Milloin te pariudutte?

Anonyymi-ap

Eikös olisi kivaa löytää kumppani ja viettää aikaa sen kanssa ja jättää sitten tämä palsta?

43

354

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen löytänyt jo monta kumppania, mutta en ole vielä oikeasti huolinut ketään loppuelämäni ajaksi, hetkeksi vain olen huolinut useita naisia.

    • Kyllä tänne voinee kirjoitella vaikka olisi parisuhteessakin. 🤔
      Toki kumppani olisi vielä joskus aika kiva löytää, mutta on vaikea nähdä viettäväni aikaa 24/7 hänen kanssaan. Tarvitsen melko paljon omaa rauhaa; omaa aikaa ja omaa tilaa. En aina jaksa olla kovin sosiaalinen edes kumppanin suhteen.
      Tällaiseen palstakirjoitteluun on kiva syventyä aina välillä, jos täällä on hauskoja aloituksia. - Sellaisia, mitä on kiva lueskella ja joskus jopa vastailla.🙂

    • Anonyymi

      Mulla ei ole mitään tarvetta, ellei joku ihan todella ihmeellinen löytyisi. .D

    • Tää palsta ei lähde enää minusta.. muuten ihan hyvä🤣 Yritän pyöriä vaikka miten päin niin aina mä vaan tänne palaan. 🤭

      Olen tavannut palstan kautta ihan huippu tyyppejä🥰

    • Olishan se varsin kiva, mutta ei millä tahansa ”ehdoilla” tai huonossa parisuhteessa. Suljen myös tilanteen, jossa tutustumisen jälkeen ei löydy molemminpuolisia romanttisia tunteita ja halua, pois omista vaihtoehdoista parisuhdemuotoisena. Ystävyys on silloin paljon parempi vaihtoehto.

      Toisin kuin haaveilija kuvailee itseään, palsta lähtee minusta varsin helposti. On jo meinannut lähteä ilman parisuhdettakin. 🤣 Paljon hyvää palstasta löytyy, mutta myös paljon epämiellyttäviä lieveilmiöitä. Toisaalta, suurin osa ystävistä on ruuhkavuotensa ohittamassa parin vuoden sisään, ja veikkaan, että elämän pohtiminen irl lisääntyy kun tilaa alkaa löytyä taas hullujen pikkulapsivuosien jälkeen ja tapaamiset muualla kuin hoplop tai kaupunkisodassa taas onnistuu melkein koska vaan.

    • Anonyymi

      Ei parisuhde estä palstailua, vaikka joku kuvitteleekin että etenkin mies jättää palstan pariutuessaan. Ei. Pariuduin, muutimme yhteen, menin naimisiin jne mutta ei se estä ettenkö välillä kävisi täällä. Osallistun lähinnä poliittisiin keskusteluihin ja pidän miesten puolia feministien miesviha hyökkäyksissä.

      • Anonyymi

        Miksi et pidä myös naisten puolia naisvihahyökkäyksissä? Muutenhan kannatat epätasa-arvoa.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et pidä myös naisten puolia naisvihahyökkäyksissä? Muutenhan kannatat epätasa-arvoa.

        🦄

        Tämä juuri tässä on todella hyvä pointti. Ihmisiä pitäisi kohdella hyvin, kunniottavasti arvostaen ja oikeudenmukaisesti sukupuolesta riippumatta.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et pidä myös naisten puolia naisvihahyökkäyksissä? Muutenhan kannatat epätasa-arvoa.

        🦄

        En silloin, kun hyökkäykset kohdistuu suoraan miehiin vähätellen. Feministejä en myöskään puolustele kommenteissani, mutta kaikki normi järjen omaavat naiset kuuluu siihen ryhmään joita puolustan yhtälailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En silloin, kun hyökkäykset kohdistuu suoraan miehiin vähätellen. Feministejä en myöskään puolustele kommenteissani, mutta kaikki normi järjen omaavat naiset kuuluu siihen ryhmään joita puolustan yhtälailla.

        Onpa typerää setämiestekstiä.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Tämä juuri tässä on todella hyvä pointti. Ihmisiä pitäisi kohdella hyvin, kunniottavasti arvostaen ja oikeudenmukaisesti sukupuolesta riippumatta.🙂.

        Vastasin sinulle mutta kommenttini poistettiin, koska siinä oli parin poliitikon nimi. Kerroin siinä, miten he olivat eronneet eräästä miesten klubista sen vuoksi, ettei klubi hyväksy naisia jäsenikseen. Ihailen sellaista tasa-arvon puolustamista miesten suunnalta.

        Niin. Sukupuolella on tällä palstalla liikaa merkitystä. Pidän outona sitä, että puhutaan miesvihasta ilman, että mainitaan naisvihaa.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa typerää setämiestekstiä.

        Ja tässä mainio esimerkki miehiin kohdistuvasta vihan lietsonnasta. Ikärasismiksihan tuota myös kutsutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin sinulle mutta kommenttini poistettiin, koska siinä oli parin poliitikon nimi. Kerroin siinä, miten he olivat eronneet eräästä miesten klubista sen vuoksi, ettei klubi hyväksy naisia jäsenikseen. Ihailen sellaista tasa-arvon puolustamista miesten suunnalta.

        Niin. Sukupuolella on tällä palstalla liikaa merkitystä. Pidän outona sitä, että puhutaan miesvihasta ilman, että mainitaan naisvihaa.

        🦄

        Naisviha on sanana menettänyt merkityksensä, koska vihervasemmisto käyttää tuota sanaa kaikkeen etenkin kritiikkiin jota saavat. Se on sääli, koska on aidosti naisia jotka kokevat vihaa sukupuolensa takia ja se on enemmän kuin tuomittavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin sinulle mutta kommenttini poistettiin, koska siinä oli parin poliitikon nimi. Kerroin siinä, miten he olivat eronneet eräästä miesten klubista sen vuoksi, ettei klubi hyväksy naisia jäsenikseen. Ihailen sellaista tasa-arvon puolustamista miesten suunnalta.

        Niin. Sukupuolella on tällä palstalla liikaa merkitystä. Pidän outona sitä, että puhutaan miesvihasta ilman, että mainitaan naisvihaa.

        🦄

        Joo huomasin että se poistui. Ja näin vaan vähän alkua siitä. Juu vähän outoahan se on ellei sitten aivan tarkoituksellisesti haluta esittää että vain toista mukamas olisi olemassa.🤔🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisviha on sanana menettänyt merkityksensä, koska vihervasemmisto käyttää tuota sanaa kaikkeen etenkin kritiikkiin jota saavat. Se on sääli, koska on aidosti naisia jotka kokevat vihaa sukupuolensa takia ja se on enemmän kuin tuomittavaa.

        Ei...ei se ole mutta jotkut tahtoisivat uskotella niin kyllä poliittisista syistä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei...ei se ole mutta jotkut tahtoisivat uskotella niin kyllä poliittisista syistä.🙂.

        Kyllä on. Viime hallituskaudella turvauduttiin hallituksessa aina naisvihakorttiin, jos ei haluttu perustella aiheesta saatua kritiikkiä. Tuo oli helpoin mahdollinen keino olla perustelematta tekemisiään ja säälittävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Viime hallituskaudella turvauduttiin hallituksessa aina naisvihakorttiin, jos ei haluttu perustella aiheesta saatua kritiikkiä. Tuo oli helpoin mahdollinen keino olla perustelematta tekemisiään ja säälittävä.

        No eikä tehty mitään tuollaista mutta jokaisells nyt on oma näkemyksensä asiaan.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No eikä tehty mitään tuollaista mutta jokaisells nyt on oma näkemyksensä asiaan.🙂.

        Kyllä tehtiin ja onneksi siitä on läjäpäin videotallenteita neljän vuoden ajalta todisteena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tehtiin ja onneksi siitä on läjäpäin videotallenteita neljän vuoden ajalta todisteena.

        Se saattaa olla sun tulkinta ja mielipide asiasta muilla voi olla täysin erilainen näkemys ja tulkinta esimerkiks mulla. Mä voin ihan yhtä hyvin sanoo että ihan turhaan täysin aiheettomasti monta kertaa hyökättiin niiden kimppuun ja syyteltiin milloin mistäkin että hommat menee vituiks koska he on naisia ja siitä on olemassa lukemattomia todisteita netti täys. Ja myös näiden toimesta ketkä on kansaa piinaamassa ja ihmisten asioita kusemassa siellä nyt.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Se saattaa olla sun tulkinta ja mielipide asiasta muilla voi olla täysin erilainen näkemys ja tulkinta esimerkiks mulla. Mä voin ihan yhtä hyvin sanoo että ihan turhaan täysin aiheettomasti monta kertaa hyökättiin niiden kimppuun ja syyteltiin milloin mistäkin että hommat menee vituiks koska he on naisia ja siitä on olemassa lukemattomia todisteita netti täys. Ja myös näiden toimesta ketkä on kansaa piinaamassa ja ihmisten asioita kusemassa siellä nyt.🙂.

        Ei tietenkään mielestäsi, kun politikoit etkä silloin näe todellisuutta etenkin kun se kohdistuu omaan puolueeseesi ja vasemmistoon. Kommenttisi on yhtä todellinen kuin sekin, että samaa mieltä politiikasta tai saman ideologian omaavaa ei koskaan huomauteta kirjoitusvirheistäkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään mielestäsi, kun politikoit etkä silloin näe todellisuutta etenkin kun se kohdistuu omaan puolueeseesi ja vasemmistoon. Kommenttisi on yhtä todellinen kuin sekin, että samaa mieltä politiikasta tai saman ideologian omaavaa ei koskaan huomauteta kirjoitusvirheistäkään.

        Mulla ei ole puoluetta mä en kannata ainoatakaan poliittista liikettä ainoa mitä mä vastustan koska tiedän sen olevan tuhoisa on populistinenoikeistokonservatismi mitään pahempaa ei ole.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mulla ei ole puoluetta mä en kannata ainoatakaan poliittista liikettä ainoa mitä mä vastustan koska tiedän sen olevan tuhoisa on populistinenoikeistokonservatismi mitään pahempaa ei ole.🙂.

        No tuossa selviskin, että et ymmärrä politiikasta tuon taivaallista. Menet vain tunteella mikä on vihervasureille tyypillistä, mutta järki unohtuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuossa selviskin, että et ymmärrä politiikasta tuon taivaallista. Menet vain tunteella mikä on vihervasureille tyypillistä, mutta järki unohtuu.

        Kukas nyt politikoi mulla ei oo mitään tekemistä minkään vihervasureiden kanssa mitä sä et käsittänyt siitä etten mä kannata mitään poliittista suuntaa. Ei asioista pidä miettiä minkään helvetin polikttisen suuntauksen mukaan vaan sen mikä on oikein ja mikä kunniottaa kaikkia ihmisiä ja pitää heistä huolen ja edistää ihan kaikkien hyvinvointia eikä syrji ketään. Mutta sä voit jatkaa öyhötystä yksinäs. Heippa.🙂.


    • Olisihan se tietysti, mutta kaikilla tuntuu olevan omat menonsa, ja ei aikaa paljon muulle. Muuten kyllä viihdyn hyvin itseksenikin. Tämän palstan kiinnostavuus/taso riippuu pitkälti kirjoittajista. Jos ne hyvät kirjoittajat lähtevät, eikä muita hyviä tule tilalle, niin palstan arvo kyllä laskee paljon.

      Onhan täältä myös saanut joitakin hyviä ideoita, mutta välillä kyllä palstan kirjoitukset ovat niin epäkiinnostavia/huonoja, että tekee mieli olla poissa jonkin aikaa ainakin.

    • Kyllä todellakin olisi aivan upeaa ja sitä kovasti kaipaisinkin mutta en mä silti palstaa ja niitä hyviä ystäviä mitä täältä on löytynyt hylkäisi tietenkään.🙂.

    • Pariutua kuin perhoset. No ei kiitos sittenkään. Aika karua jos syntyy uudelleen perhoseksi. Mieluummin mökötän yksin ja kuvailen ja teen vaikka näitä kirjotustöitä. Keskeneräisiä kirjotustöitä, niin kuin siin laulussa sanotaan, kuka sen nyt laulo. Kymmenen pistettä sille kuka kertoo sen artistin.

    • Neljä pääsyytä: Vaihdevuodet, rumapainoisuus, rikoslaki 2023, sekä ikärasisimi.

    • Anonyymi

      Koko ikä tässä odotettu että alkaisi se oikea elämä ja pillun saanti.. naiset vaan näyttävät olevan enemmän kiinnostuneita jykeväleukaisista alfauroksista.

      • Tuo kyllä on niin totta.


      • Jykevä leuka tarkoittaa oikeastaan sitä, että kasvuhormonia on erittyny vielä aikuisiällä. Ja silloin ei enää pituutta kasva, mutta pidetä voivat esim. Sormet ja leuka. Ja niin ku täällä jo kerran mainitsin, niin saksipurenta siitä tulee, kun ei hampaat enää osu kohdalleen. On sekin tietyllä tapaa nolo.


    • Anonyymi

      Haha, ehkä. Mut onneks osaan jättää tän muutenkin 😁 Eli pariutumisen mahdollisuuksista en sano mitään, mut aikansa voi silti käyttää muutenkin kuin täällä alituiseen notkumiseen.

    • Anonyymi

      Jos aikoo kumppanin löytää, pitää juoda viinaa ja lähteä yökerhoon.

      t. viinamies

    • En enää milloinkaan. Pariutumiset ovat kohdallani pariuduttu.

      • Anonyymi

        TE OLETTE KAIKKI VÄHÄN PIIII,NORMAALIT EI TÄÄLLÄ JAUHA TÄLLÄISTÄ!


      • Anonyymi kirjoitti:

        TE OLETTE KAIKKI VÄHÄN PIIII,NORMAALIT EI TÄÄLLÄ JAUHA TÄLLÄISTÄ!

        Mä olen normaalisti jo pariutunut. Tolvana.


    • En omista kristalllipalloa, joten en voi tietää milloin sellainen kumppani löytyy, johon rakastun ja joka rakastuu myös minuun... Varmaan vasta seuraavassa elämässä.

    • Anonyymi

      pohdimme pakkosyötön tasaarvoa

      emme pääse ylitse koska vain yksi voittaa

      mutta kun voittaa, niin saako häviäjän saaliksi tai ei?

      https://www.youtube.com/watch?v=nJETeUyljjg

      Boys Pinning girls in competitive wrestling (126)

    • Hetkessä olis kiva, mutta sitten tuppaa heti ajatus siitä, että se olisi liikaa jo nykyäänkin kiireiseen arkeen.

      Ja tämä täällä silloin tällöin sopivaan aikaan kirjoittelu/lueskelu on ihan jees, en minä tätä pidäkään parisuhteen korvaajana, vai miten tämä palsta asiaan liittyy?

    • Anonyymi

      parillinen pariutuu paareilla

    • Anonyymi

      Syö ruokasi ja ota lääkkeesi!

    • Olen jo aiemmin kokeillut pariutumista, niin tartteeko sitä taas kokeilla uudelleen? Ihme vempulointia...

    • Ei mun kohdalla ainakaan tämä palsta ja pariutuminen liity mitenkään toisiinsa. Olisihan se kiva löytää sopiva ja hyvä kumppani, mutta en haluaisi parisuhteessakaan olla jatkuvasti yhdessä, jopa asuminen yhdessä kuulostaa ahdistavalta. Se oma tila ja rauha, oma aika on mulle niin tärkeää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe