Talvi on paskaa aikaa vammaiselle!

Sunnuntaina ajattelin ostaa sipsiä ja lakeria. Kauppaan ei vain päässyt, koska hiutaleita tuli yhtenä makkarana. Kukaan ei aurannut.

Voiko kukaan muu vihata talvea enemmän kuin allekirjoittanut vammainen?

49

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin kuvitella hyvin, että vammaiselle talvi vielä pahempaa aikaa kuin minulle. Jotkut väittää tykkäävänsä talvesta, en ymmärrä.

      • Onneksi kohta on kesä. On se koko 3 kk. mahtavaa aikaa. Sitten alkaa taas normi talvi. Mutta mieti sitä onkimisen riemua! Jopa rautapiikeistä tulee ystäviämme.


    • Anonyymi

      Kunnat ei maksa palkkaa viikonlopputöistä joten tiet jää auraamatta.

      • Ilmankos taloyhtiön miehet ovat isolla keltaisella paskiaisella töissä sunnuntaisinkin, mutta katuja ei aurata.

        Kerran katsoin ikkunasta, että taas on työkoneet arvottu. Ensin tuli iso keltainen paskiainen ja koko maapallot lumet jäivät kauhaan. Sitten tuli perässä sellainen pikkuinen lapsitrukki. Muodon vuoksi hänkin sai häärätä,


    • Ensimmäisessä aurassa oli ytmi kuskina. Pikkuaurassa oli ätmi ilman eväitä.

      • Tuollainen PÄÄMISTERI joutais jo sinne kiven sisään.
        Eikä tehdä samoja virheitä lähettämällä aseita että voimistuvat joukot.


      • Ukrainaa pitäisi mennä auttaa sotaan jääneitä pois. Lupa peräti pyytää putinilta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuollainen PÄÄMISTERI joutais jo sinne kiven sisään.
        Eikä tehdä samoja virheitä lähettämällä aseita että voimistuvat joukot.

        Nyt valtakunta rauhoittuu. Eikö niin.



      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tuollainen PÄÄMISTERI joutais jo sinne kiven sisään.
        Eikä tehdä samoja virheitä lähettämällä aseita että voimistuvat joukot.

        Kuinka sekaisin sinä olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sekaisin sinä olet?

        Jaahas sinun mielestä täällä hallitus saa tappaa ihmisiä koronalla.
        Taidat ihan itse sekaisin olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sekaisin sinä olet?

        Olen erimieltä odotan että pääministeri joutuu kiven sisään keinolla millä hyvänsä. Putinin seuraavaksi haluan tänne jos ei suomen oikeus laita vastuuseen koronan levittämisestä.


      • Anonyymi

        🤣...

        xLiner


      • Putini on tajunnut kun talipanit sai vallattua kohta on sama juttu ukrainan kanssa.
        PM uhittelee pakotteilla uskon olisi ollut järkevämpää olla puolueeton


      • Simiti_taasen
        valtakunta kirjoitti:

        Putini on tajunnut kun talipanit sai vallattua kohta on sama juttu ukrainan kanssa.
        PM uhittelee pakotteilla uskon olisi ollut järkevämpää olla puolueeton

        Valtakunta on jälleen päästäänsä sekaisin.


      • Simiti_taasen kirjoitti:

        Valtakunta on jälleen päästäänsä sekaisin.

        Elä😭
        En ole päästäni sekaisin millä syyllä kun en jaksaisi yhtään enää asioita tutkija huolehtia perheen ulkopuolisia. ? Liian ikävää minun jaksaa huolehtia kaikista.
        Omikrokin vienyt ruotsissa ja norjassa lapsia sairaalaan.

        https://yle.fi/uutiset/3-12322753


      • Simiti_taasen kirjoitti:

        Valtakunta on jälleen päästäänsä sekaisin.

        Talibanit valtasi
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Taliban

        "Yhdysvaltojen johtama liittouma sekä Talibania vastustanut Pohjoinen liitto syrjäyttivät Talibanin loppuvuonna 2001. Seuraavat 20 vuotta järjestö kävi sissisotaa kasvattaen vähitellen vaikutusvaltaansa. Keväällä 2021 Yhdysvallat alkoi vetää joukkojaan pois Afganistanista, jolloin Taliban valtasi nopeassa tahdissa ensin syrjäseudut ja sitten suuret asutuskeskukset. Se kukisti Afganistanin hallituksen elokuussa 2021 ja nousi maassa uudelleen valtaan.[2]"


      • Simiti_taasen kirjoitti:

        Valtakunta on jälleen päästäänsä sekaisin.

        Suomessakin vain kaikki väsyneitä kuolemiin.
        Nyt alkaa olemaan deltavariantin vastuu kannetta jouduttava kiven sisään omilla laarituksilla avata suomi liian aikaisin toivon vaan että poliisi vie telkien taakse kuin pörinöimässä ukrainastakin aseiden viemisestä liian aikaisin. "Tietäjämme oli taas vauhdissa"
        Nyt pakotteilla vielä uhkailee. Ihan ne jotain auttaisi vaan luo suomesta vihollisen.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paaministeri-marin-asian-ytimessa-ukrainan-asia-on-meidan-asiamme/8363090#gs.q9rguu


        https://twitter.com/valtakunta1/status/1493969770013679616?s=20&t=fMhexVEm0QRtBiHRfvQkwg


        On kyllä erityisen vähän ihreja tuolloin kesällä koronalle tukahdus olisi ollut järkevin mutta avasivat vain rajoista lähtien ja sanna marin öyhötti avaamista enemmän.

        https://twitter.com/valtakunta1/status/1486363228095623174?s=20&t=fMhexVEm0QRtBiHRfvQkwg
        Lapset ovat olleet rokottamattomia

        https://twitter.com/valtakunta1/status/1493986349879283718?s=20&t=fMhexVEm0QRtBiHRfvQkwg

        Deltavariantin levittäminen kattoi suuren osan suomesta
        https://twitter.com/valtakunta1/status/1491866479012286466?s=20&t=fMhexVEm0QRtBiHRfvQkwg

        Ikävä saada kuollut lapsi tästä vöyhötyksestään
        https://twitter.com/valtakunta1/status/1490100983799631882?s=20&t=fMhexVEm0QRtBiHRfvQkwg

        THL kun näet monisairaat lista on kasvanut suureksi
        Näin olleen vähätellään monisairailla korona luo verenkierto sairauksia myös yhteyttä alzeimeriin hajuvaikeuksien kanssa löydetty yhteyksiä


        Priorisoitua lokakuulta asti potilaita
        https://twitter.com/valtakunta1/status/1487843184994570243?s=20&t=fMhexVEm0QRtBiHRfvQkwg


        Muista tehohoitoon ei kamalan iäkkäitä oteta edes eikä anneta mahdollissuutta niitä vietiin jo 2020/4 massoittain myös huomaat on mielenterveyspotilaatkin.

        https://twitter.com/valtakunta1/status/1491877079767474203?s=20&t=fMhexVEm0QRtBiHRfvQkwg


      • Simiti_taasen kirjoitti:

        Valtakunta on jälleen päästäänsä sekaisin.

        En jaksa vain katsella sivusta eikä haittaa vaikka putini ottaisi suomen valtaa kunhan PM hallistusta ja thl joutuu oikeuteen.



      • Anonyymi

        Olet aina 2 vuotta tilanteista jäljessä. Jumitat jankkaamaan päättömiä. Suuntaat energiasi täysin väärin. Siksi.

        Huhuu, mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä!? Sun maailmassasi, kotona?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aina 2 vuotta tilanteista jäljessä. Jumitat jankkaamaan päättömiä. Suuntaat energiasi täysin väärin. Siksi.

        Huhuu, mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä!? Sun maailmassasi, kotona?

        xLiner

        Kaksi vuotta sitten leikkasin mutta kuin sanoin kaksi vuotta sitten. Tuon löysin milli kirjasta ekanluokan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kaksi vuotta sitten leikkasin mutta kuin sanoin kaksi vuotta sitten. Tuon löysin milli kirjasta ekanluokan.

        Ja tapahtui viime vuonna sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aina 2 vuotta tilanteista jäljessä. Jumitat jankkaamaan päättömiä. Suuntaat energiasi täysin väärin. Siksi.

        Huhuu, mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä!? Sun maailmassasi, kotona?

        xLiner

        Tuo on ilmainen palvelu ja kuin sanoin kaikki joutuu itse löytää. Ei kukaan neuvo kuin tänne neuvon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aina 2 vuotta tilanteista jäljessä. Jumitat jankkaamaan päättömiä. Suuntaat energiasi täysin väärin. Siksi.

        Huhuu, mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä!? Sun maailmassasi, kotona?

        xLiner

        Olen monta vuotta haavellut osaavani tehdä digitaalisia pelejä joten joudun vain odottamaan näitä valmiita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aina 2 vuotta tilanteista jäljessä. Jumitat jankkaamaan päättömiä. Suuntaat energiasi täysin väärin. Siksi.

        Huhuu, mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä!? Sun maailmassasi, kotona?

        xLiner

        Muutenkin digitaalisia opetuspelejä minulla on jo ollut 10vuotta. Joten olen itse haaveillut jo kauan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aina 2 vuotta tilanteista jäljessä. Jumitat jankkaamaan päättömiä. Suuntaat energiasi täysin väärin. Siksi.

        Huhuu, mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä!? Sun maailmassasi, kotona?

        xLiner

        Kun muutenkin jankkaa 2vuodesta joten olen ollut jo sinua 8vuotta edellä.
        Vai oletko itse tehnyt digitaalisia opetuspelejä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aina 2 vuotta tilanteista jäljessä. Jumitat jankkaamaan päättömiä. Suuntaat energiasi täysin väärin. Siksi.

        Huhuu, mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä!? Sun maailmassasi, kotona?

        xLiner

        Eli missä maailmassa itse elät? Minulla ei ole rahaa ja toin ilmaispalvelun kaikkien saatavilla kun saatavana.
        2vuotta sitten pelasin lautapelina ja tein materiaalin siihen.


      • valtakunta
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aina 2 vuotta tilanteista jäljessä. Jumitat jankkaamaan päättömiä. Suuntaat energiasi täysin väärin. Siksi.

        Huhuu, mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä!? Sun maailmassasi, kotona?

        xLiner

        Joten suosin paketoimaan hallitus valmiiksi putinille jos lähtee hakemaan kansalaisille oikeutta, ettei tarvitse katsella näitä hulluja sotaan meneviä pikkupoikia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aina 2 vuotta tilanteista jäljessä. Jumitat jankkaamaan päättömiä. Suuntaat energiasi täysin väärin. Siksi.

        Huhuu, mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä!? Sun maailmassasi, kotona?

        xLiner

        Opettaminen kun näyttävästi olet opetus työssä suosin käyttämään. Digitaalista meidän koulussa sitä on huonosti saatavana.
        Esikoisella ei ollenkaan järkeviä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Joten suosin paketoimaan hallitus valmiiksi putinille jos lähtee hakemaan kansalaisille oikeutta, ettei tarvitse katsella näitä hulluja sotaan meneviä pikkupoikia.

        Vietä nyt laatuaikaa lastesi kanssa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aina 2 vuotta tilanteista jäljessä. Jumitat jankkaamaan päättömiä. Suuntaat energiasi täysin väärin. Siksi.

        Huhuu, mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä!? Sun maailmassasi, kotona?

        xLiner

        Myös lapsena olen pelannut digitaalisia opetuspelrjä kun kerran pääsin sairaala konetta käyttämäänja jäin varaaja listalle mutta en koskaan päässyt kuntoutukseen ja digitaalista on puheterapiallakin mutta meille tavallisille ei ole niin kattavasti saatavana.
        Jos olet opettaja saat kunnolla noita. Minö en saa niitä. Myös olen valittanut 5vuotta sitten ettei tavallinen henkilö pääse noihin käsiisi. Vaikka haluamme tukea omia lapsia.

        Elä pidä vaarana meitä urallesi vaan jos meitä jatkuvasti äitejä kiusataan menetät vaan uskottavuutesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aina 2 vuotta tilanteista jäljessä. Jumitat jankkaamaan päättömiä. Suuntaat energiasi täysin väärin. Siksi.

        Huhuu, mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä!? Sun maailmassasi, kotona?

        xLiner

        Muutenkin kannattaa opiskella vielä että olet korkeamalla opettamassa kun me kotiäidit osataan 2lk asti opettaa ja olisikohan järkevää ennen koulua noi asiat opettaa lapselle. Ettei enää lukemista harjoitella ekalla luokalla. Kahden vuoden edistyminen tapahtuu vasta se opettaminen tapahtuu opettajan työssä kolmannella.
        Jos lapset aloittaisi nykyaikana ekan luokan kolmannen tasoisena. Että kehityttäisiin tässä opiskelussakin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Myös lapsena olen pelannut digitaalisia opetuspelrjä kun kerran pääsin sairaala konetta käyttämäänja jäin varaaja listalle mutta en koskaan päässyt kuntoutukseen ja digitaalista on puheterapiallakin mutta meille tavallisille ei ole niin kattavasti saatavana.
        Jos olet opettaja saat kunnolla noita. Minö en saa niitä. Myös olen valittanut 5vuotta sitten ettei tavallinen henkilö pääse noihin käsiisi. Vaikka haluamme tukea omia lapsia.

        Elä pidä vaarana meitä urallesi vaan jos meitä jatkuvasti äitejä kiusataan menetät vaan uskottavuutesi.

        Kysyit miksi sun elämäsi on pelkkää kriisiä ja minä vastasin.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyit miksi sun elämäsi on pelkkää kriisiä ja minä vastasin.

        xLiner

        Vieläkin korona ja 2v ja 4 v ei vieläkään rokotteita.
        https://yle.fi/uutiset/3-12322753


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Vieläkin korona ja 2v ja 4 v ei vieläkään rokotteita.
        https://yle.fi/uutiset/3-12322753

        Jos sinä ja kaltaisesi ette olisi vastustaneet kaikkea kotonaan liittyviä suojaistoimenpiteitä 2 vuotta sitten, sulla ei nyt olis tuotakaan murhetta.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä ja kaltaisesi ette olisi vastustaneet kaikkea kotonaan liittyviä suojaistoimenpiteitä 2 vuotta sitten, sulla ei nyt olis tuotakaan murhetta.

        xLiner

        Kehität itse itsellesi jatkuvasti toimillasi uusia murheita.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä ja kaltaisesi ette olisi vastustaneet kaikkea kotonaan liittyviä suojaistoimenpiteitä 2 vuotta sitten, sulla ei nyt olis tuotakaan murhetta.

        xLiner

        Taidat puhua itsestäsi.
        Selkeästi itselläni 2vuotta sitten katsottunua FFP2 käyttöönkin.


    • Anonyymi

      Suomalainen uhkakartoitus on siinä määrin likinäköinen että omaan maahan ei nähdä.
      Taas täyttyy kipsausklinikat ja lukematon määrä niveliä, lihaksia ja jänteitä on repaleina. Porvari vihaa kommunistisia järjestelmiä, kuten kunnallinen katujen hoito, yhteiset asiat on kilpailutettava pois. Porvari itse ajaa yksityiskuntosalin sisätalliin ja kävelee salikengillä suoraan autosta stepperiin kuuntelemaan spotifyn keepfit-listaa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhka havaittu, uhka havaittu. Lokin kakka osuu autoon 😂
        https://www.youtube.com/watch?v=oBnhC8Eer8M
        Niin lintu laulaa kun sille viheltää.

        Mutta autohan on likinäkö-sektorissa?
        Auto on ystävänä suurennuslasin alla.


    • Anonyymi

      Priorisoidaan noita autoteitä, tarvittaisiin sitä feminististä aurausta.

    • Anonyymi

      Sinä aloittaja. Olet vuosikausia jauhanut vammaisuuttasi muita elämän vääryyksiä tseäsi kohtaan.
      Mitään muuta en sinun näppäimistöstä lähtenyttä en ole täältä lukenut.
      Nautitko itsesäälissä kieriskelystä? Oletko tietysti Se Kaikkein Tärkein ja Korkein Vammainen tässä maassa? Yritätkö kerätä marttyrinkehää pääsi ympärille ja jalkojesi juureen kovaa kohtaloasi surkuttelevan piirin?
      Olet jäänyt vaille huomiota?
      Vastenmielisimmät ihmiset ovat juuri nämä ikuisesti ruikuttavat säälin ja huomion kerjääjät jotka pyrkivät tyrkyttämään omaa kluviteltua erinomaisuuttaan. Katsokaa minua! Näin minua on kohdeltu!

      • Ja sinä ihmisen irvikuva kuvittelet olevasi älykäskin. Oikeasti olet täysi pelle ja vain luulet tietäväsi jostain jotakin. Hyi hemmetti sua ällötystä. Oma äitisikin häpee sua.


      • Anonyymi

        En pysty ymmärtämään semmoisia ihmisiä jotka löytävät arvostelua jokaisesta asiasta. Minun mielestäni aloituksessa ei ole mitään sellaista että tuommoiset syyttelyt ansaitsisi. Kyllä sillä rollaattorilla on lumessa vaikea kulkea joten kulkematta jäisi.


    • Anonyymi

      Kun sataa lunta ja sitten vettä päälle ja pari astetta pakkasta niin pyörätie on todella liukas eikä sitä sitten aurata. Tiestä tulee todella huono ja liukas ja railoja on niin ettei siinä fillarilla ajella. Todella ärsyttävää kun auraavat vasta kun tulee 10 cm lunta vaikka se lumi ei ole ongelma vaan liukkaus.

      • Anonyymi

        Niillä keleillä kun vanhat tai liikuntavammaiset lähtevät liikkumaan niin huonostikin siinä voi käydä saattaa jalka tai käsi murtua.


    • Anonyymi

      Tee parannus ja käänny tieltäsi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1217
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1014
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe