Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. JeroP
                                                1. Keskustelu24
                                                2. JeroP

JeroP

JeroP profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä pari näyttelyä on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Liittynyt 5v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                103 aloitusta · 9516 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Mä taas tykkäisin kuulla niitä tarnoita ja itekin mielellelläni niitä kertosin. Ja oonhan mä teille kertonutkin.11.06.2026 18:26
                                                • Mutta eiks sulla ollu niitä tiluksia ja tuotantotiloja. Niin saat omia omenapuita ja punajuuriakin viljellä. Noi kaupassa myytävät on usein tosi pahoja.

Ootteko muuten vispipuuroa maistannu. Ei voi kaupassa myytävää syödä, mutta itse tehtyä kyllä.
                                                  11.06.2026 17:44
                                                • En tiiä aiheesta. Mutta miks aina, kun on jotain, niin ku toi Dubai, missä ihmisoikeuksia on törkeesti rikottu. Niin miks se aina niin pirusti kiihottaa ihmisiä. Vaikka sitä pitäs paheksua. Moni menetti henkensä tota Dubaita rakentaessa.11.06.2026 17:38
                                                • Periaatteessa lapsellekaan ei mitään mahda. Mä päätin nelivuotiaana, kun päiväkotiin tuli remontti, että mä rupeen rakennusalalle. Ja vaikka kuinka mua yritettiin ohjata muuhun, niin rakennusalalle mä menin. Enkä ikinä sisimmässäni antanu periks. Ne oppiaineet koulussakin mitkä katoin tatpeettomiksi, niin ne oli vaan huonoja ja toisissa olin tosi hyvä. Vaikka periaatteessa olin kiltti, niin tosi jääräpäinen kyllä, enkä sitä oo katunu, vaan oikeestaan päinvastoin, vaikka siitä ikäviä tilanteita toisinaan koituikin.11.06.2026 17:35
                                                • No mä pere-perehdyin aiheeseen. Eli avajaistanssit on pidetty 23 toukokuuta ja väki kuulenma läheltä ja kaukaa ryntäs paikalle. Olivat tarjolleet asiakkaille vishyä ja makkaraa. Ja sitä mä en oo tienny, että siellä saa syödäkin. Kun luulis että siinä lentää vissyt ja sinapit nakin päältä tanssipartnerin päälle.

Lattiasta vielä, niin se oli lahonnut ja nää oli laitannu sen uusiks ja salaojat kuntoon. Yleisön mielestä, niin osa tykkäs uudesta lattiasta, mutta osa ei. Kuulenma kumipohjilla ei toiminu. Lattia siis vahattiin öljyvahalla ja se on hiukan joustava. Ja se mikä yllätti, niin tanssiessa kun toi lattia kuluu, niin se samalla niin ku paranee. Tavoitteena oli simppeli ja siisti paikka ja kaikki muovikukka krääsä raijattiin kaatopaikalle. Kaksi kertaa viikossa kesän aikana tuola tansitaan. Aiotteko mennä?
                                                  11.06.2026 17:26
                                                • En.

Tuo huonoo onnee käydä tollasissa taistelupaikoissa.
                                                  11.06.2026 09:14
                                                • No miten paita voi pitää lämpimänä, jos se on käytännössä reikiä täynnä?10.06.2026 23:13
                                                • Niin, osassa on varmaan se ontto romiseva lattia, osa taas tukevampaa tekooo...10.06.2026 23:10
                                                • Ei todellakaan. Mulla on sellanen lacoosteen teknine paita. Se krokodaili on selkäpuolella. Ja horsteissa on kans krokodaili lahkeessa. Pinkit krokodailit.10.06.2026 21:12
                                                • Ehdottomasti matkoille. Näkee vähä maailmaa. Mä suosittelen tietenki ruotsia. Ja ehdottimasti tukholmaa edemmäksi. Toinen kohde on tietenki balttia. Näistä löytyy aina jotakin uutta.10.06.2026 21:07
                                                • Juu, mun kummi täti on kans syntyny helsingissä. Vaari asu sillon sielä. Ja pienen kierroksen jälkeen palas helsinkiin. Asu siis lähes koko ikänsä 90 vuotta helsingissä. Siks mäkin oon lapsuudessa aika paljon sielä kierrelly, mutta ei tosiaan koskaan oo tehny mieli muuttaa sinne.10.06.2026 21:00
                                                • Tanssiravintola kuulostaa melusalta ja sekavalta paikalta.10.06.2026 17:41
                                                • Jaa Helsinki päivä. No on meilläkin Hattula päivä.

Mikä muuten ihmisiä ajaa sinne Helsinkiin? Työttömyysprosentti kun on siellä noin 13 ja Hattulassa 7,9.
                                                  10.06.2026 17:35
                                                • Mutta onhan periaatteessa pienydinvoima eli tarviiko sähkössäkään niin paljoa siirtolinjoja? Tietenki on esim tuulivoima, jota ei voi tuottaa kaikkialla. Vety tarvii taas vaan vettä. Ja sitähän voi tuottaa missä vaan. Että joku kuivalle seudulle suunniteltu ratkasu, ei välttämättä oo järkevä suomen kaltaisessa tuhansien järvien maassa. Näitä vähiä rahoja kannattas sijoittaa tieverkkoon. Siihen kun ei oo mitään korvaavia ratkasuja.10.06.2026 09:20
                                                • Mutta mistä sen tietää, onko ruutu hyvä. Mulla näyttää värit väärin, joutuu tulostaa koevedoksen ja sitten säätää kuvia uudelleen.10.06.2026 09:14
                                                • Sitä mäkin oon ihmetelly, että miksi se suomalaisuus piti rakentaa heimojen negatiivisille piirteille, kun positiivisiakin olisi. Ja jos tarpeeksi ikävää ei heimoaatteista löytyny, niin lainattiin venäjältä.10.06.2026 09:11
                                                • Kyllä! Kiinnostunut voi olla monestakin asiasta.

Vaikka vanhoista tehtaista. Katselkaa vaikka yhdessä mun videoita youtubesta...

No ei oo pakko. Lonelyurbanexp mä suosittelen.
                                                  09.06.2026 18:03
                                                • Mutta eiks teillä tuu aika pitkäks? Mä kävin viimekesänä Trolhättanissa ja sitä mä voin suositella teile, pois sieltä hyttisten syötävistä.09.06.2026 17:59
                                                • No sipilän reformi rapautti ammattikoulutusta. Tosin muutos oli jatketta jo lama aikoina esitettyyn tarpeeseen joustavasta koulutuksesta. Joka siis sisälsi laaja alaiset perusopinnot ja erikoistuminen suoritettaisiin yrityksissä. No reformin myötä mentiin tähän malliin, mutta ehkä opetusta siirrettiin liikaa yrityksiin ja toisaalta yrittyksissä ei ole osaavaa ohjaushenkilöstöä, jolloin oppiminen ei saavuta tavoitteita.09.06.2026 17:46
                                                • No ennen olivat ainakin innokkaampia ja yhteyksiä oli, kun muutoinkin oltiin enempi toisten kanssa tekemisissä. Koulutushan oli heillä melko heikko. Teknikko riitti tutkinnoksi ja vasta sodan jälkeen akoivat pedagogiset kesäkurssit. Kotitalouden alalla opettajia oli koulutettu jo pitempäänkin. Opettajaopisto aloitti 59 ja 90 luvulle tultaessa opetus saatiin korkeakoulutasoiseksi. Samoihin aikoihin pidettiin aulangolla symposiumeja työelämän ja koulutuksen yhteensovittamiseksi. Lukiota kohtaan esitettiin voimakasta kritiikkiä, koska se oli eristätynyt yhteiskunnasta. Tosinbpoikkeuksiakin oli mm valkeakoskella lukiolaiset vierailivat säterin tehtailla fysiikan ja kemian opetuksen lomassa.09.06.2026 17:41
                                                Edellinen
                                                Sivu 29 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.93

Mitä mieltä olette asiasta?

• Pilattiin sitten Omakanta27

Omakanta uusittiin. Meni päin persiitä. Ennen sain siellä uusia reseptit, katsoa labratulokset ja lukea infoa joka käynnistä. Nyt ne sivut niin kummalliset, että uusimmat tiedot ja reseptit jossain huitsin hiidessä. hel…

• TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."20

Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. ​Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…

• Sinimustan liikkeen rasistisia tarroja on liimattu kouluihin Helsingissä117

Apulaispormestari Shawn Huff (vihr) sanoo, ettei syntyperäisenä helsinkiläisenä ole ennen nähnyt näin avointa vihaa myös lapsia ja nuoria kohtaan https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012316928.html

• Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?12

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle varsin härskin kommentin suorassa lähetyksessä. Vai oliko tämä paljastus uudesta TTK-romanssista? Lu…

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Muistatko Charlien enkelit 70-luvulta? Uudelleenlämmitetyt enkelit tv:ssäCharlien enkelit näyttävät taitojaan vakoilussa, naamioinnissa ja itämaisissa taistelulajeissa.

Stara

• Puolustusvoimilta sykähdyttävä F-35A Lightning II julkaisuIlmavoimat on nyt julkaissut upean videon, jossa esitellään sen
                                                • Puolustusministeri Antti Häkkänen kielsi kiinteistökauppoja: ”Riskejä turvallisuudelle”Puolustusministeri Antti Häkkänen on estänyt jälleen kuusi kiinteistökauppaa, joissa
                                                • Neljä heijastinta testattiin – kaikissa ilmeni puutteitaHeijastimen käyttö on tärkeää syksyisin ja talvisin pimeän aikaan ulkona

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia