Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä pari näyttelyä on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

92

Kommenttia

9105

  1. Juu veljensä kanssa kaivelivat. Ja kehittelivät kaikenlaista konetta. Sellanen pystysuuntanen vinssi ja kauha millä nostivat syvästä montusta maata vaskattavaksi. Tai siis rihloihinhan se meni ensin. Sitten oli vaakasuuntanen polttomoottorikäyttönen vinssi, jolla vedettiin maata sellasen seulasysteemin päälle. Johon johtivat kymmeniämetrejä pitkällä muoviletkulla vettä. Asuvat ensin sellasessa telttatallissa, mutta sitten teki asumuksen styroxista. Se kun oli helppo laittaa talveksi nippuun, kun sellanen vaatimus oli.
  2. Juu muistan, kiitos.