Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Makriina
profiilit
Makriina
Makriina
Vapaa kuvaus
Aloituksia
42
Kommenttia
1681
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Otsake+on+ihan+oikeassa.+Keskenään+nahistelevat+anoliinit+ovat+nyt+keskenään+pirtissä,+eivätkä+tiedä,+miten+pääsisivät+pois+kierteestä,+jonka+ovat+itse+luoneet.
Alun+alkaen+ovat+hyökänneet+Kk:n+kimppuun,+syystä+tai+syystä,+kukaan+ulkopuolinen+ei+sitä+käsitä,+mutta+nyt+ovat+kääntyneet+toisiaan+vastaan,+yhteinen+vihollinen+ei+riitä.+On+keksittävä+näykkimistä+niin+toisissa+anoliineissa+kuin+muissa+kirjoittajissa,+jotka+uskaltavat+nimmarillaan+palstalle+tulla.
Heistä+keksitään+kyllä+pilkattavaa,+minutkin+on+ilmoitettu+holhouksen+alaiseksi,+ja+demoonien+vallassa+eläväksi+skitsofreenikoksi.
Ja+vain+sen+vuoksi,+että+yritän+vähän+joskus+rauhoittaa+hyökkäyksiä+ja+tasoittaa+keskusteluja.+Minun+on+nyt+sen+vuoksi+katsottu+valinneen+puolueeni+asiassa,+josta+en+edes+halua+tietää+mitään.
27.11.2021 13:01
HUSin+infektioylilääkäri+Järvinen+sanoi,+että+rokottamattomat+tulevat+saamaan+väistämättä+tartunnan+ennemmin+tai+myöhemmin.+Ainoa+turva+taudilta+on+rokotus.
Hän+vastaa+pandemiapotilaiden+hoidosta+ja+tietää,+että+työ+tulee+jatkumaan+vielä+pitkään.
27.11.2021 12:50
En+ollut+uskoa+silmiäni,+kun+luin,+että+Huhtasaaari+ei+ymmärrä,+mitä+hyötyä+rokotuksesta+on.+
Kuinka+noin+yksinkertainen+ihminen+voi+edustaa+maatamme+EU-parlamentissa.+Kyllä+hänen+tulisi+osata+tulkita+tutkimustuloksia+ja+uskoa+viranomaisten+puheet.+Onko+hän+oman+tiensä+kulkija+myös+parlamentissa,+ei+usko+eikä+ymmärrä+siellä+käsiteltäviä+asioita?+Ja+ylpeilee+sillä.
26.11.2021 22:40
Elanto+myi+verivanukasta+60-luvulla.+Muistan,+että+puolukkahillon+kanssa+se+oli+lapsien+mielestä+hirmu+hyvää.+Parempaa+olikin+kuin+veriletut,+joita+jo+silloin+sai+valmiina+ostaa.
26.11.2021 14:59
Kuun+kierron+mukaan+ainakin+kylvetään+siemenet.+En+kyllä+jaksa+muistaa,+missä+kuun+vaiheessa+se+oli+tehtävä,+koska+en+jaksanut+ottaa+esitelmän+pitäjää+todesta.
26.11.2021 14:54
Luin+juuri+artikkelin+55.vuotiaasta+miehestä,+joka+kieltäytyi+rokotuksesta+ja+kuoli+sitten+koronaan.+Hänen+isänsä+suree+pojan+turhaa+kuolemaa,+mies+parhaassa+iässään+hengityskoneessa.+Hänen+epätoivoinen+katseensa+jäi+ikuisesti+isän+mieleen.
Jostakin+muualta+luin,+että+rokottamattomien+määrä+sairaalapaikoilla+kasvaa+tasaisesti.+Vaikka+rokotetuillekin+saattaa+tauti+iskeä,+on+se+lievempi.+Teholla+ei+rokotettuja+potilaita+juuri++ole.
Norin+tehohoitopotilas+on+ollut+4-vuotias.+Artikkeli+ei+kertonut,+miten+hänen+kävi.
Kuulemma+korona+osuu+ajan+myötä+jokaiseen+ihmiseen.+Rokotus+suojaa+pahimmalta.+Lohduton+tulevaisuus!
Nyt+viimeistään+pitää+lopettaa+salaliittoteorioihin+uskominen+ja+luotettava++terveydenhoitoviranomaisiin.
Turhaan+arkaillaan+koronapotilaiden+kohtaloista+puhumista.+Tosiasioiden+julkistaminen+herättää+välinpitämättömät+toimimaan.
26.11.2021 14:31
Kyllä+on+suomen+kieli+mielenkiintoinen+ja+rikas!
26.11.2021 14:14
Eikö+ole+aina+korostettu+maanviljelijöiden+saamia+tukia!+Noin+iso+tila+tietysti+saakin+vähän+enemmän+kuin+joku+pienempi+talonpoika.
Kun+pellot+pantiin+takavuosina+pakettiin+ja+istutettiin+tuhansia+koivuja+ja+lehtikuusia,+niin+pahat+kielet+kertoivat,+kuinka+mahtavat+korvaukset+siitäkin+teosta+maksettiin.+EU:sta+tuet+tulivat!
Salaperäistä+touhua+se+aina+on+ollut.
Jotain+perää+kuitenkin+tiedoissa,+koska+koko+Suomi+on+pusikoitunut+niin+ettei+autolla+liikkuva+turisti+enää+näe+veden+välkettäkään+tuhansien+järvien+maassa.++:)
26.11.2021 10:50
Kyllä+on+vaikeaa+pysyä+sopuisalla+mielellä,+mutta+yritetään+ankarasti.
Olen+tilannut+influenssarokotuksen.+Se+ei+käynytkään+tuosta+vaan,+vaan+automaatti+vastasi+puhelimeen+ja+sanoi,+että+soittoni+on+vastaanotettu+ja+palataan+kun+keritään.+Kai+minä+uskallan+toivoa,+että+rokotus+tavoittaa+minut+ennen+influenssavirusta.+Fifti-sixti,+sanoi+Nykänen.
Meidän+suunnalla+on+korona+riehaantunut+leviämään,+joten+nyt+on+taas+oltava+maskeissa+ja+pidettävä+välimatkaa.+Kun+muistaisi.
Alan+ymmärtää+rokotusvastaisten+mielenosoituksia,+sillä+pahin+tartunnan+pelko+on+alkanut+kadota,+eikä+suuret+tartuntaluvut+enää+säikäytä.+Ihmiset+väsyvät+ja+ahdistuvat,+
Syyllinen+omaan+pahaan+oloon+pitää+jostain+löytyä,+ja+siksi+on+alettava+osoittaa+mieltä+rokotusvastaisuuden+puolesta.++:)
Hyvää+päivänjatkoa.
26.11.2021 10:04
No+hyvä,+että+sai.
Jäin+vain+miettimään,+kuinka+vaikeaa+vastaisuudessa+luomuviljely+mahtaa+olla,+kun+on+otettava+huomioon+niin+paljon+uusia+asetuksia,+joita+ei+ennen+sotia+aitona+luomuaikana+vielä+oltu+laadittu.
Ei+voida+enää+palata+taaksepäin+"entisiin+hyviin+aikoihin."
Poliitikotkin+joutuisivat+paneutumaan+tarkemmin+maanviljelyksen+saloihin.+Muistan,+kuinka+ministeri+Kulmuni+mainitsi+"istutetut+perunantaimet".+Hän+kuitenkin+on+keskustalainen+ja+periaatteessa+maalta+kotoisin.
25.11.2021 14:05
Mitähän+vihreät+siitä+mahtaisivat+sanoa.+
Miten+mahtaisi+järjestyä+kaupunkioloissa?+Tietysti+kehittämisen+arvoinen+suunnitelma.
Jatka+pois+ajatusta.
25.11.2021 13:50
Outoa,+mielestäni+jo+vastasin+sinulle+tilanteestani.+Ei+kai+sitä+nyt+ole+voitu+poistaa+sääntöjenvastaisena!+Kyllä+siinä+mainitsin+kuuluvani+80++palstalaisiin.+Olisikohan+se+syynä!
Kerroin,+että+maskin+kanssa+ensinnäkin+on+vaikea+meikäläisen+kulkea,+ja+toiseksi,+ei+ole+mitään+erityistä+osoitetta,+minne+menisin,+kun+saman+ikäiset+pysyttelevät+omissa+oloissaan,+yökerhot+eivät+houkuttele,+ja+ostoksille+ei+ole+hinkua,+vaikka+tämä+black+fridaykin+möisi+mulle++isolla+alennuksella+tavaraa,+jota+en+tarvitse.+
Ja+lähin+bussipysäkkikin+on+kuule+poistettu,+joudun+raahustamaan+650+m+lähimmälle+pysäkille,+ja+se+on+itse+asiassa+kaikkein+suurin+syy,+miksi+pysyn+kotona.+
Ans+kattoo+nyt,+tuleeko+tämä+asiapitoinen+viestini+perille.+:))
25.11.2021 13:44
Hei+tämä+on+80++palsta.+Monikohan+ikätovereistamme+jaksaa+noudattaa+sinun+kunto-ohjelmaasi.+Taidat+olla+aikamoinen+tervaskanto!
Meikäläiselle++roskapussin+kanto+roskikselle++jo+käy+urheilusuorituksesta.++:)
Mutta+enhän+syö+kaurapuuroa,+siitä+se+voima+varmaan+löytyisi.
24.11.2021 22:46
Kyllä+kireäksi+elämä+menisi,+jos+olisi+2+viikkoa+syömättä,+pari+päivääkin+tekisi++minulle+tiukkaa.
Mutta+kyllä+olen+tuntenut+henkilöitä,+jotka+harjoittavat+vesipaastoa+ja+juovat+vain+vettä+muutaman+päivän+ajan.+Kuulemma+on+niin+voimaannuttavaa.+
En+ymmärrä!
24.11.2021 22:41
Ihanaa.+Tiesinhän,+että+ratkaisu+löytyisi.
Hurmaantuneet+kiitokset.
23.11.2021 12:27
Huomenta+vaan!
Minulla+on+ihmeellinen+ongelma.
Vaihdoin+vanhan+puhelimeni+uuteen,+ja+lapsenlapsi+siirsi+siihen+vanhat+hyvät+asiat+edellisestä+puhelimestani.+Oli+niin+mahtava+olo,+kun+ihan+uusi+känny+kiilteli+pöydän+kulmalla.+
Ei+vaan+ollut+asiaa+kenellekään,+niin+että+en+tullut+soittaneeksi+sillä+mihinkään.+
No+nyt+on+soitettu,+mutta+eipä+kuulu+mitään.+Enkä+pääse+itsekään+minnekään.+Eilen+vielä+hankalasti+toimi,+mutta+nyt+kun+uusi+puhelin+meni+huoltoon+ja+sim-kortti+siirrettiin+takaisin+vanhaan,+niin+sama+tilanne!+Ei+ota+vastaan+puhelua+eikä+yhdistä+minulta+päin.+Voiko+sim.kortti+hajota?+Onpa+noloo.
Tässä+nyt+ihmettelen,+Onneksi+ei+ole+asiaa+kenellekään.+Sitä+paitsi+läppärillä+voi+lähettää+meilejä,+jos+hätä+tulee.
Sellaista+nyt+tänne+kuuluu.+tai+siis+ei+kuulu.+
Hyvää+päivänjatkoa+kaikille.+Ei+soitella.
23.11.2021 12:02
Tänään+luin+artikkelin+suomalaisesta+terveydenhoitajasta,+joka+oli+joutunut+ottamaan+rokotukset+mieheltään+salaa,+koska+tämä+on+vakuuttunut+rokotuksen+vahingollisuudesta.+
Hän+kielsi+työkseen+koronapotilaita+hoitavaa+vaimoaan+ottamasta+rokotusta.+Nyt+se+on+miehelle+selvinnyt,+ja+suhde+päättyi+siihen.
Fanaattisuus+on+järjenvastaista.
23.11.2021 10:58
Pane+pois+minun+syykseni+vaan,+niin+asia+menee+pois+päiväjärjestyksestä.+
Tuolla+toisaalla+jo+informoitiin,+että+olen+holhouksenalainen+skitsofreenikko,+demonien+vallassa.
Pieni+juttu+on+yhden+pirtin+tuhoaminen+tämän+tiedon+valossa.
22.11.2021 20:29
Hyvä+kun+syyllinen+löytyi.
22.11.2021 14:19
Hyvä+kysymys.+
Tapanani+ei+ole+kuitenkaan+ollut+julkistaa+lääkärintodistuksiani+yleisellä+mielipidepalstalla,+joten+joudut+nyt+vain+pysymää+omissa+arvioissasi+mieleni+tilasta.
Osoittaa+kuitenkin,+kuinka+huolissasi+olet+meidän+ikäihmisten+terveydestä.+Turhaan+olet,+hyvä+ystävä.+Kun+10+v+kuluttua+olet+samassa+ikäluokassa+kuin+80++palstan+aidot+käyttäjät,+tunnet+varmasti+itsesi+yhtä+toimintatarmoiseksi+ja+sananvalmiiksi+yksilöksi+kuin+tänäänkin.
Hyvää++vointia+vaan.
22.11.2021 13:40
53 / 85