Aloitukseni katosi jo ennen sen lähettämistä. Tämä on varmaan uusi maailmanennätys katoamisten raskaassa sarjassa.
Kuinka joku voi kadota ennen sen syntymistä. Aivan mahdoton suoritus, mutta tuiki totta tuo. Nyt tässä ollaan ihan äimän käkenä.
Pakko lopettaa skriivailu ja kuunnella vain musaa. Kirjoittaminen muutenkin ihan pyllystä ja tuottaa vain mieliharmia kaikille.
(hihitystä)
Bim
10
187
Vastaukset
- Anonyymi00001
Anti-aloitus
Entä jos kävisikin niin että aloitus syntyisi aloittamatta.
Esimerkiksi kuuntelisi musaa ja huomaisi kuulokejumissaan tulleensa aloittaneeksi jotain uutta.
Aivan sairasta.
(naurua)- Anonyymi00002
Aloitus
Yleensä on niin, että aloitus tulee ensin ja vastaus siihen sen jälkeen.
Jos vastataan aloittamattomuuteen, niin missä tässä kuviossa on sen idea.
Olen tod filosofisella päällä.
(hirn) - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aloitus
Yleensä on niin, että aloitus tulee ensin ja vastaus siihen sen jälkeen.
Jos vastataan aloittamattomuuteen, niin missä tässä kuviossa on sen idea.
Olen tod filosofisella päällä.
(hirn)Eli siis
Eli siis on ymmärrettävä niin että palaute on itsessään aloitus. Eli amoitusta ei näin tarvitse edes olla.
Palaute aloittamattomuuteen on aloitus.
(hihitystä) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eli siis
Eli siis on ymmärrettävä niin että palaute on itsessään aloitus. Eli amoitusta ei näin tarvitse edes olla.
Palaute aloittamattomuuteen on aloitus.
(hihitystä)Mjaa-a
Tämä meneekin jännittäväksi.
Eli jos aloituksen ideaa ei ole, vaan on vain palautteen aloituksellinen idea, niin mikä ihme tämä tarpeeton aloitus sitten itsessään on.
Jokin olematon alkulähde?
Harha?
(naurua) - Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aloitus
Yleensä on niin, että aloitus tulee ensin ja vastaus siihen sen jälkeen.
Jos vastataan aloittamattomuuteen, niin missä tässä kuviossa on sen idea.
Olen tod filosofisella päällä.
(hirn)Pääs ku käärästy valmiiks taikinaan, ni oot pelkkä nyytti ilman kestejä. Kuulemma.
-sivusta - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mjaa-a
Tämä meneekin jännittäväksi.
Eli jos aloituksen ideaa ei ole, vaan on vain palautteen aloituksellinen idea, niin mikä ihme tämä tarpeeton aloitus sitten itsessään on.
Jokin olematon alkulähde?
Harha?
(naurua)Malliesimerkki
Kävelet torilla ystäväsi kanssa ja väistelet lokkeja ja bulkkiroinaa lämmin lihapiirakka kädessä paperikääreessä.
Äkkiä huomaat mukavan standin, jolla on kivan näköistä ja kimaltelevaa.
Ystäväsi ei tätä näe. Hän vain kyselee, että miksi toinen tutkii mukulakiviä, jotka ovat jo varsin tallattuja.
(hirn) - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Malliesimerkki
Kävelet torilla ystäväsi kanssa ja väistelet lokkeja ja bulkkiroinaa lämmin lihapiirakka kädessä paperikääreessä.
Äkkiä huomaat mukavan standin, jolla on kivan näköistä ja kimaltelevaa.
Ystäväsi ei tätä näe. Hän vain kyselee, että miksi toinen tutkii mukulakiviä, jotka ovat jo varsin tallattuja.
(hirn)Pah
Juuri tällaiset älyttömät pohdiskelut ovat juuri sitä mitä en elämääni kaipaa.
Tässä ei ole pintaa, ei alastomuutta eikä edes erotiikkaa.
Äly sucks.
(naurua)
- Anonyymi00008
Bim sala sim, otanpa ja käväisen ulkosalla, oisiko kaiku vastaustuulella, Aivastus tai pari niin sillähän se selviää :)
- Anonyymi00009
Oisiko
Tämä kielemme ihmeellisin väännelmä on äärettömän kaunis, sillä siinä loistaa samalla luetulla hetkellä lukemattomia mielikuvia, jotka automaattisesti palaavat ihmismieleen.
Toinen hyvä on sana oikoisiko.
(hihitystä)
Vähän kun mulla kun yritin rekisteröityä facebookin käyttäjäksi. Olin jo sillä hetkellä rikkonu sääntöjä ja tili suljettiin samalla sekunnilla kuin oli ees avattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581