Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

13

1. ps ei uskoisi tuosta komentista että mulla on todettu älynpuolelta keskivaikea kehitys vamma ja mopokolarista elinikäinen aivovamma ja että olisin psyykkisesti sairas niinkö olen koska niin viisas mun komentti niinasta oli no ehkä sen voi perua että niina olisi ylipainonen ja ruma mutta sitä en peru että se on räkyttäjä
  2. koska+se+vaan+on+vaikea
  3. no+11+sukupolven+octal+core+i7++suoritin+siis+f+tyyppiä+ja+2.50ghz+ja+16+gigaa+ddr4+muistia+3200mhz++ja++zotac+nvdia+rtx+3070+8+gigan+näyttis+reflex+ja+muilla+tuilla+ja+nopea+ssd+kiintolevy+++mutta+pahoin+pelkään+että+cryisis4+tulee+kaataan+kaikki+koneet+niinkö+teki+crysis1+aikoinaan++että+yritetään+tehä+peli+jolla+pelinkehittäjät+ja+ihmiset+voisivat+päätellä+millaista+rautaa+tulevaisuuten+pelit+vaatii+jne++luulen+että+vaikka+mun+kone+joulukuun+12+päivä+joka+oli+1799e+keskusyksikön+rautan+hinta+niin+luulen+ettei+tule+hyvin+crysis4+pyörittään+että+tarvitaan+vähintään+jos+merkki+koneesta+niinkö+mun+acerista+kysymys+niin+merkkikoneessa+pitäisi+osien+maksaa+4890+euroa+ja+osista+koottu+kone+senkin+osat+pitäisi+maksaa+jotain+3890+euroa+koska+kuten+crysis1+määritti+rautalle+todella+kovat+vaatimukset+niin+uskon+että+crysis4+tulee+aikanaan+laittaan+kyykkyyn+suurimman+osan+ihmisten+tietokoneista+en+sitten+tiiä+miten+tuo+ps5+pelikone+ja+microsoftin+xbox+x+series+kyseistä+peliä+tulee+pyörittään++mutta+tietokoneet+joutuu+todella+koville+jopa+tämän+hetken+parhaat+merkkimikrot+jotka+maksaa+4890+euroa+koska+kuten+sanoin+että+on+ihan+varmaa+että+ne+jotka+kehittää+crysis4+peliä+haluaa+että+peli+vaatii+paljon+tehoa+tämähän+on+ihan+selvä+juttu+pelintekijät+ja+rautavalmistajat+tekee+yhteistyötä+pelintekijät+tekee+kauniita+ja+raskaita+pelejä+jotta+ihmiset+joutuisi+ostaan+uuden+pelin+lisäksi+uutta+rautaa+koska+muuten+ei+pelejä+ostettaisi+mutta+toisaalta+muuten+ei+uutta+rautaakaan+välttämättä+pelejä+varten+ostettaisi+jos+ei+tarvisi+jotenkin+musta+tuntuu+että+pelinkehittäjät+ja+rautavalmistajat+on+jotenkin+kimpassa+keskenään+että+peleistä+tulee+vaan+kalliimpia+ja+raskaampia+ja+että+ihmisten+täytyy+uusinta+rautaa+ostaa+kellä+sitten+varaa+on+jos+haluaa+kyseista+peliä+pelata+ja+jos+haluaa+että+se+kyseinen+raskas+peli+pyörii+hyvin+ja+tässä+aavistelen+kyllä+ikävyyksiä+että+crysis4+tekee+sen+minkä+crysis1+aikoinaan+että+jos+laittaa+asetukset+täysille+niin+kaataa+koneen+kuin+koneen