Ano antoi potkut

Anonyymi-ap

Panu Huuhtanen ja Tiina Keskimäki saivat potkut VKK:sta. Panun menestystarina sai jatkoa.

27

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian hulluja jopa Anolle?

    • Anon korttitalo taitaa olla romahtamassa. Maamme salaliittouskovaiset ovat kuitenkin varsin pieni ryhmä. Ei heidän äänillään suurpuoluetta rakenneta.

      • Anonyymi

        Sinänsä hyvä, että marginaaliporukat pyrkivät vaikuttamaan demokraattisin keinoin, poislukien tietenkin eloapinoiden kaltaiset idiootit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä hyvä, että marginaaliporukat pyrkivät vaikuttamaan demokraattisin keinoin, poislukien tietenkin eloapinoiden kaltaiset idiootit.

        Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä hyvä, että marginaaliporukat pyrkivät vaikuttamaan demokraattisin keinoin, poislukien tietenkin eloapinoiden kaltaiset idiootit.

        Eloapinoilla on sentään jonkinlainen "hyvä" asia mitä ajavat, vaikka tavat on prseestä.
        Anolaiset ovat taas täysiä idiootteja ja haitallisia yhteiskunnalle.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.

        Vallan lisäksi idiootit janoavat mahdollisimman suurta huomiota ja näkyvyyttä tempauksilleen.
        Eräänlaista trollaustahan sekin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vallan lisäksi idiootit janoavat mahdollisimman suurta huomiota ja näkyvyyttä tempauksilleen.
        Eräänlaista trollaustahan sekin on.

        Niinpä kai.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.

        Ei ne silti niin vahingollisia ole kuten vihreät. Niiden ns saavutukset on olleet tuhoisia meille.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.

        Ai mille ryhmille? Ai suomalaisille miehille?


    • Anonyymi

      VKK:ssa ei paljoa äänestellä. Pieni klikki päättää asioista ja muut maksavat viulut. Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Pieni ulkomainen klikki päättää koko suomenkin asioista. Valta Kuuluu Kansalle


    • Anonyymi

      Eihän tällainen panu-hermanni mihinkään eduskuntaan pääsisi. Eikä mikään puolue ota kaltaistaan listoilleen. Näytöt on annettu.

    • Anonyymi

      Mutta Ano näki edeltä
      Nykyiset tapahtumat, hän sanoi
      Jollakin videolla "vakavat ajat on edessä"

    • Anonyymi

      Panu ja Tiina kulkevat voitosta voittoon. Panu välillä natsitervehdystä tehden "Eläköön voitto"-huutoa kiljuen.

    • Anonyymi

      Erotti venäjä siiven

    • Anonyymi

      Nuo kaikki ovat Naton soluttautuneita myyriä.

      Sinut oikea valinta on Marco de Wit.

      • Anonyymi

        Marco on epärehellinen tyrkky. Meni totaalisesti maku kun yritti kaapata ja hajottaa SKE:n
        Eiköhän vielä liene Supon palkkaama myyrä? Tarkoituksenaan luoda vastenmielisyyttä kansallismielisyyttä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marco on epärehellinen tyrkky. Meni totaalisesti maku kun yritti kaapata ja hajottaa SKE:n
        Eiköhän vielä liene Supon palkkaama myyrä? Tarkoituksenaan luoda vastenmielisyyttä kansallismielisyyttä kohtaan.

        Samaa tekee kuin muut palkatut myyrät, Argenta ja Helo.


    • Anonyymi

      Mikäs siihen oli syynä?

    • Anonyymi

      Ryhmässä on kai silti noin 3000 jäsentä, mutta vain yhdeksän saa puhua ja käyttää äänioikeutta.

    • Anonyymi

      Putin antaa Anolle potkut.

      • Anonyymi

        Heti sen jälkeen kun on ensin suorittanut puhdistukset demareissa, kepussa, kokoomuksessa, PS:ssä..


    • Anonyymi

      Mihinkäs Junes ja Tiina Wiik hävisivät. Jotenkin tämä hörhölauma muistuttaa kirppulaumaa. Marcostakaan ei paljoa kuulu.

      • Anonyymi

        Tuohan on eri hörhölauma nuo kuuluvat ske hörhöhin kun anon hörhöt on vkk.


    • Anonyymi

      Kyllä tuo Tiina Keskimäki näyttää olevan aluevaltuustossa vielä Anon puolueessa. Tiedä sitten mikä se tilanne todellisuudessa on. Kummallista porukkaa.

    • Anonyymi

      Tiina Keskimäki on nuorempana ollut hyvän näköinen muija. Jossain niiden videossa oli sen vanha koulukuva.

    • Anonyymi

      Eiköhän nuo Tiihoselle kelpaa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe