Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Makriina
profiilit
Makriina
Makriina
Vapaa kuvaus
Aloituksia
42
Kommenttia
1681
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muovi+ei+sinne+ainakaan+kuulu.+Muovin+polttaminenhan+on+nyt+todettu+kaameaksi+tuhotyöksi!+
Mutta+jos+muovijätteitä+joutuisi+kuljettamaan+jonnekin+keräyspaikkaan,+niin+ainahan+sinne+pitäisi+sitten+poiketa.+Eihän++mitään+auringon+alla+ole+olemassakaan+ilman+muovipakkausta.
01.12.2021 16:46
Olen+kai+aikaisemminkin+kertonut,+että+olin+vuosia+eräässä+isossa+tavaratalossa+iltamyyjänä+joulun+aikoina.+Silloin+soivat+joululaulut+kovaäänisistä+taukoamatta.+Osasin+ne+tietenkin+ulkoa+ja+tiesin+missä+järjestyksessä+ne+soivat.
Tänäkin+päivänä+saan+inhon+värisytyksiä,+kun+Petteri+Punakuono+pinkaisee+kuuluville.+Samoin+muutkin+joululaulut+menettivät+kaiken+hohtonsa.
Olen+menettänyt+ne+iäksi.
Joulu+yllättää+minut+varmaankin,+koska+en+vieläkään+ole+misssään+joulufiiliksessä.+Aikaisempina+aikoina+ennen+pandemiaa+minulla+oli+tähän+aikaan+jo+kaikki+lahjat+ostettuna,+koska+ostin+niitä+ympäri+vuoden.+Nyt+ei+ole+ensimmäistäkään!+
Taidan+ilmoittaa+vain,+että+tänä+vuonna+minun+puoleltani+saavat+vain+hyvää+tahtoa+ja+rauhallisen+joulun+toivotukset.
Ellen+nyt+innostu,+kun+menen+Tuomaan+markkinoille+viikonloppuna.
01.12.2021 16:34
Kyllä+pohjolassa+asumisesta+on+se+hyöty,+että+vitahepoja+ei+tarvitse+pelätä,+ei+ainakaan+talvella.
Osuuspankeilla+oli+aikanaan+lapsille+virtahepopankki.+Ainoat+Suomessa+viihtyneet.
01.12.2021 16:01
Minulla+on+vain+tuollainen+kevyt+muovikompostori,+joka+toimii+auringon+lämmöllä.
01.12.2021 15:28
Minun+mielestäni+tuote+tulisi+jälkikompostoida+erikseen+vielä.+Ei+se+lopputulos+multaa+ole,+vaan+maatunutta+puutarhajätettä.
01.12.2021 15:05
Minulla+on+se+ongelma,+että+ei+ole+autoa.+Onneksi+taloyhtiö+on+hankkinut+eri+jätteille+omia+keräyslaatikoita,+joten+kierrätys+onnistuu.+
Paitsi+tietysti+ongelmajätteet,+ne+pitää+sitten+vaan+säilyttää+jossakin+ja+toivoa+kyytiä+sorttiasemalle.
Aikamoinen+ruljanssi+jätteiden+keruusta+on+kasvanut.+Toivottavasti+siitä+on+hyötyä.+Pitkään+oli+liikkeellä+huhu,+joka+kertoi,+että+samaan+tulipesään+ne+kaikki+kierrätyspöntöt+kuitenkin+tyhjennetään,+mutta+on+tätä+tietoa+yritetty+korjata+ja+todistaa,+että+kerääminen+on+ihan+järkevää+ja+luontoystävällistä.
01.12.2021 15:01
Minulla+on+kompostori+puutarhajätteille,+mutta+en+pane+sinne+mitään+myyriä+tai+rottia+houkuttelevaa.+Kokemus+on+kertonut+minulle,+että+kompostereita+tulisi+olla+kaksi.+Toiseen+kerätään+tuoreet,+toiseen+vanhemmat,+jo+miltei+maatunut+jäte.+Minulla+on+vain+yksi,+joten+en+ikinä+saa+siitä+multaa,+kun+aina+on+tuorettta+silppua+päällä-+Matalaksi+sisältö+kyllä+painuu.+Ei+se+koskaan+tunnu+täyttyvän.
01.12.2021 14:54
Kilpatanssijoita+ovat.+Mitä+tansseja+rumbat+ja+valssit+lienevät.
30.11.2021 15:52
Tuomaristo+on+itse+tanssinut+ikänsä+kaiken.+Uotinen+baletissa,+ne+toiset+salonkitansseissa.
Heinän+ammattitaitoaan+ei+voi+vähätellä.
Kilpailijoiden+paneutumista+ei+myöskään+pidä+vähätellä.+Lawsonkin+sanoi,+ettei+osannut+lainkaan+tanssia,+kun+ohjelmaan+meni.
TTK+on+kyllä+paikkansa+ansainnut+tv:n+tarjonnassa.
30.11.2021 13:59
Napsauta+hakukoneeseen+Hanna+Holopainen+vesipuhvelit,+niin+saat+selityksen,+liian+pitkä+selostettavaksi.
Iloiseksi+tiedoksemme,+että+vesipuhveleita+jo+Suomessa+onkin,+ja+niiden+maidosta+tehdään+mozzarellajuustoa.
Fantastista!
30.11.2021 13:44
Olemmehan+me+jo+lähes+kaksi+vuotta+opetelleet+tätä+eristäytymistä.+
Yhtenä+tuuletusaukkona+on+voinut+pitää+tätä+kirjoituspalstaa.+Ajatuksia+on+voitu+vaihtaa+päivän+tapahtumista+ja+maailman+menosta.
Siksi+onkin+murheellista+havaita,+että+palstan+on+nyt+vallannut+joukko+turhautuneita+ja+katkeroituneita+kirjoittajia,++joiden+ainoa+tarkoitus+palstalla+on+torpata+asialliset+keskustelut+ja+yhteydenpidot.
30.11.2021 12:56
20+henkeä?
Olisi+luullut+tästä+kirjoittelusta,+että+heitä+on+pataljoonan+verran!
Historian+tietämys+on+kateissa+näillä+ramboilla.+Ei+ole+turhaan+rajakahakoita+käyty+satoja+vuosia+ja+piilopirteissä+asuttu.+
100+v.+Suomi+on+autonomisena+tasavaltana+Venäjän+keisarikunnan+osana,+mutta+kyllä+lopuksi+venäläistyttäminen+meni+niin+pitkälle,+että+suomalaiset+saivat+voimia+itsenäistyä++tilaisuuden+tullessa.
On+raadollista,+että+nykyisin+on+pelättävä+aseettomia+ja+hajanaisia+maahanmuuttajia,+jotka+järjestäytymättöminä+joukkoina+pyrkivät+rajojemme+yli,+mutta+emme+kiinnitä+huomiota+järjestäytyneeseen+ja+rikkaaseen+rajanaapuriimme,+jolla+on+vahva+halu+ohjata+yhteiskuntaamme,+kuten+muistinsa+säilyttäneet+palstalaiset+hyvin+tietävät+Kekkosen+ajoilta.
30.11.2021 09:21
Ilmeisesti+on+palattava+takaisin+tiukempaan+eristäytymiseen,+on+sitten+rokotettu+tai+ei.+Virus+on+voimissaan,+sen+on+voinut+huomata+siitäkin,+että+se+o++ruvennut+leviämään+laajemmalle+kuin+koskaan.+Teho-osastoilla+alkaa+olla+ääriraja+vastassa,+sillä+tilaa+myös+muista+syistä+teholle+joutuville+on+varattava.+Ei+korona+ole+ainoa+tauti,+joka+sitä+vaatii.
Huomaan+usein,+että+olen+ainoa,+joka+kauppaa+mennessään+käyttää+käsidesiä+oven+pielen+pullosta,+kaikki+meenevät+ohi.+Pulloja+on+meidänkin+kaupassa+myös+ostoskärryjen+kohdalla,+joten+ei+jonottaa+tarvitse,+mutta+ei+niihin+kukaan+koske.
30.11.2021 09:00
Minä+napautin+"Kommentoi"+ruutua.
En+muuten+tuossa+Skillanille+vastatessani+huomannutkaan+äsken,+että+KK.n++käsittelyn+jälkeen+ketju+vielä+jatkui,+minä+kun+keskeytän+yleensä+lukemisen+noihin+teksteihin.+Luulin,+että+ne+jatkuvat+pitemmällekin.
Keskustelu+on+tällä+nykymenolla+aika+vaikeaa,+kun+koskaan+ei+tosiaan+tiedä,+mihin+oma+kirjoitus+ketjussa+asettuu.
Hyvää+päivänjatkoa+kaikille,+pikkupakkasta+meidänkin+mittari+osoittaa,+lunta+ei+onnesi+ole+vieläkään.+Sitä+en+kaipaa.
29.11.2021 11:04
Kamala,+mikä+määrä+lyöntivirheitä+tuossa.+Huoh.+Noin+siinä+käy,+kun+naputtelee+innoituksen+vallassa.
Sama
29.11.2021 10:52
Kyllä+TTK+oli+täll'+ertaa+tunteisiin+vetoava+tapaus.+
Jokainen+finalistipari+yllitti+itsensä.+
Harvoin+sitä+ihminen+kyynelehtii+tanssiesityksiä+katsellessaan,+mutta+eilen+minulle+niin+kävi.
Lueskelin+netistä+Hesarin+ja+muiden+lehtien+viihdepalstoja,+ja+niissä+kerrottiin,+että+TTK:n+jälkikaronkassa+oli+ollut+riemu+katossa.+Niin+varmasti.+Viikkojen+ahkerointi+ja+keskittyminen+oli+nyt+karistettu+harteilta,+vaikka+voi+ajatella+niinkin,+että+noin+intensiivinen+aika+jätti+heille+tyhjyyden+tunteen,+kun+harjoitukset+nyt+loppuivat.
Loppuillasta+seurasin+snookeria,+joka+on+lähellä+sydäntäni.+Hiki+otsalla+jännäsin+iranilaista+pelaajaan,+joka+päihitti+maailmanmestarin+kovatasoisessa+pelissä.+Ohjelma+jatkui+yli+puolenyön,+mutta+enhän+minä+voinut+sitä+keen+jättää.+Se+iranilainen+voitti!
Älä+nyt+SkillaN+pönkkää+ovelle+paiskaa.+Me+hommataan+snookerpöytä+pirttiin,+ja+sillä+tavoin+tulee+lisää+uusia+asiakkaita.
29.11.2021 10:49
Etkö+Korppis+ole+tätä+kirjoittanut?
Mitä+sanoo+ylläpito,+jos+joku+esiintyy+palstoilla+toisen+nimissä?
Tiukasti+katsoen+tässä+ei+nimimerkkiä+mainita,+mutta+tekstistä+lukija+ilman+muuta+yhdistää+tiedon+yhteen,+määrättyyn+kirjoittajaan.
29.11.2021 07:52
Varmasti+suojaa+paremmin+kuin+ei+rokotusta+ollenkaan.
29.11.2021 00:27
Minun+silmäni+eivät+kestä+lukemista,+vaikka+silmälasini+ovat+ihan+OK.+Ikä+ottaa+osansa.
Se+on+minulle+iso+murhe,+koska+aikoinani+luin+joka+päivä,+ja+yleensä+ainakin+kaksi+kirjaa+oli+luettavanani,+toinen+olohuoneessa,+toinen+yöpöydälläni.+Nyt+ei+enää+onnistu.+
Tervon+kirjoista+kuitenkin+vanhastaan+muistan,+että+jostakin+syystä+en+pääse+mukaan+niihin.+Luulen,+että+"Myyräkin"+jäi+kesken.+
Tervo+oli+Uutisvuodossa+vuosikausia,++olisikohan+siitä+jäänyt+minulle+jonkinlainen+suunsoittajan+kuva+koko+miehestä.+Ihan+aiheetonta,+tietysti.
27.11.2021 20:33
Sanoppas+millä+tavoin+puolustelen,+kun+toivon,+että+tämä+näykkiminen+loppuisi.
En+tiedä+entisistä+palstakäytöksistä+mitään,+mutta+arvelen,+että+monella+anonyymilläkin+on+syytä+tarkistaa+tekstejään.+Kukaan++ei+riitele+yksinään,+kyllä+sen+tiedätte.+Kyllä+te+saatte+Kk:n+vastaamaan+terävästi,+kun+tökitte+jatkuvasti.+Hän+tuntuu+olevan+jatkuvasti+valmiina+kuin+partiolainen.
Miksi+ette+te+muut+voi+olla+viisaampia.
On+kyllä+ihan+kiitettävää,+että+nämä+ns.+keskustelut+eivät+ole+kaikki+pirtissä.+Vakikirjoittajat+saattavat+ehkä+saada+rauhan+omien+asioittensa+kirjoittamiselle,+jos+kiistat+siirtyvät+muihin+ketjuihin.
Kahvipirttiläiset+ovat+sitkeitä+hekin,+palasivat+takaisin,+vaikka+olivat+jo+menettäneet+palstansa+70++väelle.++Sitä+joukkoa+olette+tekin,+Kk.+mukaan+lukien.,
27.11.2021 13:32
52 / 85