Vapaa kuvaus

Aloituksia

116

Kommenttia

12444

  1. Keitä "teitä" vastaan?
  2. Jutussasi ei ole järjen hiventäkään.

    Jos kymmenen vuotta kestävä sota kurittaisi Ukrainaa, kyllä se olisi rasite Venäjällekin. Kai nyt sentään sen ymmärrät? Oletatko kenties, että kuolleita tulisi vain Ukrainassa?

    Entä oletatko, että sota ei tuona aikana jossakin muodossa leviäisi Venäjänkin suuntaan?

    Entä oletko varma esimerkiksi siitä, että Putin on 10 vuoden päästä vielä täydessä terässä?

    Jokin raja trollailuunkin sentään.
  3. 🤣🤣🤣
  4. Ja lähde tiedolle?
  5. Ja sitten uusi YYA?