Invalidielämäni on muotoutunut varsin hankalaksi mittailla, koska osa arjen rutiineista on äärimmäisen hankalia, kivuliaita ja toisinaan jopa mahdottomia suorittaa, kuten esimerkiksi pukeutuminen, riisuuntuminen, sekä hiusten pesu.
Tarvitsen palvelijan.
Vähänkö olisi lyksiä!
)hihitystä)
Taantumuksen kourissa
8
194
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kuinka kauan ihminen pysyy elossa (järjissään) pelkillä valmisruoilla?
Huh hei!
(reps)- Anonyymi
Mjoo
Tarvitsen palvelijan lisäksi kokin.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Tarvitsen palvelijan lisäksi kokin.
(naurua)Lisäksi tarvitsen kuljettajan, sillä minulle saattaa juolahtaa mieleen käväistä ulkona haukkaamassa happea.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi tarvitsen kuljettajan, sillä minulle saattaa juolahtaa mieleen käväistä ulkona haukkaamassa happea.
(hirn)Korvaako Kela koko setin?
Saako näistä kotitalousvähennyksen?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvaako Kela koko setin?
Saako näistä kotitalousvähennyksen?
(hihitystä)Jos Kela ei korvaa eikä vähennyksiin voi lisätä, niin katsottava ongelmia toiselta kantilta. On nimittäin niin että hyperrikkaat ovat eräänlaisia vammaisia, koska heillä on palveluskuntaa.
Olen tässä hieman älyllisesti hakoteillä, joka johtuu varmaan medikaalisesta tilanteestani.
(naurua) - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18057735i
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Oma James, miespalvelija. 😄
Eli sitten tän lisäksi jäit vielä aiton alle. Venäjältä löytyy tosi karmeita videoita. Että ihminen on ihan kokonaan jääny auton alle. Vaan jalat näky. Ja oli tunkilla nostettu autoo, mutta ei siinä tilanteessa mitään tehtävissä. Venäjän videoissa kun ihmiset ohan oikeesti kuolee ja onnettomuuspaikan kuvat ihan estotta levitetään ilman mitään sumennoksia. Kerran näytettiin kun apukuskin paikalta irrotettiin potilasta, mutta takapenkkiläisillä pää retkotti ulkona. Ja kuskia koitettiin tökkiä, mutta kuollu se oli. Eli vaan tää yks selvis. Ja kerran yks lada kieri minta kertaa katon katta ympäri ja siitä irtos konepelti ja ovia. Meni ihan ruttuun, mutta lopulta pysähty pyörilleen ja kuski käveli ulos ihan kuin mitään ei ois tapahtunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1082941Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171842644Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612109Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11411Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221293Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2001280Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään3981Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115870Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103843Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3772