Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
feenixsin-tuli
profiilit
feenixsin-tuli
feenixsin-tuli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
toisin kuin niina lahtinen putous juontaja niin kyllä täytyy sanoa että kerttu rissanen on kaunis siis kaunis kun ei ole liian lihava kuten niina tosin niina voi olla lihava se ei juontaessa haittaa mutta kun kerttu harrastaa ratsastusta niin se on eri asia ei voi olla liian lihava muuten pettää hevoselta jalat alta no leikkiä leikkiä ei se niinakaan liian lihava ole mutta kun musta on aina sanottu että otan asiat liian vakavasti enkä ymmärrä leikkiä ja huumoria niin yritän oppia ymmärtään huumoria esittämällä sitä itse
26.01.2023 20:10
ps ei uskoisi tuosta komentista että mulla on todettu älynpuolelta keskivaikea kehitys vamma ja mopokolarista elinikäinen aivovamma ja että olisin psyykkisesti sairas niinkö olen koska niin viisas mun komentti niinasta oli no ehkä sen voi perua että niina olisi ylipainonen ja ruma mutta sitä en peru että se on räkyttäjä
26.01.2023 20:05
olen tero yliraatikka ja minun mielestä niina joka juontaa putousta on liian ruma ja liian leuhka pois televisiosta sellainen niina lisäksi niina ei osaa ottaa yleisöä vastaan kuten esimerkiksi roope salminen aikoinaan niina lahtinen on sellainen räkyttäjä että kun sen näkee televisiossa niin hyvällä onnella menee vain putouksen äänestys halut mutta joskus jopa on pakko vaihtaa kanavaa ja lisäksi niina saisi laihuttaa kun kerran juontaja on koska aika paha paikka jos lattia pettää alla tai jos juuttuu oveen kiinni
26.01.2023 20:03
tuskin lääkkeet ketään tappaa se on varma jos joku ihmisen tappaa niin psykoosi meinaa kun koet tarpeeksi monta kertaa psykoosin niin on se aivoilesi paljon pahempaa myrkkyä kun niiten lääkkeiten käyttäminen kyllä jos lääkäri lääkkeen määrää niin kyseinen henkilö ei halua ketään tappaa vaan päinvastoin haluaa että ihminen pystyisi lääkkeidensä avulla elään mahdollisimman tervettä elämää ja vaikka lääkkeet väsyttää niin ei sekään kivaa ole jos ei ota lääkkeitä eikä saa nukutuksi ja aamulla sitten haukottelee ja lääkkeisiin pätee sanonta että vain otettu lääke auttaa ja epäilen että nämä jotka käskee jättään lääkkeet välistä on tosi sairaita koska täällä voi olla todella vakavasti henkisesti ja ruumiilisesti sairaita ihmisiä ja jos ne teidän varoituksien takia jättää lääkkeet ottamatta niin siinä vaarantuu niiden terveys ja turvallisuus että ne suomi24 tyypit jotka varoittelette lääkkeistä ja tuskin ilman lääkärin tutkintoa niin olkaa vaan hiljaa jos lääkkeistä haluaa varoittaa niin pitäisi olla lääkärin tutkinto ennenkö niin tekee ja vaarantaa toisten terveyden ja turvallisuuten
05.11.2022 19:47
onnenarpa+on+täyttä+kusetusta+vetää+vihaksi+tuolaiset+huijaus+raha+pelit+poliisi+asia+tuo+on+sääliksi+käy+itseä+kun+aina+joskus+järjenvastaisesti+kehitys+vammaisena+ja+psyykkisesti+sairaana+sinne+osalistuu+eikä+voita+mitään+mutta+sitten+ne+joilla+on+riippuvuus+rahapelehin+ja+saattaa+soittaa+kymmeniä+kertoja+niitä+vasta+sääliksi+käy
25.08.2022 12:52
kuinka+paljon+siis+monta+tuhatta+euroa+joutuu+maksaan+sellaista+tietokoneesta+jolla+toimii+niin+nykypäivän+kun+tulevaisuuten+raskaat+pelit+riittääkö+jos+pelinäyttö+maksaa+4800+euroa+ja+keskusyksikkö+maksaa+7890+euroa
25.06.2022 14:16
koska+se+vaan+on+vaikea
15.05.2022 09:37
venäjä+on+arvaamaton+mutta+putin+on+antanut+takuut+että+se+ei+suomen+kimppuun+hyökkää+jos+suomi+pysyy+poissa+nato+liitossa+ok+jos+menemme+natoon+meitä+suojelisi+varmaan+mahtava+saksa+ja+mahtava+britannia+ja+mahtava+ranska+ja+usa+mutta+ottakaa+huomioon+venäjä+on+meidän+naapurimaa+jos+venäjä+tekisi+salama+hyökkäyksen+suomeen+kestäisi+usalta+kauan+aikaa+tulla+avuksi+joten+kehotankin+suomea+jatkaan+nykyisellä+linjalla+ja+pysyyn+natosta+poissa+koska+putinin+kanssa+pitää+tulla+toimeen+venäjä+on+suurvalta+ja+sellainen+suurvalta+että+toisin+kuin+usa+se+on+meidän+lähellä+siksi+putin+ja+sen+toiveet+siitä+ettei+suomen+piä+liittyä+natoon+kannattaa+ottaa+vakavasti+siis+tosissaan+putin+tulee+kyllä+hyvin+niinistön+kanssa+juttuun+mutta+se+katkeaa+ne+välit+siihen+jos+suomi+menee+natoon+meidän+pitää+ottaa+venäjän+toiveet+huomioon+se+on+aivan+lähellä+meitä+ja+vaikka+se+ei+suurvaltana+ole+sen+sotavoimat+niin+mahtavia+kuin+usan+niin+uhka+olisi+suurempi+koska+venäjä+on+aivan+lähellä+meitä+jos+venäjä+tekisi+salama+hyökkäyksen+olisi+suomen+puolustus+murrettu+noin+2-3+kuukautessa+siksi+älkää+suomalaiset+liittykö+natoon+putinin+toiveet+pitää+ottaa+huomioon+jos+suomi+liittyisi+natoon+niin+putin+pitäisi+meitä+vihollisena+ja+siitä+ei+hyvää+seuraisi
28.02.2022 16:43
toisaalta+miksei+crysis4+voisi+pyöriä+koska+pyöriihän+mulla+uusin+doom+ja+destiny2+ja+titanfall2+ja+battlefielt5+se+toiseen+maailman+sotaan+sijoittuva+sota+peli+ja+jos+nämä+toimii+miksei+voisi+toimia+crysis4++koska+eletään+koronan+takia+tiukkoja+aikoja+jos+crysis4+vaatii+tehoiltaan+useamman+tuhannen+euron+tietokoneen+niin+kyseinen+peli+jää+monelta+kokematta+koska+nyt+suomea+uhkaa+köyhyys+ja+on+vielä+korona+niin+harvalla+on+varaa+pistää+useita+tuhansia+euroja+pelikeskusyksikköön+varsinkaan+yhen+pelin+takia+eli+sen+crysis4+takia
23.02.2022 14:47
no+11+sukupolven+octal+core+i7++suoritin+siis+f+tyyppiä+ja+2.50ghz+ja+16+gigaa+ddr4+muistia+3200mhz++ja++zotac+nvdia+rtx+3070+8+gigan+näyttis+reflex+ja+muilla+tuilla+ja+nopea+ssd+kiintolevy+++mutta+pahoin+pelkään+että+cryisis4+tulee+kaataan+kaikki+koneet+niinkö+teki+crysis1+aikoinaan++että+yritetään+tehä+peli+jolla+pelinkehittäjät+ja+ihmiset+voisivat+päätellä+millaista+rautaa+tulevaisuuten+pelit+vaatii+jne++luulen+että+vaikka+mun+kone+joulukuun+12+päivä+joka+oli+1799e+keskusyksikön+rautan+hinta+niin+luulen+ettei+tule+hyvin+crysis4+pyörittään+että+tarvitaan+vähintään+jos+merkki+koneesta+niinkö+mun+acerista+kysymys+niin+merkkikoneessa+pitäisi+osien+maksaa+4890+euroa+ja+osista+koottu+kone+senkin+osat+pitäisi+maksaa+jotain+3890+euroa+koska+kuten+crysis1+määritti+rautalle+todella+kovat+vaatimukset+niin+uskon+että+crysis4+tulee+aikanaan+laittaan+kyykkyyn+suurimman+osan+ihmisten+tietokoneista+en+sitten+tiiä+miten+tuo+ps5+pelikone+ja+microsoftin+xbox+x+series+kyseistä+peliä+tulee+pyörittään++mutta+tietokoneet+joutuu+todella+koville+jopa+tämän+hetken+parhaat+merkkimikrot+jotka+maksaa+4890+euroa+koska+kuten+sanoin+että+on+ihan+varmaa+että+ne+jotka+kehittää+crysis4+peliä+haluaa+että+peli+vaatii+paljon+tehoa+tämähän+on+ihan+selvä+juttu+pelintekijät+ja+rautavalmistajat+tekee+yhteistyötä+pelintekijät+tekee+kauniita+ja+raskaita+pelejä+jotta+ihmiset+joutuisi+ostaan+uuden+pelin+lisäksi+uutta+rautaa+koska+muuten+ei+pelejä+ostettaisi+mutta+toisaalta+muuten+ei+uutta+rautaakaan+välttämättä+pelejä+varten+ostettaisi+jos+ei+tarvisi+jotenkin+musta+tuntuu+että+pelinkehittäjät+ja+rautavalmistajat+on+jotenkin+kimpassa+keskenään+että+peleistä+tulee+vaan+kalliimpia+ja+raskaampia+ja+että+ihmisten+täytyy+uusinta+rautaa+ostaa+kellä+sitten+varaa+on+jos+haluaa+kyseista+peliä+pelata+ja+jos+haluaa+että+se+kyseinen+raskas+peli+pyörii+hyvin+ja+tässä+aavistelen+kyllä+ikävyyksiä+että+crysis4+tekee+sen+minkä+crysis1+aikoinaan+että+jos+laittaa+asetukset+täysille+niin+kaataa+koneen+kuin+koneen
23.02.2022 14:44
riittääkö+16+gigaa+muistia+peleissä
09.02.2022 19:30
monet+ei+nykyään+enää+ees+paljon+televisiota+katso+kun+ei+sieltä+oikein+mitään+kovin+uutta+kovin+useasti+tule+ja+monet+sarjat+on+kopioitu+muista+sarjoista+kuten+tuo+olen+julkkis+päästäkää+mut+pois+on+kopioitu+siitä+yhestä+aikasemmasta+oliko+se+joku+linnake+sarja+jossa+oli+joku+aikaraja+jossa+piti+suorittaa+tehtävä+tietyssä+aikarajassa+ja+tulla+pois+tai+joutu+vankiksi+ja+tehtävän+lopuksi+voittava+joukkue+sai+jätti+potin+ja+finaalissa+tosi+suuren+omalle+hyväntekeväisyys+kohteelle+mutta+valitettavasti+politiikkakin+on+tässä+armoton+niistä+hyväntekeväisyys+kohteita+varten+tulleista+rahoista+monesti+suurin+osa+menee+hallituksen+poliitiikoille+ja+sitten+asia+yritetään+salata+pakko+saaha+jotenkin+rahaa+kun+maa+veloissa+mutta+röyhkeää+että+sitten+rahat+vie+poliitiikot+niiltä+jotka+oikeasti+on+hätässä+niin+suomessa+kuin+ulkomailla
24.01.2022 20:56
älä+pilkkaa+herraa+sinun+jumalaasi+sillä+aina+kolmanteen+ja+neljänteen+sukupolveen+hän+kostaa+isiensä+pahat+teot
03.01.2022 20:25
1 / 1