Vapaa kuvaus

Aloituksia

17

Kommenttia

8

  1. NETIN TAKANA ON kaikki

    Kuinka nykyisin kaikki piilotetaan nettiin, ja vaikeasti päästävien sivustojen taakse? Oisikohan helpompi vähän hillitä
    Yhteiskunta
    1
    58
  2. Pullistellaan puolin ja toisin

    Kummallista tämä nykymaailma, kun pitää mennä kivikautisiin metodeihin ja näyttää että perkele mulla on isompi "nuija" m
    Sodat ja konfliktit
    1
    79
  3. 24.02.2022

    putin joutukoon perikatoon, ja hävityksen helvettiin kumppaneineen. UKRAINALLE ISOT SYDÄMET JA JAKSAMISIA SINNE MAANPÄÄ
    Sodat ja konfliktit
    0
    45
  4. Rikkaat lakkoilee, köyhät sen kun porskuttaa eteen päin

    Lakkoilkaa ihan rauhassa, ja vaatikaa aivan älyttömiä palkankorotuksia. Kyllä se rupeaa teilläkin näkymään jossain vaihe
    Köyhyys
    2
    116
  5. OLKILUOTO 3

    Taitaa tulla tuosta pykellyksestä kallis monumentti Suomeen. Pääseeköhän siellä kohta pelaamaan vihreää hehkupalloa, vai
    Tiede ja teknologia
    1
    36
  6. Päivittäinen tappio

    Kannattaisiko ahtaajien palkoillakin jo olla ihan hiljaa, ja tehdä töitä. Kyllä tuollainen 4000€ kuukaudessa monelle kel
    Politiikka
    2
    51
  7. Palkan korotukset prosentteina

    Ei ne muutaman prosentin palkankorotukset pienituloisen palkkoja paljon nosta, kun taas keski ja suurituloiset hyötyvät
    Köyhyys
    5
    70
  8. ei niistä sähkökatkoista virta riitä sen enempää

    On se kummallista, että kaikissa toimistoissa ja konttoreissa palaa valot yötä päivää vaikka siellä ei olisikaan ristins
    Talous
    0
    27
  9. Ukraina ei ole pelkästään sodassa

    Kaikki kärsii tavalla tai toisella Ukrainan sodasta tällä hetkellä, vaikka jo vuonna 2014 oli tiedossa ettei venäjä tyyd
    Sodat ja konfliktit
    1
    58
  10. turhaa höyryämistä kasvihuoneilmastosta

    Maapallolla on tullut, sekä lämpimiä, kylmiä ja jopa kuumia ajanjaksoja. Näiden todellisten höyrypäiden kannattaisi luke
    Ilmastonmuutos
    40
    56
  11. NATO jäsenyyden pienet varjot

    Hallituksen ja eduskunnan täytyy ratkoa ihan itse tietyt asiat, jotka voivat olla erittäin ratkaisevassa asemassa jäseny
    NATO
    6
    44
  12. Tuomioja ja Väyrynen Natovastaiset dementikot

    Minun mielestäni on väärin että Tuomioja ja Väyrynen yrittää saada Natovastaista ajattelua suomessa, kun tilanne on mik
    NATO
    5
    51
  13. Tuomioja ja Väyrynen pois Arkadianmäeltä

    Pitäsköhän nuo asioita sekottavat vaarit heittää eduskunnasta jo Vtuun, etteivät olisi säätämässä ja sössimässä siellä t
    Yhteiskunta
    0
    38
  14. Torille polvilleen kerjäämään

    Nyt alkaa ruoka olemaan jo hinnoissaan, niin täytyy miettiä syökö vai ostaako lääkkeet. Jokapäiväinen leipä ja lääkkeet
    Köyhyys
    27
    97
  15. Venäjänvastaiset talouspakotteet

    Mielestäni meidän täytyisi pitää venäjänvastaiset talouspakotteet voimassa niin kauan kunnes venäjälle tulee demokratia,
    Talous
    0
    40
  16. Putin raukkamainen sotarikollinen siviilien teurastaja

    Minä en enää kutsu tuota Putinin toivioretkeä Ukrainaan sodaksi, vaan laajennetuksi kansanmurhaksi. Putin itse syyllisty
    Sodat ja konfliktit
    19
    60
  17. Olisiko hyvä tieää?

    Meidän hallitus ja oppositio nyt turhaan viivyttelee puolustusliitto Natoon liittymistä rauhoitellen kansalaisia, että v
    NATO
    2
    36