Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
IltakuntoHoo
profiilit
IltakuntoHoo
IltakuntoHoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
963
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Apostoleilla+oli+selvästi+vain+yksi+jumala.
[Room.+1:7]
"Armo+teille+ja+rauha+Jumalalta,+meidän+Isältämme,+ja+Herralta+Jeesukselta+Kristukselta!"
[Room.+15:6]
"Yhdestä+suusta+ylistäisitte+Jumalaa+ja+meidän+Herramme+Kristuksen+isää".
[1.+Kor.+1:3]
"Armo+teille+ja+rauha+Jumalalta,+meidän+Isältämme,+ja+Herralta+Jeesukselta+Kristukselta!"
[1.+Kor.+8:6]
"niin+on+meillä+kuitenkin+ainoastaan+yksi+Jumala,+Isä,+josta+kaikki+on+ja+johon+me+olemme+luodut,+ja+yksi+Herra,+Jeesus+Kristus,+jonka+kautta+kaikki+on,+niin+myös+me+hänen+kauttansa".
03.10.2021 15:44
[Fil.+1:27-28]
"Yksimielisinä+taistelette+minun+kanssani+EVANKELIUMIN+USKON+puolesta,+vastustajia+missään+kohden+säikähtämättä;+ja+SE+on+heille+kadotuksen,+mutta+teille+PELASTUKSEN+MERKKI,+merkki+Jumalalta".
Evankeliumi+on+siis+uskoville+merkki+Jumalalta.
03.10.2021 15:12
[1.+Piet.+3:21]
"(Kaste)+joka+EI+OLE+LIHAN+SAASTAN+POISTAMISTA,+vaan+hyvän+omantunnon+pyytämistä+Jumalalta".
Jumalan+tahdon+tekeminen+riittää+pelastukseen.
03.10.2021 14:58
[Room+1:23]
"Ovat+katoamattoman+Jumalan+kirkkauden+muuttaneet+katoavaisen+ihmisen+ja+lintujen+ja+nelijalkaisten+ja+matelevaisten+kuvan+kaltaiseksi".
[Jer+23:24]
"Saattaako+joku+niin+piiloon+piiloutua,+etten+minä+häntä+näe?+sanoo+Herra.+Enkö+minä+täytä+taivasta+ja+maata?
sanoo+Herra".
[Ap+17:28]
"Hänessä+(Jumalassa)+me+elämme+ja+liikumme+ja+olemme".
Jumala+ei+selvästikään+ole+persoona+näitten+jakeitten+perusteella+eikä+hänellä+ole+muotoa.
03.10.2021 14:45
[Ap+8:33]
"Hänen+alentumisensa+kautta+hänen+tuomionsa+otetaan+pois".
Sen+pitäisi+olla+"Hänen+nöyrtymisensä+kautta+hänen+tuomionsa+otetaan+pois".
Jumalan+tahdon+tekeminen+riittää+pelastukseen.+Ei+siihen+vesimagiaa+tarvita.
03.10.2021 14:17
[Fil+1:27-28]
"Käyttäytykää+vain+Kristuksen+evankeliumin+arvon+mukaisesti,+että+minä,+tulinpa+sitten+teidän+tykönne+ja+näin+teidät+tai+olin+tulematta,+saan+kuulla+teistä,+että+te+pysytte+samassa+hengessä+ja+yksimielisinä+taistelette+minun+kanssani+evankeliumin+uskon+puolesta,+vastustajia+missään+kohden+säikähtämättä;+ja+se+on+heille+kadotuksen,+mutta+teille+PELASTUKSEN+MERKKI,+merkki+Jumalalta".
03.10.2021 13:44
Sen+pitäisi+olla+
"Jumala+muistaa+teidän+syntinne+neljänteen+sukupolveen+saakka".
Hän+siis+antaa+aikaa+korjata+ne+useamman+sukupolven,+ennen+kuin+rankaisee.
03.10.2021 12:47
[Ap+10:47]
"Ei+kaiketi+kukaan+voi+kieltää+kastamasta+vedellä+näitä,+jotka+ovat+saaneet+Pyhän+Hengen,+niin+kuin+mekin?"
Pyhä+Henki+oli+saavutettavissa+ilman+kastettakin.+Toinen+esimerkki+on+ryöväri+ristillä.
[1.+Piet+3:21]
"(Kaste)+Joka+ei+ole+lihan+saastan+poistamista,+vaan+hyvän+omantunnon+pyytämistä+Jumalalta"
Ei+missään+sanota,+että+sillä+olisi+ollut+kiire.
03.10.2021 12:43
[Jes+33:11]
"Olkia+te+kannatte+kohdussanne,+akanoita+synnytätte;+teidän+kiukkunne+on+tuli,+joka+kuluttaa+teidät".
[Jes+33:14]
"'Kuka+meistä+voi+asua+kuluttavassa+tulessa,+kuka+asua+iankaikkisessa+hehkussa?'
(Vastaus:)
Joka+vanhurskaudessa+vaeltaa+ja+puhuu+sitä,+mikä+oikein+on,+joka+halveksii+väärää+voittoa,+jonka+käsi+torjuu+lahjukset+luotaan,+joka+tukkii+korvansa+kuulemasta+veritöitä+ja+sulkee+silmänsä+näkemästä+pahaa"
Helvetti+on+varsin+vieras+sana+ja+ajatus+Raamatulle,+sellaisena+kidutuskammiona+kuin+olemme+oppineet+sen+tuntemaan.
02.10.2021 22:58
"...+joka+(Jumala)+tahtoo,+että+kaikki+ihmiset+pelastuisivat+ja+tulisivat+tuntemaan+totuuden".+[1+Tim+2:4]
Alkuperäisessä+ei+ole+mitään+ehdollista+muotoa+vaan
"joka+TAHTOO,+että+kaikki+ihmiset+PELASTUVAT+ja+TULEVAT+tuntemaan+totuuden"
[Ps+115:3]
"Meidän+Jumalamme+on+taivaissa;
mitä+ikinä+hän+TAHTOO,+sen+hän+tekee".
02.10.2021 22:41
Raamattu+sanoo,+että+
"Niin+on+siis+meidän+jokaisen+tehtävä+Jumalalle+tili+itsestämme".+[Room.14:12]
Paino+sanalla+"itsestämme".
02.10.2021 22:20
Mistä+päättelet,+että+jokainen+lapsi+on+alkujaan+ateisti?
07.06.2021 01:02
Jos+ei+osoitella+homoja,+joudutaan+ottamaan+puheeksi+jokin+synti,+jota+ei+ole+rajattu+heterouden+ulkopuolelle.+Se+tarkoittaisi+sitä,+että+voi+itse+syyllistyä+tähän,+jollei+ole+jo+syyllistynyt+ja+olisi+peiliin+katsomisen+paikka+ja+sitä+eivät+uskikset+voi+kestää.
07.06.2021 00:52
Mitä+jos+sinut+pelastettaisiin+hukkumasta+jollekin+saarelle,+mikä+on+täynnä+limaisia+toukkia+ja+pörrääviä+ötököitä.+Tahtoisitko+elää+siellä+ikuisesti?+
Ympärillä+pörräävät+uskikset+limaisine+oppeineen+ovat+varmasti+aivan+yhtä+mukavaa+seuraa+ei-uskisten+mielestä.
07.06.2021 00:44
Kyllä+se+toimivan+kehon+rikkominen+on+pahempaa+kuin+ruutuun+tuijottaminen+jos+minulta+kysytään.
07.06.2021 00:35
Enkeleitten+sotajoukkoa+siellä+ei+ollut+eikä+liiemmin+valtaistuimiakaan.
Lähinnä+pilviä+ja+nukahtaessani+unia.
07.06.2021 00:23
Voisitko+valaista+vähän?
(Ei+sitä+Jussin+vitsiin+ainakaan+tarvinnut+pettyä)
07.06.2021 00:12
Pahasti+on+kesken+kun+en+lentäessäni+ulkomaille+ja+takaisin+nähnyt+mokomaa.
07.06.2021 00:01
Se+onkin+hyvä+kysymys.+Mitä+jumalat+hyötyvät+ihmisuhreista+tai+ylipäätään+muistakaan+uhreista?
06.06.2021 23:59
Yhtä+hyvin+katolilainen+voisi+sanoa+sinusta+saman,+ellet+itse+ole+katolilainen.
Jokainen+seurakunta+on+varma+siitä,+että+on+se+ainoa+oikea+ja+jokainen+ihminen+uskoo,+että+vain+hän+tietää+totuuden,+etkä+sinä+ole+poikkeus.
06.06.2021 23:54
48 / 49