- En aio muissa ketjuissa puhua tuosta.
NAURAA oikeasti olen kiltti, mutta päätin kerrankin testata toista taktiikkaa ja hetken olla super vahva ja olen todella yllättynyt itsestäni.
No nauraa. Rakastan salaliitto teorioita keksiä ja minusta on joskus vaihtelua kun ihminen hämmentyy kuinka vahva osaan olla.
Normaalisti olen hiirulainen mutta tänään olin super vahva, kun oikeassa elämässä otti asia päähän.
Ja eihän se tietenkään mitenkään tähän palstaan liittynyt. - Olen käyny lukee julkisten palstaa ja siellä meno on kuin villillä lännessä. Siellä kun on ni oppii tietää että jos olet liian nöyrä ni siellä aletaan muita haukkumaan sen sijaan että keskitytään julkkiksiin.
Olen siellä jo julkkis juoru palstalla vuosia lukenut ja sieltä oppii kaikenlaista. - Ei ne ollut ehtoja, mutten ymmärrä miksi minua sais mies halveksia jonka kanssa olisin? Miksi olisin miehen kanssa joka ajattelee vain päihteitä? Miksi olisin miehen kanssa joka on väkivaltainen? Kerroin vain millainen olen. Ja sille en voi mitään.
- Kyllä sinua kaivataan. Kiitos kun juttelit minulle.
- En tiedä kenelle tämä on? Tulin palstalle ja täällä on mukavia ihmisiä.
- Kävin vuosia sitten piipahtaa mutta lähdin samantien. En ollu silloin rohkea.
Tiedän oikeasta elämästä miten minun suhtaudutaan ja voin niitä oppia hyödyttää täällä. Olen oikeasta elämästä oppinut jos en näytä, että olen vahva niin poljetaan.
Hiirulainen on täydellinen nimimerkkini koska vaikka oikeassa elämässä ihmiset luulee että minua voi polkea.. Niin tarvittaessa minussa on voimaa puolustaa itseäni. - Koska on ollu jo vuoden Korona aika ja se on vaikuttanut minun elämääni. Nii päätin tulla.
Millo lie oli se joku chatti ohjelma joka toimi tietokoneella. En muista enää sitä nimeä ni siellä kävin. - Maanantaina kirjoitin ilman nimimerkkiä, ja vuosia sitten kävin yhtenä päivänä piipahtaa, mutta ei ollu nimimerkkiä, koska kun luin yhden ketjun ni päätin ettei silloin tämä ollut minun paikka kun en ollut silloin niin vahva kuin nykyään.
En halunu jutella vieraiden kanssa, mutta koska kotona on jo vuoden haittanu elämääni ni rohkastuin ja päätin tulla käymään.
Luulin maanantaina että olin löytänyt kivan ihmisen täällä ja siksi nimimerkki otin käyttöön.
En ole käyny täällä kun enemmän julkkisten juorut kiinnostaa. Julkisten elämä kiinnostaa, kun onhan se outoa että heilläkin on ongelmia. - Politiikka ei minua kiinnosta lainkaan.
Miksi ottaisin kantaa asiaan jokei kiinnosta lainkaan? - Et voi nähdä toisen ilmettä. Et voi nähdä Hänen hymyä. Et voi nähdä hänen persoonaa. Et voi hymyillä hänelle.
- Netissä et näe ihmistä ja et tiedä kenelle puhut. Netissä et voi käydä kahvilassa tai mennä piknikille.
Netissä et näe ihmistä eka kertaa livenä. Livenä kun näet ni jotkut miehet ovat sinusta söpöjä.
Livenä voitte ulkoilla ja ulkoilun aikana tutustua toiseen. Voit nähdä onko samoja asioita mitkä teitä kiinnostaa?
Netissä et voi olla ulkona. - On aiheita joihin en jaksa jutella
1.korona
2.politiikka
En jaksa sekaantua noihin kun kummastakin kuulee ihan tarpeeksi.
Kumpikin on ja niille ei mitään voi, mutten jaksa niistä jutella. - En ymmärrä yhtään mitään. Aloitin keskustelun koska en tunne ketään täällä ja en oikein pidä sopivana sitä että uutena menisin ketjuun missä tutut juttelee keskenään.
Mitä minä olisin sanonut? Miten ottaa asiaan kantaa, kun ei ole mitään hajua mistä puhutaan?
Oli helpompi aloittaa keskustelun kuin liittyä joukkoon.
Totta on että eilen juttelin täällä ensimmäistä kertaa moneen moneen vuoteen. Viime kerralla vuosia sitten en tuntenut oloa kotoisaksi täällä kun silloin en ajatellut asioita niin kuin ajattelen.
Tänään päätin että vihdoinki rekisteröidyn.
Päätin että olen vahva. Enkä välitä. - Mulla on 4 kriteeriä miehelle
1.EI halveksi minua
2. Ei minkäänlaista väkivaltaa
3. Päihteet ei saa olla elämän tärkein asia
4 Ei petä eikä harrasta Parisuhde vaihtoa - Jo löytyi.
On alkanut hiljaa mutta varmasti muutosten aika. En välitä vaikkei kaikki minusta pidä. Se olisi todella tylsää - Kurppa=vahva ja itsenäinen nainen
Tulkaa naiset ja muutamme sanan tarkoitusta hiljaa mutta varmasti. - Heh. Tästä lähtien me naiset otamme kurppa sana haltuun ja se tarkoittaa tästä eteenpäin että me naiset olemme vahvoja ja itsenäisiä ihmisiä.
Kurppa=vahva ja itsenäinen nainen - Kiitän. No jos ystävän saan ni saan jos en ni en saa. Ei se mua haittaa
- Vastaan sopivan painoinen ja pituinen, sillä kehoni kelpaa minulle ja ikäni on sopiva minulle. En liian nuori, enkä liian vanha.
- Eräs toinen viisas ihminen sanoi kerran että ei se kerro epäsuositusta mitään vaikka olisi pilkan kohde. Vaan se joka pilkkaa on epävarma omasta status ja haluaa löytää seuraajia.