olen tero yliraatikka ja minun mielestä niina joka juontaa putousta on liian ruma ja liian leuhka pois televisiosta sellainen niina lisäksi niina ei osaa ottaa yleisöä vastaan kuten esimerkiksi roope salminen aikoinaan niina lahtinen on sellainen räkyttäjä että kun sen näkee televisiossa niin hyvällä onnella menee vain putouksen äänestys halut mutta joskus jopa on pakko vaihtaa kanavaa ja lisäksi niina saisi laihuttaa kun kerran juontaja on koska aika paha paikka jos lattia pettää alla tai jos juuttuu oveen kiinni
koska+se+vaan+on+vaikea
no+11+sukupolven+octal+core+i7++suoritin+siis+f+tyyppiä+ja+2.50ghz+ja+16+gigaa+ddr4+muistia+3200mhz++ja++zotac+nvdia+rtx+3070+8+gigan+näyttis+reflex+ja+muilla+tuilla+ja+nopea+ssd+kiintolevy+++mutta+pahoin+pelkään+että+cryisis4+tulee+kaataan+kaikki+koneet+niinkö+teki+crysis1+aikoinaan++että+yritetään+tehä+peli+jolla+pelinkehittäjät+ja+ihmiset+voisivat+päätellä+millaista+rautaa+tulevaisuuten+pelit+vaatii+jne++luulen+että+vaikka+mun+kone+joulukuun+12+päivä+joka+oli+1799e+keskusyksikön+rautan+hinta+niin+luulen+ettei+tule+hyvin+crysis4+pyörittään+että+tarvitaan+vähintään+jos+merkki+koneesta+niinkö+mun+acerista+kysymys+niin+merkkikoneessa+pitäisi+osien+maksaa+4890+euroa+ja+osista+koottu+kone+senkin+osat+pitäisi+maksaa+jotain+3890+euroa+koska+kuten+crysis1+määritti+rautalle+todella+kovat+vaatimukset+niin+uskon+että+crysis4+tulee+aikanaan+laittaan+kyykkyyn+suurimman+osan+ihmisten+tietokoneista+en+sitten+tiiä+miten+tuo+ps5+pelikone+ja+microsoftin+xbox+x+series+kyseistä+peliä+tulee+pyörittään++mutta+tietokoneet+joutuu+todella+koville+jopa+tämän+hetken+parhaat+merkkimikrot+jotka+maksaa+4890+euroa+koska+kuten+sanoin+että+on+ihan+varmaa+että+ne+jotka+kehittää+crysis4+peliä+haluaa+että+peli+vaatii+paljon+tehoa+tämähän+on+ihan+selvä+juttu+pelintekijät+ja+rautavalmistajat+tekee+yhteistyötä+pelintekijät+tekee+kauniita+ja+raskaita+pelejä+jotta+ihmiset+joutuisi+ostaan+uuden+pelin+lisäksi+uutta+rautaa+koska+muuten+ei+pelejä+ostettaisi+mutta+toisaalta+muuten+ei+uutta+rautaakaan+välttämättä+pelejä+varten+ostettaisi+jos+ei+tarvisi+jotenkin+musta+tuntuu+että+pelinkehittäjät+ja+rautavalmistajat+on+jotenkin+kimpassa+keskenään+että+peleistä+tulee+vaan+kalliimpia+ja+raskaampia+ja+että+ihmisten+täytyy+uusinta+rautaa+ostaa+kellä+sitten+varaa+on+jos+haluaa+kyseista+peliä+pelata+ja+jos+haluaa+että+se+kyseinen+raskas+peli+pyörii+hyvin+ja+tässä+aavistelen+kyllä+ikävyyksiä+että+crysis4+tekee+sen+minkä+crysis1+aikoinaan+että+jos+laittaa+asetukset+täysille+niin+kaataa+koneen+kuin+koneen