Vapaa kuvaus

Aloituksia

189

Kommenttia

6241

  1. Kun+noita+fundisten+vastauksia+lukee+niin+täytyy+sanoa+että+turhaanpa+en+kuunnellut+diktaattorisarjaa+Areenasta.+Nimittäin+niissäkin+tuli+selvästi+esille,+että+jos+toimi+vastoin+kuin+dirikka+itse+määräsi,+niin+se+oli+nappi+otsaan.+Tosin+esim+Stalin+Neuvostoliitossa+termi+"kuolemantuomio"+oli+korvattu+termillä+"yhteiskunnan+suojemisen+korkein+aste".+++Tosin+se+tuli+kyllä+hihhuleiden+vastauksesta+kävi+ilmi,+että+he+menevät+hommassa+vielä+pidemälle.+Jokainen+oma+ajatus+saattaa+olla+väärä+ja+syntinen,+josta+odottaa+tuomio.+Ei+sentään+missään+diktatuurissa+sentään+näin+pitkälle+menty.+Niissä+vasta+julkituotu+väärä+ajatus+toi+tuomion....
  2. Joo+ja+raamatusta+löytyy+monta+muutakin+kohtaa.+Esim+kohtia+joissa+vihollisen+naiset,+lapset,+imeväiset+käsketään+murkasta.+Ynnä+raskaana+olevat+naiset+tulee+"halkaista".+Kysymys+tässä+vaiheessa+kuuluu+että+pääsevätkö+nuo+sikiöt,+jotka+on+tämä+rakastavan+isänne+eli++jumalanne+käskystä+abortoitu,+taivaaseen?+Jer.+13:14+"Ja+minä+murskaan+heidät,+toisen+toistansa+vastaan,+sekä+isät+että+lapset,+sanoo+Herra.+Minä+en+sääli,+en+säästä+enkä+armahda,+niin+että+jättäisin+heidät+hävittämättä."1.+Sam.+15:3+"Näin+sanoo+Herra+Sebaot:+Mene+siis+ja+voita+amalekilaiset,+ja+vihkikää+tuhon+omaksi+kaikki,+mitä+heillä+on;+äläkä+säästä+heitä,+vaan+surmaa+miehet+ja+naiset,+lapset+ja+imeväiset,+raavaat+ja+lampaat,+kamelit+ja+aasit."Naah.+1:2,6+"Kiivas+Jumala+ja+kostaja+on+Herra.+Herra+on+kostaja+ja+vihastuvainen+...+Kuka+seisoo+hänen+tuimuutensa+edessä,+ja+kuka+kestää+hänen+vihansa+hehkua?+Hänen+vihastuksensa+vuotaa+niinkuin+tuli,+ja+kalliot+halkeilevat+hänen+edessänsä."Hoos.+14:1+"Samaria+joutuu+syystänsä+kärsimään,+koska+se+on+niskoitellut+Jumalaansa+vastaan:+he+kaatuvat+miekkaan,+heidän+pienet+lapsensa+ruhjotaan,+ja+heidän+raskaat+vaimonsa+halkaistaan."Jer.+19:9+"Ja+minä+(Herra)+panen+heidät+syömään+poikiensa+ja+tyttäriensä+lihaa,+ja+he+syövät+toinen+toisensa+lihaa+siinä+hädässä+ja+ahdistuksessa+..."+++Niin+että+raamatussa+on+myös+siis+tämmöisiä+kohtia,+mitä+teidän+pyhä+ja+rakastava+jumalanne+käskee+tekemään...