Muistatteko ennenwanhaan?

Anonyymi-ap

Kaikki ilmat oli parempia, kaupassa parempia keksejä ja maukkaampa kahvia. Lisäksi polkupyörälläkin pääsi satasta ja naamakin oli komeampi.

>Simiti<

23

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eikä ollut valittavia persuja mitä nyt noita muutamia siitoinlaisia joilla hommat kusi jatkuvasti. Ei onnistunut siitoinlaisilta saada Suomi takaisin eikä onnistu noilta nykypersuilatakaan. Laura Huhtasaaren hymy alkaa hyytymään ja silmät tollottamaan.

    • Anonyymi00002

      Muovikassit sai ilmaiseksi, koska ei pidetty asiallisena,
      että asiakas mainostaa ilmaiseksi kauppaa.
      Nyt 'kestokassi-intoilu-ympäristökiihkoilun' takia joutuu maksamaan 0,5 euroa Suomessa. Mitens muissa maissa.
      Sitten ympäristö.
      Ihmiset ostavat jätepussejs, mitkä ovat pienempiä kuin kaupan kassit ja niitä kertyy enemmän kuin kaupankasseista, mihin mahtuu kaksinkertainen määrä.
      Rottien takia mitään ei voi sellaisenaan laittaa jätesäiliöihin.
      Vilma
      Miksei kukaan muu näe tätä asiaa näin.
      Ai, että inflaatio on 1,5 %! Kyllä se on yli 10 %.
      Moneen on tullut euron korotus.
      Jos polttoainepelossa korotetaan, ei hintoja lasketa, vaikka tilanne normalisoituisi.

    • Anonyymi00003

      Kesät olivat viileämpiä ja talvet kylmempiä ja lumisempia.

      xLiner

    • Anonyymi00004

      Listoille perheet pääsivät halvemmalla.
      Noloa, kun miettii, mikä on taustayhteisö.
      Vilma
      Kohta on vappu ja jos kiva keli, perheitä menee sinne.

      • Anonyymi00005

        Mille listoille?


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Mille listoille?

        Oikolukijalta virhe -> Lintsille


    • Anonyymi00007

      Kahvi oli kyllä huonompaa, kun kaupoissa oli vain paskaa vaaleapaahtoista.

      • Anonyymi00009

        Mitä alempi on paahtoaste, sitä alempi on pH. Ihmiset vielä valittivat, että kahvi närästää.


    • Anonyymi00008

      Naisetkin oli kauniimpia ja antoivat kun vain napsautti sormia...

      • Anonyymi00010

        Ja miehet, oli kovia.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ja miehet, oli kovia.

        Viinamiehiä oli enemmän ja siksi sitä seksiäkin sai jatkuvasti.


    • Anonyymi00012

      Televisiot ja jopa radiot maksoi puolen vuoden palkan verran. Autot kesti max 200 tkm, sitten ne joutui laittaa paaliin. Ei ollut kunnon renkaita.
      Oltiin Neuvostoliiton ohjailtavissa.

      Ei.... ei ollut ennrnvanhaan paremmin asiat...

      • Anonyymi00013

        Ennenvanhaan vaan ei tiedetty paremmastakaan ja tyydyttiin vähempään.

        Nyt moni dntiseen hinkuava vaan pettyis, jos niin kävisi.... sjatusharha tämäkin. 😄


      • No niitä ei oltu tehty pakkotyöllä. Jos haluaa televisioita tai radioita, niin eikö niistä sillon pidäkin maksaa. Ja palkan lisäksi maksaa myös sairausvakuutukset ja eläkkeet. Mun mielestä on menty huomattavasti taakse päin. Eurooppalaiset hyvinvointiin panostavat ja lyhyempään työaikaan perustuvat arvot ei enää kannata.


    • No syötävä oli kyllä parempaa. Nykyään moni maistuu vesilaimennukselta. Ja ihmiset on julkisesti taukimpia kun ennen.

      • Anonyymi00014

        Taukki vidlä menee, mutta kun alkaa porukasta kehkeytymään tauskeja, niin sit piru merrassa. 😁


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Taukki vidlä menee, mutta kun alkaa porukasta kehkeytymään tauskeja, niin sit piru merrassa. 😁

        Vai taiskoja?
        Vilma


    • Anonyymi00015

      Korkeasaareen pääsi edullisemmin.
      Nyt sinnekin perheen pitää maksaa maltaita.
      Ei muissakaan maissa nämä kohteet noin ryövää.
      Vilma

      • Juu ja mä pääsin lapsena Lontoonkin eläintarhaan ja halvalla. Nykyisin joutuu tollaset kokonaa unohtaa.


    • Anonyymi00016

      Ei ollut kokoomus vallassa,sähkölaitteet kestivät pitempään,ruoka oli laadukkaampaa,ja maistui paremmalta.Suomi ei ollut eu;ssa.

      • Eu itsessään ei ollu vika, vaan se itä laajentuminen. Suomi, ruotsi ja itävalta oli molemminpuolinen hyöty. Mutta niiden jälkeen tapahtuneet on olleet ongelma. Ainoostaan Baltian maat sopeutuivat EU:n arvoihin. Siyyen tuli brexitti ja eu keikahti vielä enemmän itään päin.


    • Anonyymi00018

      Moniasia paremmin! Mutta nyt maailma muuttunut monien asijouden suhteen! Kehittystä putää olla mutta nyt rhkä kaikki ei hyvää!

    • No kesät ainakin oli lämpimimpiä. Nykyään tuulee jatkuvasti. Ja tisi kolee oli viime kesänkin alkupuoli. Eikä ruotsissa ollu lämmintä ees loppukesästä, sillon kun täällä oli.

      No kantolan keksit oli kyllä hyviä, ne kun oli Hämeenlinnassa tehty ja kahvi rengaskahvia. Vaikka en tosta osuustoiminnasta hirveesti perusta. Mutta siinäkin oli ennen tasapaino. Yksityisten ja osuustoiminnallisten välillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe