Oikeistomedia ja tämkin sivusto on ryhtynyt natottamaan.

Itse sodalla ei ole mitään merkitystä. Nyt vain oikeisto epätoivoisesti haluaa natottaa ja muokata mielipiteitä.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhdysvallat nimesi 2003 ranskanperunat "vapausperunoiksi" kun NATO-jäsenmaa Ranska vastusti hyökkäystä Irakiin. Ranskalaisia haukuttiin myös seuraavan vuosikymmenen antautujavässyköiksi Hollywoodissa ja USA propagandassa.

      Suomalaisistakin tullaan tekemään pilkkaa Hollywoodissa jos emme lähde sotiin joita NATO tulee sotimaan.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Freedom_fries

      • NATOhan on tosiaankin sotilasliitto. Ei rauhan/puolustusliitto, kuten oikeistolaiset vajakit yrittävät väittää.


      • Covidikin kehitettiin naton labrassa, joka oli eri nimellä Kiinassa, mutta USAn henkilökunnalla.


    • Anonyymi

      Väärin taas sellaisia harha juttuja. Jos tulee sota NATO maata vastaan jokainen NATO maa päättää miten tehdään. Myös pelkää harha puhetta että Suomi tarvitsevat jonkinlaisen palkka armejan jos liittyvät NATOON. NATO antaa turvan! Toivottavasti Suomi nyt liittyy NATOON... ja mitän tulee minun puolueseen olen ehkä jossain keskellä (en ole Kokoomus tai RKP) mutta en todellakaan ole joku vasemmisto kommunismi vasemmisto liitto. Jopa SDP on enemmän suvaitsevia kuin vasemmisto liitto on Natolle. Jos Suomi liittyy NATOON olen tyytyväinen ja rauhallinen. Mistä ihmeen harhasta oletko kulluut kiinalasita propagandaa? Kaikki tietää COVID 19 alkoi Kiinassa. Mannerkiina siis. Taiwan taas on erikseen parempi alue eikä valehtevleva vasemmisto.

    • Anonyymi

      Nato on joillekin asia mikä pitäisi laittaa kieltolistalle, että siitä ei saa puhua. Vain yksi mielipide sallitaan. Vai?

      Miksi ei mielestäsi saisi tuoda esille NATO-myönteisiä kannannottoja ja muokata mielipiteitä? Sitähän keskustelu usein on, sillä pyritään saamaan kuulija vakuuttumaan näkökannan paremuudesta. Kauppiaat tekevät sitä päivittäin, politiikot myös ja vaikkapa ihan arkinen baarissa vonkaaminenkin voi olla mielipidevaikuttamista.

      Mutta sinun mielestäsi NATO(kin) pitää sulkea pois sananvapauslistalta. Ja sitten tietysti päälle väittäisit että se ei olisi sananvapauden rajoittamista.

      Oikeisto-vasemmistoakselin olet tietysti tuonut mukaan valossa jossa oikeisto on ikään kuin se paha osapuoli. Vaikka juuri äsken meidän rauhantahtoinen vihervasemmistohallituksemme toimitti tappavia aseita sotaa käyvään maahan. Se on kumma kun tällainen totaalinen takinkääntö käy kuin itsestään ja hallitus vain jatkaa olemassaoloaan myhäillen.

      Omasta puolestani en kylläkään välittäisi Suomen liittämisestä NATOON, mutta koko Suomen valtion kohtalo on nykyään minulle yksi paskan hailee.

    • Anonyymi

      Sodalla ei ole yksistään vaikutusta Natoon liittymiseen.

      Option käyttö on kysymys eli milloin. Sota on tässä prosessissa yksi vaikute ja toki aika merkittävä.

      Krimin valtaus ei vielä ollut riittävä hälytyssignaali. Nykyinen venäjän agressiivinen ja holtiton toiminta Ukrainassa on saavuttanut huippunsa venäjän toiminnan historiassa.

      Nato on puolustusliitto. Venäjä kasaa hyökkäysliittoa, johon on liittynyt uutena Valkovenäjä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1217
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1014
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe