Koko ajan nostavat hintoja sekä riistävät Suomen köyhinpiä. Oikeistolaiset huoraperseet ovat pahinpia riistäjiä olleet jo 40 vuoden ajan. Täysiä sikoja ja sitten vajakit ihannoi koko mustaa paskaa.
Ahneet oikeistopaskat!
9
98
Vastaukset
Oikeistohuorat ovat paskoja.
Oikeisto vihaa tasa-arvoa ja muuta normaaalia.
- Anonyymi
Palstalaisten pitäis kerätä kolehti ja lähettää sulle vuoden hiivat ja sokerit.
xLiner - Anonyymi
Olet väärässä. T: Tewo
- Anonyymi
Milloin sinusta tuli paskakikkare ?
Timo on ryystänyt rähinäkiljua. 😁
Sullakin kuitenkin on kaikki hyvin, vaikka vähän pitää miettiä mihin rahat laittaa. Mutta tiedätkö mikä etu sulla on niihin nähden, kellä on vähän enempi rahaa?
Sulla on aikaa miettiä mihin ja miten pärjäät parhaiten...😁
Ota homma posin kautta. 😊Suomen historian viisain mies, Antti Chydenius, asui aikanaan Kokkolassa. Adam Smith on oikeastaan vain haalea kopio Chydeniuksesta.
- Anonyymi
Ja taas Suomen viisain löytyy Kokkolasta. Ällistyttävä yhteensattuma! Tai ei ehkä sittenkään sattumaa, ehkä siellä juovat sellaista vettä, joka lisää pällin säihkettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6212168Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175181Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344738Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4712381Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142250Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931823FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01481Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu941328- 391236
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101215