Panu Huuhtanen ja Tiina Keskimäki saivat potkut VKK:sta. Panun menestystarina sai jatkoa.
Ano antoi potkut
27
163
Vastaukset
- Anonyymi
Liian hulluja jopa Anolle?
Anon korttitalo taitaa olla romahtamassa. Maamme salaliittouskovaiset ovat kuitenkin varsin pieni ryhmä. Ei heidän äänillään suurpuoluetta rakenneta.
- Anonyymi
Sinänsä hyvä, että marginaaliporukat pyrkivät vaikuttamaan demokraattisin keinoin, poislukien tietenkin eloapinoiden kaltaiset idiootit.
Anonyymi kirjoitti:
Sinänsä hyvä, että marginaaliporukat pyrkivät vaikuttamaan demokraattisin keinoin, poislukien tietenkin eloapinoiden kaltaiset idiootit.
Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinänsä hyvä, että marginaaliporukat pyrkivät vaikuttamaan demokraattisin keinoin, poislukien tietenkin eloapinoiden kaltaiset idiootit.
Eloapinoilla on sentään jonkinlainen "hyvä" asia mitä ajavat, vaikka tavat on prseestä.
Anolaiset ovat taas täysiä idiootteja ja haitallisia yhteiskunnalle. - Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.
Vallan lisäksi idiootit janoavat mahdollisimman suurta huomiota ja näkyvyyttä tempauksilleen.
Eräänlaista trollaustahan sekin on. Anonyymi kirjoitti:
Vallan lisäksi idiootit janoavat mahdollisimman suurta huomiota ja näkyvyyttä tempauksilleen.
Eräänlaista trollaustahan sekin on.Niinpä kai.
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.
Ei ne silti niin vahingollisia ole kuten vihreät. Niiden ns saavutukset on olleet tuhoisia meille.
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.
Ai mille ryhmille? Ai suomalaisille miehille?
- Anonyymi
VKK:ssa ei paljoa äänestellä. Pieni klikki päättää asioista ja muut maksavat viulut. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Pieni ulkomainen klikki päättää koko suomenkin asioista. Valta Kuuluu Kansalle
- Anonyymi
Eihän tällainen panu-hermanni mihinkään eduskuntaan pääsisi. Eikä mikään puolue ota kaltaistaan listoilleen. Näytöt on annettu.
- Anonyymi
Mutta Ano näki edeltä
Nykyiset tapahtumat, hän sanoi
Jollakin videolla "vakavat ajat on edessä" - Anonyymi
Panu ja Tiina kulkevat voitosta voittoon. Panu välillä natsitervehdystä tehden "Eläköön voitto"-huutoa kiljuen.
- Anonyymi
Erotti venäjä siiven
- Anonyymi
Nuo kaikki ovat Naton soluttautuneita myyriä.
Sinut oikea valinta on Marco de Wit.- Anonyymi
Marco on epärehellinen tyrkky. Meni totaalisesti maku kun yritti kaapata ja hajottaa SKE:n
Eiköhän vielä liene Supon palkkaama myyrä? Tarkoituksenaan luoda vastenmielisyyttä kansallismielisyyttä kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marco on epärehellinen tyrkky. Meni totaalisesti maku kun yritti kaapata ja hajottaa SKE:n
Eiköhän vielä liene Supon palkkaama myyrä? Tarkoituksenaan luoda vastenmielisyyttä kansallismielisyyttä kohtaan.Samaa tekee kuin muut palkatut myyrät, Argenta ja Helo.
- Anonyymi
Mikäs siihen oli syynä?
- Anonyymi
Ryhmässä on kai silti noin 3000 jäsentä, mutta vain yhdeksän saa puhua ja käyttää äänioikeutta.
- Anonyymi
Putin antaa Anolle potkut.
- Anonyymi
Heti sen jälkeen kun on ensin suorittanut puhdistukset demareissa, kepussa, kokoomuksessa, PS:ssä..
- Anonyymi
Mihinkäs Junes ja Tiina Wiik hävisivät. Jotenkin tämä hörhölauma muistuttaa kirppulaumaa. Marcostakaan ei paljoa kuulu.
- Anonyymi
Tuohan on eri hörhölauma nuo kuuluvat ske hörhöhin kun anon hörhöt on vkk.
- Anonyymi
Kyllä tuo Tiina Keskimäki näyttää olevan aluevaltuustossa vielä Anon puolueessa. Tiedä sitten mikä se tilanne todellisuudessa on. Kummallista porukkaa.
- Anonyymi
Tiina Keskimäki on nuorempana ollut hyvän näköinen muija. Jossain niiden videossa oli sen vanha koulukuva.
- Anonyymi
Eiköhän nuo Tiihoselle kelpaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602