Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hiirulainen_vaan
profiilit
Hiirulainen_vaan
Hiirulainen_vaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
113
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+tiedä+kenelle+tämä+on?+Tulin+palstalle+ja+täällä+on+mukavia+ihmisiä.
21.07.2021 00:24
Kävin+vuosia+sitten+piipahtaa+mutta+lähdin+samantien.+En+ollu+silloin+rohkea.
Tiedän+oikeasta+elämästä+miten+minun+suhtaudutaan+ja+voin+niitä+oppia+hyödyttää+täällä.+Olen+oikeasta+elämästä+oppinut+jos+en+näytä,+että+olen+vahva+niin+poljetaan.
Hiirulainen+on+täydellinen+nimimerkkini+koska+vaikka+oikeassa+elämässä+ihmiset+luulee+että+minua+voi+polkea..+Niin+tarvittaessa+minussa+on+voimaa+puolustaa+itseäni.
21.07.2021 00:11
Koska+on+ollu+jo+vuoden+Korona+aika+ja+se+on+vaikuttanut+minun+elämääni.+Nii+päätin+tulla.
Millo+lie+oli+se+joku+chatti+ohjelma+joka+toimi+tietokoneella.+En+muista+enää+sitä+nimeä+ni+siellä+kävin.
21.07.2021 00:05
Maanantaina+kirjoitin+ilman+nimimerkkiä,+ja+vuosia+sitten+kävin+yhtenä+päivänä+piipahtaa,+mutta+ei+ollu+nimimerkkiä,+koska+kun+luin+yhden+ketjun+ni+päätin+ettei+silloin+tämä+ollut+minun+paikka+kun+en+ollut+silloin+niin+vahva+kuin+nykyään.
En+halunu+jutella+vieraiden+kanssa,+mutta+koska+kotona+on+jo+vuoden+haittanu+elämääni+ni+rohkastuin+ja+päätin+tulla+käymään.
Luulin+maanantaina+että+olin+löytänyt+kivan+ihmisen+täällä+ja+siksi+nimimerkki+otin+käyttöön.
En+ole+käyny+täällä++kun+enemmän+julkkisten+juorut+kiinnostaa.+Julkisten+elämä+kiinnostaa,+kun+onhan+se+outoa+että+heilläkin+on+ongelmia.
20.07.2021 23:59
Politiikka+ei+minua+kiinnosta+lainkaan.+
Miksi+ottaisin+kantaa+asiaan+jokei+kiinnosta+lainkaan?
20.07.2021 23:42
Et+voi+nähdä+toisen+ilmettä.+Et+voi+nähdä+Hänen+hymyä.+Et+voi+nähdä+hänen+persoonaa.+Et+voi+hymyillä+hänelle.
20.07.2021 23:40
Netissä+et+näe+ihmistä+ja+et+tiedä+kenelle+puhut.+Netissä+et+voi+käydä+kahvilassa+tai+mennä+piknikille.
Netissä+et+näe+ihmistä+eka+kertaa+livenä.+Livenä+kun+näet+ni+jotkut+miehet+ovat+sinusta+söpöjä.
Livenä+voitte+ulkoilla+ja+ulkoilun+aikana+tutustua+toiseen.+Voit+nähdä+onko+samoja+asioita+mitkä+teitä+kiinnostaa?
Netissä+et+voi+olla+ulkona.
20.07.2021 23:37
On+aiheita+joihin+en+jaksa+jutella
1.korona
2.politiikka
En+jaksa+sekaantua+noihin+kun+kummastakin+kuulee+ihan+tarpeeksi.
Kumpikin+on+ja+niille+ei+mitään+voi,+mutten+jaksa+niistä+jutella.
20.07.2021 23:27
En+ymmärrä+yhtään+mitään.+Aloitin+keskustelun+koska+en+tunne+ketään+täällä+ja+en+oikein+pidä+sopivana+sitä+että+uutena+menisin+ketjuun+missä+tutut+juttelee+keskenään.
Mitä+minä+olisin+sanonut?+Miten+ottaa+asiaan+kantaa,+kun+ei+ole+mitään+hajua+mistä+puhutaan?
Oli+helpompi+aloittaa+keskustelun+kuin+liittyä+joukkoon.
Totta+on+että+eilen+juttelin+täällä+ensimmäistä+kertaa+moneen+moneen+vuoteen.+Viime+kerralla+vuosia+sitten+en+tuntenut+oloa+kotoisaksi+täällä+kun+silloin+en+ajatellut+asioita+niin+kuin+ajattelen.
Tänään+päätin+että+vihdoinki+rekisteröidyn.
Päätin+että+olen+vahva.+Enkä+välitä.
20.07.2021 23:16
Mulla+on+4+kriteeriä+miehelle
1.EI+halveksi+minua
2.+Ei+minkäänlaista+väkivaltaa
3.+Päihteet+ei+saa+olla+elämän+tärkein+asia
4+Ei+petä+eikä+harrasta+Parisuhde+vaihtoa
20.07.2021 21:36
Jo+löytyi.
On+alkanut+hiljaa+mutta+varmasti+muutosten+aika.+En+välitä+vaikkei+kaikki+minusta+pidä.+Se+olisi+todella+tylsää
20.07.2021 21:23
Kurppa=vahva+ja+itsenäinen+nainen
Tulkaa+naiset+ja+muutamme+sanan+tarkoitusta+hiljaa+mutta+varmasti.
20.07.2021 21:20
Heh.+Tästä+lähtien+me+naiset+otamme+kurppa+sana+haltuun+ja+se+tarkoittaa+tästä+eteenpäin+että+me+naiset+olemme+vahvoja+ja+itsenäisiä+ihmisiä.+
Kurppa=vahva+ja+itsenäinen+nainen
20.07.2021 21:17
Kiitän.+No+jos+ystävän+saan+ni+saan+jos+en+ni+en+saa.+Ei+se+mua+haittaa
20.07.2021 21:14
Vastaan+sopivan+painoinen+ja+pituinen,+sillä+kehoni+kelpaa+minulle+ja+ikäni+on+sopiva+minulle.+En+liian+nuori,+enkä+liian+vanha.
20.07.2021 21:10
Eräs+toinen+viisas+ihminen+sanoi+kerran+että+ei+se+kerro+epäsuositusta+mitään+vaikka+olisi+pilkan+kohde.+Vaan+se+joka+pilkkaa+on+epävarma+omasta+status+ja+haluaa+löytää+seuraajia.
20.07.2021 21:07
Eräs+viisas+ihminen+sanoi+minulle+kerran+ei+ole+noloa+ettei+ole+suosittu,+sillä+vaikka+olisit+kuinka+korkealla+jalustalle+pääsyt+no+ei+välttämättä+aina+ole+niin.
Niin+moni+suosittu+ihminen+on+tippunut+korkealta+ja+kun+suosittu+ihminen+tippuu+korkealta+niin+suositun+on+hyvin+vaikea+sopeutua+tarvis+elämään.
20.07.2021 21:04
Hiirulainen+olla+saan+olla.+Hämmentää+kattilaa.
Hymyilen.+Olen+onnellinen.+En+murjota
20.07.2021 21:00
Hih.+Ei+se+ole+vaatimatonta+vaan+aika+söpöä
20.07.2021 17:23
Jos+löytyy+mies+voin+jutella,jos+ei+ni+ei+löydy,+mutten+minä+todellakaan+somesta+miestä+tarkoituksella+etsi,+mutta+jos+löytyy+ni+mikäs+siinä.
Mieluummin+minä+luonnossa+tai+ulkona+etsin+/+katson+miehiä+tai+missä+lie+kuljenkin+kuin+jostain+netistä+ottaisin+miehen.+Jos+löytyy+niin+löytyy,+jos+ei+niin+sitten+ei.+Ei+minulla+ole+mikään+kiire+löytää
20.07.2021 16:54
5 / 6