Wanted

Anonyymi-ap

Hei

Olen lemmenjoki, jonka uoma on puhdasta kultaa.

Kun sumussa löydämme itsemme, olemme kartalla.

Etsin tervettä, reipasta ja ongelmissa taipumatonta seuraa elämän eteemme luomiin haasteisiin.

En kanna, vaan kannatan.


(hirn)

16

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Taidot


      Suunnistustaidot ovat tärkeämpiä kuin päivittäinen aamupuuro.

      Ja jos jättää aamiaisen syömättä, eksyy.

      Kun aina retostellaan sillä, että urbaani elämä on haasteelista, niin tulisi kohdata oma avuttomuus aavoilla.

      Mieli on temppeli, joka ei ole.


      (hihitystä)

    • Anonyymi00002

      Sauvoja sulla ainaki riittää. Sauva-Sirkkoja.

      • Anonyymi00003

        Luen

        En yleensä jaksa lukea mutta luin kommenttisi niin että olet valmis.

        Ei muuta kuin pakkaamaan kamoja.


        (hih)


    • Unwanted!

      Retkeily, suunnistus, samoilu, suojalkapallo, sateessa ja kurassa rämpiminen.
      Nuo eivät sovi minun hipiälleni, mutta kannustan ja rohkaisen muita innostumaan.

      Minut löytää lähimmästä viiden tähden hotellista. ⭐⭐⭐⭐⭐

      😁🌸

      • Anonyymi00004

        Ja vapaalipputiskiltä nuokkumasta. Kuulemma.
        -Access Denied


      • Anonyymi00005

        Elostelijat

        Kärsimys on antoisampaa kuin viiden tähden tyhjyys.


        (naurua)


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ja vapaalipputiskiltä nuokkumasta. Kuulemma.
        -Access Denied

        Täytyy myöntää, VIP-tilaisuudet ovat viihdyttäviä.
        Been there, done that!

        😃💃


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Elostelijat

        Kärsimys on antoisampaa kuin viiden tähden tyhjyys.


        (naurua)

        Sijaiskärsijät!

        Tämä on niin totta. Monelle muulle, ei minulle. Toivotan onnea valitsemallanne linjalla!

        😂


    • Ai säkin oot käyny lemmenjoella. Mäkin oon. Piti mennä postiautolla ensin ivalosta, inarin kautta njuurkalahteen ja siitä vielä perämoottorilla. Mutta siitä kymmeniä vuosia. Kultamailla. Mutta enää ei saa kaivaa. On kuulemma puisto. Mun mielestä puistoo nähnykkään.

    • Anonyymi00006

      Täyttyköön vaskoolinne kullasta ja olkoon seulanne tiuha mutta ei läpäisemätön :)

      • Juu sinne on jääny mun faijankin kultakoneita. Siellä ruostumassa.


      • Anonyymi00007
        JeroP kirjoitti:

        Juu sinne on jääny mun faijankin kultakoneita. Siellä ruostumassa.

        Siis häh?

        Voisit hieman sanailla kyseisen ajan tiimoilta, sillä korvani jo hörisivät ja silmäni kiiluivat.

        Hyvät stoorit ovat aina tervetulleita, sillä muu moska on vain pumpulia tai hattaraa.

        😁👍


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Siis häh?

        Voisit hieman sanailla kyseisen ajan tiimoilta, sillä korvani jo hörisivät ja silmäni kiiluivat.

        Hyvät stoorit ovat aina tervetulleita, sillä muu moska on vain pumpulia tai hattaraa.

        😁👍

        Juu veljensä kanssa kaivelivat. Ja kehittelivät kaikenlaista konetta. Sellanen pystysuuntanen vinssi ja kauha millä nostivat syvästä montusta maata vaskattavaksi. Tai siis rihloihinhan se meni ensin. Sitten oli vaakasuuntanen polttomoottorikäyttönen vinssi, jolla vedettiin maata sellasen seulasysteemin päälle. Johon johtivat kymmeniämetrejä pitkällä muoviletkulla vettä. Asuvat ensin sellasessa telttatallissa, mutta sitten teki asumuksen styroxista. Se kun oli helppo laittaa talveksi nippuun, kun sellanen vaatimus oli.


      • Anonyymi00009
        JeroP kirjoitti:

        Juu veljensä kanssa kaivelivat. Ja kehittelivät kaikenlaista konetta. Sellanen pystysuuntanen vinssi ja kauha millä nostivat syvästä montusta maata vaskattavaksi. Tai siis rihloihinhan se meni ensin. Sitten oli vaakasuuntanen polttomoottorikäyttönen vinssi, jolla vedettiin maata sellasen seulasysteemin päälle. Johon johtivat kymmeniämetrejä pitkällä muoviletkulla vettä. Asuvat ensin sellasessa telttatallissa, mutta sitten teki asumuksen styroxista. Se kun oli helppo laittaa talveksi nippuun, kun sellanen vaatimus oli.

        En ole insinööri, mutta tuo kaikki ähellys parin hipun vuoksi näin etänäkökulmasta on mielenkiintoinen.

        Ajatelkaa sitä määrää duunia.

        Ei kuulkaas meistä moiseen olisi, sillä olemme maiseman nollia.

        Kiitos


        😁👍


    • Anonyymi00008

      Olen kerran ollut Lemmenjoella kultaa huuhtomassa. Siitä on tovi aikaa 🤔

      - Sheena

    • Anonyymi00010

      Iki-Ihana tosi.typy äänessä pitkästä aikaa! Hyvä nimimerkki, suorastaan loistava! Salainen ihailija . Juke

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe