Bim

Anonyymi-ap

Aloitukseni katosi jo ennen sen lähettämistä. Tämä on varmaan uusi maailmanennätys katoamisten raskaassa sarjassa.

Kuinka joku voi kadota ennen sen syntymistä. Aivan mahdoton suoritus, mutta tuiki totta tuo. Nyt tässä ollaan ihan äimän käkenä.

Pakko lopettaa skriivailu ja kuunnella vain musaa. Kirjoittaminen muutenkin ihan pyllystä ja tuottaa vain mieliharmia kaikille.


(hihitystä)

10

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Anti-aloitus


      Entä jos kävisikin niin että aloitus syntyisi aloittamatta.

      Esimerkiksi kuuntelisi musaa ja huomaisi kuulokejumissaan tulleensa aloittaneeksi jotain uutta.

      Aivan sairasta.


      (naurua)

      • Anonyymi00002

        Aloitus


        Yleensä on niin, että aloitus tulee ensin ja vastaus siihen sen jälkeen.

        Jos vastataan aloittamattomuuteen, niin missä tässä kuviossa on sen idea.

        Olen tod filosofisella päällä.


        (hirn)


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Aloitus


        Yleensä on niin, että aloitus tulee ensin ja vastaus siihen sen jälkeen.

        Jos vastataan aloittamattomuuteen, niin missä tässä kuviossa on sen idea.

        Olen tod filosofisella päällä.


        (hirn)

        Eli siis

        Eli siis on ymmärrettävä niin että palaute on itsessään aloitus. Eli amoitusta ei näin tarvitse edes olla.

        Palaute aloittamattomuuteen on aloitus.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Eli siis

        Eli siis on ymmärrettävä niin että palaute on itsessään aloitus. Eli amoitusta ei näin tarvitse edes olla.

        Palaute aloittamattomuuteen on aloitus.


        (hihitystä)

        Mjaa-a


        Tämä meneekin jännittäväksi.

        Eli jos aloituksen ideaa ei ole, vaan on vain palautteen aloituksellinen idea, niin mikä ihme tämä tarpeeton aloitus sitten itsessään on.

        Jokin olematon alkulähde?

        Harha?


        (naurua)


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Aloitus


        Yleensä on niin, että aloitus tulee ensin ja vastaus siihen sen jälkeen.

        Jos vastataan aloittamattomuuteen, niin missä tässä kuviossa on sen idea.

        Olen tod filosofisella päällä.


        (hirn)

        Pääs ku käärästy valmiiks taikinaan, ni oot pelkkä nyytti ilman kestejä. Kuulemma.
        -sivusta


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Mjaa-a


        Tämä meneekin jännittäväksi.

        Eli jos aloituksen ideaa ei ole, vaan on vain palautteen aloituksellinen idea, niin mikä ihme tämä tarpeeton aloitus sitten itsessään on.

        Jokin olematon alkulähde?

        Harha?


        (naurua)

        Malliesimerkki


        Kävelet torilla ystäväsi kanssa ja väistelet lokkeja ja bulkkiroinaa lämmin lihapiirakka kädessä paperikääreessä.

        Äkkiä huomaat mukavan standin, jolla on kivan näköistä ja kimaltelevaa.

        Ystäväsi ei tätä näe. Hän vain kyselee, että miksi toinen tutkii mukulakiviä, jotka ovat jo varsin tallattuja.


        (hirn)


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Malliesimerkki


        Kävelet torilla ystäväsi kanssa ja väistelet lokkeja ja bulkkiroinaa lämmin lihapiirakka kädessä paperikääreessä.

        Äkkiä huomaat mukavan standin, jolla on kivan näköistä ja kimaltelevaa.

        Ystäväsi ei tätä näe. Hän vain kyselee, että miksi toinen tutkii mukulakiviä, jotka ovat jo varsin tallattuja.


        (hirn)

        Pah


        Juuri tällaiset älyttömät pohdiskelut ovat juuri sitä mitä en elämääni kaipaa.

        Tässä ei ole pintaa, ei alastomuutta eikä edes erotiikkaa.

        Äly sucks.


        (naurua)


    • Anonyymi00008

      Bim sala sim, otanpa ja käväisen ulkosalla, oisiko kaiku vastaustuulella, Aivastus tai pari niin sillähän se selviää :)

      • Anonyymi00009

        Oisiko

        Tämä kielemme ihmeellisin väännelmä on äärettömän kaunis, sillä siinä loistaa samalla luetulla hetkellä lukemattomia mielikuvia, jotka automaattisesti palaavat ihmismieleen.

        Toinen hyvä on sana oikoisiko.


        (hihitystä)


    • Vähän kun mulla kun yritin rekisteröityä facebookin käyttäjäksi. Olin jo sillä hetkellä rikkonu sääntöjä ja tili suljettiin samalla sekunnilla kuin oli ees avattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe