Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

211

  1. Kuinka suhdette läheisiin

    Itse olen ateisti, mutta hyväksyn uskonnotkin. En luokittele kanssa/vastaantulijaa uskonnon mukaan, vaan otan heidät vas
    Luterilaisuus
    9
    352
  2. Löysin wanhan hyvän musiikkikappaleen.

    Olikohan alunperin hassu kappale. https://www.youtube.com/watch?v=yxywIMKODc8
    Sinkut
    0
    277
  3. Miksi vajakkien sallitaan kirjoittaa?

    Itsekin olen onnettomuudessa loukkaantunut erittäin vakavasti ja aivoistani puuttuu pala. Siltikään en kykene tuollaist
    Sinkut
    7
    267
  4. Ahneet oikeistopaskat!

    Koko ajan nostavat hintoja sekä riistävät Suomen köyhinpiä. Oikeistolaiset huoraperseet ovat pahinpia riistäjiä olleet j
    Sinkut
    9
    250
  5. Hitto mitä pellejä

    https://yle.fi/uutiset/3-12335232 Idarit luulevat voivansa vaikuttaa yhtään mihinkään. Hitto, mitä pellejä.
    Sinkut
    7
    231
  6. Talvi on paskaa aikaa vammaiselle!

    Sunnuntaina ajattelin ostaa sipsiä ja lakeria. Kauppaan ei vain päässyt, koska hiutaleita tuli yhtenä makkarana. Kukaan
    Sinkut
    49
    227
  7. Moderaattorit suoli 24:llä ovat vajakkeja.

    Kirjoitin hyväntekeväisyydestä ja linkkeineen historiasta, niin modet varmaan itse laittoivat jotain vammaisia Venäjä ve
    Sinkut
    1
    224
  8. Muistin popkornin

    Heh, hauska kappale. Tähän vielä kyn liitettäisiin kylkeen No limit- kappale, niin päivä olisi täydellinen.
    Sinkut
    3
    216
  9. Oikeistomedia ja tämkin sivusto on ryhtynyt natottamaan.

    Itse sodalla ei ole mitään merkitystä. Nyt vain oikeisto epätoivoisesti haluaa natottaa ja muokata mielipiteitä.
    Maailman menoa
    6
    200
  10. Miksi halut loppuu papin aameneen?

    Aina seukatessani on tehnyt mieli. Naimisissa ollessani se oli velvollisuus. Enkä ole ainoa, muutkin ihmiset kertovat sa
    Suhteet
    1
    185
  11. Turha mollata nuorisoa.

    Itsehän olemme heidät kasvattaneet. Olisikohan pitänyt käyttää temmiä, ettei olisi näin radikaalisia ajatuksia? https:/
    Sinkut
    1
    170
  12. Missä Teppo on?

    En ole kuukausiin nähnyt Teppoa. Missä rakas huonekärpäinen on?
    Sinkut
    3
    160