Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

13

1. koska+se+vaan+on+vaikea
  2. no+11+sukupolven+octal+core+i7++suoritin+siis+f+tyyppiä+ja+2.50ghz+ja+16+gigaa+ddr4+muistia+3200mhz++ja++zotac+nvdia+rtx+3070+8+gigan+näyttis+reflex+ja+muilla+tuilla+ja+nopea+ssd+kiintolevy+++mutta+pahoin+pelkään+että+cryisis4+tulee+kaataan+kaikki+koneet+niinkö+teki+crysis1+aikoinaan++että+yritetään+tehä+peli+jolla+pelinkehittäjät+ja+ihmiset+voisivat+päätellä+millaista+rautaa+tulevaisuuten+pelit+vaatii+jne++luulen+että+vaikka+mun+kone+joulukuun+12+päivä+joka+oli+1799e+keskusyksikön+rautan+hinta+niin+luulen+ettei+tule+hyvin+crysis4+pyörittään+että+tarvitaan+vähintään+jos+merkki+koneesta+niinkö+mun+acerista+kysymys+niin+merkkikoneessa+pitäisi+osien+maksaa+4890+euroa+ja+osista+koottu+kone+senkin+osat+pitäisi+maksaa+jotain+3890+euroa+koska+kuten+crysis1+määritti+rautalle+todella+kovat+vaatimukset+niin+uskon+että+crysis4+tulee+aikanaan+laittaan+kyykkyyn+suurimman+osan+ihmisten+tietokoneista+en+sitten+tiiä+miten+tuo+ps5+pelikone+ja+microsoftin+xbox+x+series+kyseistä+peliä+tulee+pyörittään++mutta+tietokoneet+joutuu+todella+koville+jopa+tämän+hetken+parhaat+merkkimikrot+jotka+maksaa+4890+euroa+koska+kuten+sanoin+että+on+ihan+varmaa+että+ne+jotka+kehittää+crysis4+peliä+haluaa+että+peli+vaatii+paljon+tehoa+tämähän+on+ihan+selvä+juttu+pelintekijät+ja+rautavalmistajat+tekee+yhteistyötä+pelintekijät+tekee+kauniita+ja+raskaita+pelejä+jotta+ihmiset+joutuisi+ostaan+uuden+pelin+lisäksi+uutta+rautaa+koska+muuten+ei+pelejä+ostettaisi+mutta+toisaalta+muuten+ei+uutta+rautaakaan+välttämättä+pelejä+varten+ostettaisi+jos+ei+tarvisi+jotenkin+musta+tuntuu+että+pelinkehittäjät+ja+rautavalmistajat+on+jotenkin+kimpassa+keskenään+että+peleistä+tulee+vaan+kalliimpia+ja+raskaampia+ja+että+ihmisten+täytyy+uusinta+rautaa+ostaa+kellä+sitten+varaa+on+jos+haluaa+kyseista+peliä+pelata+ja+jos+haluaa+että+se+kyseinen+raskas+peli+pyörii+hyvin+ja+tässä+aavistelen+kyllä+ikävyyksiä+että+crysis4+tekee+sen+minkä+crysis1+aikoinaan+että+jos+laittaa+asetukset+täysille+niin+kaataa+koneen+kuin+koneen