Vety automobiili

Kysyn vaan miksi vetykaasu on bannattu.? Koska pienillä muutoksilla voidan muuttaa fossiiliset polttomoottorit vedyllä toimiviksi.?????????

9

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensin täytetään maailma sähköautoilla ja sen jälkeen vasta tulee vety kuvaan mukaan. Hölmöläisten hommaahan tämä on ja luonto kärsii.

      • Oikeassa olet. Muuten tiesitkö että jos porataan reikä maan sisälle tarpeeksi syvälle niin saamme maaemon lämpöenergiaa ILMAISEKSI.! Esim kuusikilometriä syvälle tehrään reikä niin tieksä mikä siellä on lämpötila.Sinne ei tarvi kun johtaa pari putkea ykssuuntaventtiilit.!!!!!!


    • Anonyymi

      Pienillä muutoksilla? 🤣

      Niin, ei tarvitse kuin vaihtaa tankit, moottori ja vähän muuta. Kuluiksi autoa kohti tulee ehkä 50 000-100 000€.

      Pikkuhomma.

    • Anonyymi

      Ota sinä ensin selvää mitä vety on, ja kuinka sitä saadaan.

    • Anonyymi

      Aloittaja on pelkkä trolli. Sekoilee jo kaikilla Suomi24:n palstoilla.

    • Anonyymi

      Miksi vety, kun jo vuonna 80-luvulla oli biohajoavilla jätteillä toimiva kotireaktori, joka tuotti 1.21 GW tehon.
      Semmoinen olisi tosi näppärä.
      Keittiön bioroksiksen tyhjentäisi sinne ja taas on muutama tuhat kilsaa "rangea".

    • Anonyymi

      Mode on Toyotan kannattaja ja poistaa hänelle sopimattomat mielipiteet, ihan kuin Venäjällä! Tämäkin lähtee kuin leppäkeihäs.

    • Anonyymi

      Olisi kovin yksinkertaista googlettaa vety, ja lukea sieltä mitä se on ja mistä sitä tehdään, ei saadaan, ja lopettaa tuo paskanjauhaminen vedyn ihanuudesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3530
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2034
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      161
      1694
    Aihe