Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

72

Kommenttia

7353

1. No sitä mä oon yrittäny koko ajan sanoo, että tää nykyinen yksiöuskonto suomessa on ihan järkyttävän kallista ja sinkut sekoo kun joutuu seinää tuojottaa kaiket päivät. Pitää olla vaihtoehtoja. Ja muistaa että tanskassa on muitakin yhteisöllisiä paikkoja, joissa jopa perheitä asu. Mulle ei ois mitään ongelmaa asua. Ja ois paljon hyötyä kun mulla on rakennusalan tietämystä ja omat työstökoneet, niin voi tehdä vaikka mitä, koneen osia ite sorvata. Ei ole riippuvainen kiina pakkotyöstä.
  2. Eli sitten tän lisäksi jäit vielä aiton alle. Venäjältä löytyy tosi karmeita videoita. Että ihminen on ihan kokonaan jääny auton alle. Vaan jalat näky. Ja oli tunkilla nostettu autoo, mutta ei siinä tilanteessa mitään tehtävissä. Venäjän videoissa kun ihmiset ohan oikeesti kuolee ja onnettomuuspaikan kuvat ihan estotta levitetään ilman mitään sumennoksia. Kerran näytettiin kun apukuskin paikalta irrotettiin potilasta, mutta takapenkkiläisillä pää retkotti ulkona. Ja kuskia koitettiin tökkiä, mutta kuollu se oli. Eli vaan tää yks selvis. Ja kerran yks lada kieri minta kertaa katon katta ympäri ja siitä irtos konepelti ja ovia. Meni ihan ruttuun, mutta lopulta pysähty pyörilleen ja kuski käveli ulos ihan kuin mitään ei ois tapahtunu.