiva minulle. En liian nuori, enkä liian vanha.20.07.2021 21:10
                                                • Eräs toinen viisas ihminen sanoi kerran että ei se kerro epäsuositusta mitään vaikka olisi pilkan kohde. Vaan se joka pilkkaa on epävarma omasta status ja haluaa löytää seuraajia.20.07.2021 21:07
                                                Edellinen
                                                Sivu 5 / 6

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiin2

Nico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…

• Jymy-yllätys: Elämäni biisi -sarjassa historialliset hetket - Nyt jysähti uutinen tv-katsojille0

Elämäni biisi ei jätä kylmäksi. Elämäni biisi naulitsee vankan joukon suomalaisia tv-ruudun äärelle katsomaan suoraa lähetystä lauantaisin. Nyt tiedossa on isoja uutisia ohjelman suhteen. Lue lisää: https://www.suomi24.…

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen126

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta - Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaan0

Ellinoora on yksi Tanssii Tähtien Kanssa -kauden kisaajista. Hänen opettajanaan on toinen oululainen, koreografi-tanssinopettaja Marko Keränen. TTK:ssa matka voi olla pomppuista, ja pari on saanut kokea onnistumisia ja …

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.102

Mitä mieltä olette asiasta?

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Maajussi-Tarja ei peittele – Äimän käkenä, kun Maajussille morsian tuli tv:stä: "Hyvänen aika"Totuus tv-kameroiden kautta voi olla yllättävä.

Stara

• Tippuri leviää erityisesti yhdellä alueella: ”Ei kosketa vain ja nuoria”Tippuritartunnat ovat kasvussa erityisesti yhdellä alueella Suomessa. Tartuntojen määrä on
                                                • Mallorcalla poljetaan – miljoonien panostus turistien liikuttamiseenSuomalaisten suosituimpiin lomakohteisiin lukeutuva Mallorcan saari Espanjassa panostaa pyöräilyturismiin, sillä
                                                • Vakuutusyhtiöltä huolestuttava luku hirvikolareistaHirvikolareiden määrä on kasvanut Suomessa kahden vuoden aikana. Lauantaina 10.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia